eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Sprzątanie powierzchni wewnętrznych w budynkach mieszkalnych będących własnością Gminy Nowy Dwór Mazowiecki administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych Sp. z o.o. wraz z powierzchniami zewnętrznymi wokół nich.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2011-12-05

Nowy Dwór Mazowiecki: Sprzątanie powierzchni wewnętrznych w budynkach mieszkalnych będących własnością Gminy Nowy Dwór Mazowiecki administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych Sp. z o.o. wraz z powierzchniami zewnętrznymi wokół nich.
Numer ogłoszenia: 317905 - 2011; data zamieszczenia: 05.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych Sp. z o.o. , ul. Partyzantów 7, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 775 28 40, faks 22 775 21 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie powierzchni wewnętrznych w budynkach mieszkalnych będących własnością Gminy Nowy Dwór Mazowiecki administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych Sp. z o.o. wraz z powierzchniami zewnętrznymi wokół nich..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Obowiązki w zakresie opieki nad nieruchomością: Podstawowym obowiązkiem Wykonawcy jest dbałość o powierzone budynki i ich wyposażenie techniczne oraz tereny przyległe wraz z małą architekturą, a w szczególności: 1)Natychmiastowe powiadamianie zamawiającego o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych znajdujących się w budynku, 2)Niewłaściwym wykonaniu usług konserwacyjnych oraz podejmowanie doraźnych środków dla ochrony lokatorów przed niebezpieczeństwami zagrażającymi życiu mieniu, 3)Sposobie wykonywania obowiązków przez przedsiębiorstwa świadczące usługi, jak: wywóz nieczystości, Zakład Energetyczny, przeglądy kominiarskie i gazowe oraz wykonujące doraźne prace na terenie osiedli, 4)Nieprzestrzeganie przez mieszkańców przepisów porządkowych, 5)Powiadamianie o samowolnym zajęciu kwater czasowo wolnych, 6)Dopilnowanie zamykania włazów dachowych, wejść na strych. II. Obowiązki w zakresie sanitarno -porządkowym: 1)Codzienne (tzn. w dni robocze 5 -dniowego tygodnia pracy -na podstawie Kodeksu pracy): a)sprzątanie, zamiatanie i usuwanie zanieczyszczeń z chodników, koszy na śmieci; b)składanie zebranych nieczystości do pojemników na śmieci; 2)Okresowo: 1.pzestrzeganie przepisów o ochronie ppoż. a w szczególności utrzymanie w należytym stanie porządku na korytarzach piwnicznych i strychach. Niedopuszczanie do tarasowania przejść komunikacyjnych meblami lub innym sprzętem przez lokatorów ; 2.sprzątanie klatek schodowych, korytarzy piwnic, schodów, podestów, wiatrołapów, innych pomieszczeń ogólnego użytku, połączone z zamiataniem i myciem, obmiataniem pajęczyn -w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż raz na tydzień; 3.utrzymanie w czystości grzejników, skrzynek pocztowych, tablic ogłoszeniowych umieszczonych na klatkach schodowych; 4.mycie szyb w drzwiach wejściowych do klatek schodowych -w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu; 5.sprzątanie pralni, suszarni, strychów, wózkarni -w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu; 6.mycie drzwi wejściowych do klatek schodowych, lamperii, balustrad na klatkach schodowych -w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu; 7.usuwanie skutków żywiołów, tj usuwanie połamanych drzew z obsługiwanych terenów; 8.deratyzacja ( 2 x rok) pomieszczeń klatek schodowych i korytarzy piwnic, wózkarni, pralni, suszarni i wymiennikowi; 9.mycie okien na klatkach schodowych, okienek w pomieszczeniach ogólnego użytku, kloszy -w miarę potrzeb lecz przynajmniej dwa razy w roku w miesiącach kwiecień, październik; 10.oczyszczanie ze śmieci oraz sopli daszków nad wejściami do klatek schodowych -na bieżąco; 3)Inne prace, których częstotliwość uzależniona jest od warunków atmosferycznych, bądź ustalone przez administrację: 1.oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota niezabudowanej części nieruchomości, tj. chodników, dojść, pryzmowanie śniegu w zależności od potrzeb, posypywanie oblodzonych chodników i jezdni materiałami szorstkimi oraz odkuwanie studzienek z lodu w czasie odwilży. W przypadku ciągłych opadów śniegu -usuwanie śniegu na bieżąco; 2.wrzucanie do kontenerów nieczystości stałych zalegających przy nich luzem oraz stała kontrola ich wywozu; 3.wywieszanie na tablicach informacyjnych na klatkach schodowych ogłoszeń i zawiadomień Zamawiającego oraz usuwanie zdezaktualizowanych ogłoszeń; 4.dostarczanie lokatorom zawiadomień o wymiarze opłat czynszowych oraz innej masowej korespondencji Zamawiającego dotyczącą użytkowania lokali mieszkalnych - przestrzeganie w tym zakresie ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. nr 101, poz. 929 z późn. zm.) 5.natychmiastowe zgłaszanie do działu administracji zamawiającego uszkodzeń urządzeń na klatkach schodowych, w piwnicach, pralniach, suszarniach. 6.Wyżej wymienione czynności Wykonawca wykonuje własnym staraniem i na własny koszt. III. Obowiązki w zakresie obsługi terenów zielonych przyległych do obsługiwanych nieruchomości: 1.Przedmiot zamówienia dotyczy usług sprzątania powierzchni wewnętrznych wspólnych budynków mieszkalnych oraz utrzymania terenów utwardzonych i zielonych znajdujących się w zasobie Gminy Nowy Dwór Mazowiecki zarządzanym przez Zamawiającego. 2.Wykaz budynków do sprzątania i terenów utwardzonych i zielonych stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 3.Szczegółowy zakres prac: a)grabienie trawników i skupisk krzewów, w okresie wiosennym i letnim w miarę potrzeb, w okresie jesiennym w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu; b)pielenie ręczne chwastów na bieżąco; c)koszenie i grabienie trawy w miarę potrzeb; d)oczyszczanie z trawy i chwastów chodników, opasek przy budynkach oraz krawężników -w miarę potrzeb; e)wysiew trawy w miejscach jej ubytków -w miarę potrzeb; f)strzyżenie, formowanie, uzupełnianie żywopłotów w miarę potrzeb; IV Obowiązki w zakresie obsługi terenów zielonych w miesiącach grudzień -luty; 1.utrzymanie porządku na terenach zielonych a)sprzątanie papierów, śmieci i innych zanieczyszczeń -w miarę potrzeb; V. Obowiązki wynikające z przepisów publiczno - prawnych i zarządzeń władz: 1.wywieszanie i zdejmowanie flag będących własnością Zamawiającego, przechowywanie ich i utrzymanie w czystości; 2.Czuwanie nad przestrzeganiem przez mieszkańców budynku regulaminu porządku domowego a w razie nie przestrzegania go i samowoli mieszkańców zawiadamianie Zamawiającego; 3.Usuwanie z budynków oraz pomieszczeń urządzeń pozostawionych na klatkach schodowych, w piwnicach, na strychach, wózkarniach, ogłoszeń, plakatów, afiszów, napisów i rysunków umieszczonych bez zgody Zamawiającego; 4.Natychmiastowe telefoniczne zawiadamianie administratora w przypadku wystąpienia awarii na terenie części wspólnych budynku; 5.Stały kontakt z administratorem. VI. Informacje uzupełniające 1)zamawiający, w miarę posiadanych możliwości, udostępni wykonawcy pomieszczenie do przechowywania sprzętu i środków czystości; 2)Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a)rezygnacji z części usług w przypadku zmiany ilości budynków i przynależnych terenów zewnętrznych; b)rozszerzenia lub zmniejszenia zakresu usług na bazie tych samych wszystkich warunków, którymi objęte są usługi określone w umowie podstawowej; c)zmiany zestawienia budynków i przynależnych terenów zewnętrznych; 3)Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: a)używania własnych środków czystości, dezynfekujących, zapachowych, worków na śmieci oraz wszelkich innych niezbędnych środków w celu kompleksowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, b)używania własnych narzędzi, sprzętu i urządzeń służących do utrzymania porządku wewnątrz budynków i na terenach przyległych; c)Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów bhp, p-poż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł. Powyższą polisę należy dostarczyć zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Wykonawca w okresie realizacji umowy zobowiązany jest przedkładać uwierzytelnioną kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4)Osoba pełniąca rolę dozorcy ( osoba sprzątająca) winna być w pracy w godzinach wyznaczonych przez Wykonawcę, tzn. swojego pracodawcę, w dni robocze, o których mowa w pkt. II ppkt 1. 5)Przedmiotowe usługi winny być świadczone w godzinach wyznaczonych przez Wykonawcę, przy uwzględnieniu czasu, w którym nie wolno zakłócać spokoju mieszkańców. 6)Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć się od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w wyniku nienależytego wykonywania prac będących przedmiotem umowy oraz pokryć koszty i straty powstałe w mieniu Zamawiającego i u osób trzecich, wynikłe z nieprawidłowości wykonania obowiązków przez Wykonawcę i pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn za które ponosi odpowiedzialność i skutków określonych w § 5 ust. 4 umowy. 7)Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - 9 usługi w zakresie sprzątania, 90.91.12.00 - 8 usługi sprzątania budynków, 90.91.13.00 - 9 usługi czyszczenia okien, 77.31.40.00 - 4 usługi utrzymania gruntów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 77.31.40.00-4, 90.91.13.00-9, 90.91.12.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub należycie wykonuje co najmniej 2 usługi polegające na utrzymaniu czystości w częściach wspólnych budynków mieszkalnych, mieszkalno - użytkowych lub użytkowych, z których każda trwała co najmniej 6 miesięcy w ramach jednego kontraktu, o łącznej powierzchni przekraczającej 5 000 m2 oraz terenów przyległych o powierzchni przekraczającej 40 000 m2.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególnych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Komunalnych Sp. z o.o. ul. Partyzantów 7 05 - 100 Nowy Dwór Mazowicki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Złożyć osobiście w siedzibie Spółki: Zarząd Budynków Komunalnych Sp. z o.o. ul. Partyzantów 7 Nowy Dwór Maz. pokój nr 10 lub przesłać na powyższy adres.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.