Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2011-12-05
Nowy Dwór Mazowiecki: Sprzątanie powierzchni wewnętrznych w budynkach mieszkalnych
będących własnością Gminy Nowy Dwór Mazowiecki
administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych Sp. z o.o.
wraz z powierzchniami zewnętrznymi wokół nich.
Numer ogłoszenia: 317905 - 2011; data zamieszczenia: 05.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych Sp. z o.o. , ul. Partyzantów 7, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 775 28 40, faks 22 775 21 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie powierzchni wewnętrznych w budynkach mieszkalnych będących własnością Gminy Nowy Dwór Mazowiecki administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych Sp. z o.o. wraz z powierzchniami zewnętrznymi wokół nich..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Obowiązki w zakresie opieki nad nieruchomością: Podstawowym obowiązkiem Wykonawcy jest dbałość o powierzone budynki i ich wyposażenie techniczne oraz tereny przyległe wraz z małą architekturą, a w szczególności: 1)Natychmiastowe powiadamianie zamawiającego o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych znajdujących się w budynku, 2)Niewłaściwym wykonaniu usług konserwacyjnych oraz podejmowanie doraźnych środków dla ochrony lokatorów przed niebezpieczeństwami zagrażającymi życiu mieniu, 3)Sposobie wykonywania obowiązków przez przedsiębiorstwa świadczące usługi, jak: wywóz nieczystości, Zakład Energetyczny, przeglądy kominiarskie i gazowe oraz wykonujące doraźne prace na terenie osiedli, 4)Nieprzestrzeganie przez mieszkańców przepisów porządkowych, 5)Powiadamianie o samowolnym zajęciu kwater czasowo wolnych, 6)Dopilnowanie zamykania włazów dachowych, wejść na strych. II. Obowiązki w zakresie sanitarno -porządkowym: 1)Codzienne (tzn. w dni robocze 5 -dniowego tygodnia pracy -na podstawie Kodeksu pracy): a)sprzątanie, zamiatanie i usuwanie zanieczyszczeń z chodników, koszy na śmieci; b)składanie zebranych nieczystości do pojemników na śmieci; 2)Okresowo: 1.pzestrzeganie przepisów o ochronie ppoż. a w szczególności utrzymanie w należytym stanie porządku na korytarzach piwnicznych i strychach. Niedopuszczanie do tarasowania przejść komunikacyjnych meblami lub innym sprzętem przez lokatorów ; 2.sprzątanie klatek schodowych, korytarzy piwnic, schodów, podestów, wiatrołapów, innych pomieszczeń ogólnego użytku, połączone z zamiataniem i myciem, obmiataniem pajęczyn -w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż raz na tydzień; 3.utrzymanie w czystości grzejników, skrzynek pocztowych, tablic ogłoszeniowych umieszczonych na klatkach schodowych; 4.mycie szyb w drzwiach wejściowych do klatek schodowych -w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu; 5.sprzątanie pralni, suszarni, strychów, wózkarni -w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu; 6.mycie drzwi wejściowych do klatek schodowych, lamperii, balustrad na klatkach schodowych -w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu; 7.usuwanie skutków żywiołów, tj usuwanie połamanych drzew z obsługiwanych terenów; 8.deratyzacja ( 2 x rok) pomieszczeń klatek schodowych i korytarzy piwnic, wózkarni, pralni, suszarni i wymiennikowi; 9.mycie okien na klatkach schodowych, okienek w pomieszczeniach ogólnego użytku, kloszy -w miarę potrzeb lecz przynajmniej dwa razy w roku w miesiącach kwiecień, październik; 10.oczyszczanie ze śmieci oraz sopli daszków nad wejściami do klatek schodowych -na bieżąco; 3)Inne prace, których częstotliwość uzależniona jest od warunków atmosferycznych, bądź ustalone przez administrację: 1.oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota niezabudowanej części nieruchomości, tj. chodników, dojść, pryzmowanie śniegu w zależności od potrzeb, posypywanie oblodzonych chodników i jezdni materiałami szorstkimi oraz odkuwanie studzienek z lodu w czasie odwilży. W przypadku ciągłych opadów śniegu -usuwanie śniegu na bieżąco; 2.wrzucanie do kontenerów nieczystości stałych zalegających przy nich luzem oraz stała kontrola ich wywozu; 3.wywieszanie na tablicach informacyjnych na klatkach schodowych ogłoszeń i zawiadomień Zamawiającego oraz usuwanie zdezaktualizowanych ogłoszeń; 4.dostarczanie lokatorom zawiadomień o wymiarze opłat czynszowych oraz innej masowej korespondencji Zamawiającego dotyczącą użytkowania lokali mieszkalnych - przestrzeganie w tym zakresie ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. nr 101, poz. 929 z późn. zm.) 5.natychmiastowe zgłaszanie do działu administracji zamawiającego uszkodzeń urządzeń na klatkach schodowych, w piwnicach, pralniach, suszarniach. 6.Wyżej wymienione czynności Wykonawca wykonuje własnym staraniem i na własny koszt. III. Obowiązki w zakresie obsługi terenów zielonych przyległych do obsługiwanych nieruchomości: 1.Przedmiot zamówienia dotyczy usług sprzątania powierzchni wewnętrznych wspólnych budynków mieszkalnych oraz utrzymania terenów utwardzonych i zielonych znajdujących się w zasobie Gminy Nowy Dwór Mazowiecki zarządzanym przez Zamawiającego. 2.Wykaz budynków do sprzątania i terenów utwardzonych i zielonych stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 3.Szczegółowy zakres prac: a)grabienie trawników i skupisk krzewów, w okresie wiosennym i letnim w miarę potrzeb, w okresie jesiennym w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu; b)pielenie ręczne chwastów na bieżąco; c)koszenie i grabienie trawy w miarę potrzeb; d)oczyszczanie z trawy i chwastów chodników, opasek przy budynkach oraz krawężników -w miarę potrzeb; e)wysiew trawy w miejscach jej ubytków -w miarę potrzeb; f)strzyżenie, formowanie, uzupełnianie żywopłotów w miarę potrzeb; IV Obowiązki w zakresie obsługi terenów zielonych w miesiącach grudzień -luty; 1.utrzymanie porządku na terenach zielonych a)sprzątanie papierów, śmieci i innych zanieczyszczeń -w miarę potrzeb; V. Obowiązki wynikające z przepisów publiczno - prawnych i zarządzeń władz: 1.wywieszanie i zdejmowanie flag będących własnością Zamawiającego, przechowywanie ich i utrzymanie w czystości; 2.Czuwanie nad przestrzeganiem przez mieszkańców budynku regulaminu porządku domowego a w razie nie przestrzegania go i samowoli mieszkańców zawiadamianie Zamawiającego; 3.Usuwanie z budynków oraz pomieszczeń urządzeń pozostawionych na klatkach schodowych, w piwnicach, na strychach, wózkarniach, ogłoszeń, plakatów, afiszów, napisów i rysunków umieszczonych bez zgody Zamawiającego; 4.Natychmiastowe telefoniczne zawiadamianie administratora w przypadku wystąpienia awarii na terenie części wspólnych budynku; 5.Stały kontakt z administratorem. VI. Informacje uzupełniające 1)zamawiający, w miarę posiadanych możliwości, udostępni wykonawcy pomieszczenie do przechowywania sprzętu i środków czystości; 2)Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a)rezygnacji z części usług w przypadku zmiany ilości budynków i przynależnych terenów zewnętrznych; b)rozszerzenia lub zmniejszenia zakresu usług na bazie tych samych wszystkich warunków, którymi objęte są usługi określone w umowie podstawowej; c)zmiany zestawienia budynków i przynależnych terenów zewnętrznych; 3)Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: a)używania własnych środków czystości, dezynfekujących, zapachowych, worków na śmieci oraz wszelkich innych niezbędnych środków w celu kompleksowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, b)używania własnych narzędzi, sprzętu i urządzeń służących do utrzymania porządku wewnątrz budynków i na terenach przyległych; c)Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów bhp, p-poż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł. Powyższą polisę należy dostarczyć zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Wykonawca w okresie realizacji umowy zobowiązany jest przedkładać uwierzytelnioną kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4)Osoba pełniąca rolę dozorcy ( osoba sprzątająca) winna być w pracy w godzinach wyznaczonych przez Wykonawcę, tzn. swojego pracodawcę, w dni robocze, o których mowa w pkt. II ppkt 1. 5)Przedmiotowe usługi winny być świadczone w godzinach wyznaczonych przez Wykonawcę, przy uwzględnieniu czasu, w którym nie wolno zakłócać spokoju mieszkańców. 6)Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć się od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w wyniku nienależytego wykonywania prac będących przedmiotem umowy oraz pokryć koszty i straty powstałe w mieniu Zamawiającego i u osób trzecich, wynikłe z nieprawidłowości wykonania obowiązków przez Wykonawcę i pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn za które ponosi odpowiedzialność i skutków określonych w § 5 ust. 4 umowy. 7)Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - 9 usługi w zakresie sprzątania, 90.91.12.00 - 8 usługi sprzątania budynków, 90.91.13.00 - 9 usługi czyszczenia okien, 77.31.40.00 - 4 usługi utrzymania gruntów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 77.31.40.00-4, 90.91.13.00-9, 90.91.12.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub należycie wykonuje co najmniej 2 usługi polegające na utrzymaniu czystości w częściach wspólnych budynków mieszkalnych, mieszkalno - użytkowych lub użytkowych, z których każda trwała co najmniej 6 miesięcy w ramach jednego kontraktu, o łącznej powierzchni przekraczającej 5 000 m2 oraz terenów przyległych o powierzchni przekraczającej 40 000 m2.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególnych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Komunalnych Sp. z o.o.
ul. Partyzantów 7
05 - 100 Nowy Dwór Mazowicki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Złożyć osobiście w siedzibie Spółki: Zarząd Budynków Komunalnych Sp. z o.o. ul. Partyzantów 7 Nowy Dwór Maz. pokój nr 10 lub przesłać na powyższy adres.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/U/4620-31/2024 Termomodernizacja bud. nr 13, 14, 15, 24 oraz Docieplenie stropu bud. nr 2 na terenie kompl. wojsk. w m. Glewice, 72-100 Glewice
- SVA/U/4620-32/2024: Remont kotłowni olejowej w budynku nr 1 na terenie kompleksu wojskowego w m. Warszawa ul. Nieświeska 54/56
- SVA/U/4620-30/2024 Wynajem kontenerowych kotłowni olejowych dla celów przygotowania ciepłej wody użytkowej oraz obsługą serwisową dla kompleksu wojskowego K - 6091 Nowy Glinnik
- SVA/U/4620-28/2024: Docieplenie budynku garażowego nr 10 na terenie JW w Dębicy przy ul. Kościuszki 36a
- SVA/U/4620-29/2024 Docieplenie budynku nr 80 na terenie jednostki wojskowej w m. Komorowo; ul. Kościelna b/n, 07-310 Ostrów Mazowiecka
- SVA/U/4620-23/2024: Przebudowa węzła cieplnego w budynku nr 1 oraz technologii c.w.u. w budynkach nr 2, 163, 177 - Siedlce, ul. Składowa 39.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania czystości w budynkach i na posesjach MORD w Krakowie, w tym w oddziałach terenowych w Krakowie i Oświęcimiu
- Usługa kompleksowego mycia okien w Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowym Inspektoracie Pracy w Łodzi oraz oddziałach w Piotrkowie Trybunalskim, Kutnie, Sieradzu i Skierniewicach
- Usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach budynków Teatru Bagatela im. Tadeusza Boya-Żeleńskiego w Krakowie
- Świadczenie na rzecz Gminy Kobierzyce usług związanych z koszeniem poboczy, skarp i przeciwskarp dróg gminnych i powiatowych w latach 2024-2025.
- Usługę sprzątania w budynku Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Toruniu
więcej: Usługi utrzymania gruntów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.