Białystok: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z jego uruchomieniem dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (przetarg III)
Numer ogłoszenia: 317816 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7457117, faks 085 745 70 73.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwb.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z jego uruchomieniem dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (przetarg III).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku w ilościach i wymaganiach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ), Opisie równoważności oprogramowania (zał. nr 1A do SIWZ) oraz Szczegółowym formularzu cenowym (zał. nr 3 do SIWZ) - zadania od 1 do 8..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 48.70.00.00-5, 30.21.00.00-4, 30.21.32.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wskazane warunki. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE WNOSZENIA OFERTY WSPÓLNEJ PRZEZ DWÓCH LUB WIĘCEJ WYKONAWCÓW: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). 2) W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być sporządzone tak jak zapisano w SIWZ w pkt 10 ppkt 20 OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 uPzp (wg załączonego wzoru druku - zał. nr 4A do SIWZ) oraz dokumenty, o których mowa w pkt 6 SIWZ DOKUMENTY ppkt 1) i ppkt 2) powinny być złożone przez każdy podmiot (każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej). 4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców. Pkt 10 ppkt 20 SIWZ) Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku przedsiębiorcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze (lub np. w ewidencji działalności gospodarczej). Jeżeli ofertę podpisuje osoba inna niż to wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć dokument lub pełnomocnictwo (oryginał pełnomocnictwa lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza), z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument lub pełnomocnictwo muszą być integralną częścią oferty: a) pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika; b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem, c) spółka cywilna dołącza w/w pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika w/w pełnomocnictwo, np. kopię umowy spółki cywilnej lub uchwałę - poświadczone za zgodność z oryginałem. Podmioty zagraniczne: Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu lub dokumentów o których mowa w pkt 6 ppkt 3 SIWZ) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Treść pkt 6 ppkt 4 SIWZ) stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin wykonania - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w umowie w przypadku możliwości dostarczenia nowszego modelu urządzenia w sytuacji, gdy zamawiany sprzęt nie jest już dostępny na rynku, bez zmiany ceny oferty i z zachowaniem tożsamych lub wyższych parametrów technicznych sprzętu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.uwb.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok, pokój 503, piętro V - Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu w Białymstoku.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2015 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok, pokój 1008, piętro X - Kancelaria Ogólna Uniwersytetu w Białymstoku.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Fizyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie notebooka dla Wydziału Fizyki w ilościach i wymaganiach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ), Opisie równoważności oprogramowania (zał. nr 1A do SIWZ) oraz Szczegółowym formularzu cenowym (zał. nr 3 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Fizyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie notebooka dla Wydziału Fizyki w ilościach i wymaganiach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ), Opisie równoważności oprogramowania (zał. nr 1A do SIWZ) oraz Szczegółowym formularzu cenowym (zał. nr 3 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Biologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie zestawu komputerowego, dysków twardych zewnętrznych oraz monitora dla Instytutu Biologii w ilościach i wymaganiach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ), Opisie równoważności oprogramowania (zał. nr 1A do SIWZ) oraz Szczegółowym formularzu cenowym (zał. nr 3 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Biologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie notebooka dla Instytutu Biologii w ilościach i wymaganiach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ), Opisie równoważności oprogramowania (zał. nr 1A do SIWZ) oraz Szczegółowym formularzu cenowym (zał. nr 3 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Biologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie zestawu komputerowego, dysku twardego zewnętrznego oraz pakietów oprogramowania użytkowego dla Instytutu Biologii w ilościach i wymaganiach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ), Opisie równoważności oprogramowania (zał. nr 1A do SIWZ) oraz Szczegółowym formularzu cenowym (zał. nr 3 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 48.70.00.00-5.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Historyczno-Socjologicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie notebooka dla Wydziału Historyczno-Socjologicznego w ilościach i wymaganiach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ), Opisie równoważności oprogramowania (zał. nr 1A do SIWZ) oraz Szczegółowym formularzu cenowym (zał. nr 3 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Matematyki i Informatyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie tabletu oraz kompletu przejściówek dla Wydziału Matematyki i Informatyki w ilościach i wymaganiach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ), Opisie równoważności oprogramowania (zał. nr 1A do SIWZ) oraz Szczegółowym formularzu cenowym (zał. nr 3 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.32.00-7.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Matematyki i Informatyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie tabletu oraz kompletu przejściówek dla Wydziału Matematyki i Informatyki w ilościach i wymaganiach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ), Opisie równoważności oprogramowania (zał. nr 1A do SIWZ) oraz Szczegółowym formularzu cenowym (zał. nr 3 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.32.00-7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Wykonanie ścinki poboczy na wybranych odcinkach dróg powiatowych w roku 2024 z podziałem na części
- Dostawa narzędzi do operacji wideotorakoskopowych oraz otwartych i cyfrowego systemu do drenażu
- Wykonywanie remontów spękań podłużnych i poprzecznych nawierzchni bitumicznych na terenie miasta Białegostoku
- Dostawa preparatów do mycia, dezynfekcji i fumigacji, niezbędnych do bieżących zadań Centralnej Sterylizatorni i Dezynfektorni
- "Gospodarowanie odpadami odzyskanymi z rozbiórki nawierzchni ulic, chodników i placów położonych na terenie miasta Białegostoku oraz ich przekruszanie i wytwarzanie mieszanek"
- EOP.332.18.24 DOSTAWA DEFIBRYLATORA AED SZKOLENIOWEGO
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew
- Dostawa sprzętu komputerowego do Starostwa Powiatowego w Łobzie
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i wyposażenia do pracowni zawodowych szkół powiatowych w ramach projektu pn.: "Nowoczesne kształcenie zawodowe - nowe możliwości"
- Dostawa infrastruktury informatycznej do wytworzenia oraz obsługi urządzeń NIRS i DCS działających w warunkach symulowanych oraz rzeczywistych przeciążeń do 9G na potrzeby IBIB PAN.
- Stworzenie mobilnej infrastruktury Straży Granicznej umożliwiającej reagowanie w sytuacjach kryzysowych. Zakup 30 mobilnych stanowisk końcowych
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.