eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa urządzeń komputerowych, sprzętu związanego z komputerami, drukarek, oprogramowania i sprzętu fotograficznego dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej, znak sprawyWAPW/9/2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-11-24

Warszawa: Dostawa urządzeń komputerowych, sprzętu związanego z komputerami, drukarek, oprogramowania i sprzętu fotograficznego dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej, znak sprawy: WAPW/9/2015
Numer ogłoszenia: 317766 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska Wydział Architektury , ul. Koszykowa 55, 00-659 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-226282887, 6284162, faks 0-22 6283236.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.pw.edu.pl, www.arch.pw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń komputerowych, sprzętu związanego z komputerami, drukarek, oprogramowania i sprzętu fotograficznego dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej, znak sprawy: WAPW/9/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Komputer przenośny (notebook) - 1 sztuka, kod CPV: 30213100-6 Komputery przenośne Część II: Multimedialny zestaw interaktywny składający się z monitora interaktywnego 70 z wbudowanym komputerem klasy PC oraz statywu jezdnego z elektryczną regulacją wysokości - 1 sztuka, kod CPV: 30231320-6 Monitory dotykowe;CPV:30213000-5 Komputery stacjonarne; kod CPV32351000-8 Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo, Część III: Oprogramowanie CAD do modelowania 3D - 1 licencja; kod CPV: 48321000-4 Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD) Część IV: Oprogramowanie biurowe: - 1 licencja; kod CPV: 48311000-1 Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami Część V: Komputer przenośny (notebook) - 1 sztuka; kod CPV: 30213100-6 Komputery przenośne Część VI: Kolorowa laserowa drukarka - 1 sztuka; kod CPV: 30232110-8 Drukarka laserowa; Komplet oryginalnych tonerów, kod CPV: 30125110-5 Tonery do drukarek laserowych Część VII: Kolorowa drukarka laserowa- 1 sztuka; kod CPV: 30232110-8 Drukarka laserowa Część VIII: Skaner płaski - 1 sztuka; kod CPV: 30216110-0 Skanery komputerowe Część IX: Przenośny dysk twardy - 6 sztuki; kod CPV: 30234100-9 Dysk magnetyczny Część X: Pamięć operacyjna RAM - 1 sztuka; kod CPV: 30236110-6 Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) Część XI: Komputer tablet - 1 sztuka; kod CPV: 30213200-7 Komputer tablet Część XII: Aparat fotograficzny cyfrowy, lustrzanka - 1 sztuka; kod CPV: 38651000-3 Aparaty fotograficzne. Część XIII: Komputer przenośny (notebook) - 1 sztuka; kod CPV: 30213100-6 Komputery przenośne.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.13.20-6, 30.21.30.00-5, 48.32.10.00-4, 48.31.10.00-1, 30.23.21.10-8, 30.12.51.10-5, 30.21.61.10-0, 30.23.41.00-9, 30.23.61.10-6, 38.65.10.00-3, 30.21.32.00-7, 32.35.10.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokona na na podstawie pisemnego oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 22. ust. 1 ustawy Pzp wymienionego w pozycji 6.2.1. SIWZ, według formuły spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie stawia dodatkowych wymogów oraz nie wymaga przedłożenia do oferty dokumentacji w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokona na na podstawie pisemnego oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 22. ust. 1 ustawy Pzp wymienionego w pozycji 6.2.1. SIWZ, według formuły spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie stawia dodatkowych wymogów oraz nie wymaga przedłożenia do oferty dokumentacji w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokona na na podstawie pisemnego oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 22. ust. 1 ustawy Pzp wymienionego w pozycji 6.2.1. SIWZ, według formuły spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie stawia dodatkowych wymogów oraz nie wymaga przedłożenia do oferty dokumentacji w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokona na na podstawie pisemnego oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 22. ust. 1 ustawy Pzp wymienionego w pozycji 6.2.1. SIWZ, według formuły spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie stawia dodatkowych wymogów oraz nie wymaga przedłożenia do oferty dokumentacji w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokona na na podstawie pisemnego oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 22. ust. 1 ustawy Pzp wymienionego w pozycji 6.2.1. SIWZ, według formuły spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie stawia dodatkowych wymogów oraz nie wymaga przedłożenia do oferty dokumentacji w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 2.Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w formie określonej w pkt. 11.2.1.SIWZ 3. Kosztorys ofertowy na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 1do Rozdziału III SIWZ 4. Wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do Formularza oferty - Podwykonawcy 5. Zobowiązanie innych podmiotów na podstawie art. 26 ust.2b ustawy Pzp (zał. nr 3 do Formularza oferty). 6. W zakresie informacji o dokumentach potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: szczegółową specyfikację oferowanego sprzętu dotyczy wszystkich części zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje istotne zmiany zawartej umowy dotyczą odpowiednio, zakresu przedmiotu zamówienia lub terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) wycofania z produkcji/sprzedaży zaoferowanych urządzeń; b) konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego, wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć wcześniej, szczególnie zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi; c) w następstwie wydłużonych (wykraczających poza terminy określone w KPA) procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, na termin realizacji zamówienia - udokumentowanych; d) ustawowych zmian stawki podatku od towarów i usług VAT; e) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem naruszającym dyscyplinę finansów publicznych; f) zmiany Przedstawiciela Stron umowy; g) zmiany osób nadzorujących ze strony Zamawiającego i Wykonawcy; h) zmiany danych osobowych lub adresowych Wykonawcy;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.pw.edu.pl; www.arch.pw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Architektury Politechniki Warszawskiej ul. Koszykowa 55, 00-659 Warszawa pok. 3b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2015 godzina 14:00, miejsce: Wydział Architektury Politechniki Warszawskiej ul. Koszykowa 55, 00-659 Warszawa pok. 3b.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputer przenośny (notebook) - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny (notebook) - 1 sztuka, kod CPV: 30213100-6 Komputery przenośne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Multimedialny zestaw interaktywny składający się z monitora interaktywnego 70 z wbudowanym komputerem klasy PC oraz statywu jezdnego z elektryczną regulacją wysokości - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Multimedialny zestaw interaktywny składający się z monitora interaktywnego 70 z wbudowanym komputerem klasy PC oraz statywu jezdnego z elektryczną regulacją wysokości - 1 sztuka, kod CPV: 30231320-6 Monitory dotykowe;CPV: 30213000-5 Komputery stacjonarne; kod CPV32351000-8 Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.20-6, 30.21.30.00-5, 32.35.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Oprogramowanie CAD do modelowania 3D - 1 licencja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie CAD do modelowania 3D - 1 licencja; kod CPV: 48321000-4 Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Oprogramowanie biurowe: - 1 licencja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie biurowe: - 1 licencja; kod CPV: 48311000-1 Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Komputer przenośny (notebook) - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny (notebook) - 1 sztuka; kod CPV: 30213100-6 Komputery przenośne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kolorowa laserowa drukarka - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolorowa laserowa drukarka - 1 sztuka; kod CPV: 30232110-8 Drukarka laserowa; Komplet oryginalnych tonerów, kod CPV: 30125110-5 Tonery do drukarek laserowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kolorowa drukarka laserowa- 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolorowa drukarka laserowa- 1 sztuka; kod CPV: 30232110-8 Drukarka laserowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Skaner płaski - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skaner płaski - 1 sztuka; kod CPV: 30216110-0 Skanery komputerowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przenośny dysk twardy - 6 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przenośny dysk twardy - 6 sztuk; kod CPV: 30234100-9 Dysk magnetyczny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.41.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pamięć operacyjna RAM - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pamięć operacyjna RAM - 1 sztuka; kod CPV: 30236110-6 Pamięć o dostępie swobodnym (RAM).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.61.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Komputer tablet - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer tablet - 1 sztuka; kod CPV: 30213200-7 Komputer tablet.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Aparat fotograficzny cyfrowy - lustrzanka - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat fotograficzny cyfrowy - lustrzanka - 1 sztuka; kod CPV: 38651000-3 Aparaty fotograficzne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Komputer przenośny (notebook) - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny (notebook) - 1 sztuka; kod CPV: 30213100-6 Komputery przenośne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.