eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-24

Kraków: Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej
Numer ogłoszenia: 317760 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli w ramach trzech zadań częściowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadań 1,2,3 zawiera załącznik nr 1 do SIWZ oraz załączone dla zadań 1,2 rysunki w formie pliku pdf. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy załącznik nr 6 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.14.14.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 750.00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt 00/100) Zadanie nr 2 - 1 200.00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie częściowe nr 1 i zadanie częściowe nr 2: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) : a) co najmniej 1 dostawę mebli o wartości minimum 20 000,00 zł brutto - dla składających ofertę na zadanie częściowe nr 1, b) co najmniej 1 dostawę mebli o wartości minimum 30 000,00 zł brutto - dla składających ofertę na zadanie częściowe nr 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie zadań częściowych nr 1, 2 będzie dokonana na podstawie wykazu dostaw (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz dokumentów poświadczających, że wskazane w nim dostawy zostały wykonane należycie. Zadanie częściowe nr 3: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 - załącznik nr 3 do SIWZ .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 - załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dla każdego zadania częściowego na które składana jest oferta należy załączyć specyfikację techniczną mebli w szczególności zawierającą informacje dotyczące rodzaju, modelu oraz producenta mebli ( a w zakresie zadania częściowego nr 1 również sprzętu AGD ) ich parametrów technicznych w tym zastosowanych materiałów, które pozwolą ocenić zgodność oferty z wymaganiami SIWZ. Dla zadania częściowego nr 1 i 2 specyfikacja techniczna winna zawierać również rysunki mebli. Dla zadania częściowego nr 3 można dodatkowo załączyć rysunki/katalogi mebli. Specyfikacja techniczna mebli winna być przygotowana w sposób umożliwiający Zamawiającemu identyfikację poszczególnych zadań częściowych

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty- załącznik nr 2 do SIWZ, dowód wniesienia wadium, opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem: 1)terminu realizacji umowy w przypadku gdy dotrzymanie ustalonego terminu byłoby niemożliwe z winy Zamawiającego, np. brak przygotowania miejsca dostawy, uniemożliwiającego wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z winy Zamawiającego. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Dziale Zamówień Publicznych Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie bud. W-9/110.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2015 godzina 12:30, miejsce: w Dziale Zamówień Publicznych Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie bud. W-9/110.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: a)zadanie częściowe nr 1: szafa na klucze do 21 dni, pozostałe meble do 28 dni od daty udzielenia zamówienia, b)zadanie częściowe nr 2: szafa na ubrania, nadstawka do szafy, biurko duże, biurko małe, krzesła obrotowe - do 21 dni; pozostałe meble do 28 dni od daty udzielenia zamówienia , c) zadanie częściowe nr 3: do 14 dni od daty udzielenia zamówienia. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art. 24 ust.1 pkt 2-11 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż mebli w domach studenckich B-1 i DS-2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli w domach studenckich B-1 i DS-2 . Opis: I. Wyposażenie biura w Domu Studenckim nr B-1: 1. Biurko wąskie z szafką - 1 szt. 2. Biurko z szafką - 1 szt. 3. Szafka (szuflady i półki) - 1 szt. 4. Nadstawka - 1 szt. 5. Biurko z szufladami - 1 szt. 6. Szafka (półki) - 1 szt. 7. Szafka (półki) 3 segmenty - 1 szt. 8. Fotel - 3 szt. II. Wyposażenie biura A w Domu Studenckim nr 2 1. Biurko - 1 szt. 2. Szafka (dostawka do biurka) - 1 szt. 3. Szafka na komputer i serwer - 1 szt. 4. Szafka pod kserokopiarkę - 1 szt. 5. Szafka na dokumenty - 3 szt. 6. Obudowa kaloryfera - 1 szt. III. Wyposażenie biura B w Domu Studenckim nr 2 1. Biurko - 1 szt. 2. Szafka (dostawka do biurka) - 1szt. 3. Szafka na dokumenty - 3 szt. 4. Szafka na ubrania - 1 szt. 5. Obudowa na komputer - 1 szt. 6. Stolik okrągły - 1 szt. 7. Obudowa kaloryfera - 1 szt. IV. Wyposażenie recepcji w Domu Studenckim nr 2 1. Biurko - 1 szt. 2. Szafka na klucze - 1 szt. 3. Szafka z drzwiami przesuwnymi - 1 szt. 4. Stolik - 1 szt. V. Wyposażenie pokoju socjalnego w Domu Studenckim nr 2 1. Stół - 2 szt. 2. Wieszak (szafka) - 1 szt. 3. Kuchnia zabudowana wraz ze sprzętem (zlew, lodówka, płyta grzewcza) - 1 szt. 4. Kanapa - 1 szt. 5. Krzesła - 10 szt. Gwarancja, rękojmia: min. 36 m-cy. Szczegółowy opis zamówienia zawiera: - załącznik nr 1 do SIWZ ,- załączone w formie pliku pdf rysunki. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy- załącznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.14.14.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż mebli w domu studenckim DS-2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli w domu studenckim DS-2. Opis: I. Wyposażenie pokoi LUX w Domu Studenckim nr 2: 1. Szafa na ubrania - 24 szt. 2. Nadstawka do szafy - 24 szt. 3. Szafka wisząca na mikrofalówkę - 16 szt. 4. Szafka wisząca z półką - 16 szt. 5. Szafka nad biurkiem dużym - 16 szt. 6. Szafka nad biurkiem małym - 8 szt. 7. Szafka nad łóżkiem - 24 szt. 8. Blat nad lodówką małą - 8 szt. 9. Blat nad lodówką dużą - 8 szt. 10. Biurko duże - 16 szt. 11. Biurko małe - 8 szt. 12. Stół rozkładany - 8 szt. 13. Stolik - 8 szt. 14. Płyta ochronna na ścianę - 24 szt. 15. Wieszaki na odzież wierzchnią - 8 szt. 16. Krzesło obrotowe - 24 szt. Gwarancja, rękojmia: min. 36 m-cy. Szczegółowy opis zamówienia zawiera: - załącznik nr 1 do SIWZ , - załączone w formie pliku pdf rysunki. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy- załącznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla Biblioteki PK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli dla Biblioteki PK . Opis: 1. Zestaw: biurko 1 szt. + dwa kontenery na kółkach. 2. Zestaw regałów biurowych - 2 szt. 3. Wiszący regał -1 szt. 4. Pufy - 2 szt. Gwarancja, rękojmia: min. 24 m-ce. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy- załącznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.