eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Utrzymanie przepraw promowych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Krakowskiego w latach 2016-2018 z podziałem na zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-24

Kraków: Utrzymanie przepraw promowych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Krakowskiego w latach 2016-2018 z podziałem na zadania
Numer ogłoszenia: 317758 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego , ul. Włościańska 4, 30-138 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6221010, faks 012 6371063.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpk.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego Powiatu Krakowskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie przepraw promowych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Krakowskiego w latach 2016-2018 z podziałem na zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 . 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie górno linowego przewozu między brzegowego z napędem ręcznym linowo-korbowym na rzece Wiśle w km 57+418 w Jeziorzanach, w ciągu drogi powiatowej nr 2179K Liszki- Rączna - Jeziorzany w km 6+500. 2. Zamówienie obejmuje: 2.1 Utrzymanie w stałej sprawności technicznej i eksploatacyjnej pływaka promu i całej przeprawy promowej zgodnie z pozwoleniem wodno-prawnym nr OS.III.6210-3-8/96 z dnia 27.08.1996r. obowiązującymi przepisami Żeglugi Śródlądowej zawartymi m.in. w informatorze Inspektoratu Żeglugi Śródlądowej w Krakowie, oraz bieżącymi wytycznymi, uwagami i zaleceniami organów Kontroli i Nadzoru przez okres od 1 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2018 r. 2.2 Dostarczenie i montaż na pływaku promu własnego silnika napędowego o mocy 10 KM poruszającego urządzenia napędowe pływaka promu i urządzenia hydrauliki siłowej wraz z podłączeniem do tych urządzeń i demontażem po rozwiązaniu umowy. 2.3 Zapewnienie paliwa do silnika napędowego przez cały okres obowiązywania umowy wraz z zakupem innych materiałów niezbędnych do wykonywania przewozów, takich jak: oleje, smary itp. 2.4 Wykonywanie drobnych robót remontowych i konserwacyjnych pływaka promu, urządzeń napędowych, dojazdów w obrębie szlabanów i całej przeprawy promowej, a także bieżące utrzymanie budynku socjalnego. 2.5 Utrzymanie czystości, ładu, porządku na pływaku, na całej przeprawie promowej i w jej pobliżu, a także utrzymanie oznakowania związanego z ruchem drogowym oraz tablic informacyjno-porządkowych dla korzystających z przeprawy. 2.6 Oznakowanie przerw pracy promu. 2.7 Każdorazowe zabezpieczanie pływaka promu i pozostałych urządzeń w czasie klęsk żywiołowych: powodzi, kry lodowej, wiatru itp. oraz w przypadku przerw w pracy promu. W okresie nie kursowania promu zapewnienie stałego dozoru nad przeprawą. 2.8 Odgarnianie śniegu z dojazdów do promu, pomiędzy zaporami drogowymi a korytem rzeki Wisły oraz z pływaka promu. W okresie gołoledzi na powyżej podanym odcinku przeprawy należy prowadzić posypywanie piaskiem, żużlem lub innymi dostępnymi środkami przeciwślizgowymi. 2.9 Zapewnienie przeprawy przez wszystkie dni w roku w godzinach od 500 do 2100 2.10 Pobieranie opłat za korzystanie z przeprawy promowej w wysokości określonej w obowiązujący na dany rok Uchwale Rady Powiatu Krakowskiego w sprawie ustalenia wysokości opłat za przewóz promem osób, zwierząt, bagażu lub pojazdów. 2.11 Wpłacanie kwot zainkasowanych opłat w terminie nie później niż do 5 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym opłaty zostały zainkasowane na rachunek bankowy Zarządu dróg Powiatu Krakowskiego w Krakowie nr 73 1560 0013 2568 2818 7598 0001. 2.12 Pobieranie od Zamawiającego blankietów biletów dokumentujących uiszczenie opłaty za korzystanie z przeprawy promowej. 2.13 Prowadzenia na bieżąco ewidencji dziennej ilości biletów wydanych korzystającym z przeprawy promowej wg poszczególnych rodzajów biletów określonych w obowiązującej na dany rok Uchwale Rady Powiatu Krakowskiego. 2.14 Sporządzenie wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego trzech egzemplarzy rozliczenia ilości biletów pobranych od Zamawiającego i wydanych korzystającym z przeprawy promowej oraz dostarczenia przedmiotowego rozliczenia do siedziby Zamawiającego nie później niż w 5 dniu roboczym miesiąca, za miesiąc poprzedni. 2.15 Odpowiednie zabezpieczenia zainkasowanej gotówki. 2.16 Wykonawca ma obowiązek rozliczenia się z pobranych biletów na koniec roku kalendarzowego oraz zwrotu niewykorzystanych biletów w nieprzekraczalnym terminie do 5 stycznia 2019 r. 2.17 W przypadku występowania min. kolejno 5 dni przerwy w funkcjonowaniu przeprawy promowej również z uwzględnieniem kolejnego miesiąca wartość wynagrodzenia miesięcznego ulegnie pomniejszeniu o kwotę wg przeliczenia= Wynagrodzenie roczne : 365 dni x ilość dni przerwy w funkcjonowaniu przeprawy promowej (min. 5 dni) 2.18 Umieszczenie w widocznym miejscu oddzielnej tablicy wykonanej przez Wykonawcę z aktualnymi stawkami opłat zgodnie z aktualną Uchwałą Rady Powiatu Krakowskiego. Odpowiedzialność za pobranie opłaty i wydanie biletu spoczywa na obsługującym przeprawę. 2.19 Zgłaszanie do ZDPK wszelkich przerw w pracy promu wynikłych z przeglądów technicznych, awarii, zbyt wysokiego lub niskiego stanu wody itp. 2.20 Zgłaszanie o wszystkich nieprawidłowościach w funkcjonowaniu urządzeń napędowych pływaka i innych stwierdzonych usterkach mogących mieć wpływ na utrzymanie przejezdności przeprawy. 2.21 Posiadanie telefonu komórkowego i ponoszenie wszelkich kosztów z nim związanych celem zapewnienia stałej łączności telefonicznej z siedzibą Z.D.P.K. 3. Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia stosownie do potrzeb Zleceniodawcy, Wykonawca przyjmując przedmiotowa usługę zapewnia: 3.1. Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego zakresem oraz instrukcją obsługi promów. 3.2. Zatrudnienie tylko odpowiednio wykwalifikowanego personelu w tym przewoźników posiadających: - Patenty Żeglarskie Przewoźnika wydane przez Urząd Żeglugi Śródlądowej , - aktualne zaświadczenie lekarskie stwierdzające zdolność do pracy w zawodzie przewoźnika . 3.3 Zatrudnienie tylko odpowiednio wykwalifikowanego personelu w tym minimum 3-ch przewoźników w ilości zapewniającej bezpieczne funkcjonowanie przeprawy promowej w godzinach przewidzianych pozwoleniem wodno-prawnym z zachowaniem wymogów określonych w opisie przedmiotu zamówienia oraz przepisach resortowych dotyczących promów a także ustaleniach Urzędu Żeglugi Śródlądowej. 3.4 Sprzęt, narzędzia, materiały i inne środki potrzebne do wykonania bieżących remontów pływaka, urządzeń napędowych i całej przeprawy promowej, 3.5. Dysponowanie środkami finansowymi zapewniającymi utrzymanie promu w ciągłej eksploatacji przez okres co najmniej 3-ch miesięcy. 3.6. Wykonawca zobowiązuję się wykonać usługę z zachowaniem nadzoru nad bezpieczeństwem i higieną pracy oraz wymaganiami p. poż. Zobligowany jest również do zabezpieczenia warunków socjalnych dla obsługi promu (np. barakowóz). 3.7. Prowadzenie ewidencji, dokonywanie przeglądów i kontroli oraz poddawanie się kontroli wykonywanej przez jednostki do tego upoważnione. 3.8. Wykonawca zapewni prawidłową i bezpieczną eksploatację promu i łodzi towarzyszącej oraz bierze odpowiedzialność za szkody w imieniu osób trzecich powstałe z wypadków na promie, a także za powstałe szkody związane z niewłaściwą eksploatacją promu. 3.9. W kalkulacji kosztów utrzymania górno linowego przewozu między brzegowego należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, również te które wynikną z przeprowadzonej przez Oferenta wizji w terenie. Zadanie nr 2 . 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie górno linowego przewozu między brzegowego na rzece Wiśle w km 45+300 w Czernichowie w ciągu drogi powiatowej nr 2183K Liszki - Czernichów w km 8+500. 2. Zamówienie obejmuje: 2.1 Utrzymanie w stałej sprawności technicznej i eksploatacyjnej pływaka promu i całej przeprawy promowej zgodnie z pozwoleniem wodno-prawnym nr OS.III.6210-3-8/96 z dnia 27.08.1996r. obowiązującymi przepisami Żeglugi Śródlądowej zawartymi m.in. w informatorze Inspektoratu Żeglugi Śródlądowej w Krakowie, oraz bieżącymi wytycznymi, uwagami i zaleceniami organów Kontroli i Nadzoru przez okres od 1 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. 2.2 Dostarczenie i montaż na pływaku promu własnego silnika napędowego o mocy 10 KM poruszającego urządzenia napędowe pływaka promu i urządzenia hydrauliki siłowej wraz z podłączeniem do tych urządzeń i demontażem po rozwiązaniu umowy. 2.3 Zapewnienie paliwa do silnika napędowego przez cały okres obowiązywania umowy wraz z zakupem innych materiałów niezbędnych do wykonywania przewozów, takich jak: oleje, smary itp. 2.4 Wykonywanie drobnych robót remontowych i konserwacyjnych pływaka promu, urządzeń napędowych, dojazdów w obrębie szlabanów i całej przeprawy promowej, a także bieżące utrzymanie budynku socjalnego. 2.5 Utrzymanie czystości, ładu, porządku na pływaku, na całej przeprawie promowej i w jej pobliżu, a także utrzymanie oznakowania związanego z ruchem drogowym oraz tablic informacyjno-porządkowych dla korzystających z przeprawy. 2.6 Oznakowanie przerw pracy promu. 2.7 Każdorazowe zabezpieczanie pływaka promu i pozostałych urządzeń w czasie klęsk żywiołowych: powodzi, kry lodowej, wiatru itp. oraz w przypadku przerw w pracy promu. W okresie nie kursowania promu zapewnienie stałego dozoru nad przeprawą. 2.8 Odgarnianie śniegu z dojazdów do promu, pomiędzy zaporami drogowymi, a korytem rzeki Wisły oraz z pływaka promu. W okresie gołoledzi na powyżej podanym odcinku przeprawy należy prowadzić posypywanie piaskiem, żużlem lub innymi dostępnymi środkami przeciwślizgowymi. 2.9 Zapewnienie przeprawy przez wszystkie dni w roku w godzinach od 500 do 2100 2.10 Pobieranie opłat za korzystanie z przeprawy promowej w wysokości określonej w obowiązujący na dany rok Uchwale Rady Powiatu Krakowskiego w sprawie ustalenia wysokości opłat za przewóz promem osób, zwierząt, bagażu lub pojazdów. 2.11 Wpłacanie kwot zainkasowanych opłat w terminie nie później niż do 5 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym opłaty zostały zainkasowane na rachunek bankowy Zarządu dróg Powiatu Krakowskiego w Krakowie nr 73 1560 0013 2568 2818 7598 0001. 2.12 Pobieranie od Zamawiającego blankietów biletów dokumentujących uiszczenie opłaty za korzystanie z przeprawy promowej. 2.13 Prowadzenia na bieżąco ewidencji dziennej ilości biletów wydanych korzystającym z przeprawy promowej wg poszczególnych rodzajów biletów określonych w obowiązującej na dany rok Uchwale Rady Powiatu Krakowskiego. 2.14 Sporządzenie wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego trzech egzemplarzy rozliczenia ilości biletów pobranych od Zamawiającego i wydanych korzystającym z przeprawy promowej oraz dostarczenia przedmiotowego rozliczenia do siedziby Zamawiającego nie później niż w 5 dniu roboczym miesiąca, za miesiąc poprzedni. 2.15 Odpowiednie zabezpieczenia zainkasowanej gotówki. 2.16 Wykonawca ma obowiązek rozliczenia się z pobranych biletów na koniec roku kalendarzowego oraz zwrotu niewykorzystanych biletów w nieprzekraczalnym terminie do 5 stycznia 2016 r. 2.17 W przypadku występowania min. kolejno 5 dni przerwy w funkcjonowaniu przeprawy promowej również z uwzględnieniem kolejnego miesiąca wartość wynagrodzenia miesięcznego ulegnie pomniejszeniu o kwotę wg przeliczenia= Wynagrodzenie roczne : 365 dni x ilość dni przerwy w funkcjonowaniu przeprawy promowej (min. 5 dni) 2.18 Umieszczenie w widocznym miejscu oddzielnej tablicy wykonanej przez Wykonawcę z aktualnymi stawkami opłat zgodnie z aktualną Uchwałą Rady Powiatu Krakowskiego. Odpowiedzialność za pobranie opłaty i wydanie biletu spoczywa na obsługującym przeprawę. 2.19 Zgłaszanie do ZDPK wszelkich przerw w pracy promu wynikłych z przeglądów technicznych, awarii, zbyt wysokiego lub niskiego stanu wody itp. 2.20 Zgłaszanie o wszystkich nieprawidłowościach w funkcjonowaniu urządzeń napędowych pływaka i innych stwierdzonych usterkach mogących mieć wpływ na utrzymanie przejezdności przeprawy. 2.21 Posiadanie telefonu komórkowego i ponoszenie wszelkich kosztów z nim związanych celem zapewnienia stałej łączności telefonicznej z siedzibą Z.D.P.K. 3. Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia stosownie do potrzeb Zleceniodawcy - Wykonawca przyjmując przedmiotowa usługę zapewnia: 3.1. Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego zakresem oraz instrukcją obsługi promów. 3.2. Zatrudnienie tylko odpowiednio wykwalifikowanego personelu w tym przewoźników posiadających: - Patenty Żeglarskie Przewoźnika wydane przez Urząd Żeglugi Śródlądowej , - aktualne zaświadczenie lekarskie stwierdzające zdolność do pracy w zawodzie przewoźnika . 3.3 Zatrudnienie tylko odpowiednio wykwalifikowanego personelu w tym minimum 3-ch przewoźników w ilości zapewniającej bezpieczne funkcjonowanie przeprawy promowej w godzinach przewidzianych pozwoleniem wodno-prawnym z zachowaniem wymogów określonych w opisie przedmiotu zamówienia oraz przepisach resortowych dotyczących promów a także ustaleniach Urzędu Żeglugi Śródlądowej. 3.4 Sprzęt, narzędzia, materiały i inne środki potrzebne do wykonania bieżących remontów pływaka, urządzeń napędowych i całej przeprawy promowej, 3.5. Dysponowanie środkami finansowymi zapewniającymi utrzymanie promu w ciągłej eksploatacji przez okres co najmniej 3-ch miesięcy. 3.6. Wykonawca zobowiązuję się wykonać usługę z zachowaniem nadzoru nad bezpieczeństwem i higieną pracy oraz wymaganiami p. poż. Zobligowany jest również do zabezpieczenia warunków socjalnych dla obsługi promu (np. barakowóz). 3.7. Prowadzenie ewidencji, dokonywanie przeglądów i kontroli oraz poddawanie się kontroli wykonywanej przez jednostki do tego upoważnione. 3.8. Wykonawca zapewni prawidłową i bezpieczną eksploatację promu i łodzi towarzyszącej oraz bierze odpowiedzialność za szkody w imieniu osób trzecich powstałe z wypadków na promie, a także za powstałe szkody związane z niewłaściwa eksploatacja promu. 3.9. W kalkulacji kosztów utrzymania górno linowego przewozu między brzegowego należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, również te które wynikną z przeprowadzonej przez Oferenta wizji w terenie. 4. W kalkulacji kosztów utrzymania górnolinowego przewozu międzybrzegowego należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, również te które wynikną z przeprowadzonej przez Wykonawcę wizji w terenie..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.61.00.00 - Usługi transportu promowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 12 000,00 PLN Zadanie nr 2 - 12 000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli: a) dysponuje przewoźnikami posiadającymi: - Patenty żeglarskie przewoźnika wydane przez Urząd Żeglugi Śródlądowej, - Aktualne zaświadczenie lekarskie stwierdzające zdolność do pracy w zawodzie przewoźnika, b) dysponuje brygadą przewoźników wykonujących przedmiot zamówienia osobną na każde zadanie, w ilości zapewniającej bezpieczne funkcjonowanie przeprawy promowej w ilości nie mniejszej niż: - na Zadaniu Nr 1 - 3 - ch przewoźników - na Zadanie Nr 2 - 3 - ch przewoźników W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz osób - załącznik nr 4 dla każdego zadania osobny oraz oświadczenie o posiadaniu przez te osoby wymaganych uprawnień na załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ, c) wskażą osobę odpowiedzialną za nadzór i prowadzenie utrzymania przeprawy promowej (dopuszcza się tą samą osobę na więcej niż jedno zadanie). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są wskazać tą osobę w wykazie osób na załączniku nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli: - wykaże, że posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 PLN. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Doświadczenie (dokładny opis kryterium w SIWZ) - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpk.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg powiatu Krakowskiego, 30-138 Kraków, ul. Włościańska 4, pok. 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg powiatu Krakowskiego, 30-138 Kraków, ul. Włościańska 4, pok. 23.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.