eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Zadanie 1Wymiana kotła c.o. w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w dzielnicy Orzepowice Zadanie 2Wymiana kotła i instalacji c.o. w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w dzielnicy Boguszowice-Stare.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-11-24

Rybnik: Zadanie 1: Wymiana kotła c.o. w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w dzielnicy Orzepowice Zadanie 2: Wymiana kotła i instalacji c.o. w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w dzielnicy Boguszowice-Stare.
Numer ogłoszenia: 317706 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1: Wymiana kotła c.o. w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w dzielnicy Orzepowice Zadanie 2: Wymiana kotła i instalacji c.o. w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w dzielnicy Boguszowice-Stare..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane z podziałem na zadania: Zadanie 1: Wymiana kotła c.o. w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w dzielnicy Orzepowice Zakres zamówienia: - demontaż istniejącego kotła węglowego - montaż nowego kotła węglowego - podłączenie nowego kotła do istniejącej instalacji Zadanie 2: Wymiana kotła i instalacji c.o. w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w dzielnicy Boguszowice-Stare. Zakres zamówienia: - demontaż istniejącego kotła węglowego - demontaż orurowania istniejącej instalacji c.o. - demontaż 13 szt. grzejników z armaturą - montaż nowego kotła węglowego o mocy min. 60kW - montaż nowej instalacji c.o. z rur stalowych ocynkowanych zewn. łączonych na zacisk - montaż nowych grzejników - 13 szt. - podłączenie instalacji c.o. do istniejących grzejników - wymiana naczynia wzbiorczego - roboty ogólnobudowlane towarzyszące Szczegółowy zakres prac precyzują SIWZ, dokumentacja rysunkowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.10-0, 45.33.11.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 2 roboty ogólnobudowlane obejmujące swoim zakresem budowę lub przebudowę instalacji c.o. lub kotłowni; o wartości tego zakresu co najmniej 20 000,00 zł brutto każda (dotyczy zadania 1 i 2). W przypadku, gdy wykonane zamówienia obejmowały roboty o różnym charakterze (różne branże), w wykazie wykonanych robót należy podać wartości dotyczące budowy lub przebudowy instalacji c.o. lub kotłowni. W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty. Oświadczenia i dokumenty opisane w rozdziale V SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku konieczności przerwania robót w wyniku napotkania w trakcie prowadzonych robót niezinwentaryzowanych instalacji lub niezinwentaryzowanego elementu konstrukcji, kolidujących z prowadzonymi robotami (wymagającymi w związku z tym przebudowy), o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót z uwagi na konieczność ich przebudowy, 2. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania, ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania robót na podstawie okoliczności opisanych w ust. 1.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana kotła c.o. w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w dzielnicy Orzepowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana kotła c.o. w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w dzielnicy Orzepowice Zakres zamówienia: - demontaż istniejącego kotła węglowego - montaż nowego kotła węglowego - - podłączenie nowego kotła do istniejącej instalacji Szczegółowy zakres prac precyzują SIWZ, dokumentacja rysunkowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana kotła i instalacji c.o. w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w dzielnicy Boguszowice-Stare.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana kotła i instalacji c.o. w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w dzielnicy Boguszowice-Stare. Zakres zamówienia: - demontaż istniejącego kotła węglowego - demontaż orurowania istniejącej instalacji c.o. - demontaż 13 szt. grzejników z armaturą - montaż nowego kotła węglowego o mocy min. 60kW - montaż nowej instalacji c.o. z rur stalowych ocynkowanych zewn. łączonych na zacisk - montaż nowych grzejników - 13 szt. - podłączenie instalacji c.o. do istniejących grzejników - wymiana naczynia wzbiorczego - - roboty ogólnobudowlane towarzyszące Szczegółowy zakres prac precyzują SIWZ, dokumentacja rysunkowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-0, 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.