eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Serwisowanie i konserwacja parkometrów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-11-24

Zielona Góra: Serwisowanie i konserwacja parkometrów
Numer ogłoszenia: 317596 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 322-91-86, faks 68 322-91-84.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwisowanie i konserwacja parkometrów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest serwisowanie i konserwacja parkometrów zgodnie z poniższym opisem. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 zadania. Zadanie 1: Serwis i konserwacja parkometrów Z-1. 1.Przedmiotem umowy jest serwisowanie i konserwacja 45 szt. parkometrów Z-1 prod. MBS Computergraphik Sp. z o.o. rok prod. 2005r. oraz 8 szt. parkometrów Z-3 prod. MBS Computergraphik Sp. z o.o. rok prod. 2011 w okresie 01.01.2016r. - 31.12.2016r. 2.Serwisowanie i konserwacja urządzeń do pobierania opłat w okresie trwania umowy obejmuje: -przegląd urządzeń i prowadzenie ich bieżącej konserwacji zgodnie z zaleceniami producenta, -wykonywanie kalibracji, synchronizacji oraz programowania, -wymianę instrukcji obsługi dla parkujących dostarczonych przez Zamawiającego, -demontaż, montaż zlecony przez Zamawiającego wynikający z konieczności czasowego wyłączenia z eksploatacji lub zmiany lokalizacji parkometru, -utrzymanie parkometrów w stałej sprawności technicznej umożliwiającej obsługę parkujących oraz przeprowadzanie czynności kontrolnych i opróżniania przez służby zamawiającego, -dostawę i uzupełnienie materiałów eksploatacyjnych (papier, baterie, akumulatory), -dostawę części zamiennych niezbędnych do naprawy parkometrów wraz z ich montażem z wyłączeniem awarii spowodowanych aktami wandalizmu, -usuwanie usterek w ciągu 2 do 4 godzin od chwili zgłoszenia ich służbom serwisowym, -zapewnienie stałego połączenia telefonicznego z obsługą serwisową w godzinach pracy Biura SPP, -dokonywanie wpisów w książce zgłoszeń w siedzibie zamawiającego dotyczących zakresu naprawy i czasu jej zakończenia. 3.W przypadku uszkodzeń i awarii spowodowanych aktami wandalizmu lub działaniem siły wyższej koszty naprawy będą pokrywane przez zamawiającego a usterka zostanie usunięta w terminie uzgodnionym z wykonawcą. 4.Wykonawca zobowiązany jest do używania urządzeń rejestrujących czas rozpoczęcia i zakończenia naprawy (kart serwisowych). 5.Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą odpowiadać zaleceniom producenta parkometrów. 6.Wykonawca w parkometrach Z-1 i Z-3 będzie stosował papier do druku biletów w zróżnicowanym kolorze poddruku. 7.Wykonawca odpowiada za wyłączenie z eksploatacji trwające dłużej niż deklarowany czas usunięcia usterki parkometru, w tym spowodowane obsługą niezgodną z instrukcją instalacji i konserwacji parkometrów Z-1 oraz Z-3 jak też użyciem części zamiennych lub materiałów nie zalecanych przez producenta. 8.Zabrania się Wykonawcy samodzielnej rekonfiguracji lub modyfikacji parkometrów. 9.W przypadku powierzenia wykonania prac osobom trzecim Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ich należyte wykonanie zgodnie z normami i obowiązującymi przepisami. 10.Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia w okresie obowiązywania umowy na terenie miasta Zielona Góra punktu serwisowego obsługiwanego w okresie pobierania opłat przez min. jednego przeszkolonego serwisanta. Wykonawca zapewni stałe połączenie telefoniczne z obsługą serwisową w godzinach pracy Biura SPP. Zadanie 2: Prowadzenie Centralnej Bazy Danych Parkometrów. 1.Prowadzenie w okresie 01.01.2016r. - 31.12.2016r., Centralnej Bazy Danych Parkometrów zarządzającej, kontrolującej i monitorującej funkcjonowanie parkometrów Z-3 w SPP, zwanej dalej CBDP, która musi spełniać następujące wymagania: - musi być zlokalizowana na serwerze Wykonawcy; - musi być czynna 24 godziny na dobę; - musi zapewniać dostęp do danych za pośrednictwem sieci WWW (Internet); - Wykonawca na własny koszt udostępnia Zamawiającemu specjalny portal internetowy umożliwiający w sposób bezpieczny dostęp do gromadzonych danych; - Wykonawca na własny koszt wyposaży parkometry w niezbędne urządzenia (karty SIM) umożliwiające przesył danych do CBDP; - portal musi gwarantować wysoki poziom zabezpieczeń dla przesyłu danych (odpowiednie protokoły); - Zamawiający może zalogować się do portalu za pomocą hasła oraz nazwy użytkownika; - portal musi być dostępny z każdego komputera posiadającego dostęp do Internetu; - dane powinny być prezentowane w postaci raportów za określony definiowany okres dla poszczególnych parkometrów lub ich grup (typy danych przesyłanych przez parkometr zostały opisane w rozdziale dotyczącym wymagań technicznych dla parkometrów); - wymagane raporty: Finansowe: -dotyczące odnotowanych przez parkometry zestawień pobranych monet i szczegółowych informacji z nimi związanych; -dotyczące ostatnich zgłoszonych przez parkometry stanów zawartości skarbca; -informujące o przychodach w rozbiciu na grupy parkometrów; -informujące o przychodach w rozbiciu na parkometry; -informujące o przychodach w rozbiciu na dni; -raporty utargu z biletów i kart, pobranych monet i niewybranych monet pozostałych w parkometrach; -pozwalające przeglądać wszystkie wydane bilety parkingowe ze szczegółami; Serwisowe: -pozwalające śledzić użycie kart kontrolnych i serwisowych; -informujące o wszystkich zdarzeniach serwisowych odnotowanych przez parkometry; -informujące o wszystkich zaistniałych alarmach oraz ich usunięciach odnotowanych przez parkometry; -wyświetlające parkometry, które w dniu bieżącym nie połączyły się z CBDP (i informacje o ich ostatnim udanym połączeniu); -informujące o treści i dacie wysłanych SMS-ów; -informujące o wartości napięć akumulatorów. 2.CBDP powinna umożliwiać zdalne indywidualne programowanie parkometrów z poziomu portalu internetowego w zakresie stawek opłat, okresów płatnych, ustawień kalendarzy dni świątecznych, progów sygnalizacji zapełnienia skarbca, niskiego napięcia akumulatora, kończącego się papieru; 3.CBDP musi umożliwiać automatyczne, na koszt Wykonawcy wysyłanie wiadomości tekstowych SMS na wskazane numery telefonów komórkowych (serwisant, przedstawiciel Zamawiającego min. trzy wybrane zdarzenia), w określonych definiowanych porach dnia w przypadku wystąpienia awarii urządzeń wewnętrznych parkometru (drukarka, ucinacz, czytnik kart, kasa pośrednia, czytnik monet), w sytuacjach alarmowych typu: nieuprawnione otwarcie oraz w sytuacjach ostrzegawczych (kończący się papier, dopełniający się lub zapełniony skarbiec, zbyt niskie napięcie akumulatora), informacja o wysłanych wiadomościach SMS zapisana będzie w CBDP; 4.Wykonawca jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo danych przesyłanych z parkometrów do CBDP..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych 72.32.00.00 - Usługi bazy danych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2.1. do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać się min. dwoma usługami w zakresie konserwacji i serwisowania parkometrów typu Z-1, w ilości min. 30 sztuk, w ramach każdej umowy oraz należy się wykazać min. dwoma usługami w zakresie konserwacji i serwisowania parkometrów typu Z-3, w ilości min 5 sztuk, w ramach każdej umowy. Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć: - oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2.1. do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ, - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2.1. do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2.1. do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2.1. do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - Deklarowany czas usunięcia usterek parkometrów - 6

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany do umowy będą sporządzane w przypadku okresowego wyłączenia parkometrów z eksploatacji w okresie Dni Zielonej Góry Winobranie w ilości powyżej 5 szt. na okres przekraczający 10 dni kalendarzowych. Wynagrodzenie za usługi niewykonane, w przypadku zmniejszenia ilości obsługiwanych parkometrów zostanie proporcjonalnie zmniejszone.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra, pok. 101..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2015 godzina 08:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra, w kancelarii lub w pok. 101..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.