eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa elektronicznych systemów informacji prawnej Część I - Dostawa i uruchomienie systemu dla pracowników Urzędu Miasta Katowice wraz z aktualizacją przez 48 miesięcy Część II - Dostawa i uruchomienie systemu dla służb finansowych Urzędu Miasta Katowice wraz z aktualizacją przez 48 miesięcy Część III - Dostęp do systemu informacji prawnej w wersji internetowej dla 12 punktów nieodpłatnej pomocy prawnej na terenie miasta Katowice przez okres 12 miesięcy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-24

Katowice: Dostawa elektronicznych systemów informacji prawnej Część I - Dostawa i uruchomienie systemu dla pracowników Urzędu Miasta Katowice wraz z aktualizacją przez 48 miesięcy Część II - Dostawa i uruchomienie systemu dla służb finansowych Urzędu Miasta Katowice wraz z aktualizacją przez 48 miesięcy Część III - Dostęp do systemu informacji prawnej w wersji internetowej dla 12 punktów nieodpłatnej pomocy prawnej na terenie miasta Katowice przez okres 12 miesięcy
Numer ogłoszenia: 317338 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice , ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2593302, faks 32 2593303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elektronicznych systemów informacji prawnej Część I - Dostawa i uruchomienie systemu dla pracowników Urzędu Miasta Katowice wraz z aktualizacją przez 48 miesięcy Część II - Dostawa i uruchomienie systemu dla służb finansowych Urzędu Miasta Katowice wraz z aktualizacją przez 48 miesięcy Część III - Dostęp do systemu informacji prawnej w wersji internetowej dla 12 punktów nieodpłatnej pomocy prawnej na terenie miasta Katowice przez okres 12 miesięcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do : Część I a) dostawa i uruchomienie systemu dla pracowników Urzędu Miasta Katowice wraz z aktualizacją przez 48 miesięcy dla 1 licencji jednostanowiskowej (dla osób korzystających z laptopa). b) dostawa i uruchomienie systemu dla pracowników Urzędu Miasta Katowice wraz z aktualizacją przez 48 miesięcy na nielimitowaną ilość stanowisk (wersja sieciowa). Część II dostawa i uruchomienie systemu dla służb finansowych Urzędu Miasta Katowice wraz z aktualizacją przez 48 miesięcy dla 5 licencji wielostanowiskowych (wersja sieciowa) Część III zapewnienie dostępu do systemu informacji prawnej w wersji internetowej dla 12 punktów nieodpłatnej pomocy prawnej na terenie miasta Katowice przez okres 12 miesięcy. 2.Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 7 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy (załącznik nr 6, 7 8 do SIWZ)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): a) dla części I - min dwie dostawy systemu informacji prawnej wraz z aktualizacją przez okres minimum 12 miesięcy, b) dla części II min dwie dostawy systemu informacji prawnejdla służb finansowychwraz z aktualizacją przez okres minimum 12 miesięcy dla jednostek samorządu terytorialnego o budżecie porównywalnym do miasta Katowice, tj. co najmniej 1.000.000.000 PLN, c) dla części III - min dwie usługi udostępnienia systemu informacji prawnej w wersji internetowej przez okres minimum 12 miesięcy. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów wymienionych w pkt.III.4) oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług (lub dostaw) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający doświadczenie wykonawcy w zakresie - dla części I - min dwie dostawy systemu informacji prawnej wraz z aktualizacją przez okres minimum 12 miesięcy, - dla części II min dwie dostawy systemu informacji prawnejdla służb finansowychwraz z aktualizacją przez okres minimum 12 miesięcy dla jednostek samorządu terytorialnego o budżecie porównywalnym do miasta Katowice, tj. co najmniej 1.000.000.000 PLN, - dla części III - min dwie usługi udostępnienia systemu informacji prawnej w wersji internetowej dla 12 punktów z aktualizacją przez okres minimum 12 miesięcy. wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Uwaga 1 - Dowodami, o których mowa wyżej, są: i. poświadczenie z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, ii. oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w punkcie i iii. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy lub usługi wskazane w wykazie, o którym mowa wyżej , zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do specyfikacji wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2) Kalkulację cenową wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ 3) Informację, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Uwaga: W przypadku gdy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego j.w. w informacji tej należy również podać nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku); 4) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5) W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 6) Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7) W przypadku gdy wykonawcą wspólnie ubiegającym się o zamówienie jest konsorcjum w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia takiego wykonawcy z postępowania dokumenty wymienione w pkt III.4.2) oraz III.4.3) (o ile dotyczy) należy przedstawić dla każdego z partnerów konsorcjum osobno. 8) W przypadku gdy wykonawcą wspólnie ubiegającym się o zamówienie jest spółka cywilna, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia takiego wykonawcy z postępowania dokumenty wymienione w pkt III.4.2) oraz III.4.3) (o ile dotyczy) należy przedstawić dla każdego ze wspólników spółki osobno. 9) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaz usług o którym mowa w pkt III.4.1) składają w/w wykonawcy wspólnie . 10) Dokumenty, dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej określone w punkcie III.4.4) wraz z ofertą winien przedłożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 11) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów wymaga załączenia do oferty dokumentów dotyczących w szczególności: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonaniu zamówienia; - charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 12) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów (o którym mowa w pkt 15 niniejszej siwz) odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 13) Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: a) kto jest podmiotem przyjmującym zasoby (nazwa i adres wykonawcy składającego ofertę) b) kto jest podmiotem oddającym zasoby (nazwa i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby) c) nazwa zamówienia publicznego, przy realizacji którego zasoby będą udostępniane d) zakres udostępnianych zasobów: - wiedza i doświadczenie w zakresie potwierdzenia spełniania warunku - potencjał techniczny (rodzaj, nazwa, model) - osoby zdolne do wykonania zamówienia (imię i nazwisko, funkcja lub zakres wykonywanych czynności) - zdolności finansowe i ekonomiczne e) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia (np. podwykonawstwo, konsultacje, doradztwo). W sytuacji gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. W przypadku gdy podmiot trzeci będzie brał udział w realizacji zamówienia w charakterze podwykonawcy należy wskazać część zamówienia, którą będzie realizował. f) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem (np. umowa cywilno-prawna, umowa o współpracy), g) okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia ( co najmniej na czas realizacji zamówienia). 14) Podwykonawcy. a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. b) Jeśli wykonanie zamówienia zostanie powierzone podwykonawcom - wykonawca w swojej ofercie winien wskazać, którą część będzie wykonywał podwykonawca. W przypadku gdy wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy na zasoby podmiotu trzeciego, a podmiot ten wykonuje część zamówienia to wykonawca w swojej ofercie winien również podać nazwę (firmę) tych podmiotów (podwykonawców). c) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym, niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Uwaga! Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane w razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa w pkt III.4) budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów, bezpośrednio zamawiającemu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie na warunkach określonych poniżej : a) nastąpi zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT); b) nastąpi zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) nastąpi zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne d) zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można było uniknąć ani im zapobiec; e) zmiana terminu wykonania umowy jeżeli niedochowanie tego terminu jest następstwem działania siły wyższej. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne, niezależne od woli stron, niedające się przewidzieć i niemożliwe do zapobieżenia. f) zmiana jest korzystana dla Zamawiającego 2. Zmiana umowy może nastąpić za zgodą obu tron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Katowice Wydział Informatyki ul. Rynek 1 40-003 Katowice pokój 411 (IV piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Urzad Miasta Katowice, Wydział Informatyki ul. Rynek 1 40-003 Katowice pokój 411 (IV pietro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie nie jest współfinansowane przez Unię Europejską 2. Termin realizacji zamówienia 1) Przedmiot zamówienia należy wykonywać w czasie trwania zawartej umowy: : w ciągu 48 miesięcy od daty podpisania umowy z zastrzeżeniem, że: Część I i II: a) dostawa i uruchomienie systemu należy wykonać w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy; b) aktualizacja bazy danych nie może nastąpić wcześniej niż od dnia 2.01.2016r Część III - dostęp do internetowej bazy danych aktów prawnych dla 12 punktów nieodpłatnej pomocy prawnej na terenie miasta Katowice, winien być umożliwiony w okresie do 31.12.2016. 3. Zasady oceny ofert wg ustalonych kryteriów. 1) Do porównania i oceny ofert w kryterium nr 1 stosowany będzie wzór: x = cena najkorzystniejszej oferty x100 x znaczenie 50% cena badanej oferty 2) Do porównania i oceny ofert w kryterium nr 2 w części I i III stosowany będzie wzór: x = ilość orzeczeń badanej oferty_________ x100 x znaczenie 10% ilość orzeczeń najkorzystniejszej oferty z zastrzeżeniem że oceniana będzie ilość orzeczeń: a) Sądu Najwyższego nie mniej niż 60 tys., b) Naczelnego Sądu Administracyjnego nie mniej niż 45 tys., c) Wojewódzkich Sądów Administracyjnych nie mniej niż 45 tys., d) Trybunału Konstytucyjnego nie mniej niż 4,5 tys., e) sądów apelacyjnych nie mniej niż 10 tys.. Jeśli baza orzeczeń Wykonawcy będzie mniejsza niż ilości określone wyżej (w którejkolwiek pozycji) - oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. 3) Do porównania i oceny ofert w kryterium nr 3 w części I i III stosowany będzie wzór: x = ilość piśmiennictwa badanej oferty____ x100 x znaczenie 10% ilość piśmiennictwa najkorzystniejszej 4) Do porównania i oceny ofert w kryterium nr 4 w części I i III stosowane będzie niżej określona zasada. A. Zamawiający dokona oceny wartości merytorycznej dostępnych w systemie komentarzy poprzez ich porównanie z komentarzami dostępnymi w systemach pozostałych wykonawców, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, w odniesieniu do dziesięciu wybranych losowo artykułów/paragrafów z ustaw jak niżej: - ustawy Kodeks pracy 6 % - ustawy Kodeks postępowania administracyjnego 6 % - ustawa o finansach publicznych 6 % - ustawa o gospodarce nieruchomościami 6 % - ustawa o dostępie do informacji publicznej 6 % __________________________________________________ Łącznie (znaczenie tego kryterium) 30% B. O sposobie i terminie dokonania losowania artykułów/paragrafów Wykonawcy zostaną powiadomieni nie później niż w terminie trzech dni roboczych od dnia, w którym nastąpi otwarcie ofert. C. Każdy z komentarzy do wylosowanej jednostki redakcyjnej będzie oceniany odrębnie przez każdego z członków powołanego zespołu ds. oceny komentarzy. D. Każdy członek zespołu oceniającego komentarz przyzna punkty z zastosowanej punktacji od 0 do 5 pkt w zakresie każdego z poniższych podkryteriów, przy czym każda ocena członka zespołu oceniającego będzie liczbą całkowitą. Podkryterium 1 Zakres zagadnień omówionych w związku ze stosowaniem przepisów danej jednostki redakcyjnej, oraz odwołania do praktyki stosowania prawa, przy czym: A. komentarz, który obejmuje swoja treścią najszerszy zakres zagadnień wynikających ze stosowania komentowanych przepisów oraz odwołania do praktyki stosowania prawa otrzyma 5 pkt, B. komentarz, który obejmuje swoja treścią najszerszy zakres zagadnień wynikających ze stosowania komentowanych przepisów otrzyma 4 pkt, C. komentarz, który obejmuje swoja treścią najwęższy zakres zagadnień wynikających ze stosowania przepisów otrzyma 0 punktów, D. pozostałe komentarze otrzymają punktację wynikającą z porównania zakresu objętych nimi zagadnień z komentarzami, które uzyskałyby maksymalną oraz minimalną liczbę punktów. Uwaga - odwołania do praktyki stosowania prawa będzie punktowane tylko w sytuacji opisanej w punkcie A.. Podkryterium 2 Uwzględnienie w interpretacji aktualnego orzecznictwa w tym również przywołanie w publikacji poglądów doktryny i prezentacja na tym tle własnych poglądów autora publikacji , przy czym: A. komentarz, który w najwyższym stopniu uwzględnia aktualne orzecznictwo oraz przywołanie w publikacji poglądów doktryny i prezentacja na tym tle własnych poglądów autora publikacji otrzyma 5 pkt, B. komentarz, który w najwyższym stopniu uwzględnia aktualne orzecznictwo otrzyma 4 pkt, C. komentarz, który w najmniejszym stopniu uwzględnia aktualne ( tj z 2011r.) orzecznictwo - 0 pkt, D. Pozostałe komentarze otrzymają punktacje wynikającą z porównania stopnia uwzględnienia w nich aktualnego orzecznictwa, z analogiczną zawartością komentarzy, które uzyskały maksymalna oraz minimalną liczbę punktów, Komisja będzie przyznawała punkty tylko stanowiące całkowite liczby. Uwaga - przywołanie w publikacji poglądów doktryny i prezentacja na tym tle własnych poglądów autora publikacji będzie punktowane tylko w sytuacji opisanej w punkcie A.. Przy ocenie każdej z w/w ustaw będzie można uzyskać maksymalnie 100 punktów, które zostaną przemnożone przez 6 % tj. znaczenie przypisane dla każdej z wymienionych wyżej 5 ustaw. Łącznie w kryterium tym Wykonawca może uzyskać maksymalnie 30 pkt. Dla każdej z wyżej wymienionych ustaw zastosowana będzie niżej określona zasada: 10 paragrafów (lub artykułów) x 2 podkryteria x maksymalnie 5 pkt = 100 pkt x znaczenie 6 % - maksymalna ilość punktów jakie można uzyskać w każdej z w/w ustaw. Jeśli w badanej części wpłynie tylko jedna oferta nie będzie dokonywana ocena ofert wg kryterium nr 4. 5) Do porównania i oceny ofert w kryterium nr 2 w części II stosowany będzie wzór: A = częstotliwość aktualizacji x 100 x znaczenie 50 % Częstotliwość aktualizacji: Aktualizacja 1 raz w miesiącu 50 pkt Aktualizacja 2 razy w miesiącu 100 pkt 3) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu wartości punktowej wszystkich kryteriów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i uruchomienie systemu dla pracowników Urzędu Miasta Katowice wraz z aktualizacją przez 48 miesięcy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do : Część I a) dostawa i uruchomienie systemu dla pracowników Urzędu Miasta Katowice wraz z aktualizacją przez 48 miesięcy dla 1 licencji jednostanowiskowej (dla osób korzystających z laptopa). b) dostawa i uruchomienie systemu dla pracowników Urzędu Miasta Katowice wraz z aktualizacją przez 48 miesięcy na nielimitowaną ilość stanowisk (wersja sieciowa)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Ilość orzeczeń - 10
    • 3. Ilość piśmiennictwa - 10
    • 4. Wartość merytoryczna komentarzy - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i uruchomienie systemu dla służb finansowych Urzędu Miasta Katowice wraz z aktualizacją przez 48 miesięcy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do : dostawa i uruchomienie systemu dla służb finansowych Urzędu Miasta Katowice wraz z aktualizacją przez 48 miesięcy dla 5 licencji wielostanowiskowych (wersja sieciowa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Częstotliwość aktualizacji - 50

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostęp do systemu informacji prawnej w wersji internetowej dla 12 punktów nieodpłatnej pomocy prawnej na terenie miasta Katowice przez okres 12 miesięcy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do : zapewnienie dostępu do systemu informacji prawnej w wersji internetowej dla 12 punktów nieodpłatnej pomocy prawnej na terenie miasta Katowice przez okres 12 miesięcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Ilość orzeczeń - 10
    • 3. Ilość piśmiennictwa - 10
    • 4. Wartość merytoryczna komentarzy - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.