eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łochów › Rewitalizacja budynku dworca kolejowego w Łochowie wraz z najbliższym otoczeniem jako początek tworzenia nowego centrum kultury

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-24

Łochów: Rewitalizacja budynku dworca kolejowego w Łochowie wraz z najbliższym otoczeniem jako początek tworzenia nowego centrum kultury
Numer ogłoszenia: 316934 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246096 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łochów, Al. Pokoju 75, 07-130 Łochów, woj. mazowieckie, tel. 25 6437800, faks 25 6437880.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja budynku dworca kolejowego w Łochowie wraz z najbliższym otoczeniem jako początek tworzenia nowego centrum kultury.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane obejmujące przebudowę i remont budynku dworca kolejowego w Łochowie wpisanego do rejestru zabytków ze zmianą sposobu użytkowania części mieszkalnej na pomieszczenia obsługi dworca, salę zebrań i pomieszczeniem z przeznaczeniem na usługi w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja budynku dworca kolejowego w Łochowie wraz z najbliższym otoczeniem jako początek tworzenia nowego centrum kultury. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1)Architektura i konstrukcja: a)rozbiórkę stropów nad parterem i piętrem oraz rozbiórka podłogi na parterze, b)rozbiórkę dachu - stalowe wiązary do ponownego wykorzystania (zalecenie konserwatora zabytków), c)rozbiórkę ścian kominowych i obu klatek schodowych, d)wzmocnienie istniejących nadproży, e)naprawa uszkodzonych fragmentów murów, f)zabezpieczenie i wzmocnienie istniejących ław fundamentowych, g)wykonanie nowych fundamentów i ścian działowych, h)wykonanie nowych stropów nad parterem i częścią piętra, i)wykonanie nowego dachu nad całym budynkiem, j)wykonanie nowych izolacji termicznych i wodochronnych, k)wykonanie nowej klatki schodowej żelbetowej, l)wykonanie podłogi na poziomie parteru, m)zamontowanie windy dla osób niepełnosprawnych, n)wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, o)remont elewacji z wykonaniem nowych elementów łukowych nad oknami na poziomie piętra, zamontowanie szklanych daszków nad wejściami do budynku na elewacjach od strony peronów oraz Al. Łochowskiej; 2)Branża sanitarna:a)instalacje wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej, b)instalacje wody na cele pożarowe, c)instalacje kanalizacji sanitarnej, d)instalacje wentylacji mechanicznej dla sali zebrań, e)instalacje centralnego ogrzewania, f)instalacje kotłowni z urządzeniami OZE, g)instalację gazową wraz ze zbiornikiem LPG, h)przyłącze wodociągowe, i)przyłącze kanalizacji sanitarnej; 3)Branża elektryczna: a)zabudowę złącza kablowego szafki pomiarowej i tablicy głównego wyłącznika, b)przeciwpożarowego ZK+SP+TWGP, c)zabudową przycisków p.poż. głównego wyłącznika przeciwpożarowego, d)zabudowę rozdzielnicy głównej RG, e)zabudowę tablic pomiarowych TP1, TP2, TP3, f)zabudowę tablicy rozdzielczej TU1, TU2, TKs, TK, TP, TW, g)zabudowę szafy teleinformatycznej TI, h)zabudowę przełącznicy teleinformatycznej RI, i)wykonanie instalacji oświetlenia pomieszczeń wraz z oświetleniem ewakuacyjnym, j)wykonanie instalacji gniazd wtykowych 230V i 380V, k)wykonanie instalacji teletechnicznej sieci LAN z oprzewodowaniem kat. 6, l)wykonanie instalacji telewizji przemysłowej CCTV z oprzewodowaniem kat. 6, m)wykonanie instalacji telefonicznej z oprzewodowaniem kat. 6, n)wykonanie instalacji telewizyjnej wraz z oprzewodowaniem koncentrycznym 75 ohm. o)wykonanie instalacji zasilania urządzeń grzewczych i wentylacyjnych, p)wykonanie instalacji wyrównawczych i uziemiających, q)wykonanie instalacji odgromowej i ochrony przeciwprzepięciowej, r)zapewnienie ochrony przeciwporażeniowej projektowanych instalacji i urządzeń elektrycznych, s)wykonanie instalacji zasilania fontanny, t)wykonanie instalacji oddymiania klatki schodowej, u)wykonanie zasilania dźwigu osobowego. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 9 do SIWZ - Projekt budowlany oraz Załącznik nr 10 do SIWZ - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 4.Przedmiar robót - Załącznik nr 11 do SIWZ, jest uzupełnieniem opisu zamówienia i nie stanowi podstawy do ustalenia wysokości wynagrodzenia w związku z przyjęciem wynagrodzenia ryczałtowego. 5.Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia (materiały i robociznę): minimum 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru, maksymalnie 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy, złożonym w ofercie. 6.Dopuszcza się zastosowanie innych materiałów o parametrach nie gorszych niż zawarte w projekcie.7.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych, lecz nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8.Wykonanie zamówienia musi być zgodne z przepisami obowiązującego prawa, przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy, zgodne z zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, jakością i organizacją pracy. 9.Wykonawca w ramach wynagrodzenia, dostarczy na własny koszt i ryzyko, wszystkie niezbędne materiały, wyposażenie techniczne i sprzęt oraz zapewni odpowiednio wykwalifikowany personel i nadzór nad realizacją robót. 10.W trakcie realizacji prac należy stosować materiały i wyroby fabrycznie nowe, odpowiadające wymaganiom określonym w dokumentacji technicznej, posiadające atesty i certyfikaty, zgodne z obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi świadectwami dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem norm, posiadające zaświadczenie producenta potwierdzające ich zgodność z postanowieniami odpowiednich norm. 11.Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł na jedno zdarzenie i 2.000.000,00 zł na wszystkie zdarzenia przez cały okres realizacji umowy oraz zachowania ciągłości ubezpieczenia. W terminie do 3 dni od podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopię umowy ubezpieczenia (polisy lub innego dokumentu). W przypadku, gdy umowa ubezpieczenia obejmuje czas krótszy niż okres realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania dowodów ubezpieczenia Zamawiającemu w terminie 3 dni od zakończenia poprzedniej umowy ubezpieczenia. W przypadku nie przedłożenia stosownych dokumentów potwierdzających zawarcie ubezpieczenia Zamawiający zawrze stosowną umowę ubezpieczenia na koszt Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Korporacja Budowlana DARCO Dariusz Żak, ul. Garbarska 53, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1688401,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1768819,93

  • Oferta z najniższą ceną: 1768819,93 / Oferta z najwyższą ceną: 3063359,07

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.