eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › PRZEBUDOWA I ADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY LABORATORIUM SIARKOBETONU I LABORATORIUM INŻYNIERII MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH WIG W BUDYNKU NR 56 W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-24

Warszawa: PRZEBUDOWA I ADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY LABORATORIUM SIARKOBETONU I LABORATORIUM INŻYNIERII MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH WIG W BUDYNKU NR 56 W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ
Numer ogłoszenia: 316718 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 261806 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Akademia Techniczna, ul. Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 261 83 78 65, faks 261 83 97 23.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA I ADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY LABORATORIUM SIARKOBETONU I LABORATORIUM INŻYNIERII MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH WIG W BUDYNKU NR 56 W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: przebudowa i adaptacja pomieszczeń na potrzeby laboratorium siarkobetonu i laboratorium inżynierii materiałów budowlanych WIG w budynku 56 w systemie zaprojektuj i wykonaj. ZAKRES: W pierwszym etapie realizacji należy przygotować do akceptacji koncepcję architektoniczną na wykonanie robót objętych niniejszym przedmiotem zamówienia dla pomieszczenia magazynowego wyszczególnionego w załączniku na rys. nr 1. Przed wykonaniem dokumentacji projektowo-wykonawczych, należy dokonać inwentaryzacji istniejących odwodów instalacji elektrycznej oraz układów instalacji sanitarnej w zakresie zapewniającym poprawne wykonanie przedmiotu umowy. Zamawiający umożliwi Wykonawcy dokonanie oględzin budynku w szczególności pomieszczeń objętych zakresem dokumentacji oraz zapozna z infrastrukturą techniczną obiektu w zakresie przedmiotowego zadania. W drugim etapie należy sporządzić dokumentację projektowo-wykonawczą na podstawie zatwierdzonej koncepcji architektonicznej. W dokumentacji projektowo-wykonawczej należy uwzględnić cały zakres robót, który jest niezbędny do wykonania przedmiotowego zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i przeciwpożarowymi. W szczególności zgodnie z formą i zawartością merytoryczną projektu, który ma spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. Dokumentacja projektowo-wykonawcza powinna zawierać rozwiązania i wytyczne w zakresie opracowania projektów architektonicznych, konstrukcyjnych, instalacji sanitarnych i elektrycznych. Dokumentacja projektowo-wykonawcza musi być uzgodniona z rzeczoznawcą do spraw przeciwpożarowych. Ze względu na to, że budynek znajduje się w gminnej ewidencji zabytków oraz jest ujęty w obszarze gminnej ewidencji zabytków, dokumentację należy uzgodnić z Konserwatorem Zabytków m. st. Warszawy. W trzecim etapie, na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowo-wykonawczej oraz uzyskanych decyzji administracyjnych, Wykonawca może rozpocząć roboty budowlano-instalacyjne mające na celu wykonanie zaprojektowanych robót. Dokumentacja projektowo-wykonawcza dla bud nr 56 w zakresie przedmiotowego pomieszczenia magazynowego i biurowego musi się składać z: inwentaryzacji budowlano-instalacyjnej do celów projektowych budynku nr 56 dla przedmiotowych pomieszczeń,dokumentacji projektowo-wykonawczej ww. zakresu robót w poszczególnych branżach, składającej się z 5 egzemplarzy w wersji papierowej i DWG,zatwierdzenia ww. dokumentacji przez rzeczoznawcę ds. ppoż.,uzgodnienia dokumentacji z Konserwatorem Zabytków m. st. Warszawy,decyzji o pozwoleniu na budowę i zmianie sposobu użytkowania, sporządzonych kosztorysów ofertowych w wersji papierowej i edytowalnej ATH rozpoznawanym w programie NORMA na podstawie dokumentacji projektowo-wykonawczych - 5 kpl.,specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w wersji papierowej i DOC, na podstawie dokumentacji projektowo-wykonawczych - 5 kpl.,dokumentacja projektowo-wykonawcza powinna zawierać rozwiązania i wytyczne w zakresie opracowania projektów branżowych, decyzji o pozwoleniu na budowę, decyzji o zmianie sposobu użytkowania obiektu w zakresie przedmiotowego opracowania Zamawiający oczekuje od projektantów pełnego wywiązania się z obowiązków jakie nakłada na nich Ustawa Prawo budowlane, akty wykonawcze do niej i przepisy odrębne. Zaproponowany dobór materiałów oraz rozwiązań projektowych, w tym technologii prowadzenia robót budowlanych winien zapewnić realizację wyżej wymienionego celu z poszanowaniem regulacji prawnych, w szczególności prawa budowlanego ja i innych przepisów odrębnych, obowiązujących unormowań i wiedzy technicznej w zakresie inżynierii budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Czynności jakie zobowiązany jest spełnić Wykonawca - w przypadku powierzenia przez Wykonawcę części przedmiotu zamówienia podwykonawcy w zakresie wskazanym w ofercie opisane są w zał. nr 5 do SIWZ - projekt umowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELEKTRO - BUDMAX KRZYSZTOF JĘDRZEJCZYK, UL. KOROTYŃSKIEGO 9A/65, 02-123 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243136,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 276750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 276750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 276750,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.