eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Roboty remontowe budynku A (zaplecze produkcyjne restauracji) w kompleksie obiektów Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury Ośrodka Szkoleniowego w Dębem.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-17

Kraków: Roboty remontowe budynku A (zaplecze produkcyjne restauracji) w kompleksie obiektów Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury Ośrodka Szkoleniowego w Dębem.
Numer ogłoszenia: 31657 - 2014; data zamieszczenia: 17.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 259255 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0048 12 6179655, faks 0048 12 6179653.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe budynku A (zaplecze produkcyjne restauracji) w kompleksie obiektów Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury Ośrodka Szkoleniowego w Dębem..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: WYKONANIE ROBÓT REMONTOWO-BUDOWLANYCH W BUDYNKU USZKODZONYM NA SKUTEK POŻARU ZLOKALIZOWANYM W KOMPLKSIE OBIEKTÓW KRAJOWEJ SZKOŁY SĄDOWNICTWA I PROKURATURY OŚRODKA SZKOLENIOWEGO W DĘBEM, 05-140 SEROCK. Zakres robót 3. 1.Roboty remontowe budowlane. 3.1. 1. Roboty rozbiórkowe. - rozbiórka dwóch słupów żelbetowych uszkodzonych podczas pożaru po wykonaniu wcześniejszym konstrukcji wsporczej stalowej na czas prowadzenia prac naprawczych - odkucie odparzonego betonu z dwóch słupów żelbetowych - rozbiórka pokrycia dachu wraz z uszkodzonymi elementami konstrukcyjnymi - wykucie z muru uszkodzonych drzwi stalowych i drewnianych - rozbiórka uszkodzonej posadzki betonowej - oczyszczenie ścian zewnętrznych i stropu z sadzy i przyklejonych spalonych kawałków styropianu 3.1. 2. Roboty remontowe naprawcze - wykonanie żelbetowych dwóch słupów o przekroju 40x40cm - wykonanie naprawy powierzchniowej dwóch słupów żelbetowych zaprawami cementowo- polimerowymi - wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych i stropu od spodu styropianem wraz z tynkiem strukturalnym - naprawa konstrukcji stalowej i drewnianej dachu - wykonanie pokrycia dachu blacho dachówką wraz z obróbkami blacharskimi, orynnowaniem i rurami spustowymi - wykonanie izolacji termicznej stropu wełną mineralną - obłożenie schodów płytkami ceramicznymi - obsadzenie drzwi stalowych i drewnianych 3.1.3 Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia w trakcie wykonywania prac remontowych obiektu przed skutkami warunków atmosferycznych (w szczególności przed deszczem i śniegiem) oraz prowadzenia robót w taki sposób, który nie zakłóci pracy Ośrodka Szkoleniowego w Dębem. UWAGA: szczegółowy zakres robót do realizacji określa niniejszy opis przedmiotu zamówienia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Prace remontowo-budowlane należy wykonać tak aby przywrócić obiekt do stanu pierwotnego zgodnie z inwentaryzacją budowlaną budynku nr 1 z 30.12.2006 r. korzystając z projektu architektoniczno-budowlanego z kwietnia 2003 r. Nowe słupy żelbetowe podpierające strop należy wykonać o przekroju kwadratowym zgodnie z projektem architektoniczno-budowlanym z kwietnia 2003 r. Powyższe prace należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną w Ośrodku Szkoleniowym Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, położonym we wsi Dębe , 05-140 Serock. 3.2. Gdziekolwiek w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym w szczególności w dokumentach stanowiących opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ), opis przedmiotu zamówienia jest dokonany za pomocą wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia produktów, materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza także rozwiązania równoważne pod względem technicznym, estetycznym i funkcjonalnym, zapewniające co najmniej takie same właściwości użytkowe, trwałość, jakość, okres gwarancji producenta. Wykonawca do oferty załączy karty katalogowe lub inne dokumenty z parametrami technicznymi materiałów i urządzeń które zamierza wbudować jako zamienniki do materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej. Dokumenty te, jako dokumenty potwierdzające, że oferowane roboty budowlane i dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, mogą być przez Wykonawców składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3.3 Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 3.4. Zamawiający informuje Wykonawców o możliwości odbycia wizji lokalnych na terenie obiektu, którego dotyczy przedmiotowe zamówienie. Zamawiający wskazuje następujące terminy wizji lokalnych: 04.12.2013 r., początek od godz. 10:00, zbiórka przed wejściem do budynku głównego, przy recepcji. 05.12.2013 r. początek od godz. 10:00, zbiórka przed wejściem do budynku głównego, przy recepcji. W przypadku wniosku Wykonawców Zamawiający przewiduje możliwość organizacji wizji także w innych terminach. 3.5. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45442100-8 Roboty malarskie 45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.21.00-5, 45.45.00.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo-Produkcyjno Usługowo-Handlowe - AXPAL Mariola Mrowiec, Roczyny Zarzeczna 50A, 34-120 Andrychów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 118648,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78685,99

  • Oferta z najniższą ceną: 78685,99 / Oferta z najwyższą ceną: 102739,91

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.