eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Witonia › "Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Witonia"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-10-03

Ogłoszenie nr 316529 - 2016 z dnia 2016-10-03 r.

Witonia: "Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Witonia"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, krajowy numer identyfikacyjny 55025500000, ul. ul. St. Starzyńskiego  , 99335   Witonia, woj. łódzkie, państwo , tel. 243 564 710, e-mail witonia@zgwrp.org.pl, faks 243 564 710.
Adres strony internetowej (URL): www.witonia.bipst.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.witonia.bipst.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.witonia.bipst.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Urząd Gminy w Witoni, ul. Starzyńskiego 6A, 33-335 Witonia


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Witonia"
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Witonia (dalej Gmina), łącznie z odpadami komunalnymi powstającymi na Nieruchomościach Niezamieszkałych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1.Wykonawca odpowiada za zbiórkę zmieszanych i selektywnie zbieranych odpadów komunalnych oraz ich transport i zagospodarowanie. 2.W ramach zagospodarowania odpadów Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych i pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK). Pozostałe odpady komunalne transportuje do Instalacji spełniających wymagania art. 105 ustawy o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z póź. zm.) lub do Sortowni w Kutnie, 99-300 Kutno ul. Łąkoszyńska 127. 3.Zbiórka odpadów komunalnych odbywać się będzie z podziałem na: 1)selektywnie zebrane odpady komunalne, w tym: a)tzw. "frakcja sucha", tj. papier, tektura (makulatura), metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe (opakowania wykonane co najmniej z dwóch materiałów, tak że nie można ich rozdzielić w sposób ręczny lub przy zastosowaniu prostych metod mechanicznych) - zbierane do jednego pojemnika lub worka; b)szkło - zbierane do pojemnika lub worka; c)przeterminowane leki - zbierane do pojemnika; d)zużyte baterie i akumulatory - zbierane do pojemnika; e)chemikalia - zbierane do pojemnika. 2)odpady komunalne zmieszane (pozostałość po zbiórce selektywnej, inne odpady komunalne niepodlegające zbiórce selektywnej); 3)odpady komunalne wielkogabarytowe tj. zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony oraz meble; 4)odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne; 5)pozostałe odpady budowlane i rozbiórkowe odbierane będą po zgłoszeniu przez właściciela nieruchomości do Wykonawcy usługi odpłatnej przez właściciela nieruchomości. 4.Wykonawca zapewni Zamawiającemu do 1 stycznia 2017 r. w celu wyposażenia Nieruchomości w pojemniki, kontenery i worki na odpady, zgodnie z następującymi zasadami: 1)gospodarstwa domowe zlokalizowane w Zabudowie Jednorodzinnej: a)w pojemniki o pojemności 120 litrów lub 240 litrów na pozostałe zmieszane odpady komunalne, 2)gospodarstwa domowe zlokalizowane w Zabudowie Wielorodzinnej, poprzez wyposażenie zbiorczych punktów gromadzenia odpadów: a)w pojemniki o pojemności 1100 litrów, 2500 litrów lub 5000 litrów na selektywnie zebrane odpady komunalne (tzw. "frakcja sucha"); b)w pojemniki o pojemności 120 litrów, 240 litrów, 1100 litrów, 2500 litrów lub 5000 litrów na pozostałe zmieszane odpady komunalne, 3)Nieruchomości Niezamieszkałe: a)w pojemniki o pojemności 120 litrów, 240 litrów lub 1100 litrów na pozostałe zmieszane odpady komunalne, b)w pojemniki o pojemności 5000 litrów na odpady z cmentarza parafialnego. 4) Wykonawca zapewni Zamawiającemu w celu wyposażenia gospodarstw domowych w Zabudowie Jednorodzinnej i Nieruchomości Niezamieszkałych worki żółte na frakcję suchą i worki zielone na szkło. Worki Wykonawca dostarczy bezpośrednio do właścicieli nieruchomości. 5)Bez względu na rodzaj zabudowy pojemniki do gromadzenia tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych i szkła w miejscach uczęszczanych przez mieszkańców, takich jak place, parkingi, targowiska, centra handlowe i skupiska zabudowy - pojemniki o pojemności do 2500 litrów. 6)Wykonawca jest zobowiązany do: dostarczenia odpowiednio oznakowanych pojemników do gromadzenia przeterminowanych leków oraz zużytych baterii i akumulatorów przez cały okres obowiązywania umowy oraz ich odbioru i transportu po zapełnieniu. Pojemniki na przeterminowane leki umieszczone zostaną w wyznaczonej przez Zamawiającego aptece na terenie Gminy. Pojemniki na zużyte baterie umieszczone zostaną w dwóch placówkach oświatowych na terenie Gminy oraz siedzibie Urzędu Gminy w Witoni, 7)Naprawy lub wymiany uszkodzonych kontenerów i pojemników na odpady dokonuje Wykonawca na własny koszt. Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu raporty miesięczne zawierające informacje o ilości i rodzaju wydanych pojemników w terminie 10 dni od zakończenia danego miesiąca. Wykonawca jest zobowiązany oznaczyć kontenery i pojemniki w sposób umożliwiający odróżnienie ich przeznaczenia od innych kontenerów czy pojemników. 5.Odbiór odpadów określonych w pkt 1, będzie realizowany na następujących zasadach: 1)frakcja sucha zgromadzona w zbiorczym punkcie gromadzenia odpadów - nie rzadziej niż raz na cztery tygodnie, 2)frakcja sucha i szkło w Zabudowie Jednorodzinnej worki wystawione przed ogrodzenie nieruchomości przy drodze przejezdnej dla samochodów o których mowa w Specyfikacji - nie rzadziej niż raz na cztery tygodnie, 3)frakcja sucha i szkło z Nieruchomości Niezamieszkałych - nie rzadziej niż raz na cztery tygodnie. 4)szkło zgromadzone w zbiorczych punktach gromadzenia odpadów - nie rzadziej niż raz na dwa miesiące, 5)zgromadzone w pojemnikach zmieszane odpady komunalne, wystawione przed ogrodzenie nieruchomości przy drodze przejezdnej dla samochodów o których mowa w Specyfikacji w Zabudowie Jednorodzinnej - nie rzadziej niż jeden raz na cztery tygodnie, 6)zgromadzone w pojemnikach lub kontenerach zmieszane odpady komunalne w Zabudowie Wielorodzinnej - nie rzadziej niż raz na cztery tygodnie. 7)zgromadzone w pojemnikach zmieszane odpady komunalne w Nieruchomościach Niezamieszkałych - nie rzadziej niż raz na cztery tygodnie. 8)zgromadzone w pojemnikach odpady z cmentarza parafialnego - na zgłoszenie po zapełnieniu w ciągu dwóch dni. 9)przeterminowane leki, baterie i akumulatory - po zapełnieniu pojemników, nie rzadziej niż raz na kwartał. 10)odpady komunalne wielkogabarytowe - odbierane sprzed nieruchomości właściciela 2 razy do roku. 11)zużyte opony - odbierane sprzed nieruchomości właściciela 2 razy do roku. 12)odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne - odbierane sprzed nieruchomości właściciela 2 razy do roku. 13)pozostałe odpady budowlane i rozbiórkowe, odbierane będą po zgłoszeniu przez właściciela nieruchomości do Wykonawcy usługi odpłatnej przez właściciela nieruchomości. 14)harmonogram odbioru odpadów komunalnych dla Gminy zostanie sporządzony przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym w terminie do 15 grudnia 2016 r.. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach umowy do przygotowania kalendarza z harmonogramem odbioru odpadów oraz do jego dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości. Kalendarz będzie stanowił załącznik do umowy. 15)zgromadzone w pojemnikach zmieszane odpady komunalne obierane będą bez ograniczeń zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego. 16)Wykonawca jest zobowiązany do odbierania, na zgłoszenie Zamawiającego, odpadów komunalnych poza ustalonym harmonogramem, jeżeli odpady te zostaną zebrane i zgromadzone na nieruchomości w terminach innych niż przewiduje termin ich odbioru, a zagraża to bezpieczeństwu, życiu i zdrowiu mieszkańców. 17)z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych: a)Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 10 stycznia 2017 r. zorganizować i uruchomić na własny koszt punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) w miejscu uzgodnionym z Gminą Witonia . b)Zamawiający wymaga by punkt PSZOK był czynny - jeden raz w tygodniu. c)Wykonawca jest zobowiązany do: dostarczenia odpowiednich dla danego rodzaju nw. odpadów pojemników lub kontenerów w miejsce (1 punkt PSZOK) wskazany przez Zamawiającego, zapewnienia odbioru i transportu wymienionych odpadów z częstotliwością co najmniej raz na kwartał lub po zapełnieniu, w uzgodnieniu z Zamawiającym. d)Rodzaje odpadów komunalnych odbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomości w ramach PSZOK:, - zużyte akumulatory, - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, - meble i inne odpady wielkogabarytowe, - chemikalia, - zużyte opony, - odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne. 6.Odbiór odpadów określonych w pkt 1 odbywał się będzie zgodnie z harmonogramem wywozu odpadów komunalnych dla Gminy, który zostanie sporządzony przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. Częstotliwość wywozu odpadów, o której mowa w pkt. 5 jest częstotliwością wymaganą, minimalną, a jej ewentualne zmniejszenie, będzie możliwe w trakcie realizacji usługi wywozu, jeżeli ilość produkowanych odpadów będzie niższa od ilości przewidywanej, pod warunkiem, że Wykonawca uzyska pisemną zgodę Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów
Dodatkowe kody CPV:90512000-9, 90533000-2, 90514000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Przewiduje się udzielanie zamówień uzupełniających do wysokości określonej w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01/01/2017 data zakończenia: 31/12/2018


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania i spełniają warunki, dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. o zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy którzy posiadają: a)wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Wójta Gminy Witonia; b)pozwolenie wodno prawne w zakresie zagospodarowania wód opadowych i ścieków przemysłowych; c)zaświadczenie potwierdzające zgłoszenie przez wykonawcę prowadzenia przewozów drogowych jako działalności pomocniczej w stosunku do jego podstawowej działalności gospodarczej (art. 33 ustawy o transporcie drogowym); d)wpis do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzących zakłady przetwarzania, prowadzących działalność w zakresie recyklingu, prowadzących działalność w zakresie innych niż recykling procesów odzysku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy którzy: a)posiadają środki finansowe na rachunku bankowym lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000 zł; b)posiadają opłaconą polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000 zł; c)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a)dysponują pojazdami specjalistycznymi dopuszczonymi do ruchu, spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym oraz innymi przepisami szczególnymi oraz spełniającymi normę emisji spalin co najmniej EURO 5, w ilości: min. 2 sztuk pojazdów ciężarowych typu śmieciarka (o dmc pow. 3.5 t) przeznaczonych do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych z pojemników; min. 2 sztuk pojazdów przystosowanych do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych; min. 2 sztuk pojazdów bez funkcji kompaktującej, wyposażonych w dźwig hakowy lub bramowy b)dysponują nieruchomością - bazą magazynowo-transportową z zapleczem techniczno- biurowym, spełniającą wymagania przepisów budowlanych, sanitarnych i ochrony środowiska, zapewniającą możliwość jednoczesnego stacjonowania taboru samochodowego co najmniej w ilości i rodzajach jednostek wymienionych w pkt a) powyżej, wyposażoną w legalizowaną wagę najazdową, urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetworzenia;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wykonawcy, Zamawiający może zażądać od Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w terminie 5 dni, następujących dokumentów: 1)aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Witonia w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (zgodnie z art. 9c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach); 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; 7)listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP lub informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ 8)informację banku bądź spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, wymaga się przedłożenia ww. informacji dotyczącej tych podmiotów. 9)opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (w przypadku gdy z treści polisy nie wynika fakt opłacenia składki należy załączyć dokument potwierdzający tę okoliczność).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; 2)oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60.00
Aspekt środowiskowy30.00
Termin płatności10.00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert może zastrzec w ofercie (oświadczeniem zawartym w Formularzu Oferty), iż Zamawiający nie będzie mógł ujawnić określonych informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11/10/2016, godzina: 9:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 12/11/2016
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Na podstawie art. 93 PZP ust. 1 pkt 4 zamawiający unieważni postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający zwiększy tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.