eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkolenia grupowego pod nazwąFLORYSTYKA Z ELEMENTAMI DECOUPAGE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-24

Zgierz: Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkolenia grupowego pod nazwą: FLORYSTYKA Z ELEMENTAMI DECOUPAGE
Numer ogłoszenia: 316472 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 251162 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Barona 10, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7164941, faks 042 7174160.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkolenia grupowego pod nazwą: FLORYSTYKA Z ELEMENTAMI DECOUPAGE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkolenia grupowego pod nazwą: FLORYSTYKA Z ELEMENTAMI DECOUPAGE Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymaganego sposobu realizacji zamówienia. 1.Szkolenie przeznaczone jest dla 10 osób bezrobotnych z wykształceniem co najmniej podstawowym zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zgierzu, posiadających orzeczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych oraz skierowanie od Zamawiającego. 2.Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników szkolenia wiedzy i umiejętności praktycznych oraz kompetencji społecznych niezbędnych do podjęcia pracy w zawodzie sprzedawcy - florysty. 3.Szkolenie jest częścią projektu Aktywizacja osób po 29. roku życia pozostających bez pracy w powiecie zgierskim (I), realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. 4.Organizacja szkolenia: 1)Szkolenie musi zostać przeprowadzone dla nie więcej niż 10 osób w jednej grupie, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany będzie do uruchomienia szkolenia przy skierowaniu przez Zamawiającego co najmniej 8 osób w grupie. 2)Zajęcia muszą odbywać się codziennie, z wyjątkiem sobót i niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy. Czas trwania szkolenia w ciągu jednego dnia musi wynosić 8 godzin zegarowych. Harmonogram musi zakładać taką samą liczbę godzin zajęć dziennie dla każdego uczestnika szkolenia. 3)Przez godzinę zegarową kursu Zamawiający rozumie 60 minut zegarowych obejmujące zajęcia edukacyjne w wymiarze 45 minut oraz 15 minutową przerwę; Zamawiający nie dopuszcza kumulowania przerw w szczególności na zakończenie dnia zajęć. 4)Łączny czas szkolenia wraz z egzaminem wynosi 120 godzin zegarowych, co stanowi, że szkolenie musi trwać 15 dni. 5)Wszystkie zajęcia przewidziane do realizacji szkolenia powinny się zaczynać nie wcześniej niż o godz. 8.00, a kończyć nie później niż o godzinie 18.00. 6)Zajęcia przewidziane do realizacji szkolenia muszą się odbywać na terenie Powiatu Zgierskiego. 7)Wykonawca dla celów realizacji szkolenia zobowiązany jest zapewnić odpowiednio wyposażoną salę dydaktyczną, adekwatną dla grupy dziesięcioosobowej, z osobnymi miejscami dla każdego uczestnika szkolenia z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją i akustyką oraz spełniającą wszystkie wymogi określone przepisami z zakresu BHP. 8)Wykonawca dla celów realizacji szkolenia w Module I zapewni dla każdego uczestnika zajęć odpowiednią ilość materiału florystycznego i do decoupage, która wynika z omawianego zakresu tematycznego, tj: a)kwiaty cięte żywe i sztuczne, b)materiał zielony żywy i sztuczny, c)gałązki igliwia świeże i sztuczne, d)kwiaty i różnorodne rośliny suche, e)naczynia (wiklina, szkło, ceramika, drewno, metal), f)dodatki florystyczne (wstążki, brokaty, taśmy dekoracyjne, kolorowe tiule, organzy, szyfony, folie, fizeliny, bibuły, szyszki, bombki, szarfy), g)gąbki florystyczne do układania kwiatów, h)ozdobny papier do pakowania prezentów, i)siatki, druty florystyczne, szpilki dekoracyjne, j)statyw do bukietu ślubnego, k)konstrukcja pod wianek, l)pudełka różnej wielkości, m)nabłyszczasz do roślin, n)oraz inne niezbędne materiały florystyczne gwarantujące odpowiedni poziom szkolenia, o)talerze płaskie, p)serwetki ryżowe, q)farby akrylowe, kleje do decoupageu, lakiery do spękań, r)oraz inne niezbędne materiały do decoupage gwarantujące odpowiedni poziom szkolenia. 9)Wykonawca dla celów realizacji szkolenia w Module I zapewni następujące narzędzia florystyczne i do decoupage: a)noże florystyczne, sekatory, nożyczki, obcążki do drutu, pistolety do kleju, zszywacze, pędzelki, b)pisaki/markery do pisania na szarfach i wstążkach, c)oraz inne niezbędne narzędzia w odpowiedniej ilości i jakości. 10)Wykonawca dla celów realizacji szkolenia w Module II musi dysponować 10 kasami fiskalnymi, z czego min. 3 - innej marki/producenta. 11)Wykonawca musi dysponować odpowiednią kadrą dydaktyczną, co ma na celu prawidłową i terminową realizację szkolenia oraz zapewnienie jego wysokiej jakości. 12)Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia szkolenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 13)Termin zakończenia realizacji całości zamówienia: 7 grudnia 2015 roku. 5.Program szkolenia 1)Szkolenie musi odbywać się w formie kursu realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. 2)Program szkolenia musi zawierać: a)nazwę i zakres szkolenia, b)czas trwania i sposób organizacji szkolenia, c)wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, d)cele szkolenia ujęte w kategoriach efektów uczenia się z uwzględnieniem wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych, e)plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej, f)opis treści - kluczowe punkty szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, g)wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h)przewidziane sprawdziany i egzaminy. 3)Wykonawca musi wykorzystać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych, o których mowa w § 69, ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobu prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 667). 4)Zakres tematyczny szkolenia musi składać się z następujących modułów: a)Moduł I - zajęcia teoretyczno-praktyczne (102 godziny zegarowe), obejmujący m.in.: -części roślin i ich wykorzystanie w układaniu kwiatów, -pielęgnacja kwiatów ciętych i doniczkowych, -materiały i akcesoria wykorzystywane w układaniu kwiatów, -zasady sztuki układania kwiatów, -kolor i prawa biologiczne w sztuce układania kwiatów, -kompozycje kwiatowe, -florystyka pogrzebowa (wiązanki i wieńce pogrzebowe), -florystyka ślubna (tradycyjna i awangardowa), -okolicznościowe dekoracje kwiatowe, -układanie kwiatów suchych, -okolicznościowe dekorowanie wnętrz roślinami, -pakowanie prezentów, -decoupage na szkle, -decoupage - złocenia, -cracle - efekt spękań, -technika serwetkowania i papier ryżowy, b)Moduł II - obsługa kasy fiskalnej (16 godzin zegarowych), obejmujący m.in. zagadnienia: -kasa fiskalna jako szczególna forma dokumentacji sprzedaży - omówienie stosownej ustawy, -praktyczna obsługa kas fiskalnych różnych typów, -dokumenty kasowe (paragon, raport dobowy i raport okresowy), -błędy obsługi kasy fiskalnej i sposoby ich rozwiązywania, c)Moduł III - egzamin z Modułów I oraz II (2 godziny zegarowe) - przeprowadzenie weryfikacji efektów uczenia się uczestników projektu (szkolenia) na podstawie opracowanych kryteriów oceny, o których mowa w cz. XVII. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ust. 1 pkt 3 niniejszej specyfikacji. 5)Wykonawca, w przypadku ukończenia przez uczestnika szkolenia, musi wydać osobie bezrobotnej: a.zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, zgodne z § 71 ust. 4 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobu prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 667), według wzoru Zamawiającego, zawierające: a)numer z rejestru, b)imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, c)nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, d)formę i nazwę szkolenia, e)okres trwania szkolenia, f)miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, g)tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, h)podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie, na papierze kredowym matowym o gramaturze min. 150 g. b.certyfikat według wzoru Zamawiającego, i gdy Wykonawca jest do tego uprawniony: c.zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014 r. poz. 622). Ww. zaświadczenia powinny być wydane w ofertówce sztywnej otwieranej od góry i z prawej strony. 6.Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia nieposiadających prawa do stypendium oraz osoby, które w trakcie szkolenia podjęły zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą, po otrzymaniu pisemnej informacji (fax, e-mail lub inna forma) od Zamawiającego lub w przypadku otrzymania informacji o podjęciu zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej od osoby biorącej udział w szkoleniu po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca może obciążyć Zamawiającego kosztem polisy tylko do wysokości należnej za osoby rzeczywiście zgłoszone do ubezpieczenia, z zastrzeżeniem, że nie może wzrosnąć koszt przeszkolenia jednej osoby wynikający z preliminarza kosztów szkolenia. 7.Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać w pierwszym dniu szkolenia materiały dydaktyczne w formie drukowanej (minimum skrypty ze wszystkich obowiązkowych zakresów tematycznych zawartych w programie szkolenia). 8.Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać w pierwszym dniu szkolenia także harmonogram zajęć i bezzwrotne materiały piśmienne, takie jak teczka lub segregator, notes - format A-4 oraz długopis. 9.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia przez cały czas trwania szkolenia imiennej listy obecności, indywidualnej dla każdego uczestnika szkolenia i odrębnej za każdy miesiąc kalendarzowy, według wzoru Zamawiającego. Terminy przekazywania list obecności Zamawiającemu określi zawarta umowa szkoleniowa. 10.Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia, każdego dnia zajęć serwis kawowy (kawę, herbatę, wodę, drobne ciastka). 11.Na zakończenie szkolenia Wykonawca musi przeprowadzić wśród uczestników szkolenia ankietę oceniającą dane szkolenie według wzoru Zamawiającego. 12.Wykonawca musi przed rozpoczęciem szkolenia oznakować pomieszczenia, materiały szkoleniowe i środki techniczne zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów realizowanych w latach 2014-2020, zamieszczonymi na stronie internetowej Instytucji Pośredniczącej - Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi. 13.Oznakowanie polegać będzie w szczególności na umieszczeniu znaku Funduszy Europejskich z nazwą Programu, znaku Unii Europejskiej z nazwą Europejskiego Funduszu Społecznego, a także oficjalne godło promujące województwo. Znak Funduszy Europejskich znajduje się zawsze z lewej strony, znak Unii Europejskiej z prawej strony, a oficjalne godło promocyjne województwa (Logotyp Promuje Łódzkie) pomiędzy nimi. Wszystkie dokumenty sporządzane na potrzeby szkolenia (materiały szkoleniowe, korespondencja, listy obecności, protokół zakończenia szkolenia, dziennik zajęć, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, sala wykładowa - plakaty itp.) zostaną oznakowane przez Wykonawcę zgodnie z wytycznymi, o których mowa w pkt 12. 14.Zamawiający zobowiązuje się do przekazania przed rozpoczęciem szkolenia wszelkich materiałów promocyjno-informacyjnych w postaci plików oraz plakatów spełniających wymogi Unii Europejskiej w zakresie promocji i informacji. 15.Wykonawca zobowiązuje się do zarejestrowania szkolenia w internetowej bazie ofert szkoleniowych i bieżącego aktualizowania danych o szkoleniu. Szkolenie musi być zarejestrowane poprzez internetowy formularz elektroniczny dostępny na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl 16.Wykonawca zobowiązuje się poddać kontroli dokonywanej przez Instytucję Pośredniczącą oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji projektu Aktywizacja osób po 29. roku życia pozostających bez pracy w powiecie zgierskim (I)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenie jest częścią projektu Aktywizacja osób po 29. roku życia pozostających bez pracy w powiecie zgierskim (I), realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Łodzi, ul. Łąkowa 4, 90-563 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15828,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.