eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemęt › Dostawa gadżetów promocyjnych w ramach realizowanego projektu pt. /Osiem Wieków Ziemi Przemęckiej - promocja turystyki poprzez kulturę i przyrodę/

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-06

Przemęt: Dostawa gadżetów promocyjnych w ramach realizowanego projektu pt. /Osiem Wieków Ziemi Przemęckiej - promocja turystyki poprzez kulturę i przyrodę/
Numer ogłoszenia: 316330 - 2013; data zamieszczenia: 06.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przemęt , ul. Jagiellońska 8, 64-234 Przemęt, woj. wielkopolskie, tel. 65 5496071, faks 65 549 69 77.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gadżetów promocyjnych w ramach realizowanego projektu pt. /Osiem Wieków Ziemi Przemęckiej - promocja turystyki poprzez kulturę i przyrodę/.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa gadżetów promocyjnych według zestawienia: 1. Pamięć USB w ilości 100 szt. Charakterystyka: pamięć USB o pojemności 8 GB. Wymiar pamięci - nośnika: 1,9 cm x 5,5 cm x 1 cm. Wykonana z plastiku w kolorze pomarańczowym i metalu. Element metalowy jako obrotowe zamkniecie. Znakowanie techniką laserową na części metalowej - logo Przemętu o wymiarach ok. 1,2 x 2,3 cm oraz logotypy unijne na dołączonej przywieszce o wymiarze ok. 8 x 1,5 cm. 2. Zestaw piśmienny w ilości 75 szt. Charakterystyka: zestaw piśmienny obejmujący długopis i pióro kulkowe w ozdobnym pudełku o wymiarze 17,3 x 13,4 x 5,5 cm. Pudełko wyściełane czarnym materiałem - aksamit. Długopis i pióro wykonane z metalu w kolorze czarnym. Znakowanie metodą tampodruku - 1 kolor obejmujące logo Przemętu o wymiarze 3 x 3 cm na pudełku w prawym dolnym rogu oraz logotypy unijne na spodzie pudełka - 1 kolor o wymiarze ok. 8 x 1,5 cm. Znakowanie na długopisie i piórze kulkowym - 1 kolor, herb Przemętu o wymiarze ok. 5 x 10 mm. 3. Termos w ilości 100 szt. Charakterystyka: czarny termos próżniowy o pojemności 700 ml z uchwytem, wykonany ze stali nierdzewnej z podwójnymi ściankami oraz w zestawie 2 kubki z uchwytami. Termos o wysokości 33 cm i średnicy 8,7 cm. Znakowanie metodą laserową - zestaw znaków zawierający logo Przemętu i hasło reklamowe o wymiarze ok. 3 x 20 cm po jednej stronie termosu oraz logotypy unijne po drugiej stronie w formie naklejki z nadrukiem 1 kolor o wymiarze ok. 8 x 1,5 cm. 4. Kubek termiczny w ilości 100 szt. Charakterystyka: pomarańczowy Kubek ze szczelnym zamknięciem o pojemności 400 ml i o wymiarze 11,5 x 8 x 15,5 cm, wykonany ze stali szlachetnej lakierowanej na pomarańczowy metalik na zewnątrz, wewnątrz powlekany PP. Znakowanie metodą tampodruku, 1 kolor - logo Przemętu po jednej stronie kubka, ok. 2 x 2 cm, logotypy unijne po drugiej stronie, naklejka z nadrukiem 1 kolor, ok. 8 x 1,5 cm. 5. Plecak w ilości 75 szt. Charakterystyka: Plecak turystyczny w kolorze pomarańczowym i szarym z 4 przegrodami oraz miękką kieszenią na telefon/PDA/MP3 i wyjście na słuchawki, z uchwytem do breloka i miękką rączką. Uchwyt, zamki, szelki oraz spód plecaka w kolorze czarnym. Plecak o wymiarze 19 x 27 x 43 cm. Znakowanie techniką tampodruk, 1 kolor - logo Przemętu oraz logotypy unijne o wymiarze ok. 12 x 6 cm. 6. Zegarek męski w ilości 50 szt. Charakterystyka: pomarańczowy zegarek z mechanizmem kwarcowym, z obrotowym ringiem w kolorze czarno-srebrnym, szkłem mineralnym, białe indeksy, promieniście polerowana tarcza oraz silikonowy pasek w kolorze pomarańczowym. Tarcza pomarańczowa z białymi cyframi. Średnica zegarka - tarczy 4,2 cm. Wodoszczelny do 3ATM. Bateria: 1 szt. Opakowanie - pudełko. Znakowanie techniką sitodruku - logo gminy Przemęt na polu tarczy o średnicy 26mm oraz logotypy unijne - naklejka z nadrukiem 1 kolor, naklejona na pasku zegarka 7. Zegarek damski w ilości 50 szt. Charakterystyka: biały analogowy zegarek damski o wymiarze tarczy kwadratowej 39 x 39 mm, koperta wykonana ze stopu metalu, pasek w kolorze białym z PU, analogowy mechanizm kwarcowy z tarczą w kolorze białym i czarnymi oznaczeniami na tarczy godzin 3, 6 9, 12.. Baterie w zestawie: 1 szt. Pakowanie - torebka z folii bąbelkowej. Znakowanie: sitodruk, 1 kolor, znakowanie na tarczy o średnicy 24mm - logo Przemętu oraz logotypy unijne - naklejka z nadrukiem 1 kolor, naklejona na pasku zegarka. 8. Koszulki w ilości 200 szt. Charakterystyka koszulka typy t-shirt (krótki rękaw) w kolorze pomarańczowym - 100% bawełna, gramatura - 195gm/m2, okrągły ściągacz przy kołnierzyku wykończony taśmą. Rozmiary S - 30 szt., M - 35 szt., L - 100 szt., XL - 35. Znakowanie typu sitodruk, 1 kolor (biały) - logo Przemętu z przodu koszulki o wymiarze ok. 10 x 10 cm; oraz sitodruk, 1 kolor (biały), hasło /Przemęt Kraina Kwitnącej Konwalii/ oraz logotypy unijne na drugiej stronie (plecy) koszulki o wymiarze ok. 25 x 10 cm.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy: Gminy Przemęt BS Wschowa oddział w Przemęcie 15 8669 0001 0042 0000 2000 0098 z dopiskiem: /oferta na dostawę gadżetów/. Kserokopię polecenia przelewu należy dołączyć do oferty. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna za prawidłowo wniesione o ile przed upływem terminu do złożenia oferty kwota odpowiadająca wymaganej wysokości wadium zaksięgowana zostanie na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach należy dokument w formie oryginału dołączyć do oferty, w sposób umożliwiający zwrot dokumentu w zw. z art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto do oferty należy dołączyć kserokopię tego dokumentu po poświadczeniu za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Z treści gwarancji, w terminie związania ofertą, winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku złożenia oświadczenia zgodnego ze wzorem określonym w zał. nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy wykonawcy wykażą, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali lub wykonują jedną dostawę stanowiącą przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 20 000,00 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku złożenia oświadczenia zgodnego ze wzorem określonym w zał. nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku złożenia oświadczenia zgodnego ze wzorem określonym w zał. nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku złożenia oświadczenia zgodnego ze wzorem określonym w zał. nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

--Oświadczenie podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przygotowane zgodnie z treścią wzorcowego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.; --Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia udowadniając zamawiającemu, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.; --Wypełniony formularz cenowy podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy, stanowiący załącznik nr 1 do siwz; --W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty należy dodatkowo dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo musi zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez wykonawcę.; --W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo lub umowę, która zawiera zasady ich reprezentacji w postępowaniu i umocowanie dla ich pełnomocnika.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne postanowienia, dotyczące warunków umowy zawarte są we /wzorze umowy/ stanowiącym załącznik nr 6 do siwz

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/przemet/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przemęt, ul. Jagiellońska 8, 64-234 Przemęt, pokój nr. 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Przemęt, ul. Jagiellońska 8, 64-234 Przemęt, pokój nr. 24 lub przesłać pocztą, z dopiskiem /Oferta na dostawę gadżetów/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne objęte niniejszym postępowaniem wchodzi w skład projektu pn.: /Osiem Wieków Ziemi Przemęckiej - promocja turystyki poprzez kulturę i przyrodę/ współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.