Braniewo: Dostawa ciągnika z piaskarką i pługiem
Numer ogłoszenia: 316072 - 2015; data zamieszczenia: 23.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Królewiecka 55, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 644 22 32, faks 055 644 22 32.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ciągnika z piaskarką i pługiem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę ciągnika z piaskarką i pługiem na plac Zamawiającego, Zarządu Dróg Powiatowych w Braniewie, ul. Królewiecka 55 w ilości: 1 kpl. Ciągnik musi spełniać minimalne niżej wyspecyfikowane wymagania: ciągnik fabrycznie nowy, rok produkcji 2015, silnik zasilany olejem napędowym, chłodzony cieczą, spełniający normę emisji spalin EURO IIIA z wtryskiem mechanicznym, bez filtra cząstek stałych, moc silnika między 45 ÷ 50 KM, skrzynia biegów mechaniczna , synchronizowana z rewersem, blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej, napęd na cztery koła z możliwością rozłączania, podnośnik tylny (TUZ) mechaniczny o udźwigu min. 1300 kg, przedni zaczep (TUZ) o udźwigu minimum 800 kg, dwu siłownikowy hydrauliczny, minimum jedna para szybko złączy hydrauliki na przedni TUZ, joystick wielofunkcyjny do sterowania pługiem odśnieżnym zawieszonym na przednim TUZ-ie, tylny wałek odbioru mocy niezależny, dwie prędkości obrotu, moc na tylnym WOM min. 30 KM, ciśnienie w układzie hydrauliki roboczej min. 180 bar (18 MPa), kabina w pełni przeszklona, klimatyzowana z wentylacją i ogrzewaniem, (kabina ochronna - nie dopuszcza się zastosowania ramy ochronnej), światła robocze przód i tył, szerokość całkowita pojazdu 1500 - 1800 mm, masa pojazdu max. 2600 kg, przednie koła, opony o rozmiarze 16-18 (opony radialne), tylne koła, opony o rozmiarze 26 - 28 (opony radialne), górny zaczep transportowy o regulowanej wysokości, instalacja elektryczna i hamulcowa pneumatyczna pojazdu przystosowana do transportu przyczep i maszyn, min. dwa komplety kluczyków do pojazdu, licznik przepracowanych godzin, gaśnica, światło ostrzegawcze koloru pomarańczowego katalog części zamiennych i instrukcja obsługi w języku polskim. Piaskarka musi spełniać minimalne niżej wyspecyfikowane wymagania: piaskarka fabrycznie nowa, rok produkcji 2015, przeznaczona do zimowego posypywania jezdni i chodników mieszanką piasku z solą, dopuszczalna masa całkowita 3500 kg, pojemność ładunkowa 1,5 m3 - 2,0 m3, zawieszenie: jednoosiowe sztywne, szerokość piaskarki: maksimum 1800 mm, stalowa skrzynia ładunkowa z gumowym przenośnikiem podłogowym, wszystkie elementy piaskarki zabezpieczone antykorozyjnie malowane, grubość blachy ścian min. 2 mm, prędkość konstrukcyjna do 40 km/h, szerokość rozsypywania w zakresie od 1500 mm do 3000 mm, sito skrzyni ładunkowej, podpora dyszla, napęd taśmy mechanizmu podającego - silnik hydrauliczny, napęd tarczy/tarcz rozsypujących - silnik hydrauliczny, możliwość sterowania prędkością posuwu taśmy podającej, postojowy hamulec ręczny, plandeka sznurowana, katalog części zamiennych i instrukcja obsługi w języku polskim. Pług musi spełniać minimalne niżej wyspecyfikowane wymagania: pług fabrycznie nowy, rok produkcji 2015, przeznaczony do odśnieżania chodników i jezdni, szerokość robocza 1700 mm - 1900 mm, elektrohydrauliczne sterowanie siłownikami odkładnic z hydraulicznie regulowanym kątem ustawienia pługa: odgarnianie w przód, odgarnianie na prawo, odgarnianie na lewo, odgarnianie symetryczne w lewo-prawo, zbieranie do środka. sterowania pługiem odśnieżnym zawieszonym na przednim TUZ-ie ciągnika joystickiem wielofunkcyjnym z kabiny ciągnika, lemiesze pługa gumowe, podpora postojowa, koła podporowe, katalog części zamiennych i instrukcja obsługi w języku polskim. Warunki gwarancji i serwisu: gwarancja na zamówiony sprzęt - minimum 12 miesiące; serwis dokonywany będzie przez autoryzowany przez producenta serwis w siedzibie Zamawiającego; w wyjątkowych sytuacjach, w których dokonanie naprawy nie będzie możliwe w siedzibie zamawiającego, wykonawca odbierze niesprawny sprzęt i dokona naprawy w autoryzowanym przez producenta serwisie, Zamawiający zastrzega, że w całym okresie gwarancji będzie ponosił koszty dojazdu serwisu do wymaganych przeglądów w ilości do 100 kilometrów. Odbiór dostawy: Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt, na plac Zamawiającego, ul. Królewiecka 55, 14-500 Braniewo. Termin dostawy ciągnika z piaskarką i pługiem : w ciągu 14 dni od podpisania umowy; Odbiór dostawy ciągnika z piaskarką i pługiem dokonany będzie przez pracownika wskazanego przez Zamawiającego; Wykonawca przeszkoli z obsługi i warunków eksploatacji ciągnika z piaskarką i pługiem operatorów Zamawiającego. Poza tym oferowany przedmiot dostawy musi posiadać: niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego, spełniać warunki techniczne zgodne z polskimi i europejskimi normami. Termin dostawy ciągnika z piaskarką i pługiem: od dnia podpisania umowy do dnia 23.12.2015 r..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 34.14.44.40 - Piaskarki 43.31.31.00 - Pługi odśnieżające lemieszowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 88
- 2 - wydłużenie czasu gwarancji - 12
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.braniewo.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55, pokój nr 6, w godzinach 08:14:00. W niniejszym postępowaniu za udostępnienie w wersji papierowej SIWZ, pobierana jest opłata 4,00 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2015 godzina 08:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55, pokój nr 102.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oferty zostaną otwarte w dniu 01.12.2015 r. o godzinie 09:00 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55, 14-500 Braniewo, pokój nr 6. Wszelkie nieuregulowane w niniejszym SIWZ oraz ogłoszeniu czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których Ustawa nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SIWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) oraz rozporządzenia do tej Ustawy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BRANIEWA
- Budowa dźwigu osobowego do budynku Urzędu Miasta Braniewa
- "Przebudowa dróg gminnych w obrębie ulicy Sportowej w Braniewie"
- "Adaptacja budynków na terenie byłej stadniny koni- Budowa Środowiskowego Domu Samopomocy i świetlicy środowiskowej" w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Braniewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej Nr 102874B Pomiany - Kamionka Nowa, Gmina Bargłów Kościelny
- "Zakup nowego sprzętu zmechanizowanego, służącego utrzymaniu urządzeń melioracji wodnych"
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego.
- Dostawa ciągnika rolniczego dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Kamieniu Pomorskim
- Dostawa nowego ciągnika rolniczego
- Dostawa sprzętu rolniczego
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.