eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi zarządzania nieruchomościami Transportowego Dozoru Technicznego w Lublinie, Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-23

Warszawa: Usługi zarządzania nieruchomościami Transportowego Dozoru Technicznego w Lublinie, Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu
Numer ogłoszenia: 316012 - 2014; data zamieszczenia: 23.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Transportowy Dozór Techniczny , ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4902902, faks 22 830 00 62.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tdt.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi zarządzania nieruchomościami Transportowego Dozoru Technicznego w Lublinie, Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi zarządzania nieruchomościami Transportowego Dozoru Technicznego w Lublinie, Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)dla części 1, 3, 5, 6 Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwie usługi każda trwająca co najmniej 12 miesięcy dla jednego odbiorcy, polegające na zarządzaniu budynkami o powierzchni co najmniej 400 m2 każdy. b)dla części 2, 4 Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwie usługi każda trwająca co najmniej 12 miesięcy dla jednego odbiorcy, polegające na zarządzaniu budynkami o powierzchni co najmniej 1 500 m2 każdy. Przez pojęcie usługa rozumie się usługę z_realizowaną na podstawie jednej umowy zobowiązaniowej. Wartość brutto usługi musi być zrealizowana w ramach jednej umowy. W przypadku, gdy Wykonawca nadal wykonuje usługę - okres wykonywania tej usługi na dzień składania ofert musi wynosić co najmniej 12 miesięcy. Przy czym pod pojęciem zarządzaniu budynkami należy rozumieć: usługi zarządzania nieruchomością polegające w szczególności: na podejmowaniu decyzji i dokonywaniu czynności mających na celu: 1)zapewnienie właściwej gospodarki ekonomiczno-finansowej nieruchomości; 2)zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości; 3)bieżące administrowanie nieruchomością; 4)utrzymanie nieruchomości w stanie niepogorszonym zgodnie z jej przeznaczeniem.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonywane: a)w przypadku zmiany osoby/osób, o której/których mowa w § 17 ust. 6 umowy na inną/inne po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego; b)w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy; c)w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, odnoszących się do niniejszego zamówienia (np: w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota podatku VAT i kwota brutto); d)w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym; e)wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; f)w przypadku uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tdt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: kurier, osobiście - ul.Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, 44 piętro, pokój 66 w godzinach pracy Zamawiającego(7.30-15.30), poczta - ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2014 godzina 11:00, miejsce: kurier, osobiście - ul.Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, 44 piętro, pokój 66 w godzinach pracy Zamawiającego(7.30-15.30), poczta - ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Lublin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi zarządzania nieruchomością Zamawiającego w Lublinie przy ul. Witosa 1. Zamawiający w zakresie części 1 wymaga: zarządzania nieruchomością, oznaczoną jako działka o nr 2/11, o powierzchni 944 m2, na której znajduje się budynek o powierzchni użytkowej 504,3 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi zarządzania nieruchomością Zamawiającego w Krakowie przy ul. Pocieszka 5. Zamawiający w zakresie części 2 wymaga: zarządzania nieruchomością, oznaczoną jako działka o nr 150/7, o powierzchni 4 341,00 m2, na której znajduje się budynek o powierzchni użytkowej 1 971,90 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Katowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi zarządzania nieruchomością Zamawiającego w Katowicach przy ul. Cedrowej 8. Zamawiający w zakresie części 3 wymaga: zarządzania nieruchomością, oznaczoną jako działki o nr 2/225 i nr 10/03, o powierzchni 1 347,00 m2, na których znajduje się budynek o powierzchni użytkowej 484,70 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Gdańsk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi zarządzania nieruchomością Zamawiającego w Gdańsku przy ul. Kętrzyńskiego 24B. Zamawiający w zakresie części 4 wymaga: zarządzania nieruchomością, oznaczoną jako działki o nr 353/3 obszaru 608,00 m2 oraz nr 353/4 obszaru 519,00 m2, o łącznej powierzchni 1127,00 m2, na których znajduje się budynek o powierzchni użytkowej 1 824,62 m2 i dzierżawiona część działek o łącznej powierzchni 665 m2 oznaczone numerem ewidencyjnym 355/1, 354..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wrocław.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi zarządzania nieruchomością Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Solskiego 5. Zamawiający w zakresie części 5 wymaga: zarządzania nieruchomością, oznaczoną jako działka o nr 2/1 o powierzchni 1531,00 m2, na której znajduje się budynek o powierzchni użytkowej 714,60 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Poznań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi zarządzania nieruchomością Zamawiającego w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 391. Zamawiający w zakresie części VI wymaga: zarządzania nieruchomością, oznaczoną jako działka o nr 459, o powierzchni 1 440,00 m2, na której znajduje się budynek o powierzchni użytkowej 854,11 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.