eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w sezonie zimowym 2014 - 2015 z podziałem na 21 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-23

Koło: Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w sezonie zimowym 2014 - 2015 z podziałem na 21 części
Numer ogłoszenia: 315618 - 2014; data zamieszczenia: 23.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610576, faks 063 2610576.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkolo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w sezonie zimowym 2014 - 2015 z podziałem na 21 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa zadania: Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w sezonie zimowym 2014 - 2015 z podziałem na 21 części 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg zamiejskich i miejskich na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Kole w okresie od 15 października 2014 r. do 31 marca 2015 roku. 3. Zakres usług obejmuje : - usuwanie (odśnieżanie) śniegu z jezdni dróg, - zwalczanie śliskości materiałem Zamawiającego ( mieszanina piasku z solą ), - załadunek materiału na piaskarki, - dyżur sprzętu w dyspozycji Zamawiającego po jego wezwaniu. 4. Zakresy usług wymienione powyżej mają zapewnić bezpieczeństwo użytkownikom ruchu w warunkach zimowych na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg. 5. Teren działania służb zimowego utrzymania podzielono na rejony w celu równoczesnego działania w obrębie całego obszaru powiatu : 1) CZĘŚĆ 1 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 1 2) CZĘŚĆ 2 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 2 3) CZĘŚĆ 3 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 3 4) CZĘŚĆ 4 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 4 5) CZĘŚĆ 5 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 5 6) CZĘŚĆ 6 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 6 7) CZĘŚĆ 7 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 7 8) CZĘŚĆ 8 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 8 9) CZĘŚĆ 9 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 9 10) CZĘŚĆ 10 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką ciągnikową lub samochodową - REJON 10 11) CZĘŚĆ 11 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką ciągnikową lub samochodową - REJON 11 12) CZĘŚĆ 12 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką ciągnikową lub samochodową - REJON 12 13) CZĘŚĆ 13 - odśnieżanie równiarką - REJON 1 14) CZĘŚĆ 14 - odśnieżanie równiarką - REJON 3 i 4 15) CZĘŚĆ 15 - odśnieżanie równiarką - REJON 6, 7 i 9 16) CZĘŚĆ 16 - odśnieżanie równiarką - REJON 5 i 8 17) CZĘŚĆ 17 - odśnieżanie ładowarką o pojemności łyżki powyżej, 2 m3 - REJON 1 i 3 18) CZĘŚĆ 18 - odśnieżanie ładowarką o pojemności łyżki powyżej, 2 m3 - REJON 4 19) CZĘŚĆ 19 - odśnieżanie ładowarką o pojemności łyżki powyżej, 2 m3 - REJON 5 i 8 20) CZĘŚĆ 20 - odśnieżanie ładowarką o pojemności łyżki powyżej, 2 m3 - REJON 6 i 9 21) CZĘŚĆ 21 - odśnieżanie ładowarką o pojemności łyżki powyżej, 2 m3 - REJON 7 4. Przedmiot zamówienia określają ponadto: 1) Opis przedmiotu zamówienia stanowiący szczegółową specyfikację potrzeb i wymagań Zamawiającego wraz z wykazem dróg i ulic powiatowych w poszczególnych rejonach i mapą rejonów - załącznik nr 1, 1a i 1b do siwz 2) Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określają projekty umów - załączniki nr 2 i 2a do siwz 3) Oferta - załącznik nr 3 do siwz wraz z drukiem oferty o układzie tabelarycznym - załącznik nr 3a do siwz 4. Powierzenie przez Wykonawcę wykonania zamówienia w części lub w całości podwykonawcom, jest możliwe po przedłożeniu Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o podwykonawstwo. Zakres zamówienia, którego wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy powinien być wskazany w formularzu ofertowym..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przez dysponowanie potencjałem technicznym do realizacji zamówienia Zamawiający rozumie dostęp do sprzętu, zaplecza i urządzeń technicznych wyszczególnionych poniżej: - zaplecza do dysponowania sprzętu; - miejscem składowania (składowiskiem) materiałów do zimowego utrzymania i ich załadunku (dotyczy części 1-12); - nośników osprzętu do zimowego utrzymania - samochodów, ciągników; - piaskarko-solarek; - piaskarek ciągnikowych; - piaskarek samochodowych; - pługów odśnieżnych; - równiarek; - ładowarek o pojemności łyżki do 2 m3; - ładowarek o pojemności łyżki powyżej 2 m3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przez dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający rozumie wykazanie się przez Wykonawcę dostępem do potencjału kadrowego w postaci: - kierowców; - operatorów sprzętu; - dyspozytorów - osób do kontaktu z dyżurnymi PZD dostępnymi w okresie obowiązywania umowy 24 godziny 7 dni w tygodniu (dotyczy to przypadku, w którym dany wykonawca obsadza więcej niż jeden rejon zud). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 20 000,00 zł. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4. Zobowiązanie, o którym mowa powyżej winno zawierać informację dotyczącą: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia. 5. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia w charakterze podwykonawcy, Zamawiający wymaga: - podania nazw podmiotów, na zasoby których się powołuje, - przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, - aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 6. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu, Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 7. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykazał spełnienie warunków, nie później niż na dzień składania ofert.. 8. O wykluczeniu z postępowania oraz odrzuceniu oferty Wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie będzie zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. 9. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnienie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawcy wykazują łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca oprócz wyżej wymienionych dokumentów i oświadczeń zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1) oferta wraz z drukiem oferty o układzie tabelarycznym 2) parafowany projekt umowy 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy - w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Poza przypadkami określonymi w umowie, zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; d) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji Umowy e) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkolo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ 1 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ 2 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ 3 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ 4 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ 5 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CZĘŚĆ 6 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: CZĘŚĆ 7 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: CZĘŚĆ 8 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: CZĘŚĆ 9 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 9.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: CZĘŚĆ 10 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką ciągnikową lub samochodową - REJON 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką ciągnikową lub samochodową - REJON 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: CZĘŚĆ 11 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką ciągnikową lub samochodową - REJON 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką ciągnikową lub samochodową - REJON 11.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: CZĘŚĆ 12 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką ciągnikową lub samochodową - REJON 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką ciągnikową lub samochodową - REJON 12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: CZĘŚĆ 13 - odśnieżanie równiarką - REJON 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie równiarką - REJON 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: CZĘŚĆ 14 - odśnieżanie równiarką- REJON 3 i 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie równiarką- REJON 3 i 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: CZĘŚĆ 15 - odśnieżanie równiarką - REJON 6, 7 i 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie równiarką - REJON 6, 7 i 9.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: CZĘŚĆ 16 - odśnieżanie równiarką - REJON 5 i 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie równiarką - REJON 5 i 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: CZĘŚĆ 17 - odśnieżanie ładowarką o pojemności łyżki powyżej, 2 m3 - REJON 1 i 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie ładowarką o pojemności łyżki powyżej, 2 m3 - REJON 1 i 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: CZĘŚĆ 18 - odśnieżanie ładowarką o pojemności łyżki powyżej, 2 m3 - REJON 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie ładowarką o pojemności łyżki powyżej, 2 m3 - REJON 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: CZĘŚĆ 19 - odśnieżanie ładowarką o pojemności łyżki powyżej, 2 m3 - REJON 5 i 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie ładowarką o pojemności łyżki powyżej, 2 m3 - REJON 5 i 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: CZĘŚĆ 20 - odśnieżanie ładowarką o pojemności łyżki powyżej, 2 m3 - REJON 6 i 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie ładowarką o pojemności łyżki powyżej, 2 m3 - REJON 6 i 9.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: CZĘŚĆ 21 - odśnieżanie ładowarką o pojemności łyżki powyżej, 2 m3- REJON 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie ładowarką o pojemności łyżki powyżej, 2 m3- REJON 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.