eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Dostawa dodatkowych mebli biurowych wraz z montażem, do siedziby ZKWK GUIDO w Zabrzu przy ul. Jodłowej 59 - zamówienie uzupełniające, realizowane w ramach zamówienia podstawowego pn.Dostawa i montaż mebli biurowych oraz wyposażenia do nowej siedziby Zabytkowej Kopalni Węgla Kamiennego GUIDO w Zabrzu przy ul. Jodłowej 59.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2012-08-27

Zabrze: Dostawa dodatkowych mebli biurowych wraz z montażem, do siedziby ZKWK GUIDO w Zabrzu przy ul. Jodłowej 59 - zamówienie uzupełniające, realizowane w ramach zamówienia podstawowego pn.: Dostawa i montaż mebli biurowych oraz wyposażenia do nowej siedziby Zabytkowej Kopalni Węgla Kamiennego GUIDO w Zabrzu przy ul. Jodłowej 59.
Numer ogłoszenia: 315600 - 2012; data zamieszczenia: 27.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zabytkowa Kopalnia Węgla Kamiennego "GUIDO" w Zabrzu, ul. 3 Maja 93, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 0-32 271 40 77, faks 0-32 271 40 77 wew. 5518.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dodatkowych mebli biurowych wraz z montażem, do siedziby ZKWK GUIDO w Zabrzu przy ul. Jodłowej 59 - zamówienie uzupełniające, realizowane w ramach zamówienia podstawowego pn.: Dostawa i montaż mebli biurowych oraz wyposażenia do nowej siedziby Zabytkowej Kopalni Węgla Kamiennego GUIDO w Zabrzu przy ul. Jodłowej 59..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dodatkowa dostawa mebli biurowych wraz z montażem w siedzibie Zamawiającego przy ul. Jodłowej 59 w Zabrzu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.W.D. APEX Strzałków, ul. Kopernika 12, 97-500 Radomsko, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2593,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2593,25

  • Oferta z najniższą ceną: 2593,25 / Oferta z najwyższą ceną: 2593,25

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Art. 67.1 Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 7) w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamóweinia podstawowego, doychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający przewidział w części II SIWZ udzielanie zamówień uzupełniających w zakresie dostawy i montażu mebli biurowych wynikających ze zmiany ilości pracowników Zamawiającego, zmiany zakresu i charakteru obowiązków wykonywanych przez personel Zamawiającego oraz zmiany w sposobie wykończenia i aranżacji wnętrza nowo remontowanej siedziby Zamawiającego przy ul. Jodłowej 59 w Zabrzu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.