eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Informatyczna obsługa oprogramowania finansowo-księgowego, kadrowo-płacowego, ewidencji majątkowej, obsługi pożyczek na zaspokojenie potrzeb mieszkaniowych sędziów, sprawozdawczości budżetowej, sprawozdawczości kadrowej, sprawozdawczości ze sprzedaży znaków opłat sądowych oraz obsługi budżetu firmy OrCom.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-17

Kraków: Informatyczna obsługa oprogramowania finansowo-księgowego, kadrowo-płacowego, ewidencji majątkowej, obsługi pożyczek na zaspokojenie potrzeb mieszkaniowych sędziów, sprawozdawczości budżetowej, sprawozdawczości kadrowej, sprawozdawczości ze sprzedaży znaków opłat sądowych oraz obsługi budżetu firmy OrCom.
Numer ogłoszenia: 31545 - 2014; data zamieszczenia: 17.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19083 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Apelacyjny w Krakowie, ul. Przy Rondzie 3, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 41 75 423, faks 12 41 75 426.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Informatyczna obsługa oprogramowania finansowo-księgowego, kadrowo-płacowego, ewidencji majątkowej, obsługi pożyczek na zaspokojenie potrzeb mieszkaniowych sędziów, sprawozdawczości budżetowej, sprawozdawczości kadrowej, sprawozdawczości ze sprzedaży znaków opłat sądowych oraz obsługi budżetu firmy OrCom..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Analiza potrzeb Zamawiającego i opracowywanie na ich podstawie koncepcji rozwiązań dotyczących oprogramowania firmy OrCom: a)Finanse-Księgowość OrCom+ w wersji nie niższej niż 5.1 b)Kadry-Płace OrCom+ w wersji nie niższej niż 4.1 c)Ewidencja Majątku OrCom+ w wersji nie niższej niż 3.1 d)do obsługi pożyczek na zaspokojenie potrzeb mieszkaniowych sędziów w wersji nie niższej niż 2.0 e)Integrator Sprawozdań - dot. sprawozdawczości budżetowej w wersji nie niższej niż 1.1 f)Integrator Sprawozdań - dot. sprawozdawczości kadrowej w wersji nie niższej niż 1.1 g)Integrator Sprawozdań - dot. sprawozdawczości ze sprzedaży znaków opłat sądowych w wersji nie niższej niż 1.1 h)Integrator Sprawozdań - dot. obsługi budżetu w wersji nie niższej niż 1.1 2.Wdrażanie przygotowanych rozwiązań u klienta. 3.Wsparcie użytkowników w zakresie pomocy i rozwiązywania zgłaszanych awarii i problemów w działaniu wyżej wymienionego oprogramowania. 4.Pomoc merytoryczna w zakresie obsługi oprogramowania opisanego powyżej z czasem reakcji Wykonawcy u Zamawiającego do dwóch dni roboczych - w siedzibie Sądu Apelacyjnego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 3, Kraków. 5.Zdalna pomoc merytoryczna w zakresie obsługi oprogramowania opisanego powyżej z czasem reakcji zespołu u klienta w tym samym dniu. 6.Szkolenia z zakresu działania i obsługi oprogramowania opisanego powyżej przygotowujące do pracy z systemem. 7.Stała asysta technika analitycznego w siedzibie Sądu Apelacyjnego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 3, Kraków na wniosek złożony nie później niż 2 dni robocze przed rozpoczęciem pracy technika. 8.Zamawiający przewiduje rozliczenie godzinowe za świadczone usługi zakładając, że maksymalna ilość godzin niezbędnych do wykonania zamówienia nie przekroczy 4000 godzin.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Projektowania Systemów Komputerowych OrCom Leszek Sułkowski, Jacek Kowalewicz, Wojciech Kozak, Paweł Łaziński Spółka Jawna, ul. Lirowa 27, 02-387 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 585480,00

  • Oferta z najniższą ceną: 585480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 585480,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.