eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puck › Świadczenie usług stałego dostępu do szerokopasmowego Internetu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-23

Puck: Świadczenie usług stałego dostępu do szerokopasmowego Internetu
Numer ogłoszenia: 315362 - 2015; data zamieszczenia: 23.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Puck , ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 58 6730500, 6730534, faks 58 6730533.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.puck.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług stałego dostępu do szerokopasmowego Internetu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zapewnienie dla 50 gospodarstw domowych Beneficjenci Ostateczni - Uczestników projektu pt. Niwelowanie barier wykluczenia cyfrowego w mieście Puck poprzez udzielenie wsparcie jej mieszkańcom Gminy Miasta Puck (Wykaz 50 lokalizacji do odbioru internetu stanowi załącznik nr 7): -stałego dostęp do sieci szerokopasmowego Internetu (w tym aktywowanie łączy internetowych) przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu przez cały okres trwania umowy, -o poniższej przepustowosci dla każdego stanowiska komputerowego w gospodarstwach domowych: - przepustowości do abonenta minimum 2048 kb/s, - przepustowości od abonenta minimum 256 kb/s, - miesięczny limit transferu danych (zarówno pobieranych jak i wysyłanych) dla jednego stanowiska komputerowego minimum 30 GB. -Zamawiający nie wymaga stałych adresów IP, -gwarancje: dostęp do szerokopasmowego Internetu z punktu widzenia Zamawiającego musi działać bezobsługowo, co oznacza, że nie jest wymagane podawanie logików, haseł czy nr PIN aby mieć możliwość korzystania z Internetu, -Wykonawca zapewnienia na własny koszt niezbędne urządzenia do prawidłowego odbioru Internetu. Urządzenia muszą mieć funkcjonalność automatycznego instalowania sterowników i konfigurowania się w systemie operacyjnym po podłączeniu do komputera lub tylko podłączenie przez kabel sieciowy (RJ-45). Urządzenia będą własnością Wykonawcy. -Wykonawca poniesie nie przewidziane ofertą koszty związane z instalacją usługi, -świadczenie asysty technicznej przy obsłudze dostępu do sieci Internet. W razie awarii Wykonawca przyjmie zgłoszenie każdego dnia roboczego w godzinach 9.00 - 19.00. Czas usunięcia awarii - niezwłocznie, jednak nie dłużej niż w ciągu 5 dni od dnia zgłoszenia awarii (telefonicznie, mailem). Jako czas reakcji rozumie się udzielenie odpowiedzi/wyjaśnienia w systemie w formie pisemnej bądź telefonicznej. Beneficjent musi mieć możliwość oceny udzielonej pomocy: np. temat rozwiązany, zakończony, odpowiedź niewystarczająca. -koszty serwisu (w tym nieuzasadnione wezwanie serwisu) są wliczone w opłatę abonamentową i nie podlegają dodatkowym opłatom. -techniczne warunki dostarczenia usługi pozostają w gestii Wykonawcy. Wymagane jest, aby urządzenia dostępu radiowego miały możliwość podłączenia anteny zewnętrznej. W przypadku słabego poziomu sygnału, uniemożliwiającego uzyskanie dostępu do kanału szerokopasmowego Wykonawca dostarczy i zamontuje odpowiedni system antenowy. W przypadku instalacji nowych urządzeń przez Wykonawcę użyte do realizacji zamówienia urządzenia muszą być fabrycznie nowe oraz spełniać normy bezpieczeństwa i PN (w szczególności dotyczy to instalacji urządzeń radiowych na dachach budynków i masztach), -gwarancja możliwości przeniesienia usługi dostępu do Internetu pod inny wskazany przez Zamawiającego adres położony w granicach administracyjnych Gminy Miasta Puck w przypadku zmiany miejsca zamieszkania odbiorcy końcowego (gospodarstwo domowe - Beneficjenta Ostatecznego lub zmiany odbiorcy końcowego - Beneficjenta Ostatecznego). -możliwość kontaktu telefonicznie z serwisem w godz. 9.00 -19.00 -aktywacja łączy internetowych musi nastąpić do dnia 31 grudnia 2015 roku, -w kwestii technicznego montażu Wykonawca będzie kontaktował się z gospodarstwami domowymi (Uczestnikami projektu - Beneficjentami Ostatecznymi) i wykona wszelkie prace montażowe wszystkich elementów koniecznych do uruchomienia sygnału internetowego w miejscach ich zamieszkania -w trakcie wykonywania montażu przedmiotu zamówienia w lokalach Wykonawca powinien przyjąć najdogodniejsze rozwiązania, powodując jak najmniejsze szkody wynikłe z realizacji robót montażowych, -uruchomienie dostępu do Internetu oraz aktywacja łączy internetowych zostanie przeprowadzony bezpośrednio u Beneficjenta Ostatecznego, na podstawie protokołów częściowych podpisanych przez przedstawicieli obu stron (Zamawiającego - Beneficjenta Ostatecznego i Wykonawcy), sukcesywnie, tak by odbiór (i uruchomienie) ostatnich zestawów został dokonany nie później niż do dnia 31 grudnia 2015 r. - zablokowanie w dostępie do Internetu wszelkich płatnych usług, które mogą powodować w przyszłości obowiązek zapłaty jakichkolwiek opłat ponad kwotę wynagrodzenia określonego w umowie dotyczy świadczenia usługi Internetu za pomocą telefonii komórkowej tj. karty SIM do świadczenia Internetu a nie połączeń i SMS MMS itp.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 51.30.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komunikacyjnych 72.31.80.00 - Usługi przesyłu danych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 SIWZ. 2. Zaakceptowany przez wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 5 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności faktury - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w formie aneksu w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) zmianą prawa mającą wpływ na termin lub zakres wykonania zamówienia, b) zmiany podmiotowe po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, c) wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia. d) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, e) zmiany podmiotu trzeciego (podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia), a nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca, f) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.miastopuck.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Puck, ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Puck, ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck. BOK - pokój nr 114.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.