eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie w zakresie branż budowalnej, sanitarnej i elektrycznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-09-29

Ogłoszenie nr 315341 - 2016 z dnia 2016-09-29 r.

Gdańsk: wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie w zakresie branż budowalnej, sanitarnej i elektrycznej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy, krajowy numer identyfikacyjny 19281776900000, ul. ul. Partyzantów  74, 80254   Gdańsk, woj. pomorskie, państwo , tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, e-mail nz@gznk.pl, faks 583 458 235.
Adres strony internetowej (URL): www.gznk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.gznk.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie - pocztą lub osobiście
Adres:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie w zakresie branż budowalnej, sanitarnej i elektrycznej
Numer referencyjny: 81/16/A
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w roku 2016 robót remontowych lokali mieszkalnych w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach mieszkalnych stanowiących własność gminy Gdańsk oraz w lokalach mieszkalnych będących własnością gminy Gdańsk, a usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie GZNK-SZB na terenie administrowanym przez BOM nr 1, 2, 4 i 9. 2. Przewidywany zakres zamówienia: - szacunkowa ilość lokali mieszkalnych - 28 szt. - szacunkowa powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych - 980 m2. 3. Zamawiający planuje przystosowanie lokali dla osób niepełnosprawnych znajdujących się na parterze tych budynków w przypadkach, kiedy pozwalają na to warunki techniczne, tzn. wejścia do klatek schodowych i klatki schodowe przystosowane są dla osób niepełnosprawnych. 4. Zakres rzeczowy robót: I Remonty ogólnobudowlane 1) Remonty ogólnobudowlane obejmują między innymi roboty w zakresie wymiany tynków, robót malarskich, wymiany podłóg, wymiany wykładzin, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, remontu przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych. Zakres robót obejmuje w szczególności: - demontaż stolarki drzwiowej, - poszerzenie otworu na stolarkę, - wymianę nadproży, - montaż nadproży, - przestawienie pieca kaflowego, - rozebranie pieca kaflowego, - postawienie nowego pieca kaflowego, - demontaż stolarki okiennej, - skucie tynku ściany i sufitów, - zerwanie płyt pilśniowych z podłóg - zerwanie desek podłogowych wraz z legarami, - wybranie zasypki, - skucie posadzek cementowych, - skucie posadzek z betonu, - rozebranie ścianki działowej drewnianej obitej płytą pilśniową, - rozebranie ścianki działowej drewnianej otynkowanej, - rozebranie ścianki działowej z cegły, - rozebranie filarków, - odgrzybienie mechaniczne ścian i sufitów, - odgrzybienie i zabezpieczenie przed grzybami środkami chemicznymi ścian i sufitów, - rozebranie ścianki działowej z karton gipsu, - skucie terakoty, płytek ściennych, - demontaż boazerii, - zerwania tapet ze ścian i sufitów, - zmycie farby ze ścian i sufitów, - gruntowanie ścian i sufitów, - wykonanie tynków kat III cementowych, cementowo-wapiennych na ścianach i sufitach, - montaż kompletnych drzwi wewnętrznych do pokoi wraz z oblistwowaniem i okuciami, - montaż kompletnych drzwi wewnętrznych do węzłów sanitarnych wraz z oblistwowaniem i okuciami, - montaż drzwi wejściowych do lokalu, kompletnych z klamkami, wizjerem klasa antywłamaniowa 3 wraz z oblistwowaniem, - wymianę belek stropowych, - dwustronne wzmocnienie belek stopowych, - montaż podłóg z płyt OSB gr 25mm, - montaż podłóg z desek podłogowych gr 25 mm, - montaż izolacji z wełny mineralnej w stropie między belkami, - montaż folii paroprzepuszczalnej na ślepym pułapie, - odgrzybienie i impregnacja belek stropowych, - odgrzybienie i impregnacja ślepego pułapu, - wymianę ślepego pułapu, - wykonanie izolacji z foli na podłodze, - wykonanie wylewki betonowej na stropie, - wykonanie zbrojenia siatką podłogi, - wykonanie posadzki samopoziomującej, - wykonanie wylewki betonowej na gruncie, - wykonanie chudego betonu na gruncie, - wykonanie podsypki piaskowej na gruncie minimalna gr 10 cm, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z foli w płynie minimalna grubość 2 mm na ścianach w pomieszczeniach, - wykonanie izolacji z foli w płynie grubość 3 mm na podłogach w pomieszczeniach mokrych, - ułożenie płytek terakotowych na kleju, elastycznych z fugami wodoodpornymi, - ułożenie płytek ściennych na klej, fuga wodoodporna + wykonanie cokolika, - ułożenie paneli podłogowych gr 8 mm klasa AC 4 z listwami przypodłogowymi, - wykonanie podkładu z włókna drzewnego pod panele i wielowarstwowe podłogi drewniane grubości 4 mm, - położenie wykładziny PCV gr 2-3 mm, - ułożenie listw przyściennych drewnianych, - wykonanie progów drzwiowych z listw aluminiowych, - wymiana stolarki okiennej z drewna klejonego podział i rysunek okna zgodny z oryginalną stolarką w budynku współczynnik przenikania szyb max U= 1,0W/(m2*K), - wymiana stolarki okiennej z PCV; ilość komór w profilu minimum 5; profil wzmacniany - współczynnik przenikania szyb max U= 1,0W/(m2*K), - wymianę podokienników zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanie powlekanej, - wymianę podokienników wewnętrznych z płyty mdf, - montaż nawiewników okiennych w ramie lub skrzydle okiennym, - gruntowanie ścian i sufitów, - wykonanie gładzi 2 warstwowej na ścianach, - wykonanie gładzi 2 warstwowej na sufitach, - dwukrotne malowanie ścian kolory pastelowe, - dwukrotne malowania sufitów na biało, - postawienie ścianki działowej z karton gipsu na stelażu metalowym z wypełnieniem wełną mineralną, - wykonanie otworu drzwiowego w ściance z karton-gipsu, - wymianę podsufitówki z desek drewnianych na płyty karton-gips na stelażu /mocowanie bezpośrednio do sufitu, - wykonanie sufitu podwieszanego z płyt kartonowo - gipsowych na stelażu montowanym bezpośrednio do konstrukcji sufitu, - wykonanie sufitu podwieszanego z płyt kartonowo - gipsowych na stelażu - na wieszakach, - wywóz i utylizacja gruzu na wysypisku śmieci. II Remonty sanitarne 1) Remonty w zakresie instalacji sanitarnej, gazowej i ogrzewania obejmują w szczególności: - demontaż instalacji wod-kan z wykuciem ze ścian, - demontaż baterii umywalkowej, - demontaż baterii zlewozmywakowej, - demontaż baterii wannowej, - demontaż baterii natryskowej, - demontaż wodomierza, - demontaż kuchenki, - demontaż podgrzewacza wody przepływowego, - demontaż pogrzewacza wody pojemnościowego, - demontaż pieca gazowego, - demontaż pieca na paliwo stałe, - demontaż instalacji ogrzewania, - demontaż grzejników płytowych, - demontaż grzejników członowych wszystkich typów do 16 elementów, - montaż instalacji wodociągowej z rur PE-AL-PE od wodomierza do urządzeń wraz z podejściem i zaworami pod baterie, - montaż zaworu do wodomierzy, - montaż wodomierzy, - montaż zaworu do miski ustępowej, - montaż zaworu do pralki, - montaż zaworu w zmywaku, - montaż baterii umywalkowej, - montaż baterii zlewozmywakowej, - montaż baterii natryskowej, - montaż baterii wannowej, - montaż wanny kąpielowej stalowej na leżu styropianowym z obudową, - montaż brodzika natryskowego wraz z kabiną 4 ścienną na leżu styropianowym, - montaż umywalki wraz z postumentem/półnogą, - montaż miski ustępowej typu kompakt, - montaż zlewozmywaka z szafką, - montaż rur PCV kanalizacyjnych wraz z podejściami od pionu do urządzeń sanitarnych, - wymiana trójnika kanalizacyjnego fi 110 mm, - montaż czyszczak fi 110 mm, - montaż czyszczaka fi 50 mm, - montaż syfonu pod zlewozmywak, - montaż syfonu pod umywalkę, - montaż podgrzewacza wody pojemnościowego do 60 dm3, - montaż podgrzewacza wody przerwowego elektrycznego, - montaż podgrzewacza wody przepływowego gazowego wraz z podłączeniem do komina, - demontaż instalacji gazowej wraz z podejściem pod gazomierz, - demontaż gazomierza, - wykonanie instalacji gazowej z rur czarnych bez szwu, spawanej, - wykonanie podejścia pod gazomierz - belka montażowa, - montaż zaworów kulowych gazowych dla gazomierza, - montaż zaworów kulowych gazowych pod piec gazowy, - montaż filtra do gazu pod piec gazowy, - montaż kuchenki gazowo-elektrycznej, - montaż szybkozłącza gazowego dla kuchenki, - montaż instancji ogrzewania z rur wielowarstwowych łączonych na kształtki zaciskowe, - montaż grzejników płytowych z podłączeniem dolnym z zaworami i głowicami termostatycznymi, - montaż pieca gazowego jednofunkcyjnego z podłączeniem do komina i sterowaniem temperatury w pokojach, - montaż pieca gazowego dwufunkcyjnego z zamknięta komorą spalania z podłączeniem do komina i sterowaniem temperatury w pokojach, - montaż zestawu przyłączeniowego zaworowego z możliwością regulacji, - próba szczelności instalacji gazowej, - próba instalacji wodociągowej, - próba instalacji wraz z regulacją instalacji ogrzewania, - płukanie grzejników z demontażu wraz z przygotowaniem do ponownego montażu, - montaż grzejników z odzysku wraz z zaworami na powrocie i zaworami grzejnikowymi z głowica termostatyczną, - malowanie instalacji gazowej, - malowanie grzejników, - zamurowanie i otynkowanie bruzd po zdemontowanych instalacjach, - wywóz i utylizacja gruzu na wysypisku śmieci. III Remonty elektryczne 1) Roboty instalacji elektrycznej obejmują w szczególności: - demontaż instalacji elektrycznej z wykuciem ze ścian i demontażem osprzętu, - demontaż tablic licznikowych, - demontaż tablic mieszkaniowych, - ułożenie przewodów YDYp 3x2,5 mm2 450/750V dla obwodów gniazd wtykowych wraz z wykuciem i zaprawieniem bruzd, - ułożenie przewodów YDYp 3x1,5 mm2 ,YDYp 4x1,5 mm2 450/750V dla obwodów oświetlenia wraz z wykuciem i zaprawieniem bruzd, - montaż skrzynki pomiarowej licznikowej 3f wraz z zabezpieczeniami, przedlicznikowym wyłącznikiem taryfowym 3-biegunowym i wyłącznikiem głównym 3 biegunowym, - montaż skrzynki pomiarowej licznikowej 1 fazowej z zabezpieczeniami, przedlicznikowym wyłącznikiem taryfowym 1-biegunowym i wyłącznikiem głównym, - montaż tablicy mieszkaniowej (12-18 modułowa) wraz zabezpieczeniami w tym jedno zabezpieczenie - wyłącznik różnicowo - prądowy, wyłącznika oraz wyłącznika głównego - minimalna ilość obwodów dla układu 1 fazowego 9 dla układu 3 fazowego 12, - przygotowanie podłoży pod mocowanie osprzętu podtynkowego, - montaż gniazd podwójnych bryzgoszczelnych IP 44, - montaż gniazd podwójnych, - montaż wyłączników 1-biegunowych 2P+Z 10/16A IP20 IP44, - montaż wyłączników świecznikowych IP20, - montaż przycisku światło-dzwonek IP20, - montaż lamp - plafoniery łazienka IP44, - montaż złączy świecznikowych, - pomiary instalacji elektrycznej obwodów 1 i 3 fazowych, - pomiar wyłącznika różnicowo - prądowego, - pomiar szybkości wyłączania - gniazd wtykowych, - ułożenie przewodów wyrównawczych, - ułożenie przewodu YDY 3x4, 3x6, 3x10 mm2 od WLZ do Tablicy licznikowej 1 fazowej, - ułożenie przewodu YDY 5x4, 5x6, 5x10 mm2 od WLZ do Tablicy licznikowej 3 fazowej, - montaż pieca akumulacyjnego dynamicznego o mocy max 2kW z przepływem powietrza wymuszonym działaniem wentylatora w dolnej części pieca, - montaż pieca konwektorowego w pomieszczeniu kuchni o mocy do 2kW, - montaż pieca elektrycznego typu drabinka w łazience, - montaż programatora - regulator temperatury. Uwaga Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej z drewna i PCV określone są w punktach 2.4 i 2.4.1. Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7 do siwz. Stolarka drzwiowa winna spełniać minimalne warunki określone w obowiązujących polskich przepisach. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagane minimalne parametry jakościowe i funkcjonalne oraz wymagane cechy materiałów stanowią: a) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne - załącznik nr 1 do siwz. b) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 1.1 do siwz. c) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Tynki i okładziny wewnętrzne - załącznik nr 1.2 do siwz. d) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Ścianki działowe z płyt G-K - załącznik nr 1.3 do siwz. e) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Izolacje przeciwwilgociowe - załącznik nr 1.4 do siwz. f) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Podłoża i posadzki, okładziny podłogowe - załącznik nr 1.5 do siwz. g) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Powłoki malarskie - załącznik nr 1.6 do siwz. h) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7 do siwz. i) Szczegółowe specyfikacje techniczne. Instalacja wodociągowa. Instalacja kanalizacyjna - załącznik nr 2 do siwz.. j) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Instalacje wewnętrzne c.o. - załącznik nr 3 do siwz. k) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty instalacyjne gazowe - załącznik nr 4 do siwz. l) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych. Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych. Roboty w zakresie montażu opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej - załącznik nr 5 do siwz. 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. w zakresie robót ogólnobudowlanych, takich jak; tynkarskie, malarskie, kafelkarskie, ciesielskie, itp. Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnić na podstawie umów o pracę co najmniej 8 osób do wykonywania w/w czynności na każde zadanie (4 zadania - 32 osoby). W/w osoby winny pracować w systemie pracy wskazanym przez Wykonawcę w ofercie. Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431000-7, 45442100-8, 45450000-6,
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje wykonanie robót budowlanych o podobnym zakresie i charakterze co zamówienie podstawowe, tj. zgodnym w pkt 1 pn. "Opis przedmiotu zamówienia", w okresie trzech lat, polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie w zakresie branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Przewidywany całkowity zakres zamówienia - 44 lokale o powierzchni 1 540,00 m2. Przewidywany orientacyjny zakres zamówienia na poszczególnych BOM-ach. ZADANIE 1 BOM 1 - ilość lokali 11, powierzchnia lokali 385,00 m2 ZADANIE 2 BOM 2 - ilość lokali 13, powierzchnia lokali 455,00 m2 ZADANIE 3 BOM 4 - ilość lokali 12, powierzchnia lokali 420,00 m2 ZADANIE 4 BOM 9 - ilość lokali 8, powierzchnia lokali 280,00 m2 Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie: 1. Po zakończeniu realizacji zamówienia podstawowego. 2. W przypadku posiadania dodatkowych środków finansowych.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 23/12/2016


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej: ? w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 a) w przypadku składania oferty na jedno zadanie - 300 000,00 zł, b) w przypadku składania oferty na dwa zadania - 600 000,00 zł, c) w przypadku składania oferty na trzy zadania - 900 000,00 zł, d) w przypadku składania oferty na cztery zadania - 1 200 000,00 zł. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że: a) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 35 000,00 zł brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne. W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych robót winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum. Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 robocie budowlanej, warunek dotyczący posiadania doświadczenia nie zostanie spełniony. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 robót budowlanych w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz. W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. b) skieruje do realizacji zamówienia: ? w przypadku składania oferty na jedno zadanie - 14 osób, ? w przypadku składania oferty na dwa zadania - 22 osoby, ? w przypadku składania oferty na trzy zadania - 30 osób, ? w przypadku składania oferty na wszystkie zadania - 38 osób, w tym następujące osoby: a) 1 osobę, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) 1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) 1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, d) 1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.), e) 1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji, remontów, montażu urządzeń, należących do Grupy 2. Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne dla następujących urządzeń i instalacji: instalacje cieplne o przesyle ciepła powyżej 50 kW zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.), f) 1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.). Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV, oraz: g) w przypadku składania oferty: ? na jedno zadanie - 8 osób do wykonywania remontów, ? na dwa zadania - 16 osób do wykonywania remontów, ? na trzy zadania - 24 osoby do wykonywania remontów, ? na wszystkie zadania - 32 osoby do wykonywania remontów. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. "Stosowna sytuacja" wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów tj. w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia, udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. 2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście. 3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług. 4. Udzielić gwarancji za wady na okres minimum 3 lat. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie. 5. Podać w ofercie czas wykonania remontu 1 mieszkania. Maksymalny czas wykonania remontu 1 mieszkania nie może być dłuższy niż 42 dni. Jeżeli Wykonawca określi czas wykonania remontu 1 mieszkania powyżej 42 dni - jego oferta zostanie odrzucona. 6. Wykonawca określi system pracy w godzinach 6-22 tzn. czy jest to jeden z niżej wymienionych: a) system jednozmianowy 8 godzinny od poniedziałku do piątku, b) system dwuzmianowy 2 x 8 godzin od poniedziałku do piątku, c) system dwuzmianowy 2 x 8 godzin od poniedziałku do soboty, 7. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ. 8. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: ? w przypadku składania oferty na jedno zadanie - 5 000,00 zł, ? w przypadku składania oferty na dwa zadania - 10 000,00 zł, ? w przypadku składania oferty na trzy zadania - 15 000,00 zł, ? w przypadku składania oferty na wszystkie zadania - 20 000,00 zł,


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena0.60
system pracy0.25
czas wykonania remontu 1 mieszkania0.15


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy może nastąpić na podstawie art. 144 ustawy PZP oraz dodatkowo następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie: 1. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierowników robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 2. Ilość lokali mieszkalnych pod zasiedlenie może ulec zwiększeniu. 3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. 4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert. Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności: 1. Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierowników robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikami robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierowników robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Ilości lokali mieszkalnych pod zasiedlenie może ulec zwiększeniu, jeżeli nie zostaną wykorzystane wszystkie środki finansowe przeznaczone na realizację danej umowy. 3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie warunków określonych w siwz. 4. Zawarcie umów o podwykonawstwo na etapie realizacji umowy w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14/10/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 14/10/2016 r. godzina 10:30, Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych, 80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32 Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Obejmuje wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 1. Szacunkowa ilość lokali mieszkalnych do remontu - 7. Szacunkowa powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych - 245 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431000-7, 45442100-8, 45450000-6,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 23/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena0.60
system pracy0.25
czas wykonania remontu 1 mieszkania0.15
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Obejmuje wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 2. Szacunkowa ilość lokali mieszkalnych do remontu - 7. Szacunkowa powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych - 245 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431000-7, 45442100-8, 45450000-6,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 23/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena0.60
system pracy0.25
czas wykonania remontuszkania0.15
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 4

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Obejmuje wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 4. Szacunkowa ilość lokali mieszkalnych do remontu - 7. Szacunkowa powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych - 245 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431000-7, 45442100-8, 45450000-6,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 23/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena0.60
system pracy0.25
czas wykonania remontu 1 mieszkania0.15
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 9

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Obejmuje wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 9. Szacunkowa ilość lokali mieszkalnych do remontu - 7. Szacunkowa powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych - 245 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431000-7, 45442100-8, 45450000-6,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 23/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena0.60
system pracy0.25
czas wykonania remontu 1 mieszkania0.15
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.