eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Dostawa fabrycznie nowego, nie noszącego śladów używania, samochodu osobowego typu sedan klasy średniej wyższej dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-01

Ostrów Wielkopolski: Dostawa fabrycznie nowego, nie noszącego śladów używania, samochodu osobowego typu sedan klasy średniej wyższej dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 315035 - 2011; data zamieszczenia: 01.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski , Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego, nie noszącego śladów używania, samochodu osobowego typu sedan klasy średniej wyższej dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego, nie noszącego śladów używania, samochodu osobowego typu sedan klasy średniej wyższej dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim. Opis przedmiotu zamówienia:I. Specyfikacja techniczna i wyposażenia samochodu osobowego: 1. rok produkcji 2011 / 2012, 2. silnik zasilany olejem napędowym, spełniający normę emisji spalin EURO 5, 3. emisja CO2 w cyklu łączonym max. 168g/km, 4. zużycie energii (paliwa) w cyklu łączonym max. 6,2 l/100 km. (223,2 MJ), 5. emisja zanieczyszczeń w cyklu łączonym NO2 max. 180 mg/km, węglowodorów i tlenków azotu max. 230 mg/km, cząsteczki stałe max. 5,0 mg/km, 6. pojemność silnika max. 2000 cm3, 7. moc silnika min. 170 KM, 8. manualna skrzynia biegów, 6-biegowa, 9. nadwozie czterodrzwiowe typu sedan, 10. homologacja dopuszczającą samochód do przewozu 5 osób, 11. kolor nadwozia czarny metalizowany, 12. tylnie i przednie czujniki parkowania, 13. komputer pokładowy, 14. blokada przeciwuruchomieniowa (immobiliser), 15. halogeny przeciwmgielne, 16. światła do jazdy dziennej, 17. felgi ze stopów lekkich, 18. elektrycznie otwierane szyby przednie i tylne, 19. elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne, 20. centralne światło stop, 21. automatyczna klimatyzacja, 22. minimum 6 poduszek powietrznych, 23. kierownica wielofunkcyjna, 24. regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach, 25. tapicerka czarna ze skóry lub częściowo ze skóry, 26. podgrzewane przednie fotele, 27. spryskiwacze reflektorów przednich, 28. deska rozdzielcza i drzwi w kolorze czarnym, 29. zdalnie sterowany centralny zamek, 30. trzy zagłówki w siedzeniach tylnych z regulacją wysokości, 31. systemy bezpieczeństwa typu: ABS, ASR, EBV, ESP, 32. tempomat, 33. radio fabryczne z odtwarzaczem CD, 34. komplet ogumienia zimowego wraz z felgami ze stopów lekkich (4 sztuki), 35. koło zapasowe pełnowymiarowe, 36. wyposażenie standardowe: gaśnica, apteczka, trójkąt, 37. komplet dywaników gumowych i welurowych, 38. wykładzina gumowa bagażnika, 39. system kontroli ciśnienia w oponach. Nazwy urządzeń i systemów oraz wyposażenie użyte w pkt I. należy traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określenie standardu technicznego i jakościowego. Elementy wyposażenia określonego w pkt I. należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne). II. Warunki gwarancji: 1. gwarancja na części mechaniczne samochodu: minimum 24 miesiące, 2. gwarancja na perforację blach nadwozia: minimum 72 miesiące, 3. gwarancja na lakier: minimum 36 miesięcy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz dokumenty wymienione w pkt III.4.2. SIWZ składa oddzielnie każdy z podmiotów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/cache/15//1124/1216/6353/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 324 (III piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 324 (III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.