Ogłoszenie nr 314981 - 2016 z dnia 2016-09-29 r.
Nowa Ruda: "Odśnieżanie dróg stanowiących własność Gminy Nowa Ruda w sezonie zimowym 2016/2017".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Ruda, krajowy numer identyfikacyjny
89071814200000, ul.
ul. Niepodległości
1,
57400
Nowa Ruda, woj.
dolnośląskie, państwo
, tel.
(74) 872 09 00, e-mail
iwona_sudol@gmina.nowaruda.pl, faks
(74) 872 50 83.
Adres strony internetowej (URL): www.gmina.nowaruda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.gmina.nowaruda.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.gmina.nowaruda.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Gmina Nowa Ruda, ul. Niepodległości 1, 57-400 Nowa Ruda
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Odśnieżanie dróg stanowiących własność Gminy Nowa Ruda w sezonie zimowym 2016/2017".
Numer referencyjny: ITOŚ.271.2.10.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
13
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. 3.1Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg stanowiących własność Gminy Nowa Ruda w sezonie zimowym 2016/2017. Przedmiot zamówienia polega na odśnieżaniu (płużeniu) dróg gminnych i wewnętrznych na całej szerokości jezdni (szerokość jezdni dróg gminnych i wewnętrznych: od 2,5m do 3,5m). Przedmiot zamówienia należy wykonać w następujący sposób: 1)odśnieżanie należy poprowadzić poprzez zgarnięcie śniegu do krawędzi drogi lub parkingu w taki sposób aby zgarnięty śnieg nie utrudniał ruchu pieszego lub kołowego, 2)w przypadku wystąpienia ciągłych (nieprzerwanych opadów śniegu, odśnieżanie powinno być prowadzone w taki sposób aby była zapewniona drożność przejść i przejazdów zapewniająca bezpieczeństwo komunikacyjne na terenach wyznaczonych do odśnieżania, 3)na odśnieżonych drogach i parkingu dopuszcza się cienką warstwę śniegu "zajeżdżonego". 4)O kolejności odśnieżania dróg gminnych i wewnętrznych w ramach poszczególnego zadania decyduje Zamawiający. 3.2Obowiązki wykonawcy. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1)zabezpieczenie sprzętu gwarantującego bezawaryjne odśnieżanie, 2)rozpoczęcie odśnieżania w ciągu min. 1 godziny do maksymalnie 2 godzin od momentu zgłoszenia przez Zespół koordynujący Akcją Zimową 3)wyposażenie pojazdów biorących udział w akcji zimowej na własny koszt w urządzenia wymagane przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym 4)w przypadku awarii sprzętu uniemożliwiającego realizacje usług, podstawienie sprzętu zastępczego na własny koszt 5)pozostawanie w dyspozycji zespołu Koordynującego Akcją Zimową 3.3Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ. 3.4Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. Liczba części: 13 3.5Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.6Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/04/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że będzie dysponować potencjałem technicznym - wyposażeniem technicznym przewidzianym do użycia przy realizacji zamówienia odpowiednio do poszczególnych części:
część nr 1 - koparko-ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnik o mocy silnika min.80 KM (z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym lub koparko - spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym
część nr 2 - koparko-ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnik o mocy silnika min.80 KM (z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym lub koparko - spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym
część nr 3 - koparko- ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnik o mocy silnika min.80 KM (z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym lub koparko - spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym
część nr 4 - koparko- ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnik o mocy silnika min.80 KM (z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym lub koparko - spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym
część nr 5 - koparko- ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnik o mocy silnika min.80 KM (z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym lub koparko - spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym
część nr 6 - koparko- ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnik o mocy silnika min.80 KM (z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym lub koparko - spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym
część nr 7 - koparko- ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnik o mocy silnika min.80 KM (z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym lub koparko - spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym
część nr 8 - koparko- ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnik o mocy silnika min.80 KM (z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym lub koparko - spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym
część nr 9 - koparko- ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnik o mocy silnika min.80 KM (z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym lub koparko - spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym
część nr 10 - koparko- ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnik o mocy silnika min.80 KM (z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym lub koparko - spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym
część nr 11 - koparko- ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnik o mocy silnika min.80 KM (z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym lub koparko - spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym
część nr 12 - koparko- ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnik o mocy silnika min.80 KM (z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym lub koparko - spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym
część nr 13 - koparko- ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnik o mocy silnika min.80 KM (z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym lub koparko - spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
1)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1)wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiający nie żąda oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)6.2.Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 6.3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.4. SIWZ: ppkt 1-3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6.4.Dokumenty, o których mowa w pkt 6.6. lit. b SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt 6.6. lit. a SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 6.5.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.6. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 6.7. SIWZ stosuje się. 6.6.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6.7.Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 6.8.Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Pzp. 6.9.Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.4. ppkt 1-3 SIWZ. Jeżeli treść informacji przekazanych przez wykonawcę w jednolitym dokumencie odpowiada zakresowi informacji, których zamawiający wymaga poprzez żądanie dokumentów, w szczególności o których mowa w pkt 6.3., zamawiający może odstąpić od żądania tych dokumentów od wykonawcy. W takim przypadku dowodem spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia są odpowiednie informacje przekazane przez wykonawcę lub odpowiednio przez podmioty, na których zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a Pzp, w jednolitym dokumencie. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
Termin zapłaty | 20 |
Czas przystąpienia Wykonawcy do odśnieżanie od momentu otrzymania polecenia wydanego przez Zamawiającego | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07/10/2016, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Bartnica,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagany sprzęt:
koparko - spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym
lub koparko- ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym
lub ciągnik rolniczy o mocy silnika min.80 KM (z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym
Zadanie wykonywane w czasie do 80 godzin pracy sprzętu 3,115 km dróg do odśnieżania
2.Obszar:
I. Drogi gminne:
1. Bartnica - strażnica WOP, 120351 D 0,600 km
2. Bartnica- Wyrębina , 120352 D 0,800 km
3. Bartnica - tunel , 120353 D 0,650 km
4. Bartnica- od drogi wojewódzkiej do granicy Gminy (Złota Woda), 120354 D 0,525 km
Razem długość dróg gminnych do odśnieżania 2, 575 km
II. Drogi wewnętrzne:
1. Bartnica - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 267 dr 0,050 km
(w kierunku budynku nr 81 i 81a)
2. Bartnica - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 261 dr i 34/6 dr 0,090 km
(w kierunku budynku nr 36)
3. Bartnica - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 287 dr i 286 dr 0,200 km
(w kierunku budynków nr 125 i 125a)
4. Bartnica - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 308 dr 0,200 km
(w kierunku budynku nr 156)
Razem długość dróg wewnętrznych do odśnieżania 0, 540 km
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin zaplaty | 20 |
Czas przystąpienia Wykonawcy do odśnieżanie od momentu otrzymania polecenia wydanego przez Zamawiającego | 20 |
Część nr: 2
Nazwa: Świerki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagany sprzęt:
koparko - spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym
lub koparko- ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym
lub ciągnik rolniczy o mocy silnika min.80 KM(z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym
Zadanie wykonywane w czasie do 200 godzin pracy sprzętu, 9,44 km dróg do odśnieżania
2. Obszar:
2.1 Obszar Sołectwa Świerki
I. Drogi gminne:
1. Świerki - przysiółek 120355 D 0,880 km
2. Świerki - granica Gminy 120356 D 1,100km
3. Świerki - od drogi powiatowej do kościoła 120357 D 0,180km
4. Świerki - od drogi powiatowej do kamieniołomów 120358 D 0,600km
5. Świerki - od drogi wojewódzkiej w kierunku tunelu 120359 D 1,500 km
6. Świerki - od drogi wojewódzkiej w kierunku strażnicy WOP w Bartnicy120360 D 0,650 km
7. Świerki - Bartnica tunel 120353 D 1,450 km
Razem długość dróg gminnych do odśnieżenia: 5,710 km
II. Drogi wewnętrzne:
1.Świerki - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 568 dr 0,230 km
2.Świerki - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 544/2 i 545/3 dr 0,100 km
3.Świerki - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 494 dr 0,130 km
4.Świerki - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 604/1 i 841 dr 0,500 km
5.Świerki - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 165/1, 161 dr i 249/2 dr 0,220 km
6.Świerki - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 356 dr 0,200 km
7.Świerki - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 645/1 0,350 km
8.Świerki - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 632 dr 0,550 km
9.Świerki - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 443 dr 0,050 km
10.Świerki - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 756 i 867 dr 0,150 km
11.Świerki - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 63 dr 0,350 km
12.Świerki - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 815 dr 0,750 km
13.Świerki - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 171 0,050 km
14.Świerki - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 671/3 0,100 km
Razem długość dróg wewnętrznych do odśnieżenia: 3,730 km
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cana | 60 |
Termin zapłaty | 20 |
Czas przystąpienia Wykonawcy do odśnieżanie od momentu otrzymania polecenia wydanego przez Zamawiającego | 20 |
Część nr: 3
Nazwa: Ludwikowice Kł.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagany sprzęt:
koparko - spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym
lub koparko- ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym
lub ciągnik rolniczy o mocy silnika min.80 KM(z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym
Zadanie wykonywane w czasie do 150 godzin pracy sprzętu, 8,705 km dróg do odśnieżania
2.Obszar:
2.1.Obszar Sołectwa Ludwikowice
I. Drogi gminne:
1. Ludwikowice Kł. - ul. Wiejska 118494 D 1,455km
2. Ludwikowice Kł. - Caritas 118495 D 0.200km
3. Ludwikowice Kł. - ul. Polna 118496 D 0,375km
4. Ludwikowice Kł. - droga koło gimnazjum ul. Batorego I 118497 D 0,200km
5. Ludwikowice Kł. - granica Gminy (ul. Ludwikowska) 118498 D 0,265km
6. Ludwikowice Kł. - ul. Kościelna 118499 D 0,500km
7. Ludwikowice Kł. - ul. Piastowska 118500 D 1,765km
8. Ludwikowice Kł. - ul. Nadrzeczna 118501 D 0,350km
10. Ludwikowice Kł. - ul. Ogrodowa 118504 D 0,215km
11. Ludwikowice Kł. ul. Krótka 118506 D 0,220km
12. Ludwikowice Kł. ul. Batorego 118507 D 0,850km
13. Ludwikowice Kł. ul. Leśna 118508 D 0,795km
14. Ludwikowice Kł. ul. Kościuszki do stacji PKP 118509 D 0,100km
Razem długość dróg gminnych do odśnieżania : 7,295km
II. Drogi wewnętrzne:
6. Ludwikowice Kł.- droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 919dr 0,200km
7. Ludwikowice Kł. -droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 962/3 dr 0,060km
9. Ludwikowice Kł. - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 965dr 966/4 0,400km
10. Ludwikowice Kł. - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 200 dr i 201 0,100km
11. Ludwikowice Kł. - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 194 dr i 193 0,150km
12. Ludwikowice Kł. - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 952 dr 950 dr i 953 dr. 0,500km
Razem długość dróg wewnętrznych do odśnieżania : 1,410km
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cana | 60 |
Termin zapłaty | 20 |
Czas przystąpienia Wykonawcy do odśnieżanie od momentu otrzymania polecenia wydanego przez Zamawiającego | 20 |
Część nr: 4
Nazwa: Sokolec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagany sprzęt:
koparko - spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym
lub koparko- ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym
lub ciągnik rolniczy o mocy silnika min.80 KM(z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym
Zadanie wykonywane w czasie do 240 godzin pracy sprzętu, 8,470 km dróg do odśnieżania
2. Obszar:
2.1 Obszar Sołectwa Sokolec
I. Drogi gminne:
1. Sokolec - Sierpnica 118510 D 0,800km
2. Sokolec-od drogi powiatowej k. "Wisła" w kierunku Rzeczki 118511 D 0,900km
3. Sokolec-od "Goprówki" przy granicy z Rzeczką w kierunku Sierpnicy 118512 D 0,250km
4. Sokolec- od drogi powiatowej w kierunku posesji nr 42 118514 D 0,400km
6. Sokolec- od drogi powiatowej w kierunku posesji nr 54 118515 D 0,300km
7. Ludwikowice Kł. - ul. Kolonia Kasprowicza 118502D 1,200km
8. Ludwikowice Kł. - ul. Kolonia Kasprowicza I 118503D 1,600km
9. Ludwikowice Kł. - ul. Kopalniana 118505D 1,400km
Razem długość dróg gminnych do odśnieżenia: 6,850km
II. Drogi wewnętrzne:
1. Sokolec droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 212 i 142/1 dr 0,150km
2. Ludwikowice Kł. - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 524/5 dr 0,060km
3. Ludwikowice Kł. - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 0,380km
623 dr, 624 dr, 476/2dr,475/2dr,474/2dr,615 dr, 473/5, 617 dr
4. Ludwikowice Kł. - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 640dr, 671dr, 0,950km
672dr, 513/4 w kierunku Leśniczówki
5. Ludwikowice Kł. - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 581 dr 0,080km
Razem długość dróg wewnętrznych do odśnieżenia: 1,620km
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cana | 60 |
Termin zapłaty | 20 |
Czas przystąpienia Wykonawcy do odśnieżanie od momentu otrzymania polecenia wydanego przez Zamawiającego | 20 |
Część nr: 5
Nazwa: Dworki, Krajanów, Sokolica
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagany sprzęt:
koparko - spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym
lub koparko- ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym
lub ciągnik rolniczy o mocy silnika min.80 KM(z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym
Zadanie wykonywane w czasie do 160 godzin pracy sprzętu, 9,630 km dróg do odśnieżania
2.Obszar :
2.1. Obszar Sołectwa Dworki
I. Drogi gminne :
1. Dworki - Sośnina 118491 D 1,550km
2. Dworki - granica RP 118492 D 0,550km
3. Dworki do sklepu 118493 D 0,750km
Razem długość dróg gminnych do odśnieżania 2,850 km
II. Drogi wewnętrzne:
1. Dworki-droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 79 0,380 km 2. Dworki-Sośnina 1,550 km
Razem długość dróg wewnętrznych do odśnieżania 1,930 km
2.2. Obszar Sołectwa Krajanów
I. Drogi gminne:
1. Krajanów- Rzędzina, 120361 D 0,400km
2. Krajanów- od drogi powiatowej przez Krajanów do drogi gminnej 118517 D, 120362 D 1,550 km
3. Krajanów - Bytkowice, 120363 D 1,000 km
Razem długość dróg gminnych do odśnieżania 2,950 km
II. Drogi wewnętrzne:
1. Krajanów-droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 57/4 0,070 km
1. Krajanów-droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 519/1 0,350 km
3. Krajanów-droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 492 dr i 506 dr 0,280 km
Razem długość dróg wewnętrznych do odśnieżania 0,700 km
2.3. Obszar Sołectwa Sokolica
I. Drogi gminne:
1. Sokolica - przysiółek, 120365 D 0,300 km
2. Sokolica - Włodowice Rzędzina, 118520 D 0,500 km
Razem długość dróg gminnych do odśnieżania 0,800 km
II. Drogi wewnętrzne:
1. droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 154 (w kierunku budynku nr 44) 0,400 km
Razem długość dróg wewnętrznych do odśnieżania 0,400 km
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
Termin zapłaty | 20 |
Czas przystąpienia Wykonawcy do odśnieżanie od momentu otrzymania polecenia wydanego przez Zamawiającego | 20 |
Część nr: 6
Nazwa: Jugów dolny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagany sprzęt:
koparko - spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym
lub koparko- ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym
lub ciągnik rolniczy o mocy silnika min.80 KM(z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym
Zadanie wykonywane w czasie do 180 godzin pracy sprzętu, 12,54 km dróg do odśnieżania
2.Obszar :
I. Drogi gminne:
1. Jugów - ul. Sitów, 118521 D 0,690 km
2. Jugów - ul. Wysiedleńców, 118522 D 1,600 km
3. Jugów - ul. Spokojna, 118523 D 0,800 km
4. Jugów - ul. Chłopów, 118524 D 0,550 km
5. Jugów - ul. 1-go Maja i Robotnicza, 118525 D 1,400 km
6. Jugów - ul. Pusta, 118526 D 0,300 km
7. Jugów - ul. Brzozowa, 118536 D 0,530 km
8. Jugów- ul. Grzybowska II , 118538 D 0,400 km
9. Jugów- ul. Koszykowa,118540 D 1,500 km
Razem długość dróg gminnych do odśnieżania 7,770 km
II. Drogi wewnętrzne:
1. Jugów - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 873 dr 0,400 km
2. Jugów - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 871 dr 0,180 km
3. Jugów - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 901 dr, 595/2 dr i 902/1 dr 0,200 km
4. Jugów - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 915 dr 0,200 km
5. Jugów - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 850 dr ul. Kasztanowa 0,800 km
6. Jugów - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 917 dr i 687/5 0,400 km
7. Jugów - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 817 dr 0,270 km
8. Jugów - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 816 dr 0,300 km
9. Jugów - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 856 dr Pniaki 0,580 km
10. Jugów - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 812 dr ul. Pod Kalenicą 0,300 km
11. Jugów - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 810 dr i 813 dr 0,450 km
12. Jugów - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 677/6 dr 0,060 km
13. Jugów - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 818 dr 0,550 km
14. Jugów - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 925 dr 0,080 km
Razem długość dróg wewnętrznych do odśnieżania 4,770 km
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
Termin zapłaty | 20 |
Czas przystąpienia Wykonawcy do odśnieżanie od momentu otrzymania polecenia wydanego przez Zamawiającego | 20 |
Część nr: 7
Nazwa: Jugów górny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagany sprzęt:
koparko - spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym
lub koparko- ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym
lub ciągnik rolniczy o mocy silnika min.80 KM (z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym
Zadanie wykonywane w czasie do 190 godzin pracy sprzętu, 10,56 km dróg do odśnieżania.
2.Obszar :
I. Drogi gminne
1. Jugów - ul. Małachowskiego (z częścią Świętojańskiej),118530 D 2,200 km
2. Jugów - ul. Młynarska, 118531 D 0,400 km
3. Jugów - ul. Sikorskiego, 118532 D 0,800 km
4. Jugów - ul. Sikorskiego II , 118533 D 0,850 km
5. Jugów - ul. Jabłońska ,118534 D 0,800 km
6. Jugów - ul. Kopernika, 118535 D 0,900 km
7. Jugów -ul. Olimpijska ,118527 D 0,480 km
8. Jugów- ul. Berneńska, 118537 D 0,200 km
9. Jugów - ul. Jana,118528 D 1,100 km
10. Jugów- ul. Słowiańska, 118539 D 0,200 km
11. Jugów - ul. Staszica, 118529 D 0,830 km
Razem długość dróg gminnych do odśnieżania: 8,760 km
II. Drogi wewnętrzne
1. Jugów - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 807dr - ul. Kościuszki 1,230 km
2. Jugów - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 741 dr 0,320 km
3. Jugów - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 741 dr 0,250 km
Razem długość dróg wewnętrznych do odśnieżania: 1,800 km
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
Termin zapłaty | 20 |
Czas przystąpienia Wykonawcy do odśnieżanie od momentu otrzymania polecenia wydanego przez Zamawiającego | 20 |
Część nr: 8
Nazwa: Przygórze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagany sprzęt:
koparko - spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym
lub koparko- ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym
lub ciągnik rolniczy o mocy silnika min.80 KM (z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym
Zadanie wykonywane w czasie do 90 godzin pracy sprzętu, 5,400 km dróg do odśnieżania
2.Obszar:
2.1.Obszar Sołectwa Przygórze
I. Drogi gminne:
1. Przygórze- od drogi powiatowej Przygórze Jugów w kierunku sali wiejskiej 120366 D 1,200km
2. Przygórze - Osiedle 120367 D 1,250km
3. Przygórze - od drogi powiatowej Przygórze Jugów do drogi gminnej 118522D 120368 D 0,600km
4. Przygórze- przysiółek 120369 D 0,400km
5. Przygórze- od drogi gminnej 120366D do drogi wojewódzkiej w Woliborzu 120370 D 0,300km
6. Przygórze- droga koło kościoła w kierunku Jugowa 120371 D 0,950km
Razem długość dróg gminnych do odśnieżania: 4,750km
I. Drogi wewnętrzne:
4. Przygórze-droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 252dr 0,400km
5. Przygórze-droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 259 dr 0,200km
3. Przygórze-droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 239 dr 0,050km
Razem długość dróg wewnętrznych do odśnieżania 0,650km
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
Termin zapłaty | 20 |
Czas przystąpienia Wykonawcy do odśnieżanie od momentu otrzymania polecenia wydanego przez Zamawiającego | 20 |
Część nr: 9
Nazwa: Wolibórz
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagany sprzęt:
koparko - spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym
lub koparko- ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym
lub ciągnik rolniczy o mocy silnika min.80 KM(z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym
Zadanie wykonywane w czasie do 120 godzin pracy sprzętu, 5,955 km dróg do odśnieżania
2. Obszar:
2.1. Obszar Sołectwa Wolibórz
I. Drogi gminne:
1. Wolibórz - osiedle 120372D 0,340km
2. Wolibórz -Przysiółek (Podlesie) 120373D 0,150km
3. Wolibórz - do szkoły 120374D 1,040km
4. Wolibórz - droga przez Wolibórz 120375D 0,475km
5. Wolibórz - od drogi woj. w kierunku Dzikowca Kolonii 120376D 1,050km
6. Wolibórz - od drogi woj. w kierunku Leśnego Dworu 120377D 0,555km
Razem długość dróg gminnych do odśnieżania: 3,610km
II. Drogi wewnętrzne:
1. Wolibórz-droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 372dr,374dr 0,100km
2. Wolibórz- droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 95dr,406dr 0,235km
3. Wolibórz -droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 377dr,373/1dr, 0,380km
4. Woliborz- droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 129dr 0,125km
5. Woliborz- droga wewnętrzna o numerze ewidenc. gruntu 764dr,763dr,759dr,783dr,920/8 0,685km
6. Wolibórz- droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 802dr,790dr 0,150km
7. Wolibórz - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 794dr 0,060km
8. Wolibórz - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 642dr,634dr 0,160km
9. Wolibórz - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 433dr 0,050km
10. Wolibórz - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 348dr 0,050km
11. Wolibórz - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 340dr 0,100km
12. Wolibórz - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 429dr 0,050km
13. Wolibórz - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 464dr - cmentarz 0,150km
14. Wolibórz - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 188dr 0,050km
Razem długość dróg wewnętrznych do odśnieżania: 2,345km
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
Termin zapłaty | 20 |
Czas przystąpienia Wykonawcy do odśnieżanie od momentu otrzymania polecenia wydanego przez Zamawiającego | 20 |
Część nr: 10
Nazwa: Dzikowiec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagany sprzęt:
koparko - spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym
lub koparko- ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym
lub ciągnik rolniczy o mocy silnika min.80 KM(z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym
Zadanie wykonywane w czasie do180 godzin pracy sprzętu, 8,990 km dróg do odśnieżania
2. Obszar:
2.1 Obszar Sołectwa Dzikowiec
I. Drogi Gminne:
1.Dzikowiec-od drogi powiatowej Dzikowiec - Wolibórz do drogi
powiatowej Dzikowiec- Wolibórz Podlesie 120379 D 0,090km
2. Dzikowiec- od drogi powiatowej Dzikowiec - Słupiec do drogi
powiatowej Dzikowiec- Kolonia 120380 D 1,450km
3. Dzikowiec- przysiółek 120381 D 0,200km
4. Dzikowiec -od drogi powiatowej w kierunku podlesia pod wiaduktem PKP 120382 D 0,600km
5. Czerwieńczyce -Dzikowiec Dębówka (dz 331 dr) 120387 D 0,700km
Razem długość dróg gminnych do odśnieżenia: 3,040km
II. Drogi wewnętrzne:
Dzikowiec - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 238 dr 0,160km
Dzikowiec - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 256 dr 0,070km
Dzikowiec - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 153/4 dr 0,190km
Dzikowiec - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 157/4 dr 0,250km
Dzikowiec - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 502dr i 513dr 0,750km
Dzikowiec - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 491dr, 499 dr, 485 0,600km
Dzikowiec - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 296 dr 0,180km
Dzikowiec - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 298/3 dr 0,040km
Dzikowiec - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 378/4 dr i 379/8 dr 0,350km
Dzikowiec - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 382 dr 0,200km
Dzikowiec - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu cz.321dr i 402/6 dr 0,300km
Dzikowiec - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 430/1dr i 429dr 0,330km
Dzikowiec - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 437 dr 0,300km
Dzikowiec - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 7 dr 0,120km
Dzikowiec - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 50 dr 0,120km
Dzikowiec - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 43 dr 0,120km
Dzikowiec - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 194/2 i 193 0,170km
Dzikowiec - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 170 dr 0,100km
Dzikowiec - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 163 dr 0,070km
Dzikowiec - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 321dr i 391dr 0,400km
Dzikowiec - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 370 dr 0,280km
Dzikowiec - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 355 dr 0,370km
Dzikowiec - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 394 dr 0,070km
Dzikowiec - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 52 i 69 dr 0,410km
Razem długość dróg wewnętrznych do odśnieżenia: 5,950 km
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
Termin zapłaty | 20 |
Czas przystąpienia Wykonawcy do odśnieżanie od momentu otrzymania polecenia wydanego przez Zamawiającego | 20 |
Część nr: 11
Nazwa: Nowa Wieś, Czerwieńczyce, Bożków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagany sprzęt:
koparko - spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym
lub koparko- ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym
lub ciągnik rolniczy o mocy silnika min.80 KM(z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym
Zadanie wykonywane w czasie do 120 godzin pracy sprzętu, 13,915 km dróg do odśnieżania
2. Obszar:
2.1 Obszar Sołectwa Nowa Wieś
I. Drogi gminne:
1. Nowa Wieś - od drogi powiatowej w kierunku budynku nr 40 120384 D 0,390km
Razem długość dróg gminnych do odśnieżenia: 0,390km
II. Drogi wewnętrzne:
1.Nowa Wieś - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 176 dr 0,050km
2.Nowa Wieś - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 186 dr 0,120km
3.Nowa Wieś - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 185 dr 0,060km
4.Nowa Wieś - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 181 dr 0,070km
5.Nowa Wieś - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 200 dr 0,160km
6.Nowa Wieś - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 202 dr 0,050km
Razem długość dróg wewnętrznych do odśnieżenia: 0,510km
2.2 Obszar Sołectwa Czerwieńczyce
I. Drogi gminne:
2. Czerwieńczyce - Bożków 317 dr 120386D 0,210km
3. Czerwieńczyce - Dzikowiec (Dębówka) 329/1dr 120387D 0,100km
Razem długość dróg gminnych do odśnieżenia: 0, 310km
Drogi gminne wewnętrzne:
1.Czerwieńczyce - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 347dr,281/14dr 0,165km
2.Czerwieńczyce- droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 343/1dr 0,115km
3.Czerwienczyce- droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 326 dr, 85/4 dr 0,145km
4.Czerwieńczyce- droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 332/1 dr 0,170km
5.Czerwieńczyce - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 334 dr 0,230km
6.Czerwieńczyce - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 318 dr 0,115km
Razem długość dróg wewnętrznych do odśnieżenia: 0, 940km
2.3 Obszar Sołectwa Koszyn
I. Drogi gminne:
1. Bożków - Koszyn osiedle 17/1dr, 17/2dr 120388 D 0,230km
2. Bożków - Koszyn 5 dr, 28/19dr, 35dr 120389 D 1,150km
3. Bożków - Koszyn do sklepu 29dr 120390 D 0,200km
Razem długość dróg gminnych do odśnieżenia: 1,580km
II. Drogi wewnętrzne
2. Koszyn- droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 36 dr,57/2 dr,40/31dr 0,700km 3. Koszyn- droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 7 dr 0,060km 4. Koszyn- droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 1/16,
(droga do budynku nr 16 do nr 9) 0,070km
5. Koszyn- droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 48/4dr,50dr 0,100km
8. Czerwieńczyce- droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 3/2dr,3/5dr 0,100km
9. Czerwieńczyce-droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 323dr 0,075km
10. Czerwieńczyce-droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 319,416,412/2 0,455km
11. Czerwieńczyce-droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 16/6dr 0,050km
12.Czerwieńczyce- droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 10/23dr 0,115km
13. Czerwieńczyce-droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 324 dr
(droga do budynku nr 125) 0,250km
Razem długość dróg wewnętrznych do odśnieżenia: 1,975km
2.4 Obszar Sołectwa Bożków
I. Drogi gminne:
1. Bożków - droga na Osiedle Słoneczne 120391 D 0,400km
2. Bożków - od drogi powiatowej koło posesji nr 189 120392 D 0,400km
3. Bożków - od drogi powiatowej Koło "starego" przedszkola 120393 D 0,170km
4. Bożków -- od drogi powiatowej koło posesji nr 23 120394 D 0,650km
1. Czerwieńczyce - Bożków wzdłuż granicy wsi (212/1dr) 120385D 0,750km
2. Czerwieńczyce - Bożków w kierunku Święcka 120386D 1,250km
Razem długość dróg gminnych do odśnieżenia: 3,620km
II. Drogi wewnętrzne:
1.Bożków - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 457/1dr, 461dr, 458 dr 0,160 km
2.Bożków - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 476 dr 0,050 km
3.Bożków - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 445/2 dr 0,500 km
4.Bożków - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 408/2 dr 0,930 km
5.Bożków - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 442/2 dr 0,550 km
6.Bożków - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 375/3 dr 0,030 km
7.Bożków - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 373/3 dr 0,140 km
8.Bożków - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 371/3 dr 0,140 km
9.Bożków - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 138/2 dr 0,100 km
10.Bożków - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 135/7 dr 0,070 km
11.Bożków - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 100 dr 0,130 km
12.Bożków - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 384ls, 94 dr 0,750 km
13.Bożków - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 532 dr 0,200 km
14.Bożków - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 124/22 dr 0,070 km
15.Bożków - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 681 dr 0,120 km
16.Bożków - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 830 dr 0,220 km
17.Bożków - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 636/2 dr 0,080 km
18.Bożków - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 639/1 dr 0,070 km
19.Bożków - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 602 dr 0,080 km
20.Bożków - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 594 dr 0,060 km
21.Bożków - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 587 dr 0,060 km
22.Bożków - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 577/6 dr 0,040 km
23.Bożków - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 501 dr 0,040 km
Razem długość dróg wewnętrznych do odśnieżenia: 4,590km
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
Termin zaplaty | 20 |
Czas przystąpienia Wykonawcy do odśnieżanie od momentu otrzymania polecenia wydanego przez Zamawiającego | 20 |
Część nr: 12
Nazwa: Bieganów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagany sprzęt:
koparko - spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym
lub koparko- ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym
lub ciągnik rolniczy o mocy silnika min.80 KM(z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym
Zadanie wykonywane w czasie do 60 godzin pracy sprzętu, 3,985 km dróg do odśnieżania
2.Obszar:
2.1.Obszar Sołectwa Bieganów
I. Drogi gminne:
1. Bieganów - od drogi powiatowej (58dr,48dr,część13dr,38/4) do granicy miasta 120395D 1,800km
2. Bieganów - od drogi powiatowej (414/4,172/7,160dr,) 120396D 1,475km
Razem długość dróg gminnych do odśnieżania: 3,275km
II . Drogi wewnętrzne:
1. Bieganów - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 13dr, 8dr 0,400km
2. Bieganów- droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 172/9dr 0,225km
3. Bieganów - droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 205/10dr, 193/7dr 0,085km
Razem długość dróg wewnętrznych do odśnieżania: 0,710 km
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
Termin zapłaty | 20 |
Czas przystąpienia Wykonawcy do odśnieżanie od momentu otrzymania polecenia wydanego przez Zamawiającego | 20 |
Część nr: 13
Nazwa: Włodowice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagany sprzęt:
koparko - spycharka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym
lub koparko- ładowarka kołowa (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym
lub ciągnik rolniczy o mocy silnika min.80 KM(z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym
Zadanie wykonywane w czasie do 90 godzin pracy sprzętu, 8,890 km dróg do odśnieżania
2.Obszar:
2.1.Obszar Sołectwa Włodowice
I. Drogi gminne:
1. Włodowice - granica miasta Nowa Ruda (dr 190,dr191,dr215,222/2dr) 118516 D 1,270km
2. Włodowice - Rzędzina (dr112/2,112/1,82/2) 118517 D 1,850km
3. Włodowice - do oczyszczalni ścieków (232/3,232/4,247) 118518 D 1,650km
4. Włodowice - Górzna (30/5dr) 118519 D 0,400km
5. Włodowice - od mostu na drodze Gminnej na Rzędzinie w kier. Sokolicy 118520 D 1,000km
Razem długość dróg gminnych do odśnieżania: 6,170km
II . Drogi wewnętrzne:
1. Włodowice- droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 112/1 dr 0,180km
2. Włodowice- Osiedle Słoneczne droga wewnętrzna o numerze ewiden. gruntu 145/12, 297dr, 305/2 0,350km
3. Włodowice-Osiedle koło przedszkola droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 76/21dr 0,170km
4. Włodowice- droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 227/2dr,228/1dr,228/3dr, 287/2dr 0,150km 5. Włodowice- droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 114/11, 114/3 0,150km
6. Krajanów- droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 502 dr ( P. Pendlowski) 0,350km
7. Włodowice- droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 106/5dr,106/3dr,
106/1 dr, (P. Bachleda, P. Sęk, P. Strycharz) 0,900km
8. Włodowice- droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 282/6dr 0,110km
9. Włodowice- droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 191dr 0,070km 10. Włodowice- droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 28/3dr 0,060km
11. Włodowice- droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 30/2dr 0,100km
12. Włodowice- droga wewnętrzna o numerze ewidencyjnym gruntu 63/2dr 0,130km
Razem długość dróg wewnętrznych do odśnieżania: 2,720km
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
Termin zapłaty | 20 |
Czas przystąpienia Wykonawcy do odśnieżanie od momentu otrzymania polecenia wydanego przez Zamawiającego | 20 |
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- Poprawa jakości infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowa Ruda poprzez budowę i modernizacje oświetlenia drogowego i przebudowę dróg
- Poprawa jakości życia mieszkańców Przygórza poprzez budowę infrastruktury sportowej
więcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi utrzymania porządku i czystości na terenie Nowego Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
- Usługa polegająca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Zabrzu
- Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku
- Umowa ramowa na roboty ogólnobudowlane, naprawy główne, naprawy bieżące, konserwacje ogólnobudowlane w budynkach i lokalach stanowiących własność osób fiz. lub współwłasność Miasta Łódź i SP
- Usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń wewnętrznych oraz terenu zewnętrznego Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
- Kompleksowe sprzątanie w budynkach oraz sprzątanie i utrzymywania terenów należących do Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.