eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › USŁUGA ŻYWIENIA PACJENTÓW SZPITALA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-09-28

Ogłoszenie nr 314794 - 2016 z dnia 2016-09-28 r.

Tarnowskie Góry: USŁUGA ŻYWIENIA PACJENTÓW SZPITALA
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna, krajowy numer identyfikacyjny 24151294000000, ul. ul. Pyskowicka  , 42612   Tarnowskie Góry, woj. śląskie, państwo , tel. 32 285 40 58, e-mail zp@wspsa.pl, faks 32 384 54 04.
Adres strony internetowej (URL): www.wspsa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie
www.wspsa.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie
www.wspsa.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pocztą
Adres:
Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach przy ul. Pyskowickiej 47-51 - sekretarit, budynek administracji


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA ŻYWIENIA PACJENTÓW SZPITALA
Numer referencyjny: WSP-DZP-20100-43/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa w zakresie żywienia pacjentów hospitalizowanych w Zamawiającego z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych w okresie 3 lat od podpisania umowy. Posiłki sporządzane będą w kuchni Wykonawcy z jednoczesnym ich dowozem do kuchenek oddziałowych Zamawiającego. Usługa świadczona będzie 7 dni w tygodniu dla przeciętnie dziennie 240 pacjentów 13-tu oddziałów szpitalnych Zamawiającego, trzy razy dziennie w godzinach: 8.00-8.30 śniadanie, 12:00-12.30 obiad i 14:00-14.30 kolacja. Usługa świadczona będzie samochodem transportowym Wykonawcy, przy użyciu profesjonalnych wózków/pojemników transportowych do posiłków, umożliwiających szczelne zamknięcie przestrzeni ładunkowej wózka z utrzymaniem pożądanej temperatury posiłków. Zamawiający dopuszcza dystrybucję posiłków w systemie tacowym lub termosowym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Wykonawca zobowiązuje się przygotować następujące posiłki: a) śniadanie- kawa z mlekiem - 200ml, zupa mleczna - 250ml , pieczywo - 100g , masło- 15g . Dodatek do śniadania 40g- 60g w zależności od asortymentu. b) obiad - pełny dla wszystkich diet. o W dekadzie - 4 razy obiad z mięsem :zupa - 250ml ,ziemniaki - 200g ,mięso gotowa porcja na talerzu - 70g, jarzyna - 100g . o 1 raz ryba: zupa 250ml, ziemniaki 200g jarzyna, 100g ryba gotowa porcja 70g. o 2 razy obiad bezmięsny - zupa 250 ml, drugie danie 300g o 3 razy - obiad półmięsny - zupa 250ml drugie danie 300g. c) kolacja - herbata - 250ml, pieczywo -100g (cukrzyca - 150g) masło 15g, dodatek do kolacji- 40g- 60g w zależności od asortymentu - w ilościach zgodnie z formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr [B] do niniejszej SIWZ. d) posiłki dla pacjentów hospitalizowanych pozą umową z NFZ śniadania i kolacje: herbata - 250ml, pieczywo różne - 150g , masło- 10g, wędlina- 50g, ser żółty- 50g, pomidor i ogórek zielony - plastry 100g, jajko 1 szt. - w ilościach zgodnie z formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr [B] do niniejszej SIWZ. e) posiłki profilaktyczne dla pracowników w okresie od 1 listopada do 31 marca :obiad według jadłospisu diety podstawowej. 2.2. Dopuszcza się możliwość świadczenia przez Wykonawcę usług żywienia personelu szpitala - posiłki płatne przez osoby zamawiające. 2.3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia posiłków w odpowiednio do tego celu przygotowanych pojemnikach termoizolacyjnych zabezpieczających posiłki przed wylaniem oraz schłodzeniem lub na tacach termoizolacyjnych w odpowiednich pojemnikach. Mycie i wyparzanie naczyń stołowych , termosów ,tac, pozostałych akcesoriów użytych do dzielenia posiłków, odbywać się będzie u Wykonawcy usługi .Wykonawca usługi będzie zabierał brudne naczynia po każdym posiłku wraz z resztkami żywieniowymi utylizowanymi na koszt Wykonawcy. Wykonawca zapewnia odpowiednią ilość wózków transportowych z zamkniętą przestrzenią ładunkową utrzymujących temperaturę, służących do dystrybuowania posiłków na oddziałach. Mycie wózka po stronie Zamawiającego. 2.4. Wyposażenie w naczynia stołowe (białe talerze), sztućce, kuchenki mikrofalowe w ilości 9 szt. dzbanki elektryczne 2l w ilości. 9 szt oraz pozostałe wyposażenie kuchenki oddziałowej (typu -akcesoria do porcjowania) leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do uzupełniania zastawy stołowej w trakcie trwania umowy. Ponadto zapewni jednorazowe naczynia stołowe i sztućce w uzasadnionych sytuacjach epidemiologicznych. 2.5. Posiłki winny być przygotowywane wg. następującej klasyfikacji diet: a) dieta podstawowa, b) dieta łatwostrawna, c) dieta z ograniczeniem tłuszczu d) dieta z ograniczeniem łatwoprzyswajalnych węglowodanów, e) dieta papkowata, płynna , płynna wzmocniona, f) diety specjalne -wg zaleceń lekarza. 2.6. Diety wskazane przez dietetyka szpitala muszą być bezwzględnie zachowane, zgodnie z klasyfikacją diet Instytutu Żywienia i Żywności według "Podstaw naukowych żywienia w szpitalach". Wykonawca przedstawia do akceptacji osobie wyznaczonej przez zamawiającego z siedmiodniowym wyprzedzeniem jadłospis dekadowy. W zakresie sporządzania posiłków wykonawca zobowiązuje się do: a) stosowania się do sugestii i uwag zamawiającego w zakresie planowania jadłospisów i doboru produktów. b) wyliczenia diet (dekada) pod względem składników odżywczych i wartości energetycznych, jeden raz na kwartał i przedstawienia zamawiającemu. c) gwarancji, że posiłki będą urozmaicone z uwzględnieniem sezonowości, świąt.Dobór produktów zgodny z wymogami diety i zasadami żywienia. d) używanie surowców dobrej jakości w zachowanych terminach ważności, e) wdrażania, przestrzegania i opracowywania instrukcji dobrej praktyki higienicznej w procesie technologicznym. 2.7. Posiłki winny spełniać zalecenia Instytutu Żywienia i Żywności pod względem wartości odżywczej dla danej diety. 2.8. Wykonawca świadczył będzie usługę, zgodnie z wymogami rozporządzeń nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE - Polskie wydanie specjalne Rozdział 13, tom 34, str. 319) oraz nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE - Polskie wydanie specjalne Rozdział 3, tom 45, str. 14), ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j.: Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późniejszymi zmianami) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie z uwzględnieniem zmian wprowadzonych w okresie trwania umowy. 2.9.Przygotowanie i transport posiłków realizowane będzie zgodnie z zasadami systemu HACCP. 2.10. Wykonawca zobowiązany jest do pobierania i przechowywania próbek wszystkich potraw wchodzących w skład każdego posiłku zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz.U. nr 80, poz. 545). 2.11. Wykonawca zapewnia zgodność wykonywanych czynności z obowiązującymi normami zaleconymi przez Państwowego Inspektora Sanitarnego. 2.12. Wykonawca odpowiada, aby planowanie i sporządzanie posiłków odbywało się zgodnie z zasadami dietetyki, dostarczanie posiłków następowało wg. potrzeb zamawiającego, z podziałem na diety o odpowiedniej jakości, kaloryczności, wartości odżywczej i temperaturze. 2.13. Wykonawca zapewni ciągłość dostaw posiłków bez względu na ewentualne awarie i wstrzymanie produkcji. 2.14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli: - zgodności rodzaju posiłków z zamówiona dietą i wielkością porcji posiłku, - gramatury ilości dostarczonych produktów zgodnie z jadłospisem - w zakresie stanu sanitarno-epidemiologicznego pomieszczeń kuchni Wykonawcy oraz pojazdu transportowego. 2.15. Zamawiający wymaga dostarczenia wyników badań bakteriologicznych: 1) 1 x na kwartał - urządzeń kuchennych, talerzy, tac i termosów, 2) 1 x na kwartał - czystość kabiny ładunkowej samochodu transportowego, 3) 1 x na kwartał - wyników badań bakteriologicznych wody stosowanej do procesu produkcji. 2.16. Wykonawca jest odpowiedzialny za przestrzeganie przepisów BHP, ppoż, higieniczno-sanitarnych i porządek obowiązujący przy produkcji i dystrybucji posiłków. 2.17. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za powstałe zakażenia i zatrucia pokarmowe powstałe z winy Wykonawcy przy procesie produkcji i dystrybucji posiłków oraz ponosi koszty postępowania przeciw epidemicznego. 2.18. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentacji kontrolnej Inspekcji Sanitarnej dokonanej na obiekcie Wykonawcy usługi oraz zobowiązuje się do przedstawienia na żądanie Zamawiającego kopii protokołów kontroli. 2.19. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia ewidencji wydanych posiłków, która jest każdorazowo potwierdzana przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego oraz comiesięcznych zestawień ilości wydanych posiłków z podziałem na oddziały szpitalne. 2.20. Dostarczone przez Wykonawcę posiłki posiłki będą odpowiednio konfekcjonowane, chronione przed czynnikami pogodowymi i uszkodzeniem, o właściwej temperaturze, jak również odpowiednio oznakowane (nazwa oddziału, rodzaj diety). 2.21.Wykonawca dostarczy w trakcie realizowania usługi na żądanie Zamawiającego aktualne dokumenty, zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (dostarczona żywność musi posiadać odpowiednie certyfikaty jakości lub atesty, zapewniające bezpieczeństwo spożywania). 2.22.Wykonawca na żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji usługi musi okazać dokumentację kontroli sanitarnej stosowanych środków transportu. 2.23. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych posiłków, uzależniając swą decyzję od aktualnego stanu pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu. 2.24. Dokładną ilość posiłków z podziałem na diety w każdym dniu, otrzyma Wykonawca od Zamawiającego do godz. 7:00 dnia bieżącego. 2.25. Ewentualne korekty w ilości posiłków i rodzaju diet, Zamawiający dokona najpóźniej do godz. 10:30 dnia bieżącego (dot. obiadu i kolacji). 2.26. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych lub braków ilościowych, Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę, który po rozpatrzeniu reklamacji, dostarczy towar wolny od wad lub uzupełni dostawę o brakujący asortyment niezwłocznie tj. do 1 godziny od zareklamowanej bądź niedostarczonej dostawy. 2.27. Zamawiający określa w opisie przedmiotu zamówienia na usługi wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.1). Zamawiający jest uprawniony w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań. Wykonawca zobowiązuje się, że min. 2 pracowników świadczących usługi będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 3. Dodatkowe informacje merytoryczne: 3.1. Tabela obrazująca podporządkowanie poszczególnych kuchenek oddziałowych do oddziałów szpitala. I Piętro 2 kuchenki Neurologia, Pediatria II Piętro 1 kuchenka Interna I, Interna II III Piętro 1 kuchenka Laryngologia, Okulistyka IV Piętro 1 kuchenka Położnictwo, Ginekologia V Piętro 1 kuchenka Chirurgia, Urologia Psychiatria- osobny budynek 1 kuchenka II oddziały Męski i Żeński 3.2. Pracownicy Zamawiającego będą zajmowali się dystrybucją posiłków do łóżek pacjentów. 3.3. Kuchenki nie są wyposażone w zmywarki do naczyń i na etapie realizacji nowej umowy Zamawiający nie przewiduje takiej możliwości. 3.4. Zamawiający podaje rodzaj wózka przeznaczonego do rozwożenia posiłków dla pacjentów w oddziałach szpitalnych WSP S.A. Tarnowskie Góry: Wózek Bemarowy jezdny typu BW.8.5/S - 12sztuk. Ciężar wózka nie może przekroczyć 80kg wraz z załadunkiem (wózek + posiłek). Ponadto wózek bemarowy powinien posiadać uchwyt umożliwiający bezpieczny transport oraz być wyposażony w koła zabezpieczone hamulcem postojowym. 3.5. Zamawiający informuje, iż szerokość drzwi kabiny wynosi 73cm, szerokość windy po wejściu 95cm, długość (głębokość) 130cm. 3.6. Zamawiający publikuje przykładowy jadłospis: Jadłospis dekadowy Dieta podstawowa Śniadanie Obiad Kolacja 1 Kawa z mlekiem 200ml zupa ml.250ml masło 15 g pasztet pieczony 60gpieczywo100g Zupa ogórkowa250ml ziemniaki 200g pierś z kurczaka w jarzynach 70g surówka z marchewki i jabłka100g Herbata 250ml, masło15gpieczywo 100g , twaróg ze szczypiorkiem 60g 2 Kawa z mlekiem 200ml zupa ml. 250 ml masło 15 g pieczywo 100g pasta jajeczna 60g Zupa jarzynowa 250ml kasza gryczana z boczkiem 300g kefir 250ml Herbata 250ml masło 15 g pieczywo 100g pomidor 200g 3 Kawa z mlekiem 200ml zupa ml. 250Mlmasło 15g pieczywo 100g wędlina 50g Zupa koperkowa 250ml ziemniaki 200g gulasz z indyka 150g surówka z kapusty czerwonej 100g Herbata 250 ml pieczywo 100g masło 15 g pasta z makreli 60g 4 Kawa z mlekiem 200ml zupa ml. 250Ml pieczywo 100g masło 15 g ser top. 50G liść sałaty Zupa kalafiorowa 250ml spaghetti300g sos pomidorowy Herbata 250ml pieczywo 100g masło 15 g galaretka z kurczaka 100g 5 Kakao 200ml zupa ml. 250Ml masło 15 g rogal100g dżem 50g Krupnik 250ml ziemniaki 200g ryba po grecku 200g Herbata 250ml masło 15g pieczywo 100g ser żółty 50g 6 Kawa z mlekiem 200ml zupa ml 250ml pieczywo 100g masło 15 g wędlina 50g Zupa z warzyw mieszanych250ml kluski z mięsem 300g masło 10g surówka z białej kapusty 100g Herbata 250ml pieczywo 100g masło 15 g pasztet z drobiu 50g 7 Kawa z mlekiem 200ml zupa ml 250ml masło 15 g pieczywo 100g jogurt 1szt Rosół z makaronem 250ml ziemniaki 200gschab pieczony 70g buraczki 100g Herbata pieczywo 100gmasło 15 g kiełbasa szynkowa 50g 8 Kawa z mlekiem 200ml zupa ml. 250Ml masło 15 g pieczywo 100g kabanos drobiowy 60g Zupa pomidorowa 250 ml ziemniaki 200g jajko sadzone szpinak 100g Herbata 250ml pieczywo 100g masło 15 g ser topiony 50g sałata zielona 9 Kawa z mlekiem 200ml pieczywo 100g masło 15g zupa ml. 250Ml ser homogenizowany 50g Barszcz 250ml ziemniaki 200g bitka z drobiu70g fasolka szparagowa 100g Herbata 250ml pieczywo 100g masło 15 g sałatka z pomidora i ogórka 100g 10 Kawa z mlekiem 200ml zupa ml 250ml masło 15 g pieczywo 100g wędlina 50g Zupa z włoskiej kapusty 250ml risotto300gsos pieczarkowy surówka z porów 100g Herbata 250 ml pieczywo 100g masło 15 g pasta z sera żółtego 50g 3.7. Zamawiający informuje iż procentowy udział poszczególnych diet wynosi: Dieta podstawowa 50% Pozostałe diety Dieta cukrzycowa 25% Pozostałe diety 25% 3.8. Cena brutto posiłków winny kształtować się wg następujących proporcji: - cena brutto śniadania - ok. 25% dziennej stawki żywieniowej, - cena brutto obiadu nie może być niższa niż 50% dziennej stawki żywieniowej, - cena brutto kolacji - ok. 25% dziennej stawki żywieniowej. Zamawiający określa w opisie przedmiotu zamówienia na usługi wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.1)). art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. -Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonegorodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Ponadto zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 8a) ustawy PZP w przypadku gdy zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a SIWZ zawiera określenie: 1.sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wart.29 ust. 3a, 2.uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, 3.rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wtrakcie realizacji zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków
Dodatkowe kody CPV:55520000-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 12


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: decyzja właściwego miejscowo organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej
Informacje dodatkowe Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada decyzję właściwego miejscowo organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającą, że wykonawca spełnia wymagania higieniczne i zdrowotne konieczne do zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia w zakresie obiektu kuchni oraz samochodu transportowego , którym będzie wykonywana usługa.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
Informacje dodatkowe Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 500 000,00zł.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada: - Wykaz usług wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również jest w trakcie wykonywania, min. 2 usług w zakresie usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania o wartości nie mniejszej niż 500 000,00zł brutto w okresie 12 miesięcy każda; - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz stanowił będzie załącznik F do SIWZ, który przedkładamy w załączeniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: Zamawiający określa w opisie przedmiotu zamówienia na usługi wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.1). Zamawiający jest uprawniony w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań. Wykonawca zobowiązuje się, że min. 2 pracowników świadczących usługi będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.).

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności , o których mowa w art.25 ust.1 tj. dokumentów, o których mowa w rozdz. III oraz niżej wymienionych w rozdziale IV niniejszej SIWZ tj.: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - oświadczenie Wykonawca składa w terminie, zgodnie z pkt. 7 niniejszego rozdziału SIWZ. 5.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: - pkt a) do pkt. c) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.5.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada decyzję właściwego miejscowo organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającą, że wykonawca spełnia wymagania higieniczne i zdrowotne konieczne do zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia w zakresie obiektu kuchni oraz samochodu transportowego , którym będzie wykonywana usługa. b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 500 000,00zł. c) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada: - Wykaz usług wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również jest w trakcie wykonywania, min. 2 usług w zakresie usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania o wartości nie mniejszej niż 500 000,00zł brutto w okresie 12 miesięcy każda; - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz stanowił będzie załącznik F do SIWZ, który przedkładamy w załączeniu. 6. Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Wykonawca składa oświadczenie, zgodnie z zał. [B] do SIWZ.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Załączniki: B - Formularz oferty D - Wzór oświadczeń E - Wykaz usług F - Wykaz osób

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Odległość kuchni, w której będą przygotowywane i dostarczane posiłki40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany ceny korzystne dla Zamawiającego wynikające z obniżenia ceny oraz zmiany w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji kuchni, w której będą przygotowywane, i z której będą dostarczane posiłki z zastrzeżeniem, że zmiana lokalizacji nie spowoduje zwiększenia ilości km od zmienionego miejsca do miejsca: 42-612 Tarnowskie Góry, ul. Pyskowicka 47-51 wykazanego w ofercie przetargowej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 06/10/2016, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.