eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Ełk.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-11-20

Ełk: Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Ełk.
Numer ogłoszenia: 314670 - 2015; data zamieszczenia: 20.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ełk , ul. Kościuszki 28A, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 619 45 00, faks 87 619 45 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.elk.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Ełk..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Ełk, z podziałem na dwie części: Część I - Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych. Część II - Odbiór i transport odpadów z nieruchomości i obiektów administrowanych przez Gminę Ełk. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I: 2.1 Charakterystyka obszaru objętego przedmiotem zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i przekazanie do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Siedliskach k/Ełku, odpadów komunalnych, powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Ełk. Ilość odebranych odpadów z terenu Gminy Ełk w latach poprzednich przedstawia się następująco: 2012 r. - 860 Mg 2013 r. - 1268 Mg 2014 r. - 1092 Mg Przewidywana ilość odpadów komunalnych do odebrania w okresie trwania umowy - ok. 1419,60 Mg. Zbiorcze zestawienie liczby nieruchomości i osób zamieszkałych w poszczególnych miejscowościach stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. W przypadku ujawnienia nieruchomości, która nie jest ujęta do odbioru odpadów, Wykonawca ma obowiązek włączenia danej nieruchomości do zakresu wykonywanej usługi oraz powiadomienia o tym Zamawiającego. 2.2 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 2.2.1 Usługa odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Ełk obejmuje: a) odpady zmieszane, b) odpady selektywnie zebrane jako: - frakcja sucha - frakcja mokra c) żużel i popioły paleniskowe, d) zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe. 2.2.2 Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system pojemnikowy. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru każdej ilości zgromadzonych odpadów w pojemnikach oraz w workach zlokalizowanych przy pojemniku. Dla zabudowy wielolokalowej przewidziano system pojemnikowo-kontenerowy, zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ełk, uchwalonym Uchwałą Rady Gminy Ełk Nr XLVII/371/2013 z dnia 22 lutego 2013 r. - dostępna na stronie internetowej elk-ug.bip.eur.pl 2.2.3 Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przekazywania odpowiednich informacji wskazanych w umowie (jako załącznik do wystawionej faktury), Zamawiającemu. 2.2.4 Wszystkie odpady objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Siedliskach k/Ełku prowadzonej przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Eko-MAZURY Sp. z o. o. w Siedliskach. 2.2.5 W przypadku zaistnienia przerwy w pracy Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Siedliskach k/Ełku w skutek jej awarii Wykonawca zobowiązany jest dostarczać odbierane odpady do Zastępczej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Spytkowie k/Giżycka - zgodnie z Planem Gospodarki Odpadami dla województwa Warmińsko-Mazurskiego. Rozliczenie kosztów transportu nastąpi wg zasad ustalonych pomiędzy prowadzącymi RIPOK, a Wykonawcą. 2.2.6 Wykonawca nie będzie regulował należności za dostarczone do PGO Eko-MAZURY Sp. z o. o. odpady. Faktury opłacać będzie Gmina Ełk na podstawie zawartej odrębnej umowy. 2.3 Częstotliwość odbierania odpadów - harmonogram: 2.3.1 Wykonawca jest zobowiązany do odbierania z terenu nieruchomości zamieszkałych odpadów komunalnych z częstotliwością: dla zabudowy jednorodzinnej: co 10 dni od 1 czerwca do końca sierpnia i 1 raz na dwa tygodnie miesiące pozostałe; dla zabudowy wielorodzinnej - 1 raz w tygodniu; popioły i żużle - 1 raz w miesiącu w okresie grzewczym. Zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe - nie rzadziej niż 2 razy w roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, wskazanych w harmonogramie. 2.3.2 Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w dni robocze (od poniedziałku do soboty) w godz. 6.00-20.00. W przypadku gdy w ustalony dzień tygodnia lub miesiąca dla odbioru odpadów przypada dzień ustawowo wolny od pracy, Wykonawca zapewni odbiór odpadów w następnym dniu nie będącym dniem ustawowo wolnym od pracy. 2.3.3 System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. 2.3.4 Zabrania się Wykonawcy łączenia trasy pojazdu odbierającego odpady komunalne z terenu gminy Ełk, z trasami odbioru odpadów komunalnych w innych gminach. 2.3.5 Bezwzględnie zabrania się łączenia odpadów odbieranych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych. 2.3.6 Projekt harmonogramu odbioru odpadów powinien zostać opracowany przez Wykonawcę i przedłożony Zamawiającemu w terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy. Harmonogram powinien odpowiadać następującym wytycznym: wskazywać daty odbioru poszczególnych rodzajów odpadów z nieruchomości oraz termin przeprowadzenia wystawki, dane urzędu oraz inne niezbędne informacje o systemie odbioru odpadów przekazane przez Zamawiającego; musi być sformułowany w sposób przejrzysty, jasny, pozwalający na szybkie zorientowanie się co do konkretnych dat odbierania odpadów, jak też regularności i powtarzalności odbierania poszczególnych rodzajów odpadów; powinien obejmować cały okres trwania umowy; nie może zawierać żadnych dodatkowych treści, ponad informacje związane z wykonywaniem zamówienia, w szczególności reklam, informacji propagandowych, itp. 2.3.7 Projekt harmonogramu, co do treści i formy wymaga pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu projekt harmonogramu w formie pisemnej i elektronicznej. W przypadku nieprzewidzianych okoliczności, wyłącznie za zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę terminu odbioru odpadów. Wykonawca odpowiedzialny jest w takim przypadku za bieżące poinformowanie Zamawiającego (w sposób określony w umowie) oraz właścicieli nieruchomości, o każdej takiej zmianie. 2.3.8 Zamawiający zaakceptuje projekt harmonogramu lub przedstawi uwagi do niego w terminie 2 dni od dnia jego otrzymania. Wykonawca w terminie do 2 dni wprowadza uwagi Zamawiającego i ponownie przedstawia projekt harmonogramu, w celu akceptacji przez Zamawiającego. 2.3.9 Wykonawca jest zobowiązany do przekazania harmonogramu wszystkim właścicielom nieruchomości w ciągu 7 dni od dnia jego zatwierdzenia. Dotyczy to również każdej wprowadzonej przez Zamawiającego zmiany, w następujących formach: dla zabudowy jednorodzinnej - l egzemplarz w formie papierowej, każdemu właścicielowi nieruchomości, dla zabudowy wielolokalowej - l egzemplarz w formie papierowej, każdemu zarządzającemu nieruchomością, a w przypadku braku zarządcy nieruchomości każdemu właścicielowi lokalu. 2.4 Wymagania dotyczące odbierania odpadów: 2.4.1 Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadów komunalnych: w sposób ciągły, nie zakłócający spoczynku nocnego; w terminach wynikających z przyjętego harmonogramu odbioru; niezależnie od warunków atmosferycznych; pojazdami przystosowanymi do odbierania poszczególnych rodzajów i frakcji odpadów, w sposób wykluczający mieszanie odpadów; każdej ilości odpadów zgromadzonych w pojemnikach lub kontenerach, a także odpadów zgromadzonych w workach przy pojemnikach lub kontenerach, oraz do: zabezpieczenia odpadów przed wysypaniem w trakcie odbioru i transportu; w przypadku wysypania Wykonawca obowiązany jest do natychmiastowego uprzątnięcia odpadów oraz skutków ich wysypania (zabrudzeń, plam, itd.); naprawy wszelkich szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych na terenie gminy (uszkodzenia chodników, punktów składowania odpadów, ogrodzeń, wjazdów, uszkodzeń mechanicznych drzew lub krzewów, itp.). 2.4.2 Wykonawca obowiązany jest do weryfikacji rodzaju zebranych odpadów, w celu uniknięcia mieszania poszczególnych rodzajów odpadów. 2.4.3 Wykonawca stworzy możliwość, zaopatrzenia właściciela posesji, wydzierżawienia lub sprzedaży pojemników i kontenerów. Koszt sprzedaży lub dzierżawy pojemników i kontenerów nie może być wliczony w cenę zamówienia i podlega indywidualnemu rozliczeniu pomiędzy właścicielem nieruchomości, a Wykonawcą. 2.4.4 Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122). 2.4.5 Pojazdy przeznaczone przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia muszą być trwale i czytelnie oznakowane (nazwa przedsiębiorstwa, dane adresowe i numery telefonów), zarejestrowane, dopuszczone do ruchu, wyposażone w urządzenie GPS oraz posiadać aktualne badania techniczne. 2.4.6 Wykonawca przekaże Zamawiającemu oraz Związkowi Międzygminnemu Gospodarka Komunalna w Ełku hasła dostępu do systemu GPS monitorowania pozycji pojazdów wykorzystywanych w realizacji zamówienia. 2.4.7 Wykonawca, zgodnie z art. 9 lit. n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz.1399 ze zm.), zobowiązany jest do sporządzania kwartalnych sprawozdań oraz przekazywania ich Związkowi Międzygminnemu Gospodarka Komunalna w Ełku oraz w jednym egz. Do Wójta Gminy Ełk. 2.4.8 Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych raportów (zwanych dalej Raportem) zawierających informacje o: 1. ilości odebranych w Mg odpadów zmieszanych, frakcji suchej i mokrej; 2. ilości odebranych w Mg odpadów żużla i popiołu wraz z podaniem adresów nieruchomości, z których zostały odebrane te odpady; 3. ilości odebranych w Mg odpadów zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, mebli, odpadów wielkogabarytowych, budowlanych i rozbiórkowych oraz szkła; 4. adresach nieruchomości, z których zostały odebrane odpady komunalne 5. adresach nieruchomości, które prowadzą selektywną zbiórkę odpadów z podziałem na frakcję suchą i mokrą. Wykonawca sporządzona i przesyła do Zamawiającego w terminie 7 dni od zakończenia miesiąca, którego dotyczy Raport w formie elektronicznej uzgodnionej z Zamawiającym. 2.4.9 Wykonawca jest zobowiązany do realizacji reklamacji (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem) w przeciągu 24 h godzin od otrzymania zawiadomienia w formie elektronicznej od Zamawiającego. Zasady postępowania określono szczegółowo w umowie. 2.4.10 Za szkody wyrządzone osobom trzecim spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 2.4.11 Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu umowy przy zachowaniu należytej staranności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II: 3.1 Charakterystyka obszaru objętego przedmiotem zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie, transport i przekazywanie do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Siedliskach k/Ełku odpadów komunalnych stałych zmieszanych z nieruchomości administrowanych przez Gminę Ełk, w kontenerach i pojemnikach typu: KP-7 i PA - 1100 stanowiących własność wykonawcy. Lokalizacja kontenerów i pojemników: 1) Posesja Urzędu Gminy w Ełku 1 szt. KP7, częstotliwość wywozu dwa razy w miesiącu. Posesje świetlic wiejskich pojemniki PA 1100 szt. 12, z częstotliwością wywozu 1 raz w miesiącu zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ. 2) Miejsca wykorzystywane do celów rekreacyjnych (od 01 czerwca do końca sierpnia) pojemniki PA 1100 szt. 19, z częstotliwością wywozu 1 raz w tygodniu zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ. 3) Wiaty przystankowe kosze uliczne w ilości 80 sztuk, częstotliwość wywozu 1 raz w tygodniu od 01 czerwca do końca sierpnia oraz 1 raz na dwa tygodnie miesiące pozostałe zgodnie z załącznikiem nr 12 do SIWZ. 4) Place zabaw kosze uliczne w ilości 24 szt. częstotliwość wywozu raz na dwa tygodnie w sezonie letnim zgodnie z załącznikiem nr 13 do SIWZ. Udostępnione kontenery i pojemniki, w ilości KP-7 i PA-1100, muszą być w należytym stanie technicznym i sanitarnym. 3.2 Wymagania dotyczące odbierania odpadów: 3.2.1 Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadów komunalnych: niezależnie od warunków atmosferycznych; pojazdami przystosowanymi do odbierania frakcji odpadów zmieszanych; każdej ilości nagromadzonych odpadów, a także odpadów zgromadzonych w workach przy pojemnikach lub kontenerach, oraz do: zabezpieczenia odpadów przed wysypaniem w trakcie odbioru i transportu; w przypadku wysypania Wykonawca obowiązany jest do natychmiastowego uprzątnięcia odpadów oraz skutków ich wysypania (zabrudzeń, plam, itd.); naprawy wszelkich szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych na terenie gminy (uszkodzenia chodników, punktów składowania odpadów, ogrodzeń, wjazdów, uszkodzeń mechanicznych drzew lub krzewów, itp.). 3.2.2 Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122). 3.2.3 Pojazdy przeznaczone przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia muszą być trwale i czytelnie oznakowane (nazwa przedsiębiorstwa, dane adresowe i numery telefonów), zarejestrowane, dopuszczone do ruchu, wyposażone w urządzenie GPS oraz posiadać aktualne badania techniczne. 3.2.4 Wykonawca przekaże Zamawiającemu oraz Związkowi Międzygminnemu Gospodarka Komunalna w Ełku hasła dostępu do systemu GPS monitorowania pozycji pojazdów wykorzystywanych w realizacji zamówienia. 3.2.5 Wykonawca, zgodnie z art. 9 lit. n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.), zobowiązany jest do sporządzania kwartalnych sprawozdań oraz przekazywania ich Związkowi Międzygminnemu Gospodarka Komunalna w Ełku, oraz w jednym egz. Zamawiającemu. 3.2.6 W celu utrzymania należytego stanu sanitarnego kontenerów i pojemników wykonawca będzie przeprowadzał ich niezbędną dezynfekcję w terminach zgodnych z odpowiednimi przepisami. Częstotliwość odbioru kontenerów i pojemników z miejsc ich rozstawienia uzależniona będzie od całkowitego ich zapełnienia i związanego z tym telefonicznego zgłoszenia o konieczności ich opróżnienia, nie może to być jednak rzadziej, niż 1 raz w miesiącu. 3.2.7 Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania i prowadzenia dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie gospodarki odpadami. Zamawiający zastrzega sobie prawo do udostępnienia przez wykonawcę dokumentów potwierdzających przekazanie odpadów do zakładu unieszkodliwiania odpadów oraz potwierdzenia dokonanej dezynfekcji. 3.2.8 Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu umowy przy zachowaniu należytej staranności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa...

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy - Pzp do 10% wartości zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wniesienia wadium oddzielnie dla każdej części tj.: dla części I zamówienia Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w wysokości - 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych); dla części II zamówienia Odbiór i transport odpadów z nieruchomości i obiektów administrowanych przez Gminę Ełk w wysokości - 500,00 zł (pięćset złotych); 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium należy wnieść w jednej z form podanych w art. 45 ust. 6 ustawy - Pzp: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.); 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. PKO S.A. 11 1240 5745 1111 0010 4463 2844 5.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 7. Zwrotu wpłaconego wadium wykonawcom Zamawiający dokona w trybie art. 46 ustawy-Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia dotyczące prowadzenia działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych oddzielnie dla każdej części, a mianowicie: - wpis do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9 b w zakresie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 - t.j. z póź. zm.), który prowadzi Wójt Gminy Ełk ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli dołączy do oferty wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami oddzielnie dla każdej części, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 6 do SIWZ. Wykonawca musi dysponować następującym sprzętem w minimalnej ilości: Co najmniej jeden pojazd typu śmieciarka przystosowany do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych; Co najmniej jeden pojazd typu śmieciarka przystosowany do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych; Co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000 złotych (sto tysięcy złotych) oddzielnie dla każdej części.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta powinna zawierać następujące dokumenty oddzielnie dla każdej części: a) wypełniony zgodnie z SIWZ i podpisany formularz ofertowy - zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ. Wykonawca wypełnia odpowiednio formularz ofertowy w zależności do której części zamówienia składa ofertę. b) dokumenty i oświadczenia wskazane w dziale 6 SIWZ, c) dowód wniesienia wadium dla każdej części oddzielnie, d) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej zał. nr 4 do SIWZ, e) informacja o tym, że firma nie należy do grupy kapitałowej zał. nr 5 do SIWZ, f) zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, (jeżeli dotyczy), g) pełnomocnictwo dla osoby występującej w imieniu wykonawcy uwzględniające zakres i okres obowiązywania - potwierdzające że osoba posiada uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - spekt ekologiczny - 6

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Postanowienia umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część niniejszej specyfikacji (zał. nr 7 do SIWZ dla części I zamówienia, zał. nr 8 do SIWZ dla części II zamówienia), co ma zapobiec sytuacji, w której Zamawiający może zostać posądzonym, iż zataił jej istotne warunki w celu nieuczciwego przeprowadzenia postępowania. 3. Zamawiający nie przewiduje możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której będzie dokonany wybór Wykonawcy, za wyjątkiem stawki podatku VAT określonej zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2011 nr 177, poz. 1054 z późn. zm.) i będzie ona zmieniana w przypadku urzędowej zmiany w trakcie realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.elk.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ełk ul. Kościuszki 28 A, 19-300 Ełk..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Ełk ul. Kościuszki 28 A, 19-300 Ełk (pok. nr 0A- parter)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.