eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeziorany › Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków w Radostowie - II etap (dokończenie przerwanej inwestycji)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-28

Jeziorany: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków w Radostowie - II etap (dokończenie przerwanej inwestycji)
Numer ogłoszenia: 31455 - 2013; data zamieszczenia: 28.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran , Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, faks 089 5392760.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków w Radostowie - II etap (dokończenie przerwanej inwestycji).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków w Radostowie - II etap (dokończenie przerwanej inwestycji). Zadanie współfinansowane w ramach Działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007 - 2013 - Projekt: Budowa kanalizacji sanitarnych wraz z oczyszczalniami ścieków w miejscowościach: Franknowo i Radostowo, który realizowany jest w dwóch etapach - Umowa Dotacji Nr 00125 - 6921 - UM1400068.11. Przedmiot zamówienia obejmuje Budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z oczyszczalnią ścieków w Radostowie - II etap. Zadanie stanowi całość zgodnie z Dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę. ZAKRES ROBÓT BUDOWLANO - MONTAŻOWYCH: 1. Oczyszczalnia ścieków w Radostowie - technologia. URZĄDZENIA DO MECHANICZNEGO OCZYSZCZANIA ŚCIEKÓW - Zbiornik wyrównawczy, Bioreaktor SBR, Komora armatury dekantera i przepływomierza, Zbiornik osadu nadmiernego, Przepompownia lokalna, Przewody ściekowe - połączenia międzyobiektowe na terenie oczyszczalni, Przewody osadowe - połączenia międzyobiektowe na terenie oczyszczalni, Przewody wód osadowych - połączenia międzyobiektowe na terenie oczyszczalni, budynek socjalno techniczny - instalacja wod.-kan, budynek socjalno - techniczny - sterowanie i automatyka, rozruch oczyszczalni, sieć wodociągowa. Wykonanie robót budowlanych obejmujących kompletną technologię oczyszczalni ścieków o przepustowości 72m3 na dobę. 2. Zbiornik wyrównawczy, bioreaktor SBR, mury oporowe, zagospodarowanie terenu - drogi i chodniki, zieleń, ogrodzenie. Roboty budowlane obejmują wykonanie: - ZBIORNIK WYRÓWNAWCZY - roboty ziemne, zbiornik wyrównawczy, murki oporowe przy zbiorniku wyrównawczym. - ZBIORNIK SBR - roboty ziemne, Bioreaktor SBR. - ZAGOSPODAROWANIE TERENU - drogi i chodniki na terenie oczyszczalni, zieleń, ogrodzenie oczyszczalni ścieków w Radostowie o przepustowości 72m3na dobę. - Droga dojazdowa do oczyszczalni do ogrodzenia. 3. Budynek socjalno - techniczny. Roboty ziemne, fundamenty, ściany fundamentowe, ściany i strop parteru, pręty zbrojeniowe, dach, podłogi i posadzki, ścianki działowe, stolarka okienna i drzwiowa, tynki i okładziny zewnętrzne, roboty malarskie, wentylacja grawitacyjna, elewacja i roboty zewnętrzne. Roboty budowlane obejmują wykonanie budynku socjalno - technicznego. Dane budynku: - powierzchnia użytkowa - 24,94 m2, - powierzchnia zabudowy - 34,3 m2, - kubatura - 158 m3. 4. Sieci i instalacje elektryczne oczyszczalni ścieków. Roboty w zakresie sieci energetycznych i oświetlenie zewnętrzne, instalacje elektryczne w budynku socjalno-technicznym. Roboty budowlane obejmują wykonanie sieci i instalacji elektrycznych dla oczyszczalni ścieków w Radostowie o przepustowości 72m3na dobę. 5. Przepompownie zbiorcze P1, P2, P3, P4. Roboty ziemne, konstrukcja + technologia, zagospodarowanie terenu i część elektryczna. Roboty budowlane obejmują wykonanie kompletnych przepompowni zbiorczych P1, P2, P3, P4. 6. Sieć kanalizacji sanitarnej - kanalizacja tłocznej z rur PE. 6.1.Roboty ziemne, montażowe i odbudowa nawierzchni. Roboty budowlane obejmują wykonanie: a. kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE. PN10: - rurociągi z rur PE śr. 50 mm, długości - 247,40 mb, - rurociągi z rur PE śr. 90 mm, długości - 471,20 mb. 6.2.Roboty ziemne, montażowe, przepompownie przydomowe łącznie z częścią elektryczną b. przyłącza kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE. PN10: - rurociągi z rur PE O 40 - 383 m, - przydomowe przepompownie ścieków (Pd1-Pd11) kompletne z pełnym wyposażeniem - 11 kpl. 7. Kanalizacja sanitarna grawitacyjna. Roboty ziemne, montażowe i odbudowa nawierzchni. Roboty obejmują wykonanie kanalizacji sanitarnej z rur kanalizacyjnych PCV-U: a. rurociągi z rur PCV o sztywności obwodowej SN8, śr. 160mm, długości 200 mb. b. rurociągi z rur PCV o sztywności obwodowej SN8, śr. 200mm, długości 295 mb. 8. Przyłącza kanalizacji sanitarnej. Roboty ziemne i montażowe. Roboty obejmują wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur kanalizacyjnych PCV-U - przykanaliki z rur PCV o sztywności obwodowej SN8, śr. 160 mm, długości 510 mb. 9. Rozruch oczyszczalni, przepompowni zbiorczych i przydomowych a także całej sieci..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.24.20 - Roboty w zakresie ścieków 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 50 tys. złotych, (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) - wnoszone przez Wykonawców zaproszonych do złożenia oferty. Wniesione wadium zabezpiecza ofertę cenową złożoną w II etapie postepowania.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga się posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda aby Wykonawca, wykazał iż wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w ciągu ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia - tożsame z przedmiotem zamówienia, polegające na budowie kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków, łącznie obejmujące budowę: - oczyszczalni ścieków o zdolności oczyszczalnia ścieków minimum 60 m3/dobę, - kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, minimum 3000 mb, - kanalizacji sanitarnej tłocznej, minimum 2000 mb, - przepompowni ścieków zbiorczych, minimum 2 szt., - przepompowni przydomowych, minimum 4 szt. Zamawiający dopuszcza łączenie posiadania wiedzy i doświadczenia w/w robót na różnych zadaniach. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego dokumentu/dokumentów potwierdzających, że Wykonawca wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w ciągu ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia - tożsame z przedmiotem zamówienia, polegające na budowie kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków, łącznie obejmujące budowę: - oczyszczalni ścieków o zdolności oczyszczania ścieków minimum 60 m3/dobę, - kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, minimum 3000 mb, - kanalizacji sanitarnej tłocznej, minimum 2000 mb, - przepompowni ścieków zbiorczych, minimum 2 szt., - przepompowni przydomowych, minimum 4 szt.. UWAGA: - Zamawiający dopuszcza łączenie posiadania wiedzy i doświadczenia w/w robót na różnych zadaniach. - Celem spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia w wykonaniu 2 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia - tożsamych z przedmiotem zamówienia, Zamawiający dopuszcza łączenie posiadania wiedzy i doświadczenia w/w robót na różnych zadaniach. Dokument winien zawierać: miejsce i zakres wykonania robót, wartość przedmiotu zamówienia brutto, datę budowy - rozpoczęcie i zakończenie, nazwę Zamawiającego, informację o podstawie dysponowania doświadczeniem oraz potwierdzenie, że budowa została wykonana należycie poprzez załączenie stosownego dokumentu. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia dokumentu/ów o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda, aby Wykonawca dysponował niezbędnym sprzętem do wykonania przedmiotu zamówienia, który określi na podstawie przedmiotu zamówienia i sporządzi odpowiedni wykaz niezbędnego sprzętu do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie złożonego wykazu niezbędnego sprzętu do wykonania przedmiotu zamówienia. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych warunku tj. złożenia wykazu sprzętu, spowoduje wykluczenie z postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda aby Wykonawca dysponował odpowiednio wykwalifikowanymi osobami, posiadający wymagane obowiązującymi przepisami prawa uprawnieniami (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień) bądź odpowiednie kwalifikacje, w przypadku podmiotów zagranicznych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia dla niżej podanych stanowisk: a. Kierownika budowy - Doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy na minimum 2-ch (dwóch) zadaniach obejmujących budowę kanalizacji sanitarnej tłocznej i grawitacyjnej wraz z oczyszczalniami ścieków zbiorczymi i przydomowymi. - Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodno - kanalizacyjnych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). - Aktualny na dzień składania ofert wpis na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. b. Kierownika robót w zakresie instalacji sanitarnych wraz z uzbrojeniem - Doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót na minimum 2-ch (dwóch) Zadaniach, obejmujących budowę kanalizacji sanitarnej tłocznej i grawitacyjnej wraz z oczyszczalniami ścieków zbiorczymi i przydomowymi. - Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodno - kanalizacyjnych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). - Aktualny na dzień składania ofert wpis na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. c. Kierownika robót elektrycznych - Doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót na minimum 2-ch (dwóch) zadaniach obejmujących budowę/przebudowę instalacji elektrycznej. - Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). - Aktualny na dzień składania ofert wpis na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowania osobą -osobami z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w branży drogowej, sanitarnej i elektrycznej. d. Kierownika robót konstrukcyjno - budowlanych - Doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót na minimum 2-ch (dwóch) zadaniach obejmujących budowę budynków oczyszczalni ścieków. - Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno - budowlanym (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). - Aktualny na dzień składania ofert wpis na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. e. Kierownika robót drogowych - Doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót na minimum 2-ch (dwóch) zadaniach obejmujących budowę dróg. - Uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi(lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). - Aktualny na dzień składania ofert wpis na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Uwaga: Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierownika budowy z funkcją kierownika robót w zakresie instalacji sanitarnych wraz z uzbrojeniem. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowania osobą/osobami z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z obowiązującym prawem w RP.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda, aby Wykonawca: a. przedstawił opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzając, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, minimum na cały okres wykonywania zamówienia . Suma gwarancyjna na jedno i wszystkie zdarzenia powinna wynosić minimalnie na wartość 2,0 mln zł. (słownie: dwa mioliony złotych) b. posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1 mln zł(słownie: jeden milion złotych). Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonej polisy (lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie OC). Nie złożenie polisy (lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie OC), spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do wniosku. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do wniosku. 3.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 4.Oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej lub oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej - art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: a. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do grupy kapitałowej - załącznik nr 7a do wniosku. b. Oświadczenie z art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z Listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2007 r. Nr 50, poz. 331 ze zm.) - załącznik nr 7b do wnioski. 5. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.6.2. ppkt 4a lub 4b

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu i dokumentów dotyczących braku podstaw do wykluczenia, a także pozostałych dokumentów żądanych w ogłoszeniu o zamówieniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz o informacje zawarte w załączonych do wniosku dokumentach i oświadczeniach. Z treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca spełnia wszystkie warunki żądane przez Zamawiającego. W przypadku, gdy liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki. W przypadku, gdy liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający zastosuje kwalifikację polegającą na przyznaniu wykonawcom w zakresie wiedzy i doświadczenia punktów wg schematu: 1.Spełnienie warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia (2 roboty budowlane) - po 1 pkt. 2. Za każdą dodatkową robotę budowlaną potwierdzającą wykonane zamówienie ponad minimum kwalifikacyjne (jednak nie więcej jak 8 obiektów), polegającą na wykonaniu robót w zakresie warunku wiedzy i doświadczenia, potwierdzoną dokumentami świadczącymi o wykonaniu wskazanego zamówienia - po 1 pkt. Maksymalnie zakwalifikowany Wykonawca może otrzymać 9 pkt. 3. W przypadku, gdy w/w kwalifikacja nie wystarczy do wybrania 5 Wykonawców, zostanie przeprowadzona dodatkowa kwalifikacja, w oparciu o zsumowanie wartości zakwalifikowanych robót brutto dla wykonawców z równą ilością punktów.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający wraz z Zaproszeniem do złożenia oferty cenowej w II etapie załączy SIWZ, która będzie zawierała projekt umowy a w nim dopuszczalne zmiany zgodnie z art. 144 ust.1

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zaproszeni Wykonawcy w II etapie postępowania wraz z Zaproszeniem do złożenia oferty cenowej otrzymają SIWZ.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Wnioski winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Jezioranach, Plac Zamkowy 4, w Sekretariacie pok. Nr 19, (I piętro), w dni pracy Urzędu, w godz. 7:30 - 15:30..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I.UNIA EUROPEJSKA: Zadanie współfinansowane w ramach Działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013, Umowa Nr 00125 - 6921 - UM1400068.11. II. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE SKŁADANYCH DOKUMENTÓW: 1.Wszystkie dokumenty składane w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę-osoby uprawnione do podpisania wniosku z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dopuszcza się kopie dla dokumentów: Pełnomocnictwo, uprawnienia i zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego, aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji działalności gospodarczej, poświadczenia, referencje i inne dokumenty potwierdzające prawidłowe wykonanie robót. Pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez te podmioty. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania elektronicznych kopii dokumentów. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Wniosek powinien zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w niniejszej specyfikacji. 7. Wniosek oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania, zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa. 8. Jeżeli wniosek i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. 9. Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów - załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane oraz zawierać odpowiedzi na wszystkie pytania. Nie dopuszcza się składania alternatywnego co do treści i formy dokumentów. 10. Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ lub mogących mieć wpływ na wynik niniejszego postępowania, stanowi podstawę do wykluczenia z postępowania. III.POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE OFERTY WSPÓLNEJ: zgodnie z art. 23 Prawa zamówień publicznych: (konsorcja,spółki cywilne). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 tej ustawy (każdy partner). Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. W przypadku Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, mają obowiązek udokumentować wspólnie spełnienie wymagań postawionych przez Zamawiającego, opisanych w niniejszym ogłoszeniu, poprzez załączenie ich do wniosku. 2.Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wymagania zawarte w ogłoszeniu. 3.W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia, oferta taka spełniać musi następujące wymagania: a. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych Wykonawców i w formie oryginału lub w kopii poświadczonej notarialnie musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: - łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), - oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). W każdym jednak przypadku w treści dokumentu (pełnomocnictwa) zaleca się wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i wskazać ich Pełnomocnika, b. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadają za podpisanie umowy oraz wykonanie umowy, c. we wniosku powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik, d. przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania), Wykonawcy składający ofertę wspólną, będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę zawierającą, co najmniej: - zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, - określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, - określenie czasu obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi, e. sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: - dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: odpis z właściwego rejestru, oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia, itp. - składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną w imieniu swojej firmy, - dokumenty wspólne takie jak np.: wniosek, wykaz robót, wykaz osób, itp. składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną, - kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających wniosek-ofertę wspólny powinny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego dotyczą składane dokumenty, f. wypełniając formularz wniosku, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. g. wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną. Spółka cywilna ubiegająca się o zamówienie musi wyznaczyć pełnomocnika do jej reprezentowania. Ustawowe zasady reprezentacji spółki cywilnej zezwalające każdemu wspólnikowi na jej reprezentowanie w takich granicach, w jakich jest uprawniony do prowadzenia jej spraw, nie spełniają bowiem wymogu z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zakłada on, że członków konsorcjum ubiegających się wspólnie o zamówienie reprezentować może nie każdy z jego uczestników, jak to ma miejsce w przypadku spółki cywilnej, lecz tylko jeden z nich. h. w przypadku spółki cywilnej art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie będzie miał zastosowania, jeżeli wniosek zostanie podpisana przez wszystkich wspólników, i. obligatoryjny wymóg zawierania umowy spółki cywilnej nie istnieje, jeżeli Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia są małżonkowie, którzy prowadzą przedsiębiorstwo stanowiące ich współwłasność łączną. W takim przypadku Zamawiający nie może także żądać od małżonków zawarcia przez nich umowy regulującej ich współpracę. 4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. IV. POSTANOWIENIA W SPRAWIE DOKUMENTOW ZASTRZEŻONYCH: 1.Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, za wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego wniosek. 2.Dokumenty niejawne, zastrzeżone składane we wniosku, wykonawca wydziela lub oznacza w wybrane przez siebie sposób. 3.Po dokonaniu czynności otwarcia ofert komisja zamawiającego dokona analizy wniosków, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, za wyjątkiem niepodlegających ujawnieniu oraz za wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego wniosek. 4.Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, z późn. zm.) poprzez tajemnice przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. V. POROZUMIEWANIE SIĘ Z WYKONAWCAMI: 1)Postępowanie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych i niniejszym ogłoszeniu, prowadzone jest z zachowaniem formy pisemnej. 2)Postępowanie o udzielnie zamówienia prowadzone jest w języku polskim. 3)Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. Fax: 089 539 27 60, e-mail: um -br.zp@wp.pl 4)Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. a. Zamawiający uzna za wystarczające potwierdzenie osoby odbierającej fax, podpisane i opieczętowane imienną i firmową pieczęcią, z podaniem daty wpływu pisma z adnotacja ile stron wpłynęło i że są czytelne oraz jakiego postępowania dotyczy (znak i nazwa postępowania). b. W przypadku uchylania się Wykonawcy od potwierdzenia odbioru oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, zamawiający na potwierdzenie doręczenia, w celach dowodowych, posłuży się Raportem transmisji danych z fax-u. c. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane faksem lub drogą elektroniczną należy potwierdzać pisemnie. 5)Wybrany sposób przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji nie może ograniczać konkurencji; zawsze dopuszczalna jest forma pisemna, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie. VI.WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Wniosek o dopuszczenie do udzialu w postępowaniu zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl niezwłocznie po zamieszczeniu ogłoszenia na Portalu UZP w BZP.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.