eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Opracowanie Studium wykonalności wraz z załącznikami oraz wniosku o dofinansowanie projektu dla zadania pn. Rozbudowa instalacji ATSO na Oczyszczalni Ścieków w Giżycku przewidzianego do realizacji w ramach Funduszu Spójności

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-20

Giżycko: Opracowanie Studium wykonalności wraz z załącznikami oraz wniosku o dofinansowanie projektu dla zadania pn. Rozbudowa instalacji ATSO na Oczyszczalni Ścieków w Giżycku przewidzianego do realizacji w ramach Funduszu Spójności
Numer ogłoszenia: 314536 - 2015; data zamieszczenia: 20.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. , ul. Obwodowa 6, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4299171, faks 087 4299170.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwikgizycko.bipfirma.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spólka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Studium wykonalności wraz z załącznikami oraz wniosku o dofinansowanie projektu dla zadania pn. Rozbudowa instalacji ATSO na Oczyszczalni Ścieków w Giżycku przewidzianego do realizacji w ramach Funduszu Spójności.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie Studium wykonalności wraz z załącznikami oraz wniosku o dofinansowanie projektu dla zadania pn. Rozbudowa instalacji ATSO na Oczyszczalni Ścieków w Giżycku przewidzianego do realizacji w ramach Funduszu Spójności. Zadanie pn.: Rozbudowa instalacji ATSO na Oczyszczalni Ścieków w Giżycku, obejmuje m.in.: 1.Wykonanie 2-ch zbiorników ATSO, połączonych szeregowo, jako trzeci ciąg technologiczny istniejącej instalacji (2 ciągi po 2 zbiorniki) możliwością przełączenia na 2 ciągi po 3 zbiorniki połączone szeregowo. 2.Wykonanie Zbiornika wielofunkcyjnego osadu składającego się z: 1)komory z osadem przed ATSO, 2)Komory z osadem po ATSO, 3)Komory z osadem po ATSO, przed wirówkami, 3.Wykonanie Instalacji odzysku ciepła z rozbudowanego węzła ATSO. 4.Rozbudowę i przebudowę istniejących rurociągów technologicznych instalacji ATSO. 5.Wpięcie w istniejący system sterowania i wizualizacji znajdujący się na Oczyszczalni Ścieków wraz z rozbudową oprogramowania. 6.Rozbudowę szaf sterowniczych. 7.Przebudowa rozdzielni niskiego napięcia z wymianą transformatorów. 8.Wymiana wirówek i zagęszczarki. 9.Rozbudowę systemu dezodoryzacji znajdującego się na Oczyszczalni Ścieków. Przedmiot zamówienia składa się z 2-ch zadań, tj. Zadanie 1. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje opracowanie studium wykonalności wraz z załącznikami dla zadania pn. Rozbudowa instalacji ATSO na Oczyszczalni Ścieków w Giżycku, niezbędnego do wystąpienia z Wnioskiem o dofinansowanie do Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020. Przez usługę opracowania studium wykonalności wraz z załącznikami należy rozumieć prace polegające na opracowaniu studium wykonalności w zakresie, formie i standardzie zgodnym z wymogami obowiązującymi dla projektów starających się o dofinansowanie ze środków Funduszu Spójności, uwzględniając wszystkie wytyczne Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 oraz Instytucji Pośredniczącej we wdrażaniu Osi Priorytetowej II tego Programu. Obowiązkiem Wykonawcy jest bieżąca aktualizacja studium wykonalności na etapie oceny formalnej i merytorycznej przez wszystkie upoważnione instytucje krajowe. Aktualizacja dokonywana będzie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego i w zakresie przez niego wymaganym. Terminy narzucane przez instytucje dokonujące oceny nie podlegają żadnej weryfikacji ze strony Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do aktualizacji przedmiotu umowy do czasu pozytywnego zakończenia oceny merytorycznej projektu, dokonanej przez ekspertów wyznaczonych przez Instytucję Pośredniczącą we wdrażaniu Osi Priorytetowej II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020. Zamówienie współfinansowane ze środków Funduszu Spójności. Studium wykonalności - 3 egz. w formie papierowej i 1 egz. na nośniku elektronicznym (format edytowalny - Microsoft Word, Microsoft Excel), Zadanie 2 Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje opracowanie Wniosku o dofinansowanie dla projektu pn. Rozbudowa instalacji ATSO na Oczyszczalni Ścieków w Giżycku. Przez usługę opracowania wniosku o dofinansowanie należy rozumieć prace polegające na opracowaniu wniosku o dofinansowanie projektu w zakresie, formie i standardzie zgodnym z wymogami obowiązującymi dla projektów starających się o dofinansowanie ze środków Funduszu Spójności, uwzględniając wszystkie wytyczne Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 oraz Instytucji Pośredniczącej we wdrażaniu Osi Priorytetowej II tego Programu. Obowiązkiem Wykonawcy jest bieżąca aktualizacja wniosku o dofinansowanie na etapie oceny formalnej i merytorycznej przez wszystkie upoważnione instytucje krajowe. Aktualizacja dokonywana będzie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego i w zakresie przez niego wymaganym. Terminy narzucane przez instytucje dokonujące oceny nie podlegają żadnej weryfikacji ze strony Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do aktualizacji przedmiotu umowy do czasu pozytywnego zakończenia oceny merytorycznej projektu, dokonanej przez ekspertów wyznaczonych przez Instytucję Pośredniczącą we wdrażaniu Osi Priorytetowej II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020. Konieczność aktualizacji wniosku o dofinansowanie i studium wykonalności wraz z załącznikami należy uwzględnić w cenie ofertowej. Wniosek o dofinansowanie - 3 egz. w formie papierowej i 1 egz. na nośniku elektronicznym (format edytowalny - Microsoft Word, Microsoft Excel).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w ty zakresie. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał, co najmniej 2 usługi, których przedmiotem było wykonanie dokumentacji obejmującej opracowanie Studium Wykonalności wraz z załącznikami oraz wniosku o dofinansowanie z zakresu gospodarki wodno - ściekowej dla przedsięwzięć o wartości powyżej 5.000.000 zł. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług , w okresie ostatnich trzech lat przed upływem, terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kompletna oferta musi zawierać: a)Formularz oferty wg wzoru, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, b)Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, c)Oświadczenie z art. 24 ust. 1 Ustawy, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, d)Informację dot. przynależności do danej grupy kapitałowej, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, e)Zaparafowany wzór umowy - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, f)stosowne Pełnomocnictwo(a) (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. g)w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, h)wykaz usług, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana warunków umowy istnieje w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1)zmienionych stawek podatku VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy, 2)wystąpienia uzasadnionej konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, spowodowanej zmianą terminów realizacji Projektu, okresu kwalifikowania wydatków lub okresu obowiązywania umowy na dofinansowanie, 3)zmiany umowy dotyczą poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy, numeracji jednostek redakcyjnych, śródtytułów niepowodujących zmiany celu i istoty umowy, 4)w przypadku zmiany lub wprowadzenia nowych powszechnie obowiązujących przepisów prawa krajowego i wspólnotowego oraz wytycznych, zaleceń i dokumentów programowych, których wprowadzenie lub zmiana nastąpiły po dniu zawarcia umowy a z treści których wynika konieczność lub zasadność ujęcia ich w umowie, 5)w przypadku, gdy konieczność zmiany umowy wynikać będzie z umów, wytycznych, zaleceń, decyzji lub innych dokumentów, którymi stroną lub autorem będą instytucje finansujące projekt, 6)w przypadku zmiany, rozwiązania, odstąpienia, wygaśnięcia lub stwierdzenia nieważności umowy na dofinansowanie, 7)podczas wykonywania przedmiotu umowy zaistnieje konieczność uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów umowy, niepowodujących zmiany celu i istoty umowy. 2.Zamawiający przewiduje także możliwość dokonania zmian i uzupełnień w umowie, które nie stanowią istotnej zmiany niniejszej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (zmiany nie objęte dyspozycja art. 144 ustawy Pzp), z tym zastrzeżeniem, iż zmiany te wymagają zgody wykonawcy, nie będą naruszać naczelnych zasad udzielania zamówień publicznych, a w szczególności uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz modyfikować zakresu przedmiotu zamówienia oraz jego warunków i treści oferty. 3.W razie zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej, zmiana umowy może nastąpić na wniosek którejkolwiek ze stron, pod warunkiem zaakceptowania przez drugą stronę i wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwikgizycko.bipfirma.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o., 11-500 Giżycko, ul. Obwodowa 6, pok. nr 25.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o., 11-500 Giżycko, ul. Obwodowa 6, pok. nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest przewidziane do współfinansowania ze środków pochodzących ze środków Unii Europejskiej - Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Oś Priorytetowa II - Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.