Zgierz: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia
z wolnej ręki o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 207 000 Euro na dostawę koparko- ładowarki w formie leasingu
Numer ogłoszenia: 314510 - 2014; data zamieszczenia: 22.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zgierzu, ul. Łęczycka 24, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7162297, faks
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka komunalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 207 000 Euro na dostawę koparko- ładowarki w formie leasingu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanej koparko- ładowarki w formie leasingu. Parametry techniczne: Rok produkcji 2007-2012, Silnik 4- cylindrowy, Moc silnika minimum 67 kW, Szerokość czerpaka minimum 2,400 m, Napęd H, Siła zrywająca minimum 54 kN, Zasięg/zakres minimum 3, 630 m, Głębokość kopania minimum 5, 000 m, Maksymalna wysokość zwału minimum 3,400 m, Ilość Motogodzin (Mtg)-max 12 000 Mtg. Zamawiający wymaga, aby koparko ładowarka posiadała udokumentowany przebieg w książce serwisowej. Koparko- ładowarka na dzień dostawy musi być sprawna, niewymagająca żadnych napraw. Wykonawca, przystępując do negocjacji z Zamawiającym, zobowiązany jest dostarczyć dokumenty oferowanego przedmiotu dostawy, potwierdzające minimalne parametry techniczne określone w niniejszym opisie. Zamawiający zastrzega możliwość sprawdzenia stanu technicznego przedmiotu dostawy. W wypadku, gdy stan techniczny koparko ładowarki będzie niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia oraz treścią umowy, Zamawiający nie odbierze przedmiotu dostawy i wyznaczy Wykonawcy dodatkowy termin na realizację zamówienia. Realizacja dostawy w terminie: nie dłużej niż 14 dni od zawarcia umowy, potwierdzona protokołem zdawczo- odbiorczym. Dostawca dostarczy nieodpłatnie następujące dokumenty w języku polskim: instrukcję obsługi ładowarko-koparki, świadectwo zgodności z normami CE, książkę gwarancyjną pojazdu, książkę przeglądów serwisowych, książkę pojazdu lub kartę pojazdu. 2. Wymagania dotyczące leasingu: waluta: PLN, finansowanie w formie leasingu operacyjnego, okres finansowania nie dłużej niż 60 miesięcy (5 lat), raty w oparciu o stałą stopę procentową, zawierające wszelkie inne opłaty związane z zakupem, w tym ubezpieczenie, pierwsza wpłata nie więcej niż 30% wartości pojazdu płatna po podpisaniu umowy leasingu przed wydaniem pojazdu, wykup nie więcej niż 5% wartości pojazdu, ubezpieczenie OC/AC/NNW w ratach leasingu, koszty przeglądów gwarancyjnych w trakcie trwania umowy ponosi Zamawiający.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.30.00.00 - Maszyny i sprzęt budowlany 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Zgodnie z art 67 ust. 1 pkt 3 Ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia publicznego. Zamawiający dotychczas dysponował dwiema koparko- ładowarkami. Koparko- ładowarka marki Ostrówek model K162 uległa awarii. Podjęte próby przywrócenia sprawności sprzętu okazały się bezskuteczne. Zgodnie z opinią serwisanta, ewentualna naprawa wiązałaby się z przeprowadzeniem remontu kapitalnego. W celu usunięcia awarii niezbędne byłoby poniesienie kosztów zbliżonych do ceny zakupu sprawnego sprzętu. Z uwagi na rozpoczęte roboty drogowe oraz konieczność terminowej realizacji umów, których stroną jest Zamawiający, niezbędne są dwie sprawne koparko- ładowarki. Braki w tym zakresie, a także długotrwały proces naprawy sprzętu uniemożliwiają Zamawiającemu realizację bieżących zobowiązań. Ze względu na krótkie terminy w jakich Zamawiający zobowiązany jest wykonać roboty drogowe, nie jest możliwe zachowanie terminów określonych dla procedur konkurencyjnych przewidzianych w Ustawie prawo zamówień publicznych. Zaistniałej sytuacji Zamawiający nie mógł przewidzieć. Wobec powyższego zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki jest uzasadnione.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Banco Consulting Sp. z o.o. Sp. K., ul. Pstrowskiego 14B/59, 10-602 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Sukcesywne dostawy sprzętu urologicznego jedno- i wielorazowego użytku
- "Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Stanisława Staszica w Zgierzu"
- Wykonanie nawierzchni drogi powiatowej 5120 E -Domaradzyn -Karnków
- Budowa oświetlenia publicznego na terenie Gminy Miasto Zgierz
- Koszenie traw w pasach drogowych dróg gminnych, dróg wewnętrznych i działkach miejskich na terenie Gminy Miasto Zgierz
- "Wykonanie klimatyzacji w budynkach Starostwa Powiatowego w Zgierzu przy ul. Sadowej 6a i ul. Długiej 49 etap II"
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Słupeckiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu w okresie od 1 lipca 2024 do 30 czerwca 2027 roku
- Leasing operacyjny niekonsumencki 1 kompletnego specjalistycznego samochodu dostawczo-osobowego o DMC do 3,5 tony
- Leasing operacyjny niekonsumencki 1 kompletnego specjalistycznego samochodu do odbioru odpadów komunalnych z zabudową typu "wywrotka" z silnikiem zasilanym sprężonym gazem ziemnym CNG
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU POWIATU LEŻAJSKIEGO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: Maszyny i sprzęt budowlany »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.