eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bogatynia › Sukcesywne świadczenie usług zdrowotnych z zakresu diagnostyki laboratoryjnej na zlecenie SP ZOZ w Bogatyni wraz z dostawą określonych podłoży

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-12

Bogatynia: Sukcesywne świadczenie usług zdrowotnych z zakresu diagnostyki laboratoryjnej na zlecenie SP ZOZ w Bogatyni wraz z dostawą określonych podłoży
Numer ogłoszenia: 31446 - 2016; data zamieszczenia: 12.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni , ul. Wyczółkowskiego 15, 59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie, tel. 075 7732046, faks 075 7732046.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne świadczenie usług zdrowotnych z zakresu diagnostyki laboratoryjnej na zlecenie SP ZOZ w Bogatyni wraz z dostawą określonych podłoży.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług zdrowotnych z zakresu diagnostyki laboratoryjnej na zlecenie SP ZOZ w Bogatyni wraz z dostawą określonych podłoży. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zakres rzeczowy, opis warunków granicznych dla metod wykonywania poszczególnych badań został opisany w Wymogach granicznych dla badań laboratoryjnych stanowiący Załącznik Nr II.1 do niniejszej SIWZ. 3. Zakres rzeczowy oraz ilościowy przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Wykazie badań laboratoryjnych - zakres graniczny stanowiący Załącznik Nr II.2 do niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w drodze niniejszego postępowania przedstawi Zamawiającemu Wykaz badań możliwych do wykonania ponad zakres graniczny i stanie się ten wykaz kolejnym Załącznikiem do umowy wyłonionej w drodze niniejszego postępowania. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewniał przez 24 godziny wykonywanie badań laboratoryjnych wymienionych w Wykazie badań wymaganych - zakres graniczny stanowiący Załącznik Nr II.1 do SIWZ i późniejszej umowy. 6. Wykonawca musi realizować przedmiot zamówienia przy udziale zatrudnionego wykwalifikowanego personelu medycznego - diagnostów laboratoryjnych, wpisanych na listę Krajowej Izby Diagnostów Laboratoryjnych (KIDL) oraz personelu średniego spełniającego wymagania zawodowe w zakresie niniejszego zamówienia. 7. Wykonawca, w zakresie wykonywania zamówienia, musi posiadać niezbędny sprzęt laboratoryjny, który ma wszystkie aktualne wymagane atesty i świadectwa dopuszczenia do pracy w medycznym laboratorium diagnostycznym. 8. Materiał do badania pobierany będzie przez personel Zamawiającego na jego koszt w ustalonych godzinach. Materiał ten zostanie odpowiednio przygotowany dla Wykonawcy wg zaleceń, wymagań opisanych przez Wykonawcę i przedstawionych w ofercie zgodnie ze szczegółowymi warunkami wykonania umowy tj. Zał. Nr VII do SIWZ i późniejszej umowy wyłonionej w drodze niniejszego postępowania. 9. Zamawiający wymaga, aby materiał do badania odbierany był prze Wykonawcę z niżej wymienionych punktów: 1. Przychodnia Rejonowa ul. Fabryczna 1, 59-920 Bogatynia 2. Przychodnia Rejonowa ul. Wyczółkowskiego 15, 59-920 Bogatynia 3. Laboratorium Szpital Gminny ul. Szpitalna 16, 59-920 Bogatynia 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca materiał do badania odbierał od Zamawiającego od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem świąt, w następujących godzinach: - z Przychodni Rejonowej w Bogatynia przy ul. Fabrycznej 1 w godzinach 8:30- 8:40; - z Przychodni Rejonowej w Bogatyni przy ul. Wyczółkowskiego 15 w godzinach 8:40 - 8:50; - ze Szpitala Gminnego w Bogatyni przy ul. Szpitalnej w godzinach 8:50- 9:00; 11. Na konkretne zlecenia Zamawiającego Wykonawca dostarczać będzie przez cały okres obowiązywania umowy: - podłoża do hodowli krwi pediatrycznej; - podłoża transportowo - namnażające do hodowli bakterii tlenowych i względnych beztlenowców według Harmonogramu dostaw podłoży, który stanowić będzie Załącznik nr IV do umowy wyłonionej w drodze niniejszego postępowania. 12. Odbieranie pobranych materiałów do badań oraz dostarczanie wyników badań leży w obowiązkach Wykonawcy, odbywać się będzie jego staraniem i na jego koszt. 13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił wraz z ofertą (jako Załącznik Nr VII do OFERTY) Szczegółowy opis warunków realizacji umowy w zakresie sposobu przygotowania pacjenta do badania, zasady pobierania materiału do badania, trwałość próby oraz sposób jej przechowywania do czasu przesłania do laboratorium Wykonawcy, warunki transportu, który po akceptacji i uzupełnieniu potrzebnych informacji stanie się Załącznikiem nr III do umowy. 14. Wykonawca przedstawi w ofercie szczegółowe zasady wykonywania przedmiotu zamówienia, a w szczególności: - miejsce wykonywania badań (nazwa i adres laboratorium); - warunki graniczne dla metod wykonywania niektórych z badań ; - zalecenia dotyczące przygotowania materiału do badań; - warunki przygotowania pacjenta do badania; - zasady zlecania badań laboratoryjnych; - zasady pobierania, przechowywania i transport materiału do badań; - metody wykonywania badań i przekazywania wyników; - przechowywanie materiału biologicznego do badań; - procedurę transportu materiału biologicznego do badań..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.50.00 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zostanie dokonany na podstawie załączonego do oferty Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego Zaświadczenia o wpisie do ewidencji laboratoriów prowadzoną przez Krajową Izbę Diagnostów Laboratoryjnych;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zostanie dokonany na podstawie załączonego do oferty Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego Oświadczenia Wykonawcy, że podmiot bierze udział w kontrolach wewnątrz- i zewnątrzlaboratoryjnych wraz z kopiami certyfikatów uczestnictwa w kontrolach 2013-2015 wg wzoru stanowiącego załącznik nr VI do niniejszej SIWZ,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zostanie dokonany na podstawie załączonego do oferty Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego Oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr III do niniejszej SIWZ, że spełnia warunki dotyczące udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zostanie dokonany na podstawie załączonego do oferty Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego Oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr III do niniejszej SIWZ, że spełnia warunki dotyczące udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zostanie dokonany na podstawie załączonego do oferty Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego Oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr III do niniejszej SIWZ, że spełnia warunki dotyczące udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wzór stanowi zał. nr IV do SIWZ; 2) Oświadczenie Wykonawcy, że jako podmiot bierze udział w kontrolach wewnątrz i zewnątrzlaboratoryjnych wraz z kopiami certyfikatów uczestnictwa w kontrolach jakości w latach 2013-2015r.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Odległość - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmiany ilości przedmiotu zamówienia; 2) zmiany jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia; 3) zmianę terminu realizacji umowy; 4) zmianę okresu obowiązywania umowy, w tym w szczególności o czas konieczny dla przeprowadzenia kolejnego postępowania o udzielenie zamówienia na analogiczny przedmiot zamówienia; 5) zmiany wysokości poszczególnych asortymentów składających się na przedmiot zamówienia wycenionych w ofercie Wykonawcy - o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem, ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za poprzedni rok kalendarzowy, przy czym zmiana taka może zostać wprowadzona najwcześniej po 2017 roku; 2. Warunkiem dokonania zmian wskazanych powyżej może być: 1) wprowadzony zostanie na rynek przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony; 2) wystąpi przejściowy brak produktu przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową; 3) nastąpi zmiana organizacyjna po stronie Zamawiającego, w szczególności w zakresie organizacji pracy laboratorium; 4) nastąpi zmiana w zakresie liczby badań objętych zapotrzebowaniem; 5) wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń diagnostycznych; 6) w wyniku zmiany umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości badań wykonywanych; 7) będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii; 8) będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa; 9) zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozbogatynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Gminny ul. Szpitalna 16, 59-920 Bogatynia w godzinach 7:00 - 14:35..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2016 godzina 10:00, miejsce: miejsce: Dział Zamówień Publicznych ul. Szpitalna 16, 59-920 Bogatynia..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.