Łódź: Rozbiórka zespołu budynków przy ul. Wierzbowej 41-43
Numer ogłoszenia: 314449 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa , ul. Tymienieckiego 5, 90-365 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384711, faks 042 6384747.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka zespołu budynków przy ul. Wierzbowej 41-43.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: rozbiórki obiektów budowlanych nieużytkowanych, znajdujących się na nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków w Łodzi pod nr A/328, położonej w Łodzi przy ulicy Wierzbowej 41-43, na działce nr 228/8 w obrębie S-02: 1.1) budynku administracyjnego murowanego, parterowego, bez podpiwniczenia, o powierzchni użytkowej 106,0 m2 oraz ogrodzenia murowanego o wysokości 2,6 m i długości 49,0 m; 1.2) budynku łącznika murowanego, parterowego, bez podpiwniczenia, o powierzchni użytkowej 62,6 m2; 1.3) budynku gospodarczego murowanego, parterowego, bez podpiwniczenia, o powierzchni użytkowej 102,9 m2; 1.4) budynku gospodarczego drewnianego, parterowego, bez podpiwniczenia, o powierzchni użytkowej 50,0 m2; 1.5) wiaty magazynowej w konstrukcji szkieletowej, stalowej, o powierzchni użytkowej 50,0 m2; 1.6) dwóch garaży stalowych typu blaszak, o powierzchni 18,0 m2 każdy; 1.7) budynku gospodarczego, murowanego, parterowego, bez podpiwniczenia, o powierzchni użytkowej 21,0 m2. 2. Obiekty budowlane, przeznaczone do rozbiórki, nie są objęte wpisem do rejestru zabytków, prowadzonego przez Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, ani nie figurują w ewidencji zabytków, prowadzonej przez Miejskiego Konserwatora Zabytków. 3. Szczegółowy opis robót zawarty jest w: - Projekcie budowlanym rozbiórki pt. Rozbiórka zespołu budynków w tym: administracyjnego, gospodarczych - 3 sztuki, garaży stalowych - 2 sztuki i budynku tzw. łącznika oraz wiaty, szaletów i śmietnika, opracowanym w sierpniu 2008 r. przez OMEGA NIERUCHOMOŚCI Grzegorz Kurela, z siedzibą w Łodzi; - Planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na budowie; - Przedmiarze robót. 4. Zamawiający zastrzega, iż warunkiem należytego wykonania robót będzie bezwzględne przestrzeganie poniższych wytycznych, dotyczących sposobu wykonania robót: - Gruz z materiału rozbiórkowego należy wywieźć na właściwe wysypisko. - Uzyskane w trakcie rozbiórki odpady: papa asfaltowa oraz płyty cementowo-azbestowe należy zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami, a zwłaszcza z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 roku w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. Nr 71 poz. 649). - Należy bezwzględnie rozebrać podziemne części obiektów. Nie wolno pozostawić ich w ziemi. - Wykopy po rozbiórkach elementów podziemnych należy zasypywać ziemią (grunt kat. I-II). - Należy zapewnić pełną ochronę drzew przed uszkodzeniem lub zniszczeniem w trakcie wykonywania robót rozbiórkowych. Korzenie drzew, odsłonięte w trakcie wykonywania robót, należy zabezpieczyć we właściwy, profesjonalny sposób. Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji sposobu zabezpieczenia korzeni drzew.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 0.00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem zamówienia, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, c. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, d. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Sposób dokonywania oceny spełnienia ww. warunków: ad. a. warunek ten spełnią wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą zgodnie z przedmiotem zamówienia tj. obejmującą w swym zakresie wykonawstwo robót rozbiórkowych; ad. b. warunek ten spełnią wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), wykonali należycie co najmniej dwie roboty polegające na: rozbiórce obiektów budowlanych o łącznej wartości powyżej 100.000,00 zł brutto. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, należy udokumentować posiadane doświadczenie wynikające z prowadzonych prac o tej samej wartości i ilości w okresie prowadzonej działalności; ad. c. warunek ten spełniają wykonawcy, którzy dysponują: - co najmniej 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (kierownik budowy) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia takiej osoby; ad. d. warunek ten spełniają wykonawcy, którzy wykażą się polisą lub innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, na kwotę co najmniej 100.000 zł; ad. e. warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, oraz załączą do oferty dokumenty i oświadczenia, wymienione w części VI specyfikacji, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów według kryterium: spełnia - nie spełnia. 4. Wykonawcy, którzy nie spełnią warunków wskazanych w pkt. 1 lit. a - e, z uwzględnieniem art. 26 ust. 3 ustawy, zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że spełniają: - łącznie wszyscy Wykonawcy: warunki określone w pkt. 1 lit. b, c, d, na potwierdzenie których należy załączyć dokumenty i oświadczenia wymienione w części VI pkt. 2 - 5 specyfikacji; - każdy z Wykonawców: warunki określone w pkt 1 lit. a, e, na potwierdzenie których należy załączyć dokumenty i oświadczenia wymienione w części VI pkt. 1 i 6 specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub zaktualizowany przez organ wydający dokument) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 2. Wykaz robót zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat : tj. co najmniej dwie roboty polegające na rozbiórce obiektów budowlanych o łącznej wartości powyżej 100.000,00 zł brutto, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania. Jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, należy udokumentować posiadane doświadczenie wynikające z prowadzonych prac o tej samej ilości i wartości w tym okresie, zgodnie z załączonym drukiem. 3. Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt. 2 (o wykazanej w wykazie wartości), zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji, posiadanych uprawnień i odpowiednio członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego: min. 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi: w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (kierownik budowy). 5. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, na kwotę co najmniej 100.000 zł. 6. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy (druk załączony do specyfikacji). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 1, składa odpowiednie dokumenty, wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.uml.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 90-365 Łódź ul. Ks. Biskupa Wincentego Tymienieckiego 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2008 godzina 10:00, miejsce: 90-365 Łódź ul. Ks. Biskupa Wincentego Tymienieckiego 5 pok. 117.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługi kompleksowej organizacji imprez plenerowych
- 29/ZP2024- Świadczenie usług pralniczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Remont schodów zewnętrznych do budynków Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- MZŻ.262.10.2024.T - Usuwanie usterek i awarii w żłobkach MZŻ w Łodzi w okresie 6 miesięcy
- Wykonanie projektu wielobranżowego wykonawczego zagospodarowania terenu PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa koszy na odpady o pojemności 35l i 45l dla SP ZOZ CSK UM w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Ulepszenie nawierzchni jezdni w ciągach dróg powiatowych
- Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Puławy
- Remont chodników w ciągu dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego w podziale na zadania.
- Budowa drogi gminnej ul. Osiedlowej w Gródku
- Remont drogi wewnętrznej dojazdowej do pól w m. Czarna Góra
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.