eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Usługi Pralnicze dla SPZOZ w Lubartowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-28

Ogłoszenie nr 314364 - 2016 z dnia 2016-09-28 r.

Lubartów: Usługi Pralnicze dla SPZOZ w Lubartowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 305992-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 43121995700000, ul. ul. Cicha  14, 21100   Lubartów, państwo , woj. lubelskie, tel. 81 855 66 08, faks 81 855 66 08, e-mail
Adres strony internetowej (URL): http://www.spzoz-lubartow.pl/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://www.spzoz-lubartow.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzileny Publiczny Zakład Opieki Zdrowowtnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi Pralnicze dla SPZOZ w Lubartowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SZP/18/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Asortyment prania który obejmuje: bieliznę pościelową (poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, parawany), bieliznę operacyjną (bluzy, spódnice, spodnie, sukienki), bieliznę porodową, bieliznę zakażoną, bieliznę niemowlęcą plus pieluchy i kocyki, bieliznę noworodkową plus pieluchy i kocyki, rożki, kompresy białe i zielone, serwety, odzież szpitalna (piżamy, koszule, szlafroki itp.), odzież ochronną personelu (fartuchy, ubrania lekarskie damskie i męskie, bluzy, spodnie, fartuchy barierowe), materace, ręczniki, ścierki, obrusy i serwety, koce poduszki, kołdry, firanki, zasłony, wkłady wymienne, do mopa, ściereczki kolorowe. Odzież roboczą pracowników gospodarczych (spodnie, bluzy koszule flanelowe, T-shirty, fartuchy robocze, kamizelki ocieplane, bluzy polarowe, kurtki zimowe). 2. Odbiór asortymentu brudnego z poszczególnych komórek organizacyjnych będzie odbywał się przez pracownika Zamawiającego. 3. Sortowanie, liczenie, ewidencjonowanie i pakowanie asortymentu brudnego prania leży po stronie Zamawiającego. 4. Odbiór asortymentu brudnego z magazynu od Zamawiającego i transport do pralni Wykonawcy odbywać się będzie 5 razy w tygodniu. 5. Dodatkowe kursy w zależności od potrzeb. Przerwa między kursami nie może być dłuższa niż 2 dni (np. Przerwy świąteczne, długie weekendy). 6. Prowadzenie w uzasadnionych sytuacjach wstępnej dezynfekcji lub dezynsekcji wydzielonej oznakowanej przez Zamawiającego bielizny i odzieży szpitalnej i innej. 7. Suszenie, prasowanie, maglowanie. 8. Oddzielne pakowanie bielizny i odzieży nadającej się do reperacji ma odbywać się po uprzednim jej upraniu (część bielizny ulega uszkodzeniu w czasie użytkowania, jak również w czasie prania). Bielizna czysta nie nadająca się do reperacji (nie z winy Wykonawcy) wykorzystywana jest przez Zamawiającego do innych celów. 9. Oddzielne pakowanie uszkodzonej bielizny i odzieży nie nadającej się do reperacji. 10. Pakowanie suchego asortymentu czystego w worki foliowe na czas transportu - worki zabezpiecza Wykonawca. 11. Dostarczenie przez Wykonawcę upranej, spakowanej i posegregowanej na poszczególne komórki organizacyjne w worki lub pojemniki do pakowania asortymentu czystego - do magazynu bielizny czystej dzierżawionego przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego. 12. Bielizna będzie ważona przed upraniem. 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady i warunki świadczenia usługi pralniczej zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. 14. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) : - 98310000-9 Usługa prania i czyszczenia na sucho - 98311000-6 Usługa odbierania prania - 98315000-4 Usługa prasowania - 98300000-6 Różne usługi 15. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 16. Nie dopuszcza się składania ofert równoważnych. 17. Dla potrzeb wyliczenia ceny oferty, należy przyjąć ilość asortymentu do prania w okresie jednego miesiąca 7.200 kg. 18. Ilość asortymentu zleconego przez Zamawiającego do prania w okresie jednego miesiąca wyniesie szacunkowo 7.200 kg., ilość ta może być w poszczególnych miesiącach większa lub mniejsza w zależności od potrzeb Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 98310000-9
Dodatkowe kody CPV: 98311000-6, 98315000-4, 98300000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Usługi praliczne dla SPZOZ w Lubartowie
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/09/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT180576
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiebiorstwo Usługowow - Handlowe "Super Ola" Hanc Robert,  ,  ul. Chełmska 26,  22-150,  Wierzbica,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 238464
Oferta z najniższą ceną/kosztem 238464Oferta z najwyższą ceną/kosztem 238464
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.