eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › świadczenie usług opiekuńczych podstawowych w miejscu zamieszkania osobom, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn, wymagają pomocy innych osób



Ogłoszenie z dnia 2016-09-27

Ogłoszenie nr 314210 - 2016 z dnia 2016-09-27 r.

Gliwice: świadczenie usług opiekuńczych podstawowych w miejscu zamieszkania osobom, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn, wymagają pomocy innych osób
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 345197300000, ul. ul. Górnych Wałów  9, 44100   Gliwice, państwo , woj. śląskie, tel. 323 359 700, faks 322 308 027, e-mail
Adres strony internetowej (URL): http://opsgliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

świadczenie usług opiekuńczych podstawowych w miejscu zamieszkania osobom, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn, wymagają pomocy innych osób

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.321.22.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych (podstawowych) w miejscu zamieszkania osób, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy w następującej formie: - robienie zakupów - zakup w najbliższym sklepie artykułów spożywczych, środków czystości oraz higieny osobistej tylko na potrzeby osoby objętej usługami; - przygotowanie i podanie posiłków - przygotowanie co najmniej jednego ciepłego posiłku z uwzględnieniem zalecanej przez lekarza diety; - dostarczanie posiłków - przyniesienie gorącego posiłku ze stołówki współpracującej z OPS lub najbliżej położonego od miejsca zamieszkania baru, jadłodajni; - pomoc przy spożywaniu posiłków - podanie posiłku, czynności ułatwiające spożywanie posiłku w zależności od potrzeb i stanu zdrowia osoby objętej usługami w tym pomoc w karmieniu; - pomoc przy wykonywaniu zabiegów higieniczno - pielęgnacyjnych: o pomoc przy myciu, kąpieli - pomoc przy myciu obwodowych części ciała, podmyciu krocza, czesaniu włosów, obcinaniu paznokci, czyszczeniu uszu i higienie jamy ustnej (myciu zębów i czyszczeniu protez zębowych). o pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych- pomoc w doprowadzaniu klienta do urządzeń sanitarnych; - zmiana bielizny osobistej wraz ze zmianą pampersa i podmyciem; - przesłanie łóżka, także zmiana bielizny pościelowej; - układanie chorego w łóżku, pomoc przy zmianie pozycji w łóżku; - mierzenie ciśnienia tętniczego, temperatury ciała przy użyciu sprzętu klienta; - utrzymanie w czystości naczyń stołowych, kuchennych i innego sprzętu gospodarstwa domowego używanego do przygotowania i spożywania posiłku dla osoby objętej usługami; - utrzymanie w czystości bielizny pościelowej i odzieży używanej przez klienta o pranie bielizny osobistej oraz lekkiej odzieży przy użyciu pralki i środków piorących klienta, o zanoszenie i odbiór do i z pralni odzieży i bielizny pościelowej nie częściej niż raz na dwa tygodnie; - utrzymanie w czystości pomieszczeń użytkowych: pomoc przy wykonywaniu podstawowych prac porządkowych w pomieszczeniach zajmowanych przez klienta tj. ścieranie kurzy, mycie podłóg, odkurzanie dywanów, mycie okien raz na kwartał; - utrzymanie w czystości sprzętu sanitarnego i urządzeń sanitarnych; - zamawianie koniecznych wizyt lekarskich, realizacja recept osoby objętej usługami; - pomoc w dotarciu i powrocie do i z placówek służby zdrowia, urzędów, banków, ośrodków wsparcia lub doprowadzenie do środka transportu; - załatwianie spraw bieżących - dotyczy osób samotnych, których stan zdrowia nie pozwala na samodzielne załatwienie spraw urzędowych; - prowadzenie przez opiekunki zeszytu wydatków oraz rozliczanie się z wydanych pieniędzy na podstawie paragonów, dowodów wpłat (które są zawsze dostępne w zeszycie); - podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań - dostarczanie prasy, książek , czytanie - w sezonie grzewczym przynoszenie opału z piwnicy, palenie w piecu w pomieszczeniach, w których przebywa osoba objęta usługami, pomoc przy zakupie opału.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 85312000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT133000
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Stowarzyszenie Pomocy Rodzinom Osób Niepełnosprawnych Oraz Im Samym "CONVIVERE",  ,  Okrzei 6/16,  40-136,  Katowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 133000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 133000Oferta z najwyższą ceną/kosztem 133000
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Pierwsze postępowanie przetargowe prowadzone na przedmiotowe usługi zostało unieważnione. Obecnie trwa kolejne postępowanie przetargowe, które jeszcze nie doprowadziło do podpisania umowy na usługi opiekuńcze. Natomiast usługi te muszą być wykonywane nieprzerwalnie. Podstawa prawna: art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.