eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wykonanie prac geodezyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-20

Białystok: Wykonanie prac geodezyjnych
Numer ogłoszenia: 314210 - 2015; data zamieszczenia: 20.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów podziału nieruchomości położonych na terenie miasta Białegostoku. 1. Zakres prac obejmuje: CZĘŚĆ I Opracowanie projektów podziału nieruchomości pod przebudowę ulicy Konstantego Ciołkowskiego w Białymstoku oznaczonych numerami geodezyjnymi: 562/2, 561/1, 561/2, 558, 546/2, 286, 1048, 113/4, 111, 110/18, 110/19, 110/20, 110/21, 110/11, 110/22, 110/27, 109/41, 36/1, 107 w obrębie nr 10 - Mickiewicza (każda na 2 części); 743/2, 742, 272, 317, 139/2, 140, 11/1, 12/1, 13/1, 14/2, 15/2, 16/2, 17/2, 18/2, 19/2, 20/2, 21/2, 22/2, 24, 25, 27/2, 31, 28/1, 32/2, 33/2, 34, 37, 38, 41, 43, 46, 49, 52, 55, 58, 64, 99 w obrębie nr 21 - Dojlidy (każda na 2 części); 741/2 w obrębie nr 21 - Dojlidy (na 3 części) - łącznie (57 działek). CZĘŚĆ II Opracowanie projektów podziału nieruchomości pod przebudowę ulicy Konstantego Ciołkowskiego w Białymstoku oznaczonych numerami geodezyjnymi: 1600/12, 1600/13, 1600/14, 1600/15, 1600/9, 1600/10, 1601, 1602, 1605, 1608, 1609, 1610, 1611, 1612, 1619/2, 1619/1, 1632, 1629, 1628, 1639, 1637, 1665, 1668, 1669, 1672, 1673, 1674, 1675, 1424/1, 1424/2, 1426/2, 1431, 1432, 1438/2, 1439, 1440, 1444, 1445, 1446, 1448, 1449, 1450, 1476, 1475, 1477, 1480, 1481, 1484, 1485, 1491, 1492, 1494, 1489, 1488, 1487/2, 1486/2, 1483/2, 923, 922, 716/13, 834/4, 833/1, 832, 831, 830, 829, 828, 827, 826, 834/7, 833/3, 927/2, 928/2, 929, 931, 1701/37, 932/3, 932/8, 932/7, 455/2, 455/12, 455/6, 455/11, 455/10, 455/9, 454/6, 454/5, 454/8, 454/13, 454/3, 454/4, 450/3, 451, 452/2, 453, 924, 1701/38, 459/9, 1701/6, 1701/39, 1701/25, 917 w obrębie nr 19 - Skorupy (każda na 2 części); 1493, 888 w obrębie nr 19 - Skorupy (każda na 3 części) - łącznie (104 działki). CZĘŚĆ III Opracowanie projektu podziału nieruchomości oznaczonej numerem geodezyjnym 548 w obrębie nr 16 - Wygoda (na 2 części). CZĘŚĆ IV Opracowanie projektu podziału nieruchomości rolnej oznaczonej numerem geodezyjnym 1311/3 w obrębie nr 20 - Przemysłowy (na 2 części). 1) Projekty podziału należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. nr 268, poz. 2663) oraz z uwzględnieniem sposobu postępowania przy sporządzaniu dokumentów wymaganych w tym postępowaniu ich rodzaju i treści a także ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2015 r. poz. 782 ze zm.), 2) Protokół z przyjęcia granic nieruchomości powinien być wykonany zgodnie z § 7 ww. rozporządzenia, 3) Należy pomierzyć motywy do podziału, 4) Wymagana jest trwała stabilizacja nowo powstałych punktów granicznych, 5) Okazanie nowych granic i zastabilizowanych punktów granicznych, powinno odbywać się przy współudziale przedstawiciela Gminy Białystok i zainteresowanych stron niezależnie czyją własność stanowią nieruchomości. 2. Dokumentacja przekazywana Zamawiającemu, powstała z wykonania prac określonych w rozdziale I pkt 1 winna być uwierzytelniona na koszt wykonawcy. 3. Zamawiający z opracowania projektu podziału każdej działki wymaga po jednym egzemplarzu uwierzytelnionych dokumentów oraz po sześć egzemplarzy kopii uwierzytelnionych dokumentów - dotyczy części I, II. 4. Zamawiający z opracowania projektu podziału działki wymaga jednego egzemplarza uwierzytelnionych dokumentów i niezbędnej ilości kopii uwierzytelnionych dokumentów (3 egz. + tyle egzemplarzy ile jest stron postępowania) oraz protokołu z przyjęcia granic nieruchomości (kopia materiału zasobu) - dotyczy części III. 5. Zamawiający z opracowania projektu podziału działki wymaga jednego egzemplarza uwierzytelnionych dokumentów i pięciu egzemplarzy kopii uwierzytelnionych dokumentów oraz wyznaczenia, utrwalenia na gruncie nowych punktów granicznych i okazania ich stronom - dotyczy części IV. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia przedmiotu zamówienia określonego w rozdz. I pkt 1..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego (dotyczy części I, II).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE WNIESIENIA WADIUM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien wykazać się, wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: a) 10 podziałów działek - dotyczy Wykonawców składających ofertę na część I, II, b) 1 podziału działki - dotyczy Wykonawców składających ofertę na część III, IV z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje: - co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia geodezyjne z zakresu 1, 2 wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    za główne usługi, których dotyczy obowiązek wskazania w wykazie i załączenia ww. dowodów, uznaje się usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w sekcji III.3.2); Zamawiający nie wymaga wskazania w wykazie informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie oraz wskazania w nim wszystkich wykonanych usług;;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w sekcji III.4.2) tiret 2 oraz sekcji III.4.4) tiret 1, 2) warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia badane będą łącznie - dokumenty określone w sekcji III.4.1) tiret 1, 2, 3 i 4 winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w sekcji III.4.1) oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania określone w sekcji III.4.2) tiret 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2b) ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach ekonomicznych lub finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (na lub wg. zał. nr 6 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające, że osoba podpisująca takie zobowiązanie, była uprawniona do działania w imieniu podmiotu trzeciego (ewentualne pełnomocnictwo należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem). 3. W przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów stanowiące dowody, muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 4. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda złożenia dokumentów dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Udostępnienie potencjału dotyczącego wiedzy i doświadczenia wiąże się z udziałem podmiotu udostępniającego w realizacji zamówienia, np. w formie podwykonawstwa, konsultacji, doradztwa. 5. Dowodami, o których mowa w rozdz. VI pkt 1 ppkt 2 są: 1) poświadczenie; 2) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. 6.Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1) tiret 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, 2) dokumenty, o których mowa w sekcji III.4.3.1) tiret 1 lub zastępujący je dokument o którym mowa w pkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin opracowania dokumentacji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Białymstoku Departament Geodezji, ul. Słonimska 2/2, 15-950 Białystok, pokój 115 nr faksu: 85/869 63 17 e-mail: zorzelowska@um.bialystok.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2015 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Białymstoku Departament Geodezji, ul. Słonimska 2/2, 15-950 Białystok, pokój 106.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie projektów podziału nieruchomości pod przebudowę ulicy Konstantego Ciołkowskiego w Białymstoku (57 działek)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektów podziału nieruchomości pod przebudowę ulicy Konstantego Ciołkowskiego w Białymstoku oznaczonych numerami geodezyjnymi: 562/2, 561/1, 561/2, 558, 546/2, 286, 1048, 113/4, 111, 110/18, 110/19, 110/20, 110/21, 110/11, 110/22, 110/27, 109/41, 36/1, 107 w obrębie nr 10 - Mickiewicza (każda na 2 części); 743/2, 742, 272, 317, 139/2, 140, 11/1, 12/1, 13/1, 14/2, 15/2, 16/2, 17/2, 18/2, 19/2, 20/2, 21/2, 22/2, 24, 25, 27/2, 31, 28/1, 32/2, 33/2, 34, 37, 38, 41, 43, 46, 49, 52, 55, 58, 64, 99 w obrębie nr 21 - Dojlidy (każda na 2 części); 741/2 w obrębie nr 21 - Dojlidy (na 3 części) - łącznie (57 działek)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin opracowania dokumentacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie projektów podziału nieruchomości pod przebudowę ulicy Konstantego Ciołkowskiego w Białymstoku (104 działki)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektów podziału nieruchomości pod przebudowę ulicy Konstantego Ciołkowskiego w Białymstoku oznaczonych numerami geodezyjnymi: 1600/12, 1600/13, 1600/14, 1600/15, 1600/9, 1600/10, 1601, 1602, 1605, 1608, 1609, 1610, 1611, 1612, 1619/2, 1619/1, 1632, 1629, 1628, 1639, 1637, 1665, 1668, 1669, 1672, 1673, 1674, 1675, 1424/1, 1424/2, 1426/2, 1431, 1432, 1438/2, 1439, 1440, 1444, 1445, 1446, 1448, 1449, 1450, 1476, 1475, 1477, 1480, 1481, 1484, 1485, 1491, 1492, 1494, 1489, 1488, 1487/2, 1486/2, 1483/2, 923, 922, 716/13, 834/4, 833/1, 832, 831, 830, 829, 828, 827, 826, 834/7, 833/3, 927/2, 928/2, 929, 931, 1701/37, 932/3, 932/8, 932/7, 455/2, 455/12, 455/6, 455/11, 455/10, 455/9, 454/6, 454/5, 454/8, 454/13, 454/3, 454/4, 450/3, 451, 452/2, 453, 924, 1701/38, 459/9, 1701/6, 1701/39, 1701/25, 917 w obrębie nr 19 - Skorupy (każda na 2 części); 1493, 888 w obrębie nr 19 - Skorupy (każda na 3 części) - łącznie (104 działki)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin opracowania dokumentacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie projektu podziału nieruchomości oznaczonej numerem geodezyjnym 548 w obrębie nr 16 - Wygoda (na 2 części)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu podziału nieruchomości oznaczonej numerem geodezyjnym 548 w obrębie nr 16 - Wygoda (na 2 części)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin opracowania dokumentacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opracowanie projektu podziału nieruchomości rolnej oznaczonej numerem geodezyjnym 1311/3 w obrębie nr 20 - Przemysłowy (na 2 części)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu podziału nieruchomości rolnej oznaczonej numerem geodezyjnym 1311/3 w obrębie nr 20 - Przemysłowy (na 2 części)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin opracowania dokumentacji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.