eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie obsługi prawnej dla Oddziału Terenowego Agencji Rynku Rolnego w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-20

Warszawa: Świadczenie obsługi prawnej dla Oddziału Terenowego Agencji Rynku Rolnego w Warszawie
Numer ogłoszenia: 314122 - 2015; data zamieszczenia: 20.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rynku Rolnego , ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 661 72 72, faks 22 376 73 79.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie obsługi prawnej dla Oddziału Terenowego Agencji Rynku Rolnego w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. CPV: 79.10.00.00-5 (Usługi prawnicze). 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej dla Oddziału Terenowego Agencji Rynku Rolnego w Warszawie, określonej w ustawie z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 10, poz. 65, z późn. zm.) / w ustawie z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (Dz. U. z 2009 r. Nr 146, poz. 1188 z późn. zm.), a w szczególności do: 1) świadczenia w imieniu i na rzecz ARR zastępstw procesowych w postępowaniach: sądowym, administracyjnym i przed innymi organami orzekającymi; 2) doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego oraz konsultowania z Zamawiającym taktyki postępowania; 3) oceny zasadności kontynuowania sporu w postępowaniu sądowym lub przed innym organem, oceny zasadności zawarcia ugody; 4) sporządzania wniosków, pozwów, odwołań, apelacji i innych pism procesowych w sprawach sądowych, administracyjnych i przed innymi organami orzekającymi; 5) sporządzania sprawozdań z realizacji zastępstw procesowych świadczonych na rzecz ARR- każdorazowo po rozprawie (posiedzeniu) lub innej czynności dokonanej w danej sprawie, a ponadto okresowo, z częstotliwością raz na kwartał, a przypadku gdy nie nastąpiły zmiany w stanie sprawy nie rzadziej niż raz na rok i przekazywania ich do wiadomości Dyrektorowi Oddziału oraz Dyrektorowi Biura Prawnego w Centrali ARR; 6) sporządzania opinii prawnych, udzielania porad prawnych i wyjaśnień w sprawach dotyczących stosowania przepisów prawa; 7) opiniowania pod względem prawnym projektów decyzji i innych rozstrzygnięć administracyjnych Dyrektora Oddziału; 8) współdziałania w opracowywaniu zawieranych przez Oddział projektów umów; 9) uczestniczenia w postępowaniu egzekucyjnym oraz w procesie windykacji wierzytelności ARR związanych z działalnością Oddziału; 10) sygnalizowania Dyrektorowi Oddziału zmian stanu prawnego i - stosownie do potrzeb - inicjowania modyfikacji sposobu postępowania, przyjętego w Oddziale. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 6 do SIWZ (Istotne Postanowienia Umowy - IPU). 4. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy, Zamawiający zastrzega, że kluczowe części zamówienia, nie mogą być powierzone podwykonawcom (z zastrzeżeniem art. 36a ust. 3 ustawy)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na obsłudze prawnej w charakterze radcy prawnego bądź adwokata w jednostce administracji publicznej w zakresie stosowania przepisów Wspólnej Polityki Rolnej, trwającą przez okres minimum 10 miesięcy o wartości co najmniej 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) brutto. UWAGA: W przypadku podania wartości usług w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli osoba która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia radcy prawnego/adwokata z co najmniej 60 miesięcznym doświadczeniem w obsłudze prawnej jednostek administracji publicznej stosujących przepisy prawa rolnego, Wspólnej Polityki Rolnej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 65
  • 2 - Doświadczenie - 35

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w szczególności: a) w przypadku zmiany siedziby Oddziału Terenowego, miejscem świadczenia i realizacji przedmiotu Umowy będzie nowy adres siedziby Oddziału Terenowego; b) w przypadku zmiany Wytycznych Bezpieczeństwa Informacji dla Kontrahentów i osób zewnętrznych, wiążąca będzie nowa treść ww. dokumentu, pod warunkiem przekazania jej treści w formie pisemnej lub co najmniej na podany adres poczty elektronicznej Wykonawcy:...@...; c) zmiana związana z warunkami płatności może dotyczyć przesunięcia terminu płatności należnej za wykonanie przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 1, o okres niezbędny do uzyskania środków finansowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rynku Rolnego, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Agencji Rynku Rolnego w Warszawie, w Kancelarii ARR, wejście główne, pietro I..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w pkt. 4 załącznika nr 1 do SWIZ (Formularz ofertowy) 1 osobę (słownie: jedną), która wykonywać będzie przedmiot zamówienia. Brak wypełnienia przez Wykonawcę pkt. 4-5 Załącznika nr 1 do SIWZ (Formularz ofertowy) spowoduje odrzucenie oferty. 2. Zamawiający w kryteriach dotyczących doświadczenia dokona oceny ofert na podstawie właściwości wykonawcy tj. oceni doświadczenie 1 (słownie: jednej) osoby, która wykonywać będzie przedmiot zamówienia. 3. Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy zamówienia w oparciu o niżej wymienione kryteria oceny: a) wyrażona w złotych cena brutto - waga: 65 %; Liczba punktów w tym kryterium będzie obliczana wg następującego wzoru: Cmin C = -------------------------------------- x 65 Cbad C - ilość punktów w kryterium: cena; Cmin - cena najniższa spośród ważnych ofert w danym zadaniu częściowym; Cbad - cena oferty badanej w danym zadaniu częściowym. b) doświadczenie - waga: 35%, na które składają się: - Doświadczenie osoby, która wykonywać będzie przedmiot zamówienia w obsłudze prawnej jednostek administracji publicznej stosujących przepisy prawa rolnego, Wspólnej Polityki Rolnej - waga: 25 %; - Doświadczenie osoby, która wykonywać będzie przedmiot zamówienia w stosowaniu przepisów prawa na rzecz agencji płatniczej Unii Europejskiej - waga: 10%. W części kryterium: Doświadczenie osoby, która wykonywać będzie przedmiot zamówienia w obsłudze prawnej jednostek administracji publicznej stosujących przepisy prawa rolnego, Wspólnej Polityki Rolnej - waga: 25%, maksymalna ilość punktów: 25 (D1). Wykonawca otrzyma następującą liczbę punktów - w zależności od tego, jak długi okres posiadanego doświadczenia wykaże: - do 60 miesięcy - 0 pkt, - od 61 miesięcy - do 70 miesięcy - 5 pkt, - od 71 miesięcy - do 80 miesięcy - 10 pkt, - od 81 miesięcy i więcej - 25 pkt. W części kryterium: Doświadczenie osoby, która wykonywać będzie przedmiot zamówienia w stosowaniu przepisów prawa na rzecz agencji płatniczej Unii Europejskiej - 10%, maksymalna ilość punktów: 10 (D2) Wykonawca otrzyma następującą liczbę punktów - w zależności od tego, jak długi okres posiadanego doświadczenia wykaże: - do 20 miesięcy - 0 pkt, - od 21 miesięcy - do 35 miesięcy - 5 pkt, - od 36 miesięcy i więcej - 10 pkt. 4. Punktacje będą zaokrąglane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów, obliczoną według wzoru: P = C + D1 + D2, gdzie: P - całkowita ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie; C - ilość punktów w kryterium: cena; D1 - ilość punktów w kryterium: oświadczenie w obsłudze prawnej jednostek administracji publicznej związanych ze stosowaniem przepisów prawa rolnego, Wspólnej Polityki Rolnej; D2 - ilość punktów w kryterium: Doświadczenie osoby, która wykonywać będzie przedmiot zamówienia w stosowaniu przepisów prawa na rzecz agencji płatniczej Unii Europejskiej. 6. Badania i oceny ofert dokona komisja przetargowa powołana przez Zamawiającego, w oparciu o wymagania postawione w SIWZ. UWAGA!!! Przez obsługę prawną jednostek administracji publicznej należy rozumieć administrację rządową (administracja rządowa centralna: Prezes Rady Ministrów, Rada Ministrów, ministrowie i centralne organy administracji rządowej oraz administracja rządowa terenowa: wojewoda i podległe mu służby, organy administracji niezespolonej), administrację samorządową (sejmik województwa, rada powiatu, rada gminy, marszałek i zarząd województwa, starosta i zarząd powiatu, wójt, burmistrz, prezydent), administrację państwową (np. Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej, organy Najwyższej Izby Kontroli, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, Rzecznik Praw Obywatelskich, Krajowa Rada Sądownictwa, organy Narodowego Banku Polskiego, w tym Krajowa Rada Polityki Pieniężnej, centralne organy administracji podległe Sejmowi) oraz państwowe osoby prawne. Pod pojęciem przepisów Wspólnej Polityki Rolnej rozumie się przepisy niżej wyszczególnionych aktów prawnych, stanowiących podstawy WPR (lub aktów prawnych obowiązujących wcześniej, uchylonych przez wyszczególnione poniżej): - rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1308/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiające wspólną organizację rynków produktów rolnych oraz uchylające rozporządzenia Rady (EWG) nr 922/72, (EWG) nr 234/79, (WE) nr 1037/2001 i (WE) nr 1234/2007 (Dz.U.UE L z dnia 20 grudnia 2013 r.); - rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1307/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiające przepisy dotyczące płatności bezpośrednich dla rolników na podstawie systemów wsparcia w ramach wspólnej polityki rolnej oraz uchylające rozporządzenie Rady (WE) nr 637/2008 i rozporządzenie Rady (WE) nr 73/2009 (Dz.U.UE L z dnia 20 grudnia 2013 r.); - rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1306/2013 z dnia 17 grudnia 2013 w sprawie finansowania wspólnej polityki rolnej, zarządzania nią i monitorowania jej oraz uchylające rozporządzenia Rady (EWG) nr 352/78, (WE) nr 165/94, (WE) nr 2799/98, (WE) nr 814/2000, (WE) nr 1290/2005 i (WE) nr 485/2008 (Dz.U.UE L z dnia 20 grudnia 2013 r.); - rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1305/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. w sprawie wsparcia rozwoju obszarów wiejskich przez Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW) i uchylające rozporządzenie Rady (WE) nr 1698/2005 (Dz.U.UE L z dnia 20 grudnia 2013 r.). Natomiast pod pojęciem prawa rolnego należy rozumieć całokształt norm prawnych prawa krajowego regulujących kształtowanie się ustroju rolnego, w tym także produkcji rolnej i rynku rolnego, a także zespół instytucji i rozwiązań prawnych o charakterze szczególnym, podyktowanym specyfiką rolnictwa..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.