eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Babice › Dostawa używanego, karosowanego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem 4 x 4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Babicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-20

Babice: Dostawa używanego, karosowanego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem 4 x 4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Babicach
Numer ogłoszenia: 313986 - 2015; data zamieszczenia: 20.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Babicach , ul. Krakowska 56, 32-551 Babice, woj. małopolskie, tel. 506 291 537.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.babice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ochotnicza straż pożarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanego, karosowanego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem 4 x 4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Babicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą - do miejsca wskazanego przez Zamawiającego - używanego, karosowanego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem 4 x 4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Babicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Silnik: wysokoprężny. Dopuszczalna Masa Całkowita max. 14 ton (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami i wyposażeniem) - ze względu na specyfikę terenu działania jednostki. Moc silnika min. 210 KM Paliwo: olej napędowy Układ elektryczny: napięcie 24V Rok produkcji: nie starszy niż 2005 rok Przebieg: nie większy niż 130 000 km Układ kierowniczy: przekładnia kierownicza wspomagana hydraulicznie Układ hamulcowy: pneumatyczny Zbiornik na wodę o pojemności min. 2400 litrów max. 3000 wykonany z kompozytu, stali nierdzewnej lub stali ocynkowanej Samochód z oryginalnie zamontowaną kierownicą po lewej stronie. Wydajność pompy nie mniejsza niż 1600 l/min. 1.Podwozie z kabiną: 1.Podwozie wraz z zabudową musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z ustawą prawo o ruchu drogowym. 2.Pojazd musi być wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno - ostrzegawcze, akustyczne i świetlne, modulator sygnałów i głośnik o mocy min. 100 W. Urządzenie akustyczne umożliwi podawanie komunikatów głosowych przez głośnik zewnętrzny. 3.Podwozie z silnikiem o mocy min. 210 KM. 4.Napęd 4 x 4 z blokadą mostu tylnego, blokadą mostu przedniego, blokadą między mostową. 5.Kabina jedno-modułowa z szyberdachem, minimum 7-osobowa, 4 drzwiowa, zapewniająca dostęp do silnika, odchylana hydraulicznie, siedzenia przodem do kierunku jazdy. Kabina musi być wyposażona w: - lusterko rampowe - krawężnikowe z prawej strony - schowek pod siedziskiem w tylnej części kabiny - uchwyty na aparaty w ilości minimum 2 szt. 6.Instalacja elektryczna 24 V. Moc alternatora i pojemność akumulatorów zapewnia pełne zapotrzebowanie na energię elektryczną przy jej maksymalnym obciążeniu. 7.Instalacja elektryczna wyposażona w główny wyłącznik bezpieczeństwa. 8.Pojazd wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego. 9.Pojazd wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno-ostrzegawcze (akustyczne i świetlne) pojazdu uprzywilejowanego, belka koloru niebieskiego z napisem STRAŻ na dachu kabiny, na tylnej ścianie pojazdu zamontowane 2 lampy typu LED koloru niebieskiego. Dodatkowe 2 lampy sygnalizacyjne z przodu pojazdu. 10.Układ hamulcowy pneumatyczny. 11.Funkcje wszystkich układów i urządzeń pojazdu muszą zachować swoje właściwości pracy w temperaturze -25°C do +50°C. 12.Pojemność zbiornika paliwa minimum 100 l. 13.Opony nieużywane w ilości 4 szt., profil uniwersalny lub kostka, wielosezonowe. 14.Kolory samochodu: - elementy podwozia, rama - w kolorze czarnym lub ciemno szarym - kabina, zabudowa - w kolorze czerwonym -nadkola i orurowanie w kolorze białym. 15. Pojazd wyposażony w skrzynię biegów w której wszystkie biegi są zsynchronizowane. 16.Ze względu na posiadane miejsce garażowe pojazd nie może być dłuższy niż 7,4 m i wyższy niż 3,3 m. 17.Uchwyty, klamki wszystkich urządzeń samochodu, drzwi żaluzjowych, szuflad, podestów, tac muszą być tak skonstruowane, aby umożliwiły obsługę w rękawicach. 18. Podesty zamykane przez siłowniki hydrauliczne. 19. Niezależne ogrzewanie przedziału kabinowego. 20. Pojazd wyposażony w orurowanie koloru białego na którym znajdują się 4 halogeny. 2.Zabudowa pożarnicza: 1. Zabudowa nadwozia wykonana ze stali zabezpieczonej antykorozyjnie, poszycie zewnętrzne - blacha aluminiowa. 2.Dach zabudowy w formie podestu roboczego, pokrytego blachą o właściwościach przeciwpoślizgowych. Konstrukcja dachu ma być przystosowana do obciążenia dwóch strażaków w pełnym ekwipunku i masą przewożonego sprzętu. Na dachu zamontowane uchwyty na drabinę, skrzynia na narzędzia oraz uchwyty na węże ssawne. Na dachu pojazdu musi znajdować się balustrada ochronna. Dopuszcza się wykorzystanie skrzyni. 3. Pojazd posiada drabinę do wejścia na dach z tyłu samochodu, wykonana z materiałów odpornych na korozję. W górnej części drabinki zamontowane poręcze ułatwiające wychodzenie. 4. Zabudowa wyposażona w schowki na bokach pojazdu, kryte żaluzją aluminiową oraz jeden z tyłu zabezpieczający autopompę. Układ żaluzji 3+3+1. 5.Schowki w dolnej części zabudowy otwierane z możliwością wykorzystania jako podesty robocze. 6.Spody i ścianki schowków służących jako podesty robocze wyłożone blachą o właściwościach przeciwpoślizgowych wykonane z aluminium. 7.Skrytki przeznaczone na osprzęt wodny: prądownice, smok ssawny, rozdzielacz, itp. wykonane z materiału nie chłonącego wodę. 8.Schowki nadwozia oświetlane wewnątrz - sterowanie oświetlenia z wewnątrz kabiny lub automatycznie przy otwarciu. 9.Skrytki na sprzęt i wyposażenie zamykane żaluzjami aluminiowymi pyło i wodoszczelnymi, z uszczelkami bocznymi, ze wspomaganiem otwarcia i systemem wykluczającym samoczynne opadanie. 10.Pojazd musi posiadać oświetlenie miejsca pracy przez szperacze pogorzeliskowe zamontowany z przodu pojazdu. 11.Oświetlenie pola pracy i schowków typu LED. 12.Belka ostrzegawcza tylna koloru pomarańczowego. 13.Pojazd musi posiadać oświetlenie miejsca pracy z tyłu pojazdu. 14.Zbiornik wody ze stali zabezpieczony anty-korozyjnie o pojemności min. 2500 l zbiornik wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiające jego bezpieczną eksploatację, z układem zabezpieczającym przed swobodnym wypływaniem wody w czasie jazdy, zbiornik wyposażony w falochrony. 15.Zbiornik środka pianotwórczego o pojemności nie mniejszej niż 300 litrów, wykonany ze stali nierdzewnej lub kompozytu, odporny na korozję. 16.Przedział autopompy ma znajdować się z tyłu pojazdu. W przedziale tym musi znajdować się tablica z manometrem, wyłącznik silnika pojazdu, regulator obrotów silnika, manometr ciśnienia wody. 17.Autopompa umożliwia podanie wody przez minimum dwie nasady tłoczne O75 wykonane zgodnie z polską normą, 18.Pojazd wyposażony w instalacje pneumatyczną z możliwością podłączenia zasilanie z zewnętrznego kompresora. 19. Wyciągarka elektryczna zamieszczona z przodu pojazdu o minimalnej sile uciągu 7500kg. 20.Samochód wyposażony w zwijadło szybkiego natarcia o długości węża min.40m. Umieszczoną na zwijadle, zakończoną prądownicą wodną lub wodno-pianową. Zwijadło szybkiego natarcia umożliwia podawanie wody z prądownicy bez względu na stopień rozwinięcia węża. 21. Samochód wyposażony w minimum dwie nasady tłoczne W-75 oraz jedną nasadę zasilającą W-75. 22. Zraszacze (4szt) zamontowane z przodu 2 szt., i po jednym na stronę prawą i lewą pojazdu. 23. Maszt oświetleniowy wysuwany pneumatycznie, halogenowy o mocy nie mniejszej niż 2000 W. 24. Niezależne ogrzewanie przedziału autopompy.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie sprecyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia dla tego warunku w niniejszym postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże według wzoru jak w załączniku Nr 1 do siwz, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonał lub wykonuje (przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych): -co najmniej jedno zamówienie o wartości min. 250.000,00 złotych porównywalne do przedmiotu zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie sprecyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia dla tego warunku w niniejszym postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie sprecyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia dla tego warunku w niniejszym postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie sprecyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia dla tego warunku w niniejszym postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

/jeżeli dotyczy/pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres reprezentacji, podpisane przez uprawnione osoby /jeżeli dotyczy/ pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wypełniony formularz ofertowy według załącznika Nr 4 do siwz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin dostawy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa warunki tej zmiany w następujących okolicznościach: a)zmiany obowiązującej stawki VAT, b)wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w ogłoszeniu o zamówieniu c)zmiany personelu Wykonawcy lub Zamawiającego oraz ewentualnych podwykonawców d)wykonania przez podwykonawcę innej części zamówienia, niż tej którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, w sytuacji kiedy będzie to korzystne w realizacji zamówienia e)realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, w sytuacji kiedy będzie to korzystne w realizacji zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.babice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ochotnicza Straż Pożarna w Babicach Adres:ul. Krakowska 56, 32-551 Babice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Babicach, ul. Krakowska 56, 32- 551 Babice (SPRAWY OBYWATELSKIE: ewidencja ludności, dowody osobiste, OSP, profilaktyka zdrowia).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.