eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętoszów › Wykonanie usługi z prawem opcji w zakresie konserwacji elementów konstrukcyjnych drogowego mostu składanego DMS- 65 dla Jednostki Wojskowej Nr 5350 w Świętoszowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-22

Świętoszów: Wykonanie usługi z prawem opcji w zakresie konserwacji elementów konstrukcyjnych drogowego mostu składanego DMS- 65 dla Jednostki Wojskowej Nr 5350 w Świętoszowie
Numer ogłoszenia: 313954 - 2014; data zamieszczenia: 22.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 5350 , ul. Sztabowa 1, 59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie, tel. 75 735 62 79, faks 75 735 62 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.43wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi z prawem opcji w zakresie konserwacji elementów konstrukcyjnych drogowego mostu składanego DMS- 65 dla Jednostki Wojskowej Nr 5350 w Świętoszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi z prawem opcji konserwacji elementów konstrukcji drogowej mostu składanego DMS- 65, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i polskimi normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane. 2.Prawem opcji objętych jest 28 szt. przestrzennych elementów dźwigara, 36 szt. płaskich elementów dźwigara i 32 szt. belek poprzecznych. Oznacza to, że Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia jedynie w zakresie gwarantowanym, a poszerzonym o przewidzianą opcję której realizacja ilości będzie uwarunkowana ceną najkorzystniejszej oferty. 3.Wykonawca odbierze do konserwacji elementy mostu składanego z Jednostki Wojskowej 3444 w Głogowie ul. Wojska Polskiego we własnym zakresie i na własny koszt. 4.Przekazanie elementów DMS- 65 do i z konserwacji dokonane zostanie na podstawie Protokołu przyjęcia- przekazania zgodnie z opisem stanu technicznego zawartym w protokołach stanu technicznego, który sporządzają i podpisują upoważnieni przedstawiciele Użytkownika (osoba odpowiedzialna z JW3444) i Wykonawcy. 5.Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Użytkownika o terminie rozpoczęcia przedmiotu umowy w ciągu 5 dni od podpisania umowy, a w przypadku powierzenia wykonania części umowy podwykonawcy dodatkowo poda nazwę podwykonawcy, jego adres oraz inne dane niezbędne do rozpoczęcia działań kontrolnych. 6.Warunkiem odbioru technicznego po wykonaniu konserwacji sprzętu jest zgłoszenie Wykonawcy na 5 dni przed terminem gotowości sprzętu do odbioru Użytkownika JW3444 i Przedstawiciela JW5350. 7.Użytkownik z JW3444 Głogów wraz z przedstawicielem Zamawiającego dokonuje odbioru technicznego jakościowego zgodnie z wymogami określonymi w umowie. Sporządza z tych czynności protokół odbioru technicznego jakościowego, który jest podpisywany również przez Wykonawcę. Wykonawca do ww. protokołu dołącza atesty (certyfikaty) na materiały zużyte do renowacji. 8.Elementy DMS-65 po konserwacji zostaną dostarczone do Jednostko Wojskowej 3444 w Głogowie ul. Wojska Polskiego na koszt Wykonawcy. 9.Jeśli w czasie odbioru zostaną stwierdzone wady w wykonanej usłudze, Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia elementów mostów składanych i podpisania protokołu przyjęcia - przekazania do czasu usunięcia stwierdzonych wad. 10.W przypadku stwierdzenia braków ilościowych w czasie przyjęcia sprzętu Zamawiający odmawia jego przyjęcia, do czasu ich uzupełnienia. 11.W przypadku, gdy przedstawiona do odbioru usługa nie spełnia wymagań Zamawiającego, Użytkownik sporządza Protokół niezgodności, który po podpisaniu przez Wykonawcę, przekaże Zamawiającemu niezwłocznie faksem oraz drogą pocztową. Odbiór danej usługi ulega wstrzymaniu do czasu rozstrzygnięcia niezgodności. 12.Sporządzenie Protokołu niezgodności z winy Wykonawcy nie powoduje zmiany terminu realizacji usługi. 13.Dodatkowe koszty wynikające z dostarczenia sprzętu nie spełniającego wymagań podpisanej umowy ponosi Wykonawca. 14.Stosowne adnotacje o wykonanej konserwacji Wykonawca umieszcza w dokumentacji eksploatacyjnej sprzętu. 15.Zakres prac: -Przygotowanie powierzchni elementów do malowania poprzez przeprowadzenie obróbki strumieniowo- ściernej miejsc skorodowanych oraz uzyskanie właściwego stopnia czystości pozostałych powłok przylegających (zgodnie ze wzorcowym stopniem przygotowania powierzchni P Sa 2 ujętym w załączniku B części 4 polskiej normy: PN- EN ISO 12944 w szczególności w częściach 1 i 3); -Nałożenie farby podkładowej (dwuskładnikowej epoksydowej) całości powierzchni elementów (za wyjątkiem powierzchni wewnętrznych otworów sworzni) zapewniająca odporność tej powłoki na warunki atmosferyczne przy przechowywaniu elementów na wolnym powietrzu przez okres min 10 lat (M), w kategorii korozyjności atmosfery- średniej (C3), w grubościach powłoki przewidzianej normami: 220 ?m ? 20 ?m jednak nie mniej niż 200 ?m. Farba nawierzchniowa w kolorze RAL 6003 Oliwgrün; -Do konserwacji zabezpieczenia antykorozyjnego należy używać materiałów i wyrobów, które posiadają świadectwa kontroli i jakości na każda partię i polskie oznakowanie; -Pokrycie powierzchni wewnętrznych otworów sworzni smarem typu ŁT, w ilościach zapewniających ochronę otworów przed wpływem warunków atmosferycznych; -Oczyszczenie i przesmarowanie elementów ruchomych rolek montażowych; -Wymiana spróchniałych elementów drewnianych płyt podłożyskowych; -Uzupełnienie masa bitumiczną uszkodzonych fragmentów płyt pomostów. 16.Wykonawca udziela 5 letniej gwarancji. Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania Protokołu przyjęcia przekazania przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i Użytkownika (w imieniu Zamawiającego). 17.Wady jakościowe, dotyczące wykonanej usługi, Zamawiający zgłasza Wykonawcy w okresie gwarancyjnym w terminie 14 dni roboczych od daty ujawnienia wady. 18.Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wykrytych w okresie gwarancyjnym wad i usterek w terminie 30 dni, licząc od daty otrzymania Protokołu reklamacji na koszt własny. 19.Z usunięcia wad i usterek Wykonawca i Zamawiający sporządzają protokół, potwierdzający przywrócenie pożądanych parametrów jakościowych. Termin gwarancji po usunięciu wad i usterek ulega przedłużeniu o okres pomiędzy zgłoszeniem (otrzymaniem protokołu reklamacji) a usunięciem wad i usterek. Nowy termin zakończenia okresu gwarancyjnego odnotowuje się protokole. 20.Za ponowne czyszczenie malowania całości tych elementów, w których w okresie gwarancyjnym wystąpią uszkodzenia powłoki malarskiej powyżej 1% powierzchni, za wyjątkiem uszkodzeń mechanicznych obciąża się Wykonawcę. 21.Wykonawca raz w roku zgodnie z terminem ustalonym w umowie dokona sprawdzenia stanu wykonanej powłoki w ramach przeglądu gwarancyjnego - przez okres 10 lat. 22.Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazane jest dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji robót. Dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej w obecności przedstawiciela Zamawiającego, na pisemny wniosek. 23.Użytkownik i Zamawiający mają prawo wstępu do dowolnych pomieszczeń (komórek organizacyjnych) Wykonawcy (podwykonawcy), w których wykonuje się jakiekolwiek prace wchodzące w zakres realizacji umowy. 24.Użytkownik i zamawiający mają prawo do weryfikowania każdego procesu, procedury kontroli i badań po to, aby określić, czy Wykonawca (podwykonawca) spełnia (lub nie spełnia) warunki umowy. W razie potrzeby udostępniane są przyrządy pomiarowe i urządzenia do badań oraz personel do obsługi tych urządzeń celem przeprowadzenia czynności weryfikacyjnych. 25.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy. 26.Odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z wykonywaniem usługi do momentu odbioru przez Zamawiającego ponosi Wykonawca..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.43wog.szp@wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 5350 Sekcja Zamówień Publicznych ul. Marszowa 1, 59-726 Świętoszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 5350 Kancelaria Jawna ul. Marszowa 1, 59-726 Świętoszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 31.10.2014.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.