eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Opracowanie operatów wodnoprawnych i instrukcji gospodarowania wodą na szczególne korzystanie z wód



Ogłoszenie z dnia 2016-09-27

Ogłoszenie nr 313849 - 2016 z dnia 2016-09-27 r.

Szczecin: Opracowanie operatów wodnoprawnych i instrukcji gospodarowania wodą na szczególne korzystanie z wód
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 103633600000, ul. ul. Wyzwolenia  105, 71421   Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo , tel. 91 440 51 00, e-mail zamowienia@zzmiuw.pl, faks 91 440 51 01.
Adres strony internetowej (URL): www.zzmiuw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie
www.zzmiuw.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie operatów wodnoprawnych i instrukcji gospodarowania wodą na szczególne korzystanie z wód
Numer referencyjny: NP/NE/333/60/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: CPV: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Zamówienie podzielone jest na 9 zadań częściowych. 1.2. Miejsce realizacji: Zadanie nr 1 - jezioro Klukom, działka nr 141/1 obręb 3 Choszczno, gm. Choszczno, powiat choszczeński. Zadanie nr 2 - stacja pomp Żarnowo-Śmięć, kanał Żarnowski, kanał Okrężny, kanał Śmięć, wał nad Zalewem Szczecińskim Czarnocin-Skoszewo; obręb Czarnocin, Żarnowo, gm. Stepnica, powiat goleniowski. Zadanie nr 3 - stacja pomp Rogowo, działka nr 134/42, obręb Mrzeżyno 3, gm. Trzebiatów, powiat gryficki. Zadanie nr 4 - rzeka Piaskowa km 0+260, działka nr 109/3 i 2 obręb Żerzyno, gm. Resko, powiat łobeski. Zadanie nr 5 - rzeka Bukowa km 7+260, działka nr 9 obręb Pogodno 100, gm. Miasto Szczecin. Zadanie nr 6 - rzeka Łozica km 8+170, działka nr 43 obręb Sławno, gm. Grzmiąca, powiat szczecinecki. Zadanie nr 7 - rzeka Długa km 2+ 695, działka nr 248 obręb Gwda Mała, gm. Szczecinek, powiat szczecinecki. Zadanie nr 8 - rzeka Perznica km 13+430, działka nr 189 obręb Grzmiąca, gm. Grzmiąca, powiat szczecinecki. Zadanie nr 9 - rzeka Ina w km 120+807, działka nr 39/4, obręb Bytowo, gm. Dobrzany, powiat stargardzki. Lokalizację przedstawiono na mapach poglądowych - załącznik nr 6 do SIWZ 1.3. Zakres przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: "Opracowanie operatów wodnoprawnych i instrukcji gospodarowania wodą na szczególne korzystanie z wód". Operat wodnoprawny wraz z instrukcją gospodarowania wodą, niezbędnymi uzgodnieniami i opracowaniami umożliwiającymi uzyskanie decyzji - pozwolenie wodnoprawne na szczególne korzystanie z wód powinien zostać wykonany oddzielnie dla każdego zadania. Wykonanie instrukcji gospodarowania wodą nie dotyczy zadania nr 3. Operaty wodnoprawne należy opracować zgodnie z przepisami ustawy Prawo wodne z dnia 18 lipca 2001 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 469 ze zm.). Instrukcję gospodarowania wodą zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 17 sierpnia 2006r. w sprawie zakresu instrukcji gospodarowania wodą (Dz. U. z 2006r. nr 150, poz. 1087). Dokumentację należy sporządzić w liczbie 4 egzemplarzy dla każdego zadania, w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w formach odpowiednio dla plików graficznych w formacie ArcGIS9*mbdd,shp, AutoCAD *dxf,*pdf, dla plików tekstowych w formach plików nieedytowalnych (*pdf), dla plików tekstowych w formach plików edytowalnych (*doc,docx). Operat wodnoprawny powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności: - ustawą z dnia 18 lipca 2001 roku Prawo wodne (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz.469 z późn. zm), - ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2016 r. poz. 672), - ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz.U. z 2015 poz. 1651 z późn. zm.). Operat powinien zawierać opis prowadzenia zamierzonej działalności sporządzony w języku nietechnicznym. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do uczestniczenia w procedurze uzyskiwania przez Zamawiającego decyzji administracyjnych związanych z przedmiotowymi zadaniami, w tym do uzupełnienia dokumentacji i innych braków formalnych oraz wad stwierdzonych przez organ administracji publicznej w trakcie postępowania przy wydawaniu pozwolenia wodnoprawnego. Zamawiający udostępni Wykonawcy w dniu podpisania umowy wszelkie posiadane dokumenty niezbędne do realizacji zamówienia. 1.3.1 Zamówienie zostało podzielone na 9 zadań częściowych, zgodnie z podziałem terytorialnym Terenowych Oddziałów Zamawiającego. 1.4. Wykaz zadań częściowych objętych zamówieniem: 1.4.1 Zadanie częściowe nr 1 Opracowanie operatu wodnoprawnego oraz instrukcji gospodarowania wodą na szczególne korzystanie z wód polegające na piętrzeniu wód na istniejącym jazie przy ujściu z jeziora Klukom w celu stabilizacji wody w jeziorze. Jaz jezioro Klukom znajduje się na działce nr 141/1 obręb 3 Choszczno na ujściu do kanału na działce nr 552 obręb 3 Choszczno. Wlot do rurociągu betonowego O 0,6 m znajduje się także na działce nr 141/1 na wysokości działki nr 483 obręb 3 Choszczno. Jaz stanowi żelbetowa budowla szerokości w świetle 2 x 1,5 m z zamknięciami wyciągowymi MS-1. Rzędna progu jazu 53,00 m n.p.m., planowane piętrzenie 0,6 m przy NPP. Operat przy wyznaczaniu zasięgu oddziaływania zamierzonego korzystania z wód przy piętrzeniu wody w jeziorze Klukom winien także objąć analizą jeziora Żeńsko i Raduń (odpływ wody z tych jezior do jeziora Klukom) oraz tereny miasta Choszczna w rejonie ulic Nadbrzeżnej, Niedziałkowskiego, Mur Południowy i Kościuszki (podpiwniczone budynki na terenie z rzędnymi 54,10 ÷ 55,20 m n.p.m.). Wynika to z faktu, iż na etapie uzyskiwania pozwolenia wodnoprawnego należy spodziewać się wniosków o wyższy poziom piętrzenia wody w jeziorze Klukom niż poziom NPP określony w operacie wodnoprawnym na budowę jazu i Starosta może zażądać odniesienia się do nich. Drugim ujściem z jeziora jest rurociąg betonowy O 0,6 m z dnem na rzędnej 53,28 m n.p.m. Operat winien także obejmować przebudowę wlotu do tego rurociągu w celu wykonania stałego przelewu na poziomie wyższym niż wskazany w operacie NPP. 1.4.2 Zadanie częściowe nr 2 Opracowanie operatu wodnoprawnego oraz instrukcji gospodarowania wodą na szczególne korzystanie z wód polegające na poborze i odprowadzaniu wód powierzchniowych przez melioracyjną stację pomp Żarnowo-Śmięć oraz wpusty wałowe - wał Czarnocin - Skoszewo w km 4+450 /szt.1/, wał prawy nad kanałem Żarnowskim w km 1+000 /szt. 1/, w celu właściwego nawodnienia gruntów objętych formą ochrony przyrody Natura 2000 Łąki Skoszewskie. Celem zamierzonego korzystania z wód jest pobór wód do nawodnień z Zalewu Szczecińskiego oraz z wód Kanału Żarnowskiego, za pomocą istniejących w wałach przeciwpowodziowych wpustów, a także z wykorzystaniem istniejącej stacji pomp "Żarnowo - Śmięć II" oraz piętrzenie i retencjonowanie wód w istniejącym, niedawno odbudowanym systemie urządzeń melioracyjnych, obejmującym cenne przyrodniczo tereny, naturalnego polderu zalewowego chronionego wałami przeciwpowodziowymi, znajdującym się w obszarach Natura 2000: PLB 320007 Łąki Skoszewskie, PLH 320018 Ujście Odry i Zalew Szczeciński oraz PLB 320009 Zalew Szczeciński. Grunty na których planowane są nawodnienia zostały zmeliorowane w 2014 r. w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Wykonanie melioracji szczegółowych-Czarnocin" i znajdują się na terenie tzw. "czarnocińskiego basenu torfowego". Grunty których ma dotyczyć opracowanie operatu wodnoprawnego i instrukcji gospodarowania wodą, są w użytkowaniu Stowarzyszenia Na Rzecz Ochrony Wybrzeża w Szczecinie (lokalna organizacja pozarządowa powołana do ochrony walorów przyrodniczych na przybrzeżnych terenach wokół Zalewu Szczecińskiego). Lokalizacja gruntów do planowanych nawodnień poprzez istniejący system urządzeń melioracji wodnych szczegółowych: gmina Stepnica, obręb Czarnocin, działki nr : 23, 17, 14/2, 12/5, 10/1, 8/3, 4/4, 8/1, 10/3; gmina Stepnica, obręb Żarnowo, działka nr : 14/4; Lokalizacja wpustów do nawodnień: - wpust do nawodnień w wale przeciwpowodziowym nad Zalewem Szczecińskim "Czarnocin-Skoszewo" w km 2+300, oznaczonym w ewidencji gruntów jako działka nr 2, obręb Czarnocin, gmina Stepnica; - wpust do nawodnień w prawym wale przeciwpowodziowym nad Kanałem Żarnowskim w km 0+895, oznaczonym w ewidencji gruntów jako działka nr 23/1, obręb Czarnocin, gmina Stepnica, - pobór wód z Zalewu Szczecińskiego poprzez wstrzymanie pracy stacji pomp i otworzenie klapy przeciwcofkowej komory wylotowej stacji pomp "Żarnowo-Śmięć II", zlokalizowanej na działce nr 14/1, 3/1, obręb Żarnowo, gmina Stepnica. Odbiorniki wód: - Kanał Okrężny - działka nr 890/3, nr 10/2, nr 8/2, obręb Czarnocin, nr 14/3 obręb Żarnowo, gmina Stepnica - Kanał Śmięć - działka nr 14/5, nr 15, obręb Żarnowo, gmina Stepnica - stacja pomp "Żarnowo-Śmięć II" działka nr 14/1, obręb Żarnowo, gmina Stepnica. 1.4.3 Zadanie częściowe nr 3 Opracowanie operatu wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód polegające na poborze i odprowadzaniu wód powierzchniowych przez melioracyjną stacje pomp Rogowo, zlokalizowaną na rzece Stara Rega Gryficka w km 0+000. Nie wymaga opracowania instrukcji gospodarowania wodą. o Lokalizacja stacji pomp: powiat gryficki, gmina Trzebiatów, dz. nr 134/42, obręb Mrzeżyno-3 o Dojazd : do miejscowości Rogowo, następnie drogą płytową i żużlową do pompowni. o Funkcja : pompownia odwadniająco - nawadniająca. o Teren odwadniany - 2264 ha, teren nawadniany - 239 ha. o Poziom wód do utrzymania na wlocie do pompowni wg łaty wodowskazowej: średnio - 50 cm, min. - 120 cm w czasie konserwacji kanału, max. - 30 cm. o Budynek pompowni: rok budowy 1997; parterowy, konstrukcja żelbetowo-murowana z pustaków żużlobetonowych, posadowiony na 2-kondygnacyjnej studni żelbetowej, pierwsza kondygnacja podziemna - komora pompowa, druga kondygnacja podziemna komora wlotowa, dach o konstrukcji drewnianej pokryty blachą dachówko-podobną. Wymiary zewnętrzne 11,4 x 6,3 m. o Hala pompowni: pompa próżniowa, szafa sterownicza, sterowanie ręczne lub automatyczne z wykorzystaniem sond zewnętrznych, belka suwnicowa z wciągnikiem o napędzie ręcznym o udźwigu 2 t. o Komora pomp: pow. 46,5 m2, cztery agregaty pompowe, Część wlotowa pompowni - koryto konstrukcji żelbetowej, z pomostem, związane z budynkiem, zabezpieczone stalową kratą wlotową. Nad wlotem znajduje się konstrukcja suwnicy o napędzie elektrycznym, umożliwiającej zapuszczanie kosza do usuwania skratek. Część wylotowa - samodzielna budowla żelbetowa usytuowana na brzegu jez. Resko Przymorskie. o Rurociągi : - rurociągi ssawne zakończone koszami - 4 szt. śr. 0,5 m - rurociągi tłoczne zakończone klapami zwrotnymi - 4 szt. 0,6 m - rurociąg do nawodnień grawitacyjny, z zasuwą klinową - śr. 0,8 m - rurociąg do nawodnień tłoczny, z zasuwą klinową, współpracujący z agregatem do nawodnień - śr. 0,6 m - instalacja wodociągowa ze studnią wodomierzową - długość instalacji wodnej z rur stalowych od studzienki wodomierzowej 70 m o Zbiornik wyrównawczy - o długości 200m, objętość 13 tys. m3 o Agregaty pompowe : - agregat pompowy 500 UM 250 - do nawodnień - o wydajności 500 l/s, silnik typ SKg 280 M8, moc silnika 45 KW - agregat pompowy 500 UM 250 - o wydajności 500 l/s, silnik typ SKg 280 S8, moc silnika 37 KW - agregat pompowy 500 UM 250 - o wydajności 500 l/s, silnik typ SKg 280 S8, moc silnika 37 KW - agregat pompowy 500 UM 250 - o wydajności 500 l/s, silnik typ SKg 280 S8, moc silnika 37 KW o Urządzenia pomocnicze : - pompa próżniowa typ PW4.13 o wydajności 100 m3/h, silnik Sg-4b o mocy 1,7 KW - pompa zatapialna typ: EBARA Best MA - 230 V o Urządzenia energetyczne : Pompownia zasilana jest z sieci energetyki zawodowej Granica eksploatacji: podstawy bezpiecznikowe 0,4 KV w stacji transformatorowej ENEA o Zestawienie urządzeń energetycznych podlegających eksploatacji łącznie z przepompownią : - stacja transformatorowa - 15 / 0,4 kV typ MTST10 usytuowana w budynku wolnostojącym stanowi własność Zakładu Energetycznego ENEA S.A. w Szczecinie - linia kablowa nn 0,4 kV o długości 55 m - układ pomiaru energii pośredni zlokalizowany w hali pomp - własność ENEA. - rozdzielnica zasilająco - sterownicza szafowa - układ sterowania pracą agregatów pompowych z wyłącznikami pływakowymi - instalacja odgromowa - instalacja oświetleniową wewnętrzną i zewnętrzną, ogrzewania elektrycznego z grzejnikami elektrycznymi, gniazd wtykowych. o Inne obiekty przynależne do przepompowni (podlegają również kontroli budowlanej) : - Budynek socjalny: budynek dwukondygnacyjny, dach czterospadowy, pokryty blachą dachówko-podobną; wymiary zewnętrzne 8,8 x 3,95 m; budynek wyposażony w instalacje elektryczną, odgromową, wodociągową, kanalizacyjną z szambem. - Droga dojazdowa do przepompowni: z płyt drogowych żelbetowych, w części nawierzchnia żużlowa; długość 1 km; w ramach eksploatacji należy zapewnić przejezdność, w okresie zimowym prowadzić odśnieżanie drogi. - Przyłącze wodociągowe z terenu wojskowego ośrodka wczasowego w Rogowie - długość ok. 1 km. 1.4.4 Zadanie częściowe nr 4 Opracowanie operatu wodnoprawnego oraz instrukcji gospodarowania wodą na szczególne korzystanie z wód polegające na piętrzeniu wód rzeki Piaskowa w km 0+260 za pomocą istniejącego jazu w celu właściwego gospodarowania wodą oraz pobór i odprowadzanie śródlądowych wód powierzchniowych rzeki Piaskowa na potrzeby funkcjonowania przepławki dla ryb zlokalizowanej przy jazie. Jaz na rzece Piaskowej znajduje się na działce nr 109/3 i 2 obręb Żerzyno w km 0+260. Wybudowany w 2014r. Obiekt składa się z jazu dwuprzęsłowego o konstrukcji żelbetowej monolitycznej, dokowej, wbudowany w grodzę, szerokość przęseł jazu 2 x 1,6 m, szerokość filara 0,30 m, max. Wysokość piętrzenia 3,65 m, (max. rzędna piętrzenia 33,90 m npm) w tym wysokość szandorów 2,4 m, wysokość progu 1,4 m, żelbetowe przewody spustowe jazu o wymiarach (1 x 1 x 8 m) x 2. Na górnym stanowisku jazu zamontowano wodowskaz z podaną max. wysokością piętrzenia. Poniżej jazu wykonano obustronne ubezpieczenia brzegów rzeki Piaskowej podwójnymi kiszkami faszynowymi. Granice zbiornika wodnego stanowi naturalne ukształtowanie terenu, a od strony wody dolnej grodza o rzędnej korony 34,7 m npm z wbudowanym jazem pozwalającym na regulację poziomu wody w zbiorniku. W grodzę o długości 60 m wbudowano przegrodę przeciwfiltracyjną. Szerokość korony grodzy wynosi 4,00 m, nachylenie skarpy odwodnej 1:2, a skarpy odpowietrznej 1:1,5. Skarpa odwodna jest ubezpieczona betonowymi płytami ażurowymi. Po koronie grodzy prowadzi lokalna droga. Na jaz na rzece Piaskowej Zamawiający dysponuje pozwoleniem wodnoprawnym znak: OŚ.PH.6223-30/05 z dnia 26.09.2005r. termin ważności upłynął dnia 31 września 2015r . Przy jazie w 2014 roku została wybudowana w ramach realizowanego programu LIFE+ przepławka dla ryb, której inwestorem był ZZMiUW w Szczecinie. Przepławka jest konstrukcji żelbetowej szczelinowej, szerokość szczeliny -0,30 m, ilość komór - 8, długość komór - 2,50 m, szerokość komór - 1,80 m, długość całkowita - 27,51 m. Funkcjonowanie - system przepływowy, tryb całoroczny. 1.4.5. Zadanie częściowe nr 5 Opracowanie operatu wodnoprawnego oraz instrukcji gospodarowania wodą na szczególne korzystanie z wód polegające na piętrzeniu wód na wypływie z jeziora Słonecznego za pomocą istniejącej śluzy w km 7+260 rzeki Bukowej wraz z określeniem gospodarowania wodą dla potrzeb zbiornika retencyjnego i określenia warstwy użytecznej zbiornika. Śluza piętrząca na rzece Bukowa regulująca poziom wody w jeziorze Słonecznym została wykonana w ramach inwestycji prowadzonych przez Urząd Miejski w Szczecinie w latach dziewięćdziesiątych ubiegłego stulecia. Jest to budowla regulująca poziom wody w zbiorniku o nazwie Jezioro Słoneczne w m. Szczecin. Zbiornik usytuowany jest na cieku Bukowa. Budowla reguluje poziom wody powierzchniowej dla potrzeb retencji wód odpływających z terenów zurbanizowanych, kolektorami deszczowymi. Obiekt znajduje się na terenie gminy Szczecin na działce nr 9 obręb Pogodno 100 w km 7+260 cieku Bukowej. Śluza piętrząca - żelbetowa budowla piętrząca z wlotem do rurociągu gruszkowego z cegły klinkierowej pod ul. Ku Słońcu, szerokości śluzy w świetle wlotu 1,0 + 1,0 + 0,8 m. Rzędna płyty- progu 16,35 m n.p.m., planowane piętrzenie 17,00 m npm warstwa użyteczna 0,65 m. Operat przy wyznaczaniu zasięgu oddziaływania zamierzonego korzystania z wód przy piętrzeniu wody w zbiorniku winien także objąć analizą ilości dopływających ścieków deszczowych z sieci burzowej z górnej zlewni i do samego zbiornika oraz określić zasady obsługi zbiornika w sytuacjach zagrożenia powodzią. Instrukcja opróżniania warstwy użytecznej z zachowaniem stałego poziomu dla potrzeb ustanowionego obwodu rybackiego użytkowanego przez Polski Związek Wędkarski Okręg Szczecin. Śluza piętrząca - stalowa. Obwód Rybacki ustalony na Jeziorze Portowym Regaliczce i Kanale Rybnym w użytkowany przez Polski Związek Wędkarski Okręg Szczecin. 1.4.6 Zadanie częściowe nr 6 Opracowanie operatu wodnoprawnego oraz instrukcji gospodarowania wodą na szczególne korzystanie z wód polegające na piętrzeniu i poborze wód powierzchniowych z rzeki Łozicy oraz piętrzenie i retencjonowanie wody w jeziorach Baczyno i Baczynko za pomocą ujęcia zlokalizowanego na jazie piętrzącym w km 8+170. Piętrzenie i pobór wód powierzchniowych z rzeki Łozicy oraz piętrzenie i retencjonowanie wody w jeziorach Baczyno i Baczynko za pomocą ujęcia zlokalizowanego na jazie piętrzącym w km 8+170 - odnowienie pozwolenia wodnoprawnego. Wykonanie operatu wodnoprawnego w celu odnowienia pozwolenia z dnia 24 grudnia 2003 r. nr RS. 6224-20/2003 - kopia Decyzji w załączeniu. Operat winien zawierać mapę sytuacyjno-wysokościową w zasięgu oddziaływania ww. urządzenia wodnego tj. przede wszystkim rejon budowli (mnichy, jaz na Łozicy, studnia przepadowa) oraz obszar wokół jezior. 1.4.7. Zadanie cześciowe nr 7 Opracowanie operatu wodnoprawnego oraz instrukcji gospodarowania wodą na szczególne korzystanie z wód polegające na piętrzeniu wód rzeki Długiej w km 2+695 za pomocą istniejącego przepustu z zastawą dwudzielną w celu stabilizacji poziomu wody w jeziorze Długie. Piętrzenie wód rzeki Długiej w km 2+695 (istniejący przepust z zastawą dwudzielną) w celu stabilizacji poziomu wody w jeziorze Długie. Operat winien zawierać mapę sytuacyjno-wysokościową w zasięgu oddziaływania ww. urządzenia wodnego tj. przede wszystkim rejon budowli oraz odcinek rzeki Długiej od budowli do jeziora Długie. 1.4.8. Zadanie częściowe nr 8 Opracowanie operatu wodnoprawnego oraz instrukcji gospodarowania wodą na szczególne korzystanie z wód polegające na piętrzeniu wód rzeki Perznicy w km 13+430 za pomocą istniejącego jazu z przepławką w celu właściwego gospodarowania wodą. Piętrzenie wód rzeki Perznica w km 13+430 (istniejący jaz z przepławką) w celu umożliwienia migracji ryb. Operat winien zawierać mapę sytuacyjno-wysokościową w zasięgu oddziaływania ww. urządzenia wodnego tj. przede wszystkim rejon budowli oraz odcinek rzeki Perznicy od budowli do mostu betonowego w km 13+920. 1.4.9. Zadanie częściowe nr 9 Opracowanie operatu wodnoprawnego oraz instrukcji gospodarowania wodą na szczególne korzystanie z wód na zmianę rozdziału wody rzeki Ina na budowli (urządzeniu wodnym) w km 120+807 rzeki Ina. Rozdział wody rzeki Ina na budowli (urządzeniu wodnym) w km 120+807 rzeki Ina zlokalizowany jest w powiecie stargardzkim, w gminie Dobrzany obręb Bytowo w działce o numerze ewidencyjnym 39/4. Budowla (urządzenie wodne) nie zostało zinwentaryzowane i w związku z tym nie ma określonych parametrów technicznych. Rozdział wody rzeki Ina na budowli (urządzeniu wodnym) w km 120+807 rzeki Ina dokonuje się przez przekierowanie przepływu w ilości 50% wody do rzeki Ina i 50% do rzeki Pęzinka. Dojazd do budowli (urządzenia wodnego) drogą powiatową nr 1748Z relacji Dobrzany-Bytowo a następnie drogą leśną. Rodzaje czynności wg kolejności technologicznej wykonania: - Inwentaryzacja urządzenia wodnego (budowli) na rzece Ina w km 120+807 oraz opracowanie rysunków konstrukcyjnych; - opracowanie dwóch wariantów zmiany rozdziału wody (w proporcji 80% wody do rzeki Ina i 20% wody do rzeki Pęzinka): I wariant - zmniejszenie światła (szerokości) budowli na wypływie do rzeki Pęzinka; II wariant - regulacja przepływu w rzece Pęzinka przy pomocy szandorów zakładanych na budowli rozrządowej; - określenie wariantu korzystniejszego dla Zamawiającego pod względem wymaganych procedur administracyjnych i przedłożenie Zamawiającemu celem dokonanie wyboru rozwiązania. UWAGA: Materiały niezbędne do wykonania zamówienia w zakresie ww. zadań, Wykonawca zobowiązany jest pozyskać we własnym zakresie. Zapisy proponowane w projekcie operatu wodnoprawnego i instrukcji gospodarowania wodą należy przedstawić do uzgodnienia Zarządowi oraz pozostałym użytkownikom wód. W przypadku konieczności wprowadzenia ograniczeń udzielonych pozwoleń należy uzasadnić zakres tych ograniczeń i zaproponować użytkownikom wód możliwe do prowadzenia przez nich działania kompensujące (np. zmniejszenie wielkości przepływu nienaruszalnego poprzez stosowanie przepływu zwrotnego, dodatkowy pobór wody z rzeki poniżej przepławki itp. rozwiązania). Należy także uzgodnić z ww. osobami odpowiedzialnego za gospodarowanie wodą oraz jej piętrzenie. Operat wodnoprawny na piętrzenie i szczególne korzystanie z wód uwzględniać musi wszystkie strony postępowania wraz z określeniem niezbędnego możliwego poboru wody dla ich celów. Instrukcja gospodarowania wodą powinna wskazywać zakres eksploatacji obiektów w zależności od występujących warunków, a także dokładnie określać formę eksploatacji obiektów. Instrukcja winna wskazywać czynności jakich należy dokonywać w celu prawidłowej eksploatacji obiektu. Wykonawca w terminie 7 dni od podpisaniu umowy, przedłoży Zamawiającemu polisę od odpowiedzialności cywilnej wraz z umową ubezpieczeniową, za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia, ważną na cały okres realizacji niniejszego zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 71322000-1

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 12/12/2016


II.9) Informacje dodatkowe: *(maksymalny termin realizacji, do którego Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zakończony) Za termin przekazania przyjmuje się dzień podpisania przez obydwie strony protokołu końcowego.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch operatów wodnoprawnych na szczególne korzystanie z wód polegające na piętrzeniu lub poborze wody związanym z piętrzeniem, w tym co najmniej jeden operat wodnoprawny o wartości nie mniejszej niż 7.000,00 zł brutto (słownie: siedem tysięcy złotych i 00/100). Warunek dotyczy wszystkich zadań częściowych.UWAGA! 1. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów niezbędnymi w trakcie realizacji zamówienia. 2. W tym celu Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do jego dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - zgodnie z załącznikiem 2c. 3. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca się powołuje Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w postępowaniu. 4. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 i ust. 5 ustawy. 5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, o którym mowa w ust. 1 nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w ust. 1. 7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia" na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne (składania oferty przez wspólników spółki cywilnej) dokumenty wymienione w pkt od 1 - 3 muszą być złożone oddzielnie dla każdego ze wspólników oraz dla spółki cywilnej.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierających co najmniej dwóch operatów wodnoprawnych na szczególne korzystanie z wód polegające na piętrzeniu lub poborze wody związanym z piętrzeniem, w tym co najmniej jeden operat wodnoprawny o wartości nie mniejszej niż 7.000,00 zł brutto (słownie: siedem tysięcy złotych i 00/100) - według załącznika nr 5 do SIWZ. Do wykazu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (załącznik nr 5 do SIWZ) należy dołączyć dowody, że roboty zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa w sekcji C. lit a są:: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, - inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w wymienionych dokumentów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

D. INNE DOKUMENTY NIEWYMIENIONE W SEKCJACH A - C WYMAGANE OD WYKONAWCY (dotyczy wszystkich wykonawców składających oferty). 1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 1 do SIWZ; 2. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 3. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU/OSOBY udostępniającego(ej) Wykonawcy swoje zasoby sporządzone wg Załącznika nr 2c do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby). Zobowiązanie należy dołączyć do w oryginale do oferty (jeżeli występuje); 4. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika nr 2d lub 2e do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Uwaga! 1. Na podstawie art. 24 ust 11 ustawy oświadczenie o którym mowa w sekcji D pkt 5 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresów gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 2. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty lub informacje), że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. E. DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w sekcji B niniejszej SIWZ składa: 1) informację z właściwego rejestru albo w przypadku braku rejestru inny równoważny dokument wystawiony przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju w którym wykonawca ma siedzibę , 2) dokument że nie zalega z opłacaniem podatków opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami , 3) dokument nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Informacja i dokumenty o których mowa w pkt.1 i 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dokument o którym mowa w pkt.2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. Pozostałe oświadczenia/dokumenty wymagane w prowadzonym postępowaniu, Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa takie same jak Wykonawca polski. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (z zachowaniem terminu odpowiednio 3 lub 6 miesięcy przed terminem składania ofert). Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. DOKUMENTY NALEŻY SKŁADAĆ W FORMIE ORYGINAŁÓW LUB KSEROKOPII POŚWIADCZONEJ PRZEZ WYKONAWCĘ "ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM". W przypadku podmiotów na zasobach, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust 1 ustawy, kopie dokumentów dotyczących tych podmiotów poświadczają "za zgodność z oryginałem" te podmioty. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (załącznik 2c) należy złożyć w oryginale. Zamawiający (zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy) wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania (potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu) lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia ,uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
termin realizacji30
termin rękojmi10


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty ,na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 1. Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w stosunku do treści oferty w formie aneksu do umowy w zakresie: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia, przed jego upływem z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wskazanych przez Wykonawcę. Wniosek Wykonawcy w tej sprawie wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji Zamawiającego, 2) przedłużenia terminu realizacji zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie prac zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, Wniosek Wykonawcy w tej sprawie wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji Zamawiającego, 3) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany te są warunkiem wykonania umowy lub są korzystne dla Zamawiającego. Wniosek Wykonawcy w tej sprawie wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji Zamawiającego, Warunkiem zmian, o których mowa w ust. 2 i 3 będzie zaistnienie szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2. Zamawiający dopuszcza również możliwość wcześniejszego wykonania przedmiotu umowy (w przypadku gdy Wykonawca w ofercie zobowiąże się do wcześniejszego wykonania przedmiotu umowy. 3. Zamawiający dopuszcza również możliwość istotnych zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w stosunku do treści oferty w formie aneksu do umowy w zakresie: 1) osób sprawujących bezpośredni nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia. Wniosek Wykonawcy w sprawie zmiany osób sprawujących bezpośredni nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji Zamawiającego, 2) zmiana podwykonawcy wskazanego w ofercie udostępniającego zasoby lub rezygnacja z tego podwykonawcy, pod warunkiem że Wykonawca wykaże Zamawiającemu że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania, 3) powierzenia podwykonawcy realizacji części zamówienia w sytuacji gdy Wykonawca w ofercie zobowiązał się samodzielnie realizować zamówienie, 4) zmiany zakresu rzeczowego robót przewidzianych do realizacji przez Wykonawcę, o którym mowa w § 11 niniejszej umowy. 4. Warunkiem zmian, o których mowa w ust. 1 i 2 będzie zaistnienie szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 06/10/2016, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, w języku polskim. 5) Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.4.1 Zadanie częściowe nr 1 Opracowanie operatu wodnoprawnego oraz instrukcji gospodarowania wodą na szczególne korzystanie z wód polegające na piętrzeniu wód na istniejącym jazie przy ujściu z jeziora Klukom w celu stabilizacji wody w jeziorze. Jaz jezioro Klukom znajduje się na działce nr 141/1 obręb 3 Choszczno na ujściu do kanału na działce nr 552 obręb 3 Choszczno. Wlot do rurociągu betonowego O 0,6 m znajduje się także na działce nr 141/1 na wysokości działki nr 483 obręb 3 Choszczno. Jaz stanowi żelbetowa budowla szerokości w świetle 2 x 1,5 m z zamknięciami wyciągowymi MS-1. Rzędna progu jazu 53,00 m n.p.m., planowane piętrzenie 0,6 m przy NPP. Operat przy wyznaczaniu zasięgu oddziaływania zamierzonego korzystania z wód przy piętrzeniu wody w jeziorze Klukom winien także objąć analizą jeziora Żeńsko i Raduń (odpływ wody z tych jezior do jeziora Klukom) oraz tereny miasta Choszczna w rejonie ulic Nadbrzeżnej, Niedziałkowskiego, Mur Południowy i Kościuszki (podpiwniczone budynki na terenie z rzędnymi 54,10 ÷ 55,20 m n.p.m.). Wynika to z faktu, iż na etapie uzyskiwania pozwolenia wodnoprawnego należy spodziewać się wniosków o wyższy poziom piętrzenia wody w jeziorze Klukom niż poziom NPP określony w operacie wodnoprawnym na budowę jazu i Starosta może zażądać odniesienia się do nich. Drugim ujściem z jeziora jest rurociąg betonowy O 0,6 m z dnem na rzędnej 53,28 m n.p.m. Operat winien także obejmować przebudowę wlotu do tego rurociągu w celu wykonania stałego przelewu na poziomie wyższym niż wskazany w operacie NPP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 12/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin realizacji30
termin rekojmi10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opracowanie operatu wodnoprawnego oraz instrukcji gospodarowania wodą na szczególne korzystanie z wód polegające na poborze i odprowadzaniu wód powierzchniowych przez melioracyjną stację pomp Żarnowo-Śmięć oraz wpusty wałowe - wał Czarnocin - Skoszewo w km 4+450 /szt.1/, wał prawy nad kanałem Żarnowskim w km 1+000 /szt. 1/, w celu właściwego nawodnienia gruntów objętych formą ochrony przyrody Natura 2000 Łąki Skoszewskie. Celem zamierzonego korzystania z wód jest pobór wód do nawodnień z Zalewu Szczecińskiego oraz z wód Kanału Żarnowskiego, za pomocą istniejących w wałach przeciwpowodziowych wpustów, a także z wykorzystaniem istniejącej stacji pomp "Żarnowo - Śmięć II" oraz piętrzenie i retencjonowanie wód w istniejącym, niedawno odbudowanym systemie urządzeń melioracyjnych, obejmującym cenne przyrodniczo tereny, naturalnego polderu zalewowego chronionego wałami przeciwpowodziowymi, znajdującym się w obszarach Natura 2000: PLB 320007 Łąki Skoszewskie, PLH 320018 Ujście Odry i Zalew Szczeciński oraz PLB 320009 Zalew Szczeciński. Grunty na których planowane są nawodnienia zostały zmeliorowane w 2014 r. w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Wykonanie melioracji szczegółowych-Czarnocin" i znajdują się na terenie tzw. "czarnocińskiego basenu torfowego". Grunty których ma dotyczyć opracowanie operatu wodnoprawnego i instrukcji gospodarowania wodą, są w użytkowaniu Stowarzyszenia Na Rzecz Ochrony Wybrzeża w Szczecinie (lokalna organizacja pozarządowa powołana do ochrony walorów przyrodniczych na przybrzeżnych terenach wokół Zalewu Szczecińskiego). Lokalizacja gruntów do planowanych nawodnień poprzez istniejący system urządzeń melioracji wodnych szczegółowych: gmina Stepnica, obręb Czarnocin, działki nr : 23, 17, 14/2, 12/5, 10/1, 8/3, 4/4, 8/1, 10/3; gmina Stepnica, obręb Żarnowo, działka nr : 14/4; Lokalizacja wpustów do nawodnień: - wpust do nawodnień w wale przeciwpowodziowym nad Zalewem Szczecińskim "Czarnocin-Skoszewo" w km 2+300, oznaczonym w ewidencji gruntów jako działka nr 2, obręb Czarnocin, gmina Stepnica; - wpust do nawodnień w prawym wale przeciwpowodziowym nad Kanałem Żarnowskim w km 0+895, oznaczonym w ewidencji gruntów jako działka nr 23/1, obręb Czarnocin, gmina Stepnica, - pobór wód z Zalewu Szczecińskiego poprzez wstrzymanie pracy stacji pomp i otworzenie klapy przeciwcofkowej komory wylotowej stacji pomp "Żarnowo-Śmięć II", zlokalizowanej na działce nr 14/1, 3/1, obręb Żarnowo, gmina Stepnica. Odbiorniki wód: - Kanał Okrężny - działka nr 890/3, nr 10/2, nr 8/2, obręb Czarnocin, nr 14/3 obręb Żarnowo, gmina Stepnica - Kanał Śmięć - działka nr 14/5, nr 15, obręb Żarnowo, gmina Stepnica - stacja pomp "Żarnowo-Śmięć II" działka nr 14/1, obręb Żarnowo, gmina Stepnica.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 12/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin realizacji30
termin rękojmi10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opracowanie operatu wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód polegające na poborze i odprowadzaniu wód powierzchniowych przez melioracyjną stacje pomp Rogowo, zlokalizowaną na rzece Stara Rega Gryficka w km 0+000. Nie wymaga opracowania instrukcji gospodarowania wodą. o Lokalizacja stacji pomp: powiat gryficki, gmina Trzebiatów, dz. nr 134/42, obręb Mrzeżyno-3 o Dojazd : do miejscowości Rogowo, następnie drogą płytową i żużlową do pompowni. o Funkcja : pompownia odwadniająco - nawadniająca. o Teren odwadniany - 2264 ha, teren nawadniany - 239 ha. o Poziom wód do utrzymania na wlocie do pompowni wg łaty wodowskazowej: średnio - 50 cm, min. - 120 cm w czasie konserwacji kanału, max. - 30 cm. o Budynek pompowni: rok budowy 1997; parterowy, konstrukcja żelbetowo-murowana z pustaków żużlobetonowych, posadowiony na 2-kondygnacyjnej studni żelbetowej, pierwsza kondygnacja podziemna - komora pompowa, druga kondygnacja podziemna komora wlotowa, dach o konstrukcji drewnianej pokryty blachą dachówko-podobną. Wymiary zewnętrzne 11,4 x 6,3 m. o Hala pompowni: pompa próżniowa, szafa sterownicza, sterowanie ręczne lub automatyczne z wykorzystaniem sond zewnętrznych, belka suwnicowa z wciągnikiem o napędzie ręcznym o udźwigu 2 t. o Komora pomp: pow. 46,5 m2, cztery agregaty pompowe, Część wlotowa pompowni - koryto konstrukcji żelbetowej, z pomostem, związane z budynkiem, zabezpieczone stalową kratą wlotową. Nad wlotem znajduje się konstrukcja suwnicy o napędzie elektrycznym, umożliwiającej zapuszczanie kosza do usuwania skratek. Część wylotowa - samodzielna budowla żelbetowa usytuowana na brzegu jez. Resko Przymorskie. o Rurociągi : - rurociągi ssawne zakończone koszami - 4 szt. śr. 0,5 m - rurociągi tłoczne zakończone klapami zwrotnymi - 4 szt. 0,6 m - rurociąg do nawodnień grawitacyjny, z zasuwą klinową - śr. 0,8 m - rurociąg do nawodnień tłoczny, z zasuwą klinową, współpracujący z agregatem do nawodnień - śr. 0,6 m - instalacja wodociągowa ze studnią wodomierzową - długość instalacji wodnej z rur stalowych od studzienki wodomierzowej 70 m o Zbiornik wyrównawczy - o długości 200m, objętość 13 tys. m3 o Agregaty pompowe : - agregat pompowy 500 UM 250 - do nawodnień - o wydajności 500 l/s, silnik typ SKg 280 M8, moc silnika 45 KW - agregat pompowy 500 UM 250 - o wydajności 500 l/s, silnik typ SKg 280 S8, moc silnika 37 KW - agregat pompowy 500 UM 250 - o wydajności 500 l/s, silnik typ SKg 280 S8, moc silnika 37 KW - agregat pompowy 500 UM 250 - o wydajności 500 l/s, silnik typ SKg 280 S8, moc silnika 37 KW o Urządzenia pomocnicze : - pompa próżniowa typ PW4.13 o wydajności 100 m3/h, silnik Sg-4b o mocy 1,7 KW - pompa zatapialna typ: EBARA Best MA - 230 V o Urządzenia energetyczne : Pompownia zasilana jest z sieci energetyki zawodowej Granica eksploatacji: podstawy bezpiecznikowe 0,4 KV w stacji transformatorowej ENEA o Zestawienie urządzeń energetycznych podlegających eksploatacji łącznie z przepompownią : - stacja transformatorowa - 15 / 0,4 kV typ MTST10 usytuowana w budynku wolnostojącym stanowi własność Zakładu Energetycznego ENEA S.A. w Szczecinie - linia kablowa nn 0,4 kV o długości 55 m - układ pomiaru energii pośredni zlokalizowany w hali pomp - własność ENEA. - rozdzielnica zasilająco - sterownicza szafowa - układ sterowania pracą agregatów pompowych z wyłącznikami pływakowymi - instalacja odgromowa - instalacja oświetleniową wewnętrzną i zewnętrzną, ogrzewania elektrycznego z grzejnikami elektrycznymi, gniazd wtykowych. o Inne obiekty przynależne do przepompowni (podlegają również kontroli budowlanej) : - Budynek socjalny: budynek dwukondygnacyjny, dach czterospadowy, pokryty blachą dachówko-podobną; wymiary zewnętrzne 8,8 x 3,95 m; budynek wyposażony w instalacje elektryczną, odgromową, wodociągową, kanalizacyjną z szambem. - Droga dojazdowa do przepompowni: z płyt drogowych żelbetowych, w części nawierzchnia żużlowa; długość 1 km; w ramach eksploatacji należy zapewnić przejezdność, w okresie zimowym prowadzić odśnieżanie drogi. - Przyłącze wodociągowe z terenu wojskowego ośrodka wczasowego w Rogowie - długość ok. 1 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 12/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin realizacji30
termin rękojmi10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opracowanie operatu wodnoprawnego oraz instrukcji gospodarowania wodą na szczególne korzystanie z wód polegające na piętrzeniu wód rzeki Piaskowa w km 0+260 za pomocą istniejącego jazu w celu właściwego gospodarowania wodą oraz pobór i odprowadzanie śródlądowych wód powierzchniowych rzeki Piaskowa na potrzeby funkcjonowania przepławki dla ryb zlokalizowanej przy jazie. Jaz na rzece Piaskowej znajduje się na działce nr 109/3 i 2 obręb Żerzyno w km 0+260. Wybudowany w 2014r. Obiekt składa się z jazu dwuprzęsłowego o konstrukcji żelbetowej monolitycznej, dokowej, wbudowany w grodzę, szerokość przęseł jazu 2 x 1,6 m, szerokość filara 0,30 m, max. Wysokość piętrzenia 3,65 m, (max. rzędna piętrzenia 33,90 m npm) w tym wysokość szandorów 2,4 m, wysokość progu 1,4 m, żelbetowe przewody spustowe jazu o wymiarach (1 x 1 x 8 m) x 2. Na górnym stanowisku jazu zamontowano wodowskaz z podaną max. wysokością piętrzenia. Poniżej jazu wykonano obustronne ubezpieczenia brzegów rzeki Piaskowej podwójnymi kiszkami faszynowymi. Granice zbiornika wodnego stanowi naturalne ukształtowanie terenu, a od strony wody dolnej grodza o rzędnej korony 34,7 m npm z wbudowanym jazem pozwalającym na regulację poziomu wody w zbiorniku. W grodzę o długości 60 m wbudowano przegrodę przeciwfiltracyjną. Szerokość korony grodzy wynosi 4,00 m, nachylenie skarpy odwodnej 1:2, a skarpy odpowietrznej 1:1,5. Skarpa odwodna jest ubezpieczona betonowymi płytami ażurowymi. Po koronie grodzy prowadzi lokalna droga. Na jaz na rzece Piaskowej Zamawiający dysponuje pozwoleniem wodnoprawnym znak: OŚ.PH.6223-30/05 z dnia 26.09.2005r. termin ważności upłynął dnia 31 września 2015r . Przy jazie w 2014 roku została wybudowana w ramach realizowanego programu LIFE+ przepławka dla ryb, której inwestorem był ZZMiUW w Szczecinie. Przepławka jest konstrukcji żelbetowej szczelinowej, szerokość szczeliny -0,30 m, ilość komór - 8, długość komór - 2,50 m, szerokość komór - 1,80 m, długość całkowita - 27,51 m. Funkcjonowanie - system przepływowy, tryb całoroczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 12/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin realizacji30
termin rękojmi10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opracowanie operatu wodnoprawnego oraz instrukcji gospodarowania wodą na szczególne korzystanie z wód polegające na piętrzeniu wód na wypływie z jeziora Słonecznego za pomocą istniejącej śluzy w km 7+260 rzeki Bukowej wraz z określeniem gospodarowania wodą dla potrzeb zbiornika retencyjnego i określenia warstwy użytecznej zbiornika. Śluza piętrząca na rzece Bukowa regulująca poziom wody w jeziorze Słonecznym została wykonana w ramach inwestycji prowadzonych przez Urząd Miejski w Szczecinie w latach dziewięćdziesiątych ubiegłego stulecia. Jest to budowla regulująca poziom wody w zbiorniku o nazwie Jezioro Słoneczne w m. Szczecin. Zbiornik usytuowany jest na cieku Bukowa. Budowla reguluje poziom wody powierzchniowej dla potrzeb retencji wód odpływających z terenów zurbanizowanych, kolektorami deszczowymi. Obiekt znajduje się na terenie gminy Szczecin na działce nr 9 obręb Pogodno 100 w km 7+260 cieku Bukowej. Śluza piętrząca - żelbetowa budowla piętrząca z wlotem do rurociągu gruszkowego z cegły klinkierowej pod ul. Ku Słońcu, szerokości śluzy w świetle wlotu 1,0 + 1,0 + 0,8 m. Rzędna płyty- progu 16,35 m n.p.m., planowane piętrzenie 17,00 m npm warstwa użyteczna 0,65 m. Operat przy wyznaczaniu zasięgu oddziaływania zamierzonego korzystania z wód przy piętrzeniu wody w zbiorniku winien także objąć analizą ilości dopływających ścieków deszczowych z sieci burzowej z górnej zlewni i do samego zbiornika oraz określić zasady obsługi zbiornika w sytuacjach zagrożenia powodzią. Instrukcja opróżniania warstwy użytecznej z zachowaniem stałego poziomu dla potrzeb ustanowionego obwodu rybackiego użytkowanego przez Polski Związek Wędkarski Okręg Szczecin. Śluza piętrząca - stalowa. Obwód Rybacki ustalony na Jeziorze Portowym Regaliczce i Kanale Rybnym w użytkowany przez Polski Związek Wędkarski Okręg Szczecin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 12/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin realizacji30
termin rekojmi10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opracowanie operatu wodnoprawnego oraz instrukcji gospodarowania wodą na szczególne korzystanie z wód polegające na piętrzeniu i poborze wód powierzchniowych z rzeki Łozicy oraz piętrzenie i retencjonowanie wody w jeziorach Baczyno i Baczynko za pomocą ujęcia zlokalizowanego na jazie piętrzącym w km 8+170. Piętrzenie i pobór wód powierzchniowych z rzeki Łozicy oraz piętrzenie i retencjonowanie wody w jeziorach Baczyno i Baczynko za pomocą ujęcia zlokalizowanego na jazie piętrzącym w km 8+170 - odnowienie pozwolenia wodnoprawnego. Wykonanie operatu wodnoprawnego w celu odnowienia pozwolenia z dnia 24 grudnia 2003 r. nr RS. 6224-20/2003 - kopia Decyzji w załączeniu. Operat winien zawierać mapę sytuacyjno-wysokościową w zasięgu oddziaływania ww. urządzenia wodnego tj. przede wszystkim rejon budowli (mnichy, jaz na Łozicy, studnia przepadowa) oraz obszar wokół jezior.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 12/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin realizacji30
termin rękojmi10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opracowanie operatu wodnoprawnego oraz instrukcji gospodarowania wodą na szczególne korzystanie z wód polegające na piętrzeniu wód rzeki Długiej w km 2+695 za pomocą istniejącego przepustu z zastawą dwudzielną w celu stabilizacji poziomu wody w jeziorze Długie. Piętrzenie wód rzeki Długiej w km 2+695 (istniejący przepust z zastawą dwudzielną) w celu stabilizacji poziomu wody w jeziorze Długie. Operat winien zawierać mapę sytuacyjno-wysokościową w zasięgu oddziaływania ww. urządzenia wodnego tj. przede wszystkim rejon budowli oraz odcinek rzeki Długiej od budowli do jeziora Długie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 12/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin realizacji30
termin rękojmi10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opracowanie operatu wodnoprawnego oraz instrukcji gospodarowania wodą na szczególne korzystanie z wód polegające na piętrzeniu wód rzeki Perznicy w km 13+430 za pomocą istniejącego jazu z przepławką w celu właściwego gospodarowania wodą. Piętrzenie wód rzeki Perznica w km 13+430 (istniejący jaz z przepławką) w celu umożliwienia migracji ryb. Operat winien zawierać mapę sytuacyjno-wysokościową w zasięgu oddziaływania ww. urządzenia wodnego tj. przede wszystkim rejon budowli oraz odcinek rzeki Perznicy od budowli do mostu betonowego w km 13+920.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 12/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin realizacji30
termin rękojmi10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opracowanie operatu wodnoprawnego oraz instrukcji gospodarowania wodą na szczególne korzystanie z wód na zmianę rozdziału wody rzeki Ina na budowli (urządzeniu wodnym) w km 120+807 rzeki Ina. Rozdział wody rzeki Ina na budowli (urządzeniu wodnym) w km 120+807 rzeki Ina zlokalizowany jest w powiecie stargardzkim, w gminie Dobrzany obręb Bytowo w działce o numerze ewidencyjnym 39/4. Budowla (urządzenie wodne) nie zostało zinwentaryzowane i w związku z tym nie ma określonych parametrów technicznych. Rozdział wody rzeki Ina na budowli (urządzeniu wodnym) w km 120+807 rzeki Ina dokonuje się przez przekierowanie przepływu w ilości 50% wody do rzeki Ina i 50% do rzeki Pęzinka. Dojazd do budowli (urządzenia wodnego) drogą powiatową nr 1748Z relacji Dobrzany-Bytowo a następnie drogą leśną. Rodzaje czynności wg kolejności technologicznej wykonania: - Inwentaryzacja urządzenia wodnego (budowli) na rzece Ina w km 120+807 oraz opracowanie rysunków konstrukcyjnych; - opracowanie dwóch wariantów zmiany rozdziału wody (w proporcji 80% wody do rzeki Ina i 20% wody do rzeki Pęzinka): I wariant - zmniejszenie światła (szerokości) budowli na wypływie do rzeki Pęzinka; II wariant - regulacja przepływu w rzece Pęzinka przy pomocy szandorów zakładanych na budowli rozrządowej; - określenie wariantu korzystniejszego dla Zamawiającego pod względem wymaganych procedur administracyjnych i przedłożenie Zamawiającemu celem dokonanie wyboru rozwiązania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 12/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin realizacji30
termin rękojmi10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.