eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Modernizacja krytej p³ywalni w Ropczycach - Rozbudowa i przebudowa budynku krytej p³ywalni w Ropczycach - II etap

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-02-12

Ropczyce: Modernizacja krytej p³ywalni w Ropczycach - Rozbudowa i przebudowa budynku krytej p³ywalni w Ropczycach - II etap
Numer og³oszenia: 31360 - 2016; data zamieszczenia: 12.02.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce , ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, faks (017) 2210555.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ropczyce.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Modernizacja krytej p³ywalni w Ropczycach - Rozbudowa i przebudowa budynku krytej p³ywalni w Ropczycach - II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia pn. Modernizacja krytej p³ywalni w Ropczycach - Rozbudowa i przebudowa budynku krytej p³ywalni - II etap jest wykonanie robót wykoñczeniowych, instalacji wewnêtrznych oraz zespo³u saun i urz±dzeñ SPA w rozbudowanej czê¶ci budynku krytej p³ywalni wraz z przebudow± obecnego pomieszczenia magazynu sprzêtu sportowego, który zostanie w³±czony w strefê saun, przy ul. Konarskiego 6 w miejscowo¶ci Ropczyce gm. Ropczyce na dzia³ce nr ewid. 425/6 i 438/10. 2.Zamówienie obejmuje wykonanie robót w zakresie i rodzaju okre¶lonym w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia, w projektach budowlanych i wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi±cymi za³±cznik Nr 2 do SIWZ, w tym wykonanie m.in. nastêpuj±cych robót, w sposób ni¿ej opisany: 2.1 wykonanie warstw pod³ogowych na gruncie: - chudy beton o gr. 15 cm, - masa uszczelniaj±ca na zagruntowanym pod³o¿u, - 1×folia PE o gr. 0,2 mm, - polistyren ekstrudowany gr. 10 cm, - 1×folia PE o gr. 0,2 mm, - p³yta styropianowa o gr. 3 cm z foli± aluminiow±, - wylewka cementowa z plastyfikatorem o gr. 6,5 cm zbrojona siatka o wymiarach 10×10×2 mm, - izolacja przeciwwodna na zagruntowanym pod³o¿u w dwóch warstwach wraz z wtopieniem ta¶m dylatacyjnych na wszystkich dylatacjach, - p³ytki gresowe lub mozaika gresowa antypo¶lizgowa na elastycznym kleju zgodnie z opisem wykoñczenia posadzek (p³ytki oraz mozaika powinna nale¿eæ do grupy produktowej BIa, o ch³onno¶ci wod± poni¿ej 0,1%, p³ytka posadzkowa powinna mieæ klasê antypo¶lizgu minimum C i R12 na mokro oraz C i R11 na sucho). P³ytki oraz mozaika zaspoinowana fug± epoksydow±. 2.2 wykonanie sufitów podwieszanych we wszystkich pomieszczeniach, w tym: - w pomieszczeniach oznaczonych 1 oraz od 02 do 10 p³yty cementowe wodoodporne, zbrojone siatk± z w³ókna szklanego, w pom. nr 11 sufit kasetonowy o podwy¿szonej odporno¶ci na wilgoæ, o wymiarach 60×60 cm, - sufity malowane farb± chroni±ca przed grzybami i ple¶niami w kolorze wg. dokumentacji, 2.3 wykonanie tynków ¶cian, sufitów, o¶cie¿y - tynk cem.-wap. kat. III, 2.4 wykonanie izolacji pionowej przeciwwodnej na zagruntowanym pod³o¿u w dwóch warstwach ( we wszystkich pomieszczeniach ) 2.5 wykonanie ok³adzin ¶ciennych, s³upów, o¶cie¿y p³ytkami ceramicznymi, mozaik± szklan± lub p³ytami HPL we wszystkich pomieszczeniach oprócz pom. 11 - ¶ciany malowane farbami chroni±cymi przed grzybami i ple¶niami w kolorze wg. dokumentacji (p³ytki, mozaika powinna nale¿eæ do grupy produktowej BIa, o ch³onno¶ci wod± poni¿ej 0,1%, zaspoinowana fug± epoksydow±), 2.6 wykonanie cokolika o wysoko¶ci 10 cm w pom. nr 11, 2.7 wykonanie ¶cianki dzia³owej miêdzy pom. nr 11 i 10 wraz z obsadzeniem drzwi D4P (drzwi dostarczone przez Zamawiaj±cego), 2.8 w pom. nr 07 nale¿y skuæ istniej±c± wylewkê cementow± oraz wykonaæ now± o gr. 6,5 cm z plastyfikatorem, zbrojona siatk± o wymiarach 10×10×2 mm, 2.9 wykonanie instalacji wod.-kan., 2.10 wykonanie izolacji instalacji odwodnienia dachu wraz z obudow± p³yt± g-k wodoodporn± w pom. nr 11, 2.11 wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z monta¿em rozdzielacza ogrzewania pod³ogowego i ciep³a technologicznego wentylacji, 2.12 wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, 2.13 wykonanie instalacji elektrycznych w tym: o¶wietleniowej (awaryjne, ewakuacyjne), gniazd wtykowych, zasilania urz±dzeñ technologicznych, zasilania i sterowania urz±dzeñ technicznych, przywo³awcza, po³±czeñ wyrównawczych, dodatkowej ochrony od pora¿eñ, ochrony przeciwprzepiêciowej, monta¿ tablic rozdzielczych i rozdzielnicy, 2.14 wykonanie prysznica /wra¿eñ/- pom. nr 1, 2.15 wykonanie ³a¼ni parowej - pom. nr 02, 2.16 wykonanie sauny suchej - pom. nr 03, 2.17 wykonanie sauny suchej - pom. nr 04, 2.18 wykonanie kabiny Infrared z tê¿ni± wraz z wykoñczeniem jednej ¶ciany ceg³ami solnymi pod¶wietlonymi ta¶mami LED - pom. nr 05, 2.19 wykonanie 3 szt. prysznicy - ( pom. nr 06 ) w tym jeden wyposa¿ony w wiaderko z drewna, a dwa wyposa¿one w natryski, 2.20 zakup i monta¿ paneli relaksacyjnych - 2 szt., 2.21 zakup i monta¿ wytwornicy lodu - 1 szt., 2.22 zakup le¿aków do wypoczynku - 4 szt. oraz klepsydr piaskowych mierz±cych czas 15 min. - 4 szt. 2.23 dostawa i monta¿ kompletnych elementów wymienionych od pkt. 2.14 do 2.19, w tym: konstrukcji ¶cian, stropów, wyposa¿enia - siedziska, elementów wykoñczeniowych, a tak¿e instalacji i urz±dzeñ technologicznych, 2.24 wykonanie otworów, przebiæ, przej¶æ niezbêdnych do wykonania wew. instalacji, 2.25 wykonanie kratek ¶ciekowych wraz z podej¶ciami w ilo¶ci okre¶lonej w przedmiarze robót, 2.26 przygotowanie i dostarczenie instrukcji u¿ytkowania (korzystania z) pomieszczeñ zespo³u saun, oznakowanie graficzne pomieszczeñ w zespole saun oraz dostarczenie 50 kg soli do przygotowania solanki. 3. Wykonawca w ramach zamówienia jest zobowi±zany do wykonania rozruchu technologicznego urz±dzeñ wraz z przeszkoleniem pracowników u¿ytkownika w zakresie uruchamiania pracy i regulacji parametrów pracy urz±dzeñ zespo³u saun. 4. Dodatkowo w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowi±zany do: 4.1. Wykonywania prac objêtych zamówieniem w taki sposób, aby nie zak³ócaæ funkcjonowania czynnego obiektu krytej p³ywalni w Ropczycach, a w szczególno¶ci korzystania przez u¿ytkowników z hali basenowej w godz. 700 do 2100. Przylegaj±c± do placu budowy, niezbêdn± do prawid³owego wykonania prac objêtych umow± czê¶æ hali basenowej, Zamawiaj±cy przewiduje udostêpniaæ Wykonawcy jedynie w razie takiej konieczno¶ci w godzinach od godz. 2100 do godz. 700, w terminach oraz z zachowaniem warunków i wymagañ ustalanych ka¿dorazowo przez Wykonawcê z U¿ytkownikiem obiektu t.j. Ropczyckim Centrum Sportu i Rekreacji w Ropczycach. 4.2. Przygotowania otworu technologicznego zapewniaj±cego Wykonawcy dostêp do pomieszczeñ zespo³u saun np. przez pom. sanitarne przy pomieszczeniu ratowników i/ lub poprzez ¶cianê zewnêtrzn± bezpo¶rednio do pom. zespo³u saun. 4.3. Odtworzenia (przywrócenia do stanu pierwotnego) ¶cian w których wykonywany bêdzie otwór technologiczny. 4.4.Odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy przed dostêpem osób postronnych. 4.5. ¦cis³ej wspó³pracy z U¿ytkownikiem krytej p³ywalni w Ropczycach przy ul. Konarskiego 6 w trakcie realizacji zamówienia. 4.6. Wykonania niezbêdnych prób i odbiorów. 4.7. Przygotowania niezbêdnych dokumentów wymaganych do realizacji jak: o¶wiadczenia kierownika budowy, kierowników robót, za¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa, planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia a tak¿e kompletu dokumentów niezbêdnych dla uzyskania pozwolenia na u¿ytkowanie przedmiotu zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania robót zrealizowanych w ramach I etapu rozbudowy krytej p³ywalni tj.: stan surowy zamkniêty, wymiana gruntu do poziomu -0,36 (pod warstwy posadzkowe), przy³±cz kanalizacji deszczowej, ogrzewanie wpustu dachowego, instalacji ppo¿. w budynku krytej p³ywalni, elewacji, dachu, monta¿u stolarki drzwiowej o symbolach D1, D2 i D3. 6. Szczegó³owy zakres oraz sposób wykonania zamówienia okre¶laj± niniejszy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ w tym projekty budowlano - wykonawcze, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi±ce za³±cznik Nr 2 do SIWZ. Przedmiary robót stanowi±ce za³±cznik Nr 3 do SIWZ maj± charakter pomocniczy, a ilo¶ci w nich zawarte maj± charakter orientacyjny. 7. Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenosz±cymi normy europejskie lub norm innych pañstw cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenosz±cych te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, nale¿yt± staranno¶ci±, w³a¶ciw± organizacj±, bezpiecznie i dobrze jako¶ciowo. 8. U¿yte przy realizacji robót materia³y winny spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadaæ dokumenty potwierdzaj±ce dopuszczenie do u¿ytkowania i spe³nienie odpowiednich norm. 9. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zosta³o wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materia³ów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materia³ów i/lub rozwi±zañ równowa¿nych pod wzglêdem parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza jednocze¶nie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze ni¿ wskazane. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego materia³y, urz±dzenia i roboty budowlane spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiaj±cego standardu przedstawiaj± warunki techniczne, eksploatacyjne, u¿ytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa okre¶la klasê produktu, a nie konkretnego producenta. 10. Minimalny wymagany okres gwarancji 36 m-cy liczony od daty protokolarnego koñcowego odbioru przedmiotu zamówienia.

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 100.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystêpuj±cy do przetargu s± zobowi±zani wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 9 000,00 z³, w pieni±dzu, porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, w tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie porêczeñ udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu nale¿y dokonaæ wp³aty na konto Zamawiaj±cego nr 39 9171 0004 0000 8136 2000 0050 w Banku Spó³dzielczym w Ropczycach. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Przy czym wniesienie wadium w pieni±dzu zamawiaj±cy uzna za skuteczne w chwili uznania rachunku zamawiaj±cego. Do oferty nale¿y do³±czyæ dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium w oryginale lub w przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy. Wadium winno byæ za³±cznikiem do oferty

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy nie precyzuje szczegó³owego opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca potwierdzi spe³nianie tego warunku sk³adaj±c odpowiednie o¶wiadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty oraz zgodnie ze sztuk± budowlan± i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej dwa zamówienia polegaj±ce na wykonaniu ³a¼ni parowej i sauny suchej wraz z urz±dzeniami i automatyk±.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy nie precyzuje szczegó³owego opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca potwierdzi spe³nianie tego warunku sk³adaj±c odpowiednie o¶wiadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca udokumentuje, ¿e dysponuje osobami: a/ przewidzianymi do kierowania robotami budowlanymi, posiadaj±cymi co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi oraz posiadaj±ce odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci: konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, b/ co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± do¶wiadczenie w realizacji zespo³u saun.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy nie precyzuje szczegó³owego opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca potwierdzi spe³nianie tego warunku sk³adaj±c odpowiednie o¶wiadczenie.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3. Je¿eli Wykonawca, wykazuj±c spe³nianie warunków, o których w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, a podmioty te bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 2 rozdzia³u XII SIWZ. 4. Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolno¶ciach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 5. Je¿eli Wykonawca, wykazuj±c spe³nienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2 b ustawy PZP, Zamawiaj±cy, w celu oceny, czy Wykonawca bêdzie dysponowa³ zasobami innych podmiotów w stopniu niezbêdnym dla nale¿ytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, ¿±da do³±czenia przez Wykonawcê do oferty dokumentów dotycz±cych w szczególno¶ci: 1) zakresu dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki bêdzie ³±czy³ Wykonawcê z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 6. W razie konieczno¶ci, szczególnie gdy przed³o¿ony wykaz lub dowody na potwierdzenie spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego posiadania wiedzy i do¶wiadczenia budz± w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego lub gdy z po¶wiadczenia, albo innego dokumentu wynika, ¿e zamówienie nie zosta³o wykonane lub zosta³o wykonane nienale¿ycie, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê bezpo¶rednio do w³a¶ciwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub us³ugi by³y lub mia³y zostaæ wykonane, o przed³o¿enie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpo¶rednio Zamawiaj±cemu. 7. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2 rodz. XII SIWZ - sk³ada dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 8. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym nale¿y sk³adaæ wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. 9. Wymagane dokumenty nale¿y sk³adaæ w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê. 10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na których zasobach lub zdolno¶ciach finansowych polega Wykonawca, kopie dokumentów dotycz±cych odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów s± po¶wiadczane za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê lub te podmioty. 11. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie o udzielenie zamówienia s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ n/w zmian umowy: 1/ Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany kolejno¶ci i terminów wykonania poszczególnych zakresów robót okre¶lonych w harmonogramie rzeczowo - finansowym, stanowi±cym za³±cznik Nr 1 do umowy, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, w szczególno¶ci w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach: - konieczno¶ci zwiêkszenia bezpieczeñstwa wykonywania robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy, - po uzgodnieniu potrzeby wprowadzenia rozwi±zañ zamiennych, - zawieszenia robót lub zaistnienia przeszkód spowodowanych lub daj±cych siê przypisaæ Zamawiaj±cemu. 2/ je¿eli w toku realizacji robót wyst±pi konieczno¶æ zmniejszenia zakresu uprzedniego zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest ograniczyæ zakres robót i/lub urz±dzeñ, do czego nie jest wymagana zgoda Wykonawcy, wówczas wysoko¶æ wynagrodzenia rycza³towego ulegnie odpowiednio zmniejszeniu o kwotê wynikaj±c± z wyliczenia polegaj±cego na przemno¿eniu ilo¶ci nie wykonanych robót przez ceny jednostkowe zawarte w kosztorysie ofertowym. 3/ zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, wówczas wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, ¿e do warto¶ci netto zostanie doliczony podatek VAT w wysoko¶ci wynikaj±cej z przepisów. 4/ zmiany którejkolwiek z osób wykazanych w ofercie Wykonawcy, a przewidzianych do kierowania robotami realizowanymi w ramach niniejszego zamówienia, mog± nast±piæ jedynie na osobê spe³niaj±c± wymagane w SIWZ warunki w zakresie kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia. Zmiany te wymagaj± akceptacji Zamawiaj±cego, nie wymagaj± aneksu do umowy lecz poinformowania drugiej strony w formie pisemnej i potwierdzenia w dzienniku budowy. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt. 2-4 niniejszego rozdzia³u, musz± byæ ka¿dorazowo zatwierdzone przez Zamawiaj±cego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.eu
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w Ropczycach, ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce, pokój nr 210, tel. (17)2220275,276 w godzinach od 9 do 14.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 02.03.2016 godzina 09:30, miejsce: Urz±d Miejski w Ropczycach, ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce, pokój nr 208 (Sekretariat, II p.).

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.