eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie łańcuckim na lata 2016-2019

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-09-26

Ogłoszenie nr 313108 - 2016 z dnia 2016-09-26 r.

Łańcut: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie łańcuckim na lata 2016-2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łańcucie, krajowy numer identyfikacyjny 69065719700000, ul. ul. Polna  , 37100   Łańcut, woj. podkarpackie, państwo , tel. 172 257 448, e-mail lancutzdp@poczta.onet.pl, faks 172 257 448.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-lancut.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna powiatu

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.powiat-lancut.com


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
osobiście, za pomoc a operatora pocztowego, za pośrednictwem kuriera
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Łańcucie, ul. Grunwaldzka 68, 37-100 Łańcut


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie łańcuckim na lata 2016-2019
Numer referencyjny: ZDP.2110.5.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
8


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie łańcuckim na lata 2016 -2019. 2.Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na odśnieżaniu dróg poprzez mechaniczne usuwanie na boki śniegu z jezdni i poboczy oraz zwalczaniu śliskości zimowej i gołoledzi, polegające na zapobieganiu i usuwaniu jej za pomocą materiału uszorstniającego zgodnego z obowiązującymi przepisami. Długość dróg powiatowych i ulic ujęta w planie akcji zimowego utrzymania dróg wynosi 214,988 km 2.1 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 zadań. 2.2. Składając oferta na kilka Zadań, należy złożyć Formularz "Oferta" - zał. nr 1 do siwz dla każdego Zadania oddzielnie. 2.3. Poniżej wykaz poszczególnych Zadań, na jakie zostało podzielone przedmiotowe zamówienie: I. Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg w dyspozycji Zamawiającego. Zwalczanie śliskości przy użyciu pługo-piaskarki/własność wykonawcy/ materiał ,plac /własność zamawiającego/ - 1szt. Praca sprzętu dla zadania będzie obejmowała teren,: a)Gmina Miasto Łańcut -drogi powiatowe na terenie miasta Łańcuta, droga powiatowa 1541 R Wysoka -Sonina, 1542R Albigowa - Sonina, 1515R od drogi E40 m-ci Kosina, 1517R Kosina - Rogóżno od drogi E - 4 do wiaduktu, Zał. graficzny nr 1 i 2. II. Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg w dyspozycji Zamawiającego. Zwalczanie śliskości przy użyciu pługo-piaskarki/własność wykonawcy/ materiał ,plac /własność zamawiającego/ - 1szt. Praca sprzętu dla zadania będzie obejmowała teren,: a) Gmina Markowa - wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy zał. graficzny nr 1 III. Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg w dyspozycji Zamawiającego. Zwalczanie śliskości przy użyciu pługo-piaskarki/własność wykonawcy/ materiał ,plac /własność zamawiającego/ - 1szt. Praca sprzętu dla zadania będzie obejmowała teren,: a)Gmina Łańcut - drogi powiatowe: 1522R Droga przez wieś Krzemienica, 1393R Strażów - Krzemienica, 1382R Rzeszów -Trzebownisko -Czarna, 1376RJasionka-Medynia Łańcucka, 1375RStobierna - Medynia Głogowska, 1275R Czarna -Białobrzegi-Laszczyny, 1513RMedynia Gł.-Zalesie- Czarna, 1512R Medynia Gł. -Rakszawa, b) Gmina Łańcut - drogi powiatowe 1549R Kraczkowa -Albigowa, 1548R Kraczkowa -Cierpisz, 1550R Kraczkowa od dr. nr 4 , 1395R Malawa -Kraczkowa, 1521RCzarna - Wola Dalsza zał. graficzny nr 1. IV. Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg w dyspozycji Zamawiającego. Zwalczanie śliskości przy użyciu pługo-piaskarki/własność wykonawcy/ materiał ,plac /własność zamawiającego/ - 1szt. Praca sprzętu dla zadania będzie obejmowała teren,: a)Gmina Czarna - 1513R Medynia Gł. Zalesie -Czarna, b)Gmina Rakszawa - 1512R Medynia Gł. - Rakszawa, 1369R Trzeboś-Węgliska, 1368R Trzeboś-Rakszawa-Basakówka,1510R Rakszawa-Wydrze- Brzóza Stadnicka, c)Gmina Żołynia - 1511R Rakszawa-Brzóza Stadnicka, 1260R Maleniska-Brzóza Stadn.- Żołynia, 1270RŻołynia -Grodzisko Dolne, 1515R Żołynia-Kosina zał. graficzny nr 1. V. Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg w dyspozycji Zamawiającego. Zwalczanie śliskości przy użyciu pługo-piaskarki/własność wykonawcy/ materiał ,plac /własność zamawiającego/ - 1szt. Praca sprzętu dla zadania będzie obejmowała teren,: a) Gmina Żołynia - 1514R Potok -Smolarzyny, b) Gmina Białobrzegi - 1275R Czarba- Białobrzegi- Laszczyny, 1515R Zołynia -Kosina, 1516R Korniaktów Pół. -Budy Łańcuckie, 1517RKorniaktów-Rogóżno, 1518R Korniaktów Połudn.- Budy Łancuckie, 1519R Łańcut- Podzwierzyniec -Białobrzegi, 1523R Białobrzegi -Kosina, 1520R Dąbrówki-Wola Dalsza -Głuchów.- zał. graficzny nr 1. VI. Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg w dyspozycji Zamawiającego. Odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego na nośniku zapewniającym prawidłowe funkcjonowanie urządzenia /własność wykonawcy/- 2 szt. przewidziany zakres robót wynosi 214,988 km . VII. Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg w dyspozycji Zamawiającego. Odśnieżanie przy użyciu pługa wirnikowego na nośniku na nośniku zapewniającym prawidłowe funkcjonowanie urządzenia /własność wykonawcy/- 2 szt. przewidziany zakres robót wynosi 214,988 km . VIII. Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg w dyspozycji Zamawiającego do załadunku i mieszania mieszanki uszorstniającej wykonywane ładowarką o wydajności min 1m3 łyżki przedniej/własność wykonawcy/- 1szt.

II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania
Dodatkowe kody CPV:90630000-2,
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30/04/2019


II.9) Informacje dodatkowe: Realizacja zamówienia obejmuje 3 sezony zimowe: I sezon zimowy od 01.11.2016 r. do 30.04.2017 r., II sezon zimowy od 01.11.2017 r. do 30.04.2018 r., III sezon zimowy od 01.11.2018 r. do 30.04.2019 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a)Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu akcji zimowego utrzymania dróg w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych usług, określających, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone. b) Będzie dysponować potencjałem technicznym - wyposażeniem technicznym przewidzianym do użycia przy realizacji zamówienia odpowiednio do zadania: zadanie nr 1 - pługo-piaskarka z nośnikiem samochodowym(1szt.) zadanie nr 2 - pługo-piaskarka z nośnikiem samochodowym(1szt.) zadanie nr - 3 pługo-piaskarka z nośnikiem samochodowym(1szt.) zadanie nr 4 - pługo-piaskarka z nośnikiem samochodowym(1szt.) zadanie nr 5 - pługo-piaskarka z nośnikiem samochodowym(1szt.) zadanie nr 6 - pług ciężki dwustronny na nośniku zapewniającym prawidłowe funkcjonowanie urządzenia(2 szt.) zadanie nr 7 - pług wirnikowy na nośniku na nośniku zapewniającym prawidłowe funkcjonowanie urządzenia(2 szt.) zadanie nr 8 - ładowarka (1 szt.) W przypadku złożenia oferty na jedno lub więcej zadań Wykonawca musi dysponować powyższym sprzętem osobno na każde z zadań.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1.1. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 1.2. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 1.3. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 1.4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1.5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia 2. Wykonawca wykaże się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu akcji zimowego utrzymania dróg w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych usług, określających, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone. - Zał. nr 4.1 3. wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na zadania, w których wymagane jest posiadanie własnego sprzętu, wówczas musi udowodnić, że dysponuje minimum jedną jednostką sprzętową dla każdego zadania, na które składa ofertę wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Obowiązuje zasada: tyle jednostek sprzętowych ile złożonych ofert. Jeśli wykonawca składa ofertę na jedno zadanie - potrzebuje jedną jednostkę sprzętową; wykonawca składa ofertę na dwa zadania musi wykazać, że dysponuje dwoma jednostkami sprzętowymi itd. Oferta na jedno zadania = jedna jednostka sprzętowa, Oferty na dwa zadania= dwie jednostki sprzętowe wraz z informacją o podstawie do dysponowania sprzętem. - Zał. nr 4.2 4. w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zobowiązany jest złożyć zobowiązanie w formie - Zał. nr 4.3
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
zad.1 - cena 100
zad.2 - cena100
zad.3 - cena100
zad.4 - cena 100
zad.5 - cena100
zad.6 - cena100
zad.7 - cena90
zad.7 - dyżur10
zad.8 - cena90
zad.8 - dyżur10


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:1.2. Zmiana terminu realizacji umowy: a) wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności poprzez wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne, powodujące konieczność wydłużenia terminu świadczenia usług oraz wcześniejsze rozpoczęcie prac przy zimowym utrzymaniu dróg, b) w wyjątkowych sytuacjach np. wystąpienia gołoledzi na polecenie dyżurnego zimowego utrzymania dróg odcinki do posypania mogą zostać wydłużone, c) Zamawiający w wyjątkowych sytuacjach zastrzega sobie prawo dysponowania zakontraktowanym sprzętem na terenie całego Powiatu Łańcuckiego, 1.2 Zmiany osobowe Zmiana osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.3 Zmiana podwykonawców: Wystąpi konieczność dokonania (za zgodą Zamawiającego) zmiany (nowy podwykonawca musi spełnić takie same warunki jak podwykonawca pierwotny) lub wprowadzenia nowego podwykonawcy z zachowaniem wymagań dotyczących części, które nie mogą być powierzone podwykonawcy lub tez całkowitej rezygnacji z udziału podwykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 06/10/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg w dyspozycji Zamawiającego. Zwalczanie śliskości przy użyciu pługo-piaskarki/własność wykonawcy/ materiał ,plac /własność zamawiającego/ - 1szt.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Praca sprzętu dla zadania będzie obejmowała teren,: a)Gmina Miasto Łańcut -drogi powiatowe na terenie miasta Łańcuta, droga powiatowa 1541 R Wysoka -Sonina, 1542R Albigowa - Sonina, 1515R od drogi E40 m-ci Kosina, 1517R Kosina - Rogóżno od drogi E - 4 do wiaduktu, Zał. graficzny nr 1 i 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2019
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg w dyspozycji Zamawiającego. Zwalczanie śliskości przy użyciu pługo-piaskarki/własność wykonawcy/ materiał ,plac /własność zamawiającego/ - 1szt

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Praca sprzętu dla zadania będzie obejmowała teren,: a) Gmina Markowa - wszystkie drogi powiatowe na terenie gminy zał. graficzny nr 1
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2019
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg w dyspozycji Zamawiającego. Zwalczanie śliskości przy użyciu pługo-piaskarki/własność wykonawcy/ materiał ,plac /własność zamawiającego/ - 1szt

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Praca sprzętu dla zadania będzie obejmowała teren,: a)Gmina Łańcut - drogi powiatowe: 1522R Droga przez wieś Krzemienica, 1393R Strażów - Krzemienica, 1382R Rzeszów -Trzebownisko -Czarna, 1376RJasionka-Medynia Łańcucka, 1375RStobierna - Medynia Głogowska, 1275R Czarna -Białobrzegi-Laszczyny, 1513RMedynia Gł.-Zalesie- Czarna, 1512R Medynia Gł. -Rakszawa, b) Gmina Łańcut - drogi powiatowe 1549R Kraczkowa -Albigowa, 1548R Kraczkowa -Cierpisz, 1550R Kraczkowa od dr. nr 4 , 1395R Malawa -Kraczkowa, 1521RCzarna - Wola Dalsza zał. graficzny nr 1
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2019
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg w dyspozycji Zamawiającego. Zwalczanie śliskości przy użyciu pługo-piaskarki/własność wykonawcy/ materiał ,plac /własność zamawiającego/ - 1szt.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Praca sprzętu dla zadania będzie obejmowała teren,: a)Gmina Czarna - 1513R Medynia Gł. Zalesie -Czarna, b)Gmina Rakszawa - 1512R Medynia Gł. - Rakszawa, 1369R Trzeboś-Węgliska, 1368R Trzeboś-Rakszawa-Basakówka,1510R Rakszawa-Wydrze- Brzóza Stadnicka, c)Gmina Żołynia - 1511R Rakszawa-Brzóza Stadnicka, 1260R Maleniska-Brzóza Stadn.- Żołynia, 1270RŻołynia -Grodzisko Dolne, 1515R Żołynia-Kosina zał. graficzny nr 1
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2019
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: . Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg w dyspozycji Zamawiającego. Zwalczanie śliskości przy użyciu pługo-piaskarki/własność wykonawcy/ materiał ,plac /własność zamawiającego/ - 1szt.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Praca sprzętu dla zadania będzie obejmowała teren,: a) Gmina Żołynia - 1514R Potok -Smolarzyny, b) Gmina Białobrzegi - 1275R Czarba- Białobrzegi- Laszczyny, 1515R Zołynia -Kosina, 1516R Korniaktów Pół. -Budy Łańcuckie, 1517RKorniaktów-Rogóżno, 1518R Korniaktów Połudn.- Budy Łancuckie, 1519R Łańcut- Podzwierzyniec -Białobrzegi, 1523R Białobrzegi -Kosina, 1520R Dąbrówki-Wola Dalsza -Głuchów.- zał. graficzny nr 1
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2019
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg w dyspozycji Zamawiającego. Odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego na nośniku zapewniającym prawidłowe funkcjonowanie urządzenia /własność wykonawcy/- 2 szt.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przewidziany zakres robót wynosi 214,988 km dróg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2019
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7    Nazwa: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg w dyspozycji Zamawiającego. Odśnieżanie przy użyciu pługa wirnikowego na nośniku na nośniku zapewniającym prawidłowe funkcjonowanie urządzenia /własność wykonawcy/- 2 szt.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:przewidziany zakres robót wynosi 214,988 km dróg .
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2019
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
godz. pracy90
godz. dyżuru10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8    Nazwa: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg w dyspozycji Zamawiającego do załadunku i mieszania mieszanki uszorstniającej wykonywane ładowarką o wydajności min 1m3 łyżki przedniej/własność wykonawcy/- 1szt.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:załadunek i mieszanie mieszanki uszorstniającej wykonywane ładowarką o wydajności min 1m3 łyżki przedniej/własność wykonawcy/- 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2019
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
godz. pracy90
godz. dyżuru10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.