Ogłoszenie nr 312996 - 2016 z dnia 2016-09-23 r.
Wrocław: Remont elewacji oraz remont dachu budynku przy pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 5 we Wrocławiu
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Roboty budowlane
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Nasz Zarządca" Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
2150578400000, ul.
Ul. Tarnogajska
18,
50512
Wrocław, państwo
, woj.
dolnośląskie, tel.
71 336 47 37, faks
71 342 00 20, e-mail
Adres strony internetowej (URL): http://naszzarzadca-wroc.pl/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Wspólnota mieszkaniowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji oraz remont dachu budynku przy pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 5 we Wrocławiu
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje remont elewacji oraz remont dachu budynku przy pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 5 we Wrocławiu w zakresie m.in.: robót rozbiórkowych, robót budowlanych, w tym głównie: montaż parapetów stalowych, montaż rynien i rur spustowych, wykonanie obróbek blacharskich, montaż nowej stolarki okiennej, montaż nowej witryny, renowacja stolarki drzwiowej, montaż płyt granitowych w cokole i stopniach na elewacji frontowej, szczytowej i podwórzowej, montaż nowego deskowania lukarn, wykonanie nowego pokrycia dachu wraz z łaceniem i deskowaniem, przemurowanie kominów od poziomu poddasza wzwyż, renowacja detali architektonicznych w postaci gzymsów i opasek i parapetów okiennych ze szczegółowym odtworzeniem brakujących fragmentów, uzupełnienie tynku na elewacjach, dezynfekcja, odgrzybianie, gruntowanie, prace malarskie, hydroizolacja, osuszanie ścian metodą iniekcji krystalicznej, renowacja szyldu reklamowego z kutego żelaza z uzupełnieniem brakującego elementu, odtworzenie płycin na elewacji frontowej i podwórzowej, ponowny montaż przewodów i osłon instalacji, opraw oświetleniowych, numerku policyjnego, alarmu, uchwytu flagowego, tabliczek informacyjnych
II.5) Główny kod CPV): 45000000-7,
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45260000-7,
45400000-1,
45300000-0,
45450000-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
208639.39
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie Art. 67 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie prawne: Art. 67 ust. 1 pkt. 4) ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami).
Uzasadnienie faktyczne: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
W przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego postępowaniu znak NZ/PN/02/08/2016 o udzielenie zamówienia publicznego na Remont elewacji oraz remont dachu budynku przy pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 5 we Wrocławiu z powodu braku złożenia ofert postępowanie zostało unieważnione - podstawa prawna art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami). Wobec powyższych zachodzą przesłanki Art. 67 ust. 1 pkt. 4) ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami) do udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Nazwa Remont elewacji oraz remont dachu budynku przy pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 5 we Wrocławiu
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
BUD-STOL "W" s.c.,
,
ul. Szeroka 48,
55-010,
Radwanice, kraj/woj.
dolnośląskie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- REMONT DACHU budynku administracyjno-biurowego DSDiK w Czadrowie Etap I (dach duży) i Etap II (dach kopertowy).
- Usługa przeprowadzenia kursów specjalistycznych prowadzących do zdobycia/podniesienia kwalifikacji/kompetencji zawodowych dla uczniów szkół branżowych i techników - w podziale na 12 zadań.
- Usługa dezynsekcji , deratyzacji, dezynfekcji i monitoringu w zakresie określonym w systemie HACCP
- SZP/242-059/2024 Dostawa drukarki 3D opartej na niskoenergetycznym addytywnym napawaniu laserowym dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa zestawu wirówek laboratoryjnych z wyposażeniem
- 37.2024 Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.