eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrołęka › "Działania w zakresie utrzymania urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa na terenie powiatu makowskiego, wyszkowskiego, ostrołęckiego i przasnyskiego"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-09-23

Ogłoszenie nr 312989 - 2016 z dnia 2016-09-23 r.

Ostrołęka: "Działania w zakresie utrzymania urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa na terenie powiatu makowskiego, wyszkowskiego, ostrołęckiego i przasnyskiego"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Ostrołęce, krajowy numer identyfikacyjny 58558400103, ul. ul. Poznańska  19, 07409   Ostrołęka, woj. mazowieckie, państwo , tel. 297 603 226, e-mail zfsuo.ostroleka@warszawa.wzmiuw.gov.pl, faks 297 604 657.
Adres strony internetowej (URL): www.wzmiuw.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka Samorządowa Jednostka Organizacyjna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.wzmiuw.waw.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

tak


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Zgodnie z art. 10c ust.2 ustawy Pzp w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych (Dz. U z 2016r. poz.1020) ustaw składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
WZMiUW w Warszawie - Oddział w Ostrołęce 07- 409 Ostrołęka, ul. Poznańska 19


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Działania w zakresie utrzymania urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa na terenie powiatu makowskiego, wyszkowskiego, ostrołęckiego i przasnyskiego"
Numer referencyjny: UW/O - 4103.ZP.103/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest Działania w zakresie utrzymania urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa na terenie powiatu makowskiego, wyszkowskiego, ostrołęckiego i przasnyskiego. Szczegółowy zakres robót obejmuje wykonanie: Część 1 - Utrzymanie wód rzeki Ciek Bagienice, rzeki Jaciążki, rzeki Orzyc, rzeki Węgierki powiat makowski. 1. Utrzymanie rzeki Ciek Bagienice, gm. Krasnosielc, powiat makowski, 2. Utrzymanie rzeki Jaciążki, gm. Płoniawy-Bramura, powiat makowski, 3. Utrzymanie rzeki Orzyc, gm. Krasnosielc, powiat makowski, 4. Utrzymanie rzeki Węgierki, gm. Płoniawy-Bramura, powiat makowski, Zakres robót utrzymaniowych na w/w części obejmował będzie: ? wykoszenie porostów ręcznie i mechanicznie ze skarp i poboczy rzeki, porost gesty, twardy, wraz z wygrabieniem ? ręczne wykoszenie porostów z dna rzeki, porost gesty, wraz z wygrabieniem ? usunięcie krzaków średniej gęstości ze skarp i ich odrostów ? ręczne usunięcie przetamowań, zatorów i wiatrołomów z koryta cieku Część 2 - Utrzymanie wód rzeki Ruda, rzeki Kanał A, wału przeciwpowodziowego rzeki Bug, powiat wyszkowski. 1. Utrzymanie rzeki Ruda, gm. Wyszków i Zabrodzie, powiat wyszkowski, 2. Utrzymanie rzeki Kanał A, gm. Rząśnik i Długosiodło, powiat wyszkowski, 3. Konserwacja wału przeciwpowodziowy rzeki Bug odcinki Udrzyn-Tuchlin: wał A, wał B; Tuchlin-Budy; Latoszek, powiat wyszkowski, Zakres robót utrzymaniowych na w/w części obejmował będzie: ? ręczne i mechaniczne wykoszenie porostów za skarp i poboczy z wygrabianiem, ? ręczne wykoszenie porostów z dna z wygrabieniem, ? usunięcie krzaków ze skarp śr. gęstości i ich odrostów, ? usuwanie wiatrołomów, gałęzi i nieczystości z koryta rzeki, ? usuwanie tam bobrowych z koryta rzeki, ? wykonanie bieżącej konserwacji budowli poprzez oczyszczenie betonowych umocnień skarp i dna z namułu i porostów w obrębie budowli, dokonanie zabezpieczenia antykorozyjnego budowli oraz malowanie elementów metalowych (kolor niebieski), smarowanie ręcznego mechanizmu wyciągowego - jaz (1J) w km 6+580 i zastawka (1Z) w km 4+850 ( Rzeka Kanał A ), ? wykonanie palisady w obrębie zastawki (1Z) i uzupełnienie ubytków w płytach betonowych w ubezpieczeniu skarp (obmiar: robocizna - 40 r-g; kołki śr. 8-10 dł. 150cm - szt. 166; beton - 2 m^3; odwodnienie (grodzie, rura), koparko- ładowarka- 10m-g), ( Rzeka Kanał A ), ? nadzór przyrodniczy, ? wykoszenie porostu ze skarp i korony wału porost gęsty miękki z wygrabieniem, ? usunięcie nieczystości (papiery, butelki) odc. wał Latoszek z wywiezieniem. Część 3 - Utrzymanie wód rzeki Orz, gmina Goworowo i Czerwin, powiat ostrołęcki. Zakres robót utrzymaniowych na rzece Orz obejmował będzie: ? Mechaniczne wykoszenie i wygrabienie na ławę porostów ze skarp i ławy rzeki. ? Ręczne wykoszenie i wygrabienie na ławę porostów gęstych twardych ze skarp i ławy rzeki. ? Ręczne wykoszenie porostów rzadkich z dna rzeki i wyrzucenie ich na ławę przy zarośnięciu dna 90% ? Mechaniczne wykoszenie porostów rzadkich z dna rzeki i wyrzucenie ich na ławę przy zarośnięciu dna 90 % ? Usunięcie przetamowań i powalonych drzew z koryta rzeki ? Ręczna wycinka zakrzaczeń ze skarp rzeki. Część 4 - Utrzymanie wód rzeki Kanał 25, gmina Jednorożec, powiat przasnyski. Zakres robót utrzymaniowych na rz. Kanał Nr 25 obejmował będzie: ? mechaniczne odmulenie dna o szer. 1,60 m, war. 30cm w km 5+000 - 8+500 ? rozplantowanie urobku po mechanicznym odmuleniu dna w km jw. ? mechaniczne odmulenie dna o szer. 1,00 m, war. 30cm w km 8+500 - 9+000 ? rozplantowanie urobku po mechanicznym odmuleniu dna w km jw. 2. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie: - uzyskać stosowne zezwolenie na transport po przyległych drogach na czas realizacji prac. Transport należy dostosować do nośności i klasy dróg - utrzymywać ład i porządek na obiekcie w okresie trwania umowy, - uzyskać stosowne zgody od właścicieli przyległych nieruchomości na czas realizacji prac utrzymaniowych, - Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za bieg oraz terminowe wykonanie zadania. - Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: - przedmiar robót, - wytyczne wykonania i odbioru robót. 3. Wymagania dotyczące robót i materiałów: 1) Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi, przepisami BHP, P.poż. 2) Szczegółowy opis zamówienia i zakres usług związanych z realizacją zamówienia przedstawiony został w uproszczonych dokumentacjach projektowych składających się z wytycznych wykonania i odbioru i przedmiaru robót. Wszystkie ewentualne nazwy urządzeń, wyrobów, surowców, technologii wykonania usług użyte w uproszczonej dokumentacji technicznej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Zamawiający dopuszcza zastosowanie wyrobów równoważnych pod warunkiem spełniania przez nie parametrów równoważności określonych w dokumentacji i wymaganiach wykonania i odbioru usług. UWAGA: Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie (sprawdzenie przedmiaru robót ze stanem faktycznym) i jego otoczenia, a także zdobył na swoja własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w druku Formularz oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji, jaką część (zakres) zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. 5. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga: a) Zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia przez okres jego trwania tj. czynności ręcznego wykoszenia roślinności porastającej skarpy, pobocza i dno koryta cieku: - min 1 osoba dla każdej z części zamówienia b) Zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związanie z realizacją zamówienia przez okres jego trwania tj. czynności mechanicznego wykoszenia roślinności porastającej skarpy, pobocza i dna koryta cieku: min po 1 osobie dla każdej z części 5a. Osoby o których mowa w ust 5. Powinny być zatrudnione na umowę o pracę przez cały okres realizacji zamówienia. Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia ww. osób. Na żądanie Zamawiającego, wykonawca lub podwykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudnienia ww. osób, przedstawiając w szczególności: umowę o pracę, dowody uiszczenia składek na ubezpieczenia społeczne, lub dowody odprowadzania zaliczek na podatek dochodowy 5b. Wykonawca przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia przedstawi Zamawiającemu oryginały zawartych umów o pracę w/w osób, których kopie będą załącznikiem do umowy. 5c. W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez zamawiającego osób na umowę o pracę lub przedstawia zamawiającemu na jego żądanie umów o prace dokumentujących świadczenia pracy oraz druków ZUS DRA i załączników RCA, wykonawca lub podwykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500,00 zł. Kara będzie naliczana za każdy dzień, w którym Wykonawca nie wypełni zobowiązania zatrudnienia na umowę o pracę osób o których mowa w tym rozdziale.

II.5) Główny kod CPV: 90.72.18.00 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami
Dodatkowe kody CPV:45246400-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:



II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonawca (potwierdzoną dowodami określającymi, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, czy została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona) * zrealizował co najmniej 1 zamówienie polegające na: ? wykonanie usług konserwacyjnych na rzekach albo urządzeniach melioracji wodnych o wartości min: Część 1 - 100 000 zł. brutto, Część 3 - 55 000 zł. brutto, ? wykonanie usług konserwacyjnych na rzekach i wałach przeciwpowodziowych albo urządzeniach melioracji wodnych o wartości min: Część 2 - 100 000 zł. brutto, ? wykonanie usług konserwacyjnych na rzekach albo urządzeniach melioracji wodnych w tym odmulenie o wartości min: Część 4 - 35 000 zł. brutto, W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, poszczególne wartości należy sumować. Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu wykonanych głównych usług na formularzu określonym w rozdziale VI B. pkt 1 SIWZ i ogłoszeniu. b) dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: dla części * dla części 1, zamówienia po 1 zestawie/ kpl., ? ciągnik kołowy z kosiarką bijakową lub koparka wyposażona w głowicę koszącą, * dla części 2, zamówienia po 1 zestawie/ kpl., ? ciągnik kołowy z kosiarką bijakową lub koparka wyposażona w głowicę koszącą, ? koparka, * dla części 3, zamówienia po 1 zestawie/ kpl., ? ciągnik kołowy z kosiarką bijakową lub koparka wyposażona w głowicę koszącą, ? koparka wyposażona w łyżkę koszącą, * dla części 4 zamówienia po 1 zestawie/ kpl., ? koparka kołowa lub gąsiennicowa wyposażona w łyżkę do odmulenia, Ponadto do wszystkich 4 części należy dysponować następującymi narzędziami: kosy spalinowe, kosy ręczne, piła spalinowa, siekiera, grabie, łopaty, szpadle, widły, bosaki. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, poszczególne ilości sprzętu należy sumować. 2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 12 - 23 Pzp. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W tym celu Zamawiający żąda w szczególności: - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia" na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach i dokumentach wymaganych w specyfikacji.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

4). Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 5). Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 6). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VI B pkt 4 i 5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: A). Nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokument, o których mowa powyżej w pkt 6 lit. A powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7). Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument ma dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. ` W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP oprócz dokumentów o których mowa w rozdziale VI B pkt 4 i 5 Wykonawca składa w odniesieniu do tych podmiotów: 8) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 13,14 i 21 ustawy oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy. 10) oświadczenia podmiotu - zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ - "OŚWIADCZENIA PODMIOTU DOTYCZĄCE BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA" W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji więcej niż jednego podmiotu na zasadach określonych w art. 22a ustawy oświadczenie składa każdy z podmiotów osobno. W przypadku gdy złożone przez Wykonawców dokumenty, oświadczenia zawierają dane/informacje w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs Narodowego Banku Polskiego z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1). Wykazu prac utrzymaniowych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty utrzymaniowe zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ - "WYKAZ ZREALIZOWANYCH ROBÓT". Dowodami są: poświadczenia bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace utrzymaniowe były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 2). Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ - "WYKAZ SPRZĘTU TECHNICZNEGO". 3). Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ - "WYKAZ OSÓB".
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

- Wypełniona oferta złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w języku polskim zgodnie z drukiem formularza oferty stanowiącym zał. nr 1; - wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy, który jest podstawą do obliczenia ceny oferty stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ; - Pełnomocnictwo lub inny dokument upoważniający do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku podpisania oferty przez inną osobę-y niż wymienione w odpisie z właściwego rejestru. - Dokument ustanawiający Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; -W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy składa każdy z tych Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie tj. zał. nr 2 do SIWZ, - W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 12-23 Ustawy składa każdy z tych Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie tj. zał. nr 3 do SIWZ. - Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5.W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi do realizacji, których te zdolności są wymagane. W tym celu Zamawiający żąda w szczególności: w szczególności: - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; - W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP oprócz dokumentów o których mowa w rozdziale VI B pkt 4 i 5 SIWZ Wykonawca składa w odniesieniu do tych podmiotów: 1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 13,14 i 21 ustawy oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy. 3) oświadczenia podmiotu - zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ -"OŚWIADCZENIA PODMIOTU DOTYCZĄCE BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA" W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji więcej niż jednego podmiotu na zasadach określonych w art. 22a ustawy oświadczenie składa każdy z podmiotów osobno. - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej zamawiającego, przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: ? Część 1 - 2 500 zł, ? Część 2 - 2 750 zł, ? Część 3 - 1 250 zł, ? Część 4 - 900 zł, 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w formie: ? pieniężnej - przelewem na konto zamawiającego WZMIUW w Warszawie Oddział w Ostrołęce w Banku PKO Bank Polski Nr 58 1020 1026 0000 1202 0230 4897 przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego, potwierdzi, że otrzymał taki przelew najpóźniej do godz. 10.00 w dniu składania ofert. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. ? poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, ? gwarancji bankowych, ? gwarancji ubezpieczeniowych, ? poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Dokumenty potwierdzające złożenie wadium w innej formie niż pieniężna, winny być wystawione na WZMiUW w Warszawie ul. Ksawerów 8; 02-656 Warszawa, a złożone przed upływem terminu składania ofert w oryginale w siedzibie Oddziału WZMiUW Oddział w Ostrołęce - pokój 16, w ofercie należy umieścić poświadczoną za zgodność kserokopię. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy pzp. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców dokument poręczenia lub gwarancji wadialnej powinien być podpisany przez Pełnomocnika. 5. Wszelkie dokumenty zabezpieczające wadium winny być ważne, co najmniej przez okres związania ofertą tj. 30 dni. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie w/w pkt. 6 jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust.4a i ust.5 pzp.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
Okres skrócenia realizacji 40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu. 2. Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy jeżeli zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec, a w szczególności zmiany mogą dotyczyć: 1) zmiany w zakresie przedmiotu umowy jeżeli dla należytego wykonania zamówienia konieczne będzie wykonanie usług zamiennych, 2) zmiany w zakresie wynagrodzenia w przypadku zaniechania części usług, wykonania usług zamiennych, 3) zmiany osób pełniących funkcję osoby wyznaczonej do kontroli technicznej i osoby odpowiedzialnej za wykonanie usług. 4) Jeżeli warunki atmosferyczne ( np. powodzie, gwałtowne burze, inne anomalie klimatyczne) uniemożliwiają prowadzenie robót zgodnie z wymaganiami opisanymi w wytycznych przez okres powyżej 2 tygodni. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w Książce Kontroli Robót i zaakceptowane przez osobę wyznaczoną do kontroli technicznej ze strony Zamawiającego. Wstrzymanie robót ze względu na warunki atmosferyczne typowe ( właściwe) dla danej pory roku i miesiąca, lub zła organizacja robót nie uzasadniają zmiany terminu umowy. 5) Zmniejszenie zakresu przedmiotu oraz wynagrodzenia umowy jeżeli wystąpią warunki atmosferyczne nietypowe dla danej pory roku (takie jak: gruba pokrywa śnieżna lub utrzymujące się ujemne temperatury powietrza (poniżej - 5oC) uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót) 5a) W przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu oraz wynagrodzenia umowy Wykonawca obowiązany jest sporządzić z udziałem Zamawiającego szczegółowy protokół inwentaryzacji usług zrealizowanych według stanu na dzień zmniejszenia zakresu umowy w terminie 10 dni liczonych od daty wpłynięcia wniosku o zmniejszenia zakresu przedmiotu oraz wynagrodzenia umowy . 3. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązania jest do uzasadnienia zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. 4. Zmian postanowień umowy powodujących skutki finansowe można dokonać pod warunkiem zabezpieczenia środków w planie finansowym Zamawiającego zgodnie z ustawą o finansach publicznych. 5. Strony umowy zobowiązują się do niezwłocznego powiadamiania o każdej zmianie adresu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30/09/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Utrzymanie wód rzeki Ciek Bagienice, rzeki Jaciążki, rzeki Orzyc, rzeki Węgierki powiat makowski.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Utrzymanie rzeki Ciek Bagienice, gm. Krasnosielc, powiat makowski, 2. Utrzymanie rzeki Jaciążki, gm. Płoniawy-Bramura, powiat makowski, 3. Utrzymanie rzeki Orzyc, gm. Krasnosielc, powiat makowski, 4. Utrzymanie rzeki Węgierki, gm. Płoniawy-Bramura, powiat makowski, Zakres robót utrzymaniowych na w/w części obejmował będzie: ? wykoszenie porostów ręcznie i mechanicznie ze skarp i poboczy rzeki, porost gesty, twardy, wraz z wygrabieniem ? ręczne wykoszenie porostów z dna rzeki, porost gesty, wraz z wygrabieniem ? usunięcie krzaków średniej gęstości ze skarp i ich odrostów ? ręczne usunięcie przetamowań, zatorów i wiatrołomów z koryta cieku
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 09/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Utrzymanie wód rzeki Ruda, rzeki Kanał A, wału przeciwpowodziowego rzeki Bug, powiat wyszkowski.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Utrzymanie rzeki Ruda, gm. Wyszków i Zabrodzie, powiat wyszkowski, 2. Utrzymanie rzeki Kanał A, gm. Rząśnik i Długosiodło, powiat wyszkowski, 3. Konserwacja wału przeciwpowodziowy rzeki Bug odcinki Udrzyn-Tuchlin: wał A, wał B; Tuchlin-Budy; Latoszek, powiat wyszkowski, Zakres robót utrzymaniowych na w/w części obejmował będzie: ? ręczne i mechaniczne wykoszenie porostów za skarp i poboczy z wygrabianiem, ? ręczne wykoszenie porostów z dna z wygrabieniem, ? usunięcie krzaków ze skarp śr. gęstości i ich odrostów, ? usuwanie wiatrołomów, gałęzi i nieczystości z koryta rzeki, ? usuwanie tam bobrowych z koryta rzeki, ? wykonanie bieżącej konserwacji budowli poprzez oczyszczenie betonowych umocnień skarp i dna z namułu i porostów w obrębie budowli, dokonanie zabezpieczenia antykorozyjnego budowli oraz malowanie elementów metalowych (kolor niebieski), smarowanie ręcznego mechanizmu wyciągowego - jaz (1J) w km 6+580 i zastawka (1Z) w km 4+850 ( Rzeka Kanał A ), ? wykonanie palisady w obrębie zastawki (1Z) i uzupełnienie ubytków w płytach betonowych w ubezpieczeniu skarp (obmiar: robocizna - 40 r-g; kołki śr. 8-10 dł. 150cm - szt. 166; beton - 2 m^3; odwodnienie (grodzie, rura), koparko- ładowarka- 10m-g), ( Rzeka Kanał A ), ? nadzór przyrodniczy, ? wykoszenie porostu ze skarp i korony wału porost gęsty miękki z wygrabieniem, ? usunięcie nieczystości (papiery, butelki) odc. wał Latoszek z wywiezieniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 09/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Utrzymanie wód rzeki Orz, gmina Goworowo i Czerwin, powiat ostrołęcki.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót utrzymaniowych na rzece Orz obejmował będzie: ? Mechaniczne wykoszenie i wygrabienie na ławę porostów ze skarp i ławy rzeki. ? Ręczne wykoszenie i wygrabienie na ławę porostów gęstych twardych ze skarp i ławy rzeki. ? Ręczne wykoszenie porostów rzadkich z dna rzeki i wyrzucenie ich na ławę przy zarośnięciu dna 90% ? Mechaniczne wykoszenie porostów rzadkich z dna rzeki i wyrzucenie ich na ławę przy zarośnięciu dna 90 % ? Usunięcie przetamowań i powalonych drzew z koryta rzeki ? Ręczna wycinka zakrzaczeń ze skarp rzeki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 09/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Utrzymanie wód rzeki Kanał 25, gmina Jednorożec, powiat przasnyski.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót utrzymaniowych na rz. Kanał Nr 25 obejmował będzie: ? mechaniczne odmulenie dna o szer. 1,60 m, war. 30cm w km 5+000 - 8+500 ? rozplantowanie urobku po mechanicznym odmuleniu dna w km jw. ? mechaniczne odmulenie dna o szer. 1,00 m, war. 30cm w km 8+500 - 9+000 ? rozplantowanie urobku po mechanicznym odmuleniu dna w km jw.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 09/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.