eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piasek › Konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Kobiór w 2014r

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-19

Piasek: Konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Kobiór w 2014r
Numer ogłoszenia: 312988 - 2014; data zamieszczenia: 19.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kobiór , ul. Katowicka 141, 43-211 Piasek, woj. śląskie, tel. 32 2188181.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobior.katowice.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Kobiór w 2014r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje zadania: - remont cząstkowy nawierzchni z zastosowaniem kruszywa łamanego wraz z wykonaniem sączków poprzecznych - wykonanie remontu/wymiany przepustów pod drogami leśnymi - profilowanie istniejących rowów i oczyszczenie rowów przydrożnych, - remont cząstkowy i nawierzchnie z betonu asfaltowego Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1-3a do SIWZ Sumaryczny zakres prac w poszczególnych pakietach ze względu na brak możliwości dokładnego określenia potrzeb w chwili obecnej jest zakresem szacunkowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia prac do 50 % zakresu wynikającego ze specyfikacji. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 4 niezależne (części) pakiety. Prace we wszystkich pakietach wykonywane będą równolegle Materiały, transport sprzętu, transport materiałów i związane z tym wszystkie opłaty są wyłącznym kosztem wykonawcy. pakiet 1 - wbudowanie kruszywa 2000 t, przepusty 6m, oczyszczanie rowów 100mb pakiet 2 - wbudowanie kruszywa 850 t, przepusty 6m, oczyszczanie rowów 100mb pakiet 3 - wbudowanie kruszywa 1450 t, przepusty 22m, oczyszczanie rowów 100mb, nawierzchnia z betonu asfalt. 40m2 pakiet 4 - wbudowanie kruszywa 1300 t, przepusty 18m, oczyszczanie rowów 100mb, nawierzchnia z betonu asfalt. 80m2.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - do 50 % zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej SIWZ i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.24.52-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na każdą część w wysokości:2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) w terminie do dnia 6.10.2014r. do godz. 9°°. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu. -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.z 2007r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność objęta przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień, w związku z tym zamawiający nie precyzuje tego warunku. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy, a jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna warunek za spełniony gdy wykonawca dostarczy - Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył 2 roboty budowlane polegające na budowie lub remoncie dróg, o wartości kosztorysowej - min. 100 000 złotych brutto każda z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania (wzór stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowody (poświadczenia) potwierdzające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, przy czym, gdy prace wymienione w wykazie wykonane były na rzecz Zamawiającego Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Ocena spełniania warunku na zasadzie spełnia- nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie określa tego warunku -

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna warunek za spełniony gdy wykonawca dostarczy - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik Nr 7 do SIWZ). Warunek minimalny:1 osoba z uprawnieniami bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, posiadająca prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załączników 7b do SIWZ Oświadczenie o posiadaniu uprawnień. Ocena spełniania warunku na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. Zamawiający uzna, za spełniony warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy pozwalającej na wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na kwotę nie mniejszą niż 100 000zł. Ocena spełniania warunku na zasadzie spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenia na druku nr 8, 9

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, możliwość zmiany umowy w formie aneksu. 1). zmiana terminu realizacji zamówienia z następujących przyczyn: a) działania siły wyższej, przy czym siłą wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, wystąpienia nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania b) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, udokumentowane w dzienniku budowy, c) błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z Projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w dokumentacji projektowej d) konieczność uzyskania decyzji lub uzgodnień osób trzecich lub właściwych organów, mogących spowodować wstrzymanie robót, e) konieczność zmiany zakresu robót f) konieczność wykonania dodatkowych badań i ekspertyz g) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiazań, w tym udzielenie zamówień dodatkowych i uzupełniających, związanych z realizacją zamówienia podstawowego h) wystąpienia odmiennych od zakładanych warunków geologicznych lub terenowych, i) przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, 2). Pozostałe zmiany: a) zmiana zakresu zamówienia spowodowane zmianą dokumentacji projektowej skorygowanej przez Projektanta i zaakceptowanej przez Zamawiającego, b) zmniejszenia zakresu zamówienia, c) zamiana sposobu wykonania zamówienia, materiałów budowlanych, urządzeń - gdy zmiana ta będzie korzystana dla Zamawiającego, bądź podyktowana będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie. Zmiana wymaga zastosowania materiałów, urządzeń posiadających co najmniej te same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty d) zmiana dokonana na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane - zmiana w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione e) zmiana dokonana na podstawie art. 20 ust.1 pkt 4 lit b) ustawy Prawo budowlane- uzgodniona możliwość wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego, f) zmiany technologii wykonania robót lub zmiany materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla Zamawiającego, przy zachowaniu nie pogorszonych standardów jakościowych g) zmiana ceny przy zaistnieniu zmian stawek podatkowych, h) zmiana na skutek poprawy omyłek rachunkowych i) zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji Zamawiającego, j) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, k) zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, l) zmniejszenie zakresu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, ze wykonanie zakresu realizacji umowy nie leży w interesie Zamawiającego, m) zmiana wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek) n) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron bądź przepisów wewnętrznych, obowiązujących w PGL LP -zarządzenia, decyzje i wytyczne Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kobior.katowice.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Kobiór ul. Katowicka 141, 43-211 Piasek w dni robocze, w godz. 7-14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Kobiór ul. Katowicka 141, 43-211 Piasek w dni robocze, w godz. 7-14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet 1 - leśnictwa Gostyń, Zgoń, Czarków, Radostowice, Branica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wbudowanie kruszywa - 2000 ton, przepusty 6m, oczyszczanie rowów 100 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.24.52-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet 2 - leśnictwa Mokre, Mościska, Królówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wbudowanie kruszywa 850 ton, przepusty 6m, oczyszczanie rowów 100mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.24.52-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet 3 - leśnictwa Wyry, Żwaków, Promnice, Świerczyniec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wbudowanie kruszywa 1450 ton, przepusty 22m, oczyszczanie rowów 100mb, nawierzchnia asfalt. 40m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.24.52-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: leśnictwa Studzienice, Wola, Międzyrzecze, Pawłowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wbudowanie kruszywa 1300 ton, przepusty 18m, oczyszczanie rowów 100mb, nawierzchnia asfalt. 80m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.24.52-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.