Ogłoszenie nr 312761 - 2016 z dnia 2016-09-23 r.
Bystrzyca Kłodzka: "Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z urządzeniami peryferyjnymi
i oprogramowaniem dla Nadleśnictwa Bystrzyca Kłodzka w 2016 roku"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Bystrzyca Kłodzka, krajowy numer identyfikacyjny
93102389400000, ul.
ul. Międzyleśna
3,
57500
Bystrzyca Kłodzka, woj.
dolnośląskie, państwo
, tel.
748 110 504, e-mail
tomasz.goliszewski@wroclaw.lasy.gov.pl, faks
748 113 958.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_bystrzyca_klodzka/zamowienia_publiczne
Adres profilu nabywcy:
http://www.bystrzyca.wroclaw.lasy.gov.pl/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_bystrzyca_klodzka/zamowienia_publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_bystrzyca_klodzka/zamowienia_publiczne
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_bystrzyca_klodzka/zamowienia_publiczne
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
wymagana form pisemna
Adres:
ul. Międzyleśna 3; 57-500 Bystrzyca Kłodzka
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z urządzeniami peryferyjnymi
i oprogramowaniem dla Nadleśnictwa Bystrzyca Kłodzka w 2016 roku"
Numer referencyjny: SA.270.3.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
4
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z urządzeniami peryferyjnymi i oprogramowaniem dla Nadleśnictwa Bystrzyca Kłodzka w 2016 r. Szczegółowe informacje przedstawione są w Załączniku nr 2, nr 3A, nr 3B, nr 4A i nr 4B do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, bez wad i uszkodzeń. Przedmiot zamówienia obejmuje także: - Dostarczenie (transport, wniesienie i rozładowanie) na własny koszt do siedziby Nadleśnictwa Bystrzyca Kłodzka- Zamawiającego, sprzętu wraz z oprogramowaniem zgodnie z zamówieniem jakościowym i ilościowym. - Zainstalowania oprogramowania. - Uruchomienia sprzętu, jego przetestowania i odpowiedniej konfiguracji. - Zapewnienia obsługi serwisowej urządzenia w okresie jego gwarancji. Firma serwisująca musi posiadać autoryzację producenta komputera i urządzeń będących przedmiotem zamówienia.
II.5) Główny kod CPV: 30.21.31.00 - Komputery przenośne
Dodatkowe kody CPV:30231300-0, 32420000-3, 30124000-4, 30232110-8, 51610000-1, 48823000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 118860.00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 1
II.9) Informacje dodatkowe: WARTOŚĆ CZ I - 76830.00 WARTOŚĆ CZ II - 32360.00 WARTOŚĆ CZ III - 8170.00 WARTOŚĆ CZ IV - 1500.00
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Warunek, w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 8 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Warunek, w zakresie sytuacji finansowej lub ekonomicznej zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 8 do SIWZ).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wymaganie dotyczy każdej części zamówienia:
Wykonawca wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienia obejmujące dostawę sprzętu opisanego w przedmiocie zamówienia (szczegóły w SIWZ)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, w okolicznościach, o których mowa wart. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. b) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa wart. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa wart. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa wart. 22 ust. 1b ustawy Pzp,
Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a)Wykazu wykonanych dostaw - a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z Podaniem co najmniej 1 (jednego) zamówienia polegającego na dostawie sprzętu opisanego w każdej części zamówienia.
b) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W takiej sytuacji Wykonawca, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów (dokument w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z którego wynikać będzie jednoznacznie: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego 3.Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa wart. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1. Wobec powyższego Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych wart. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60.00 |
Termin dostawy | 30.00 |
Termin płatności | 10.00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Niedopuszczalne są takie zmiany postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie do niej nowych postanowień, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu, należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferenta. 2. w razie zaistnienia istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, można dokonać zmiany umowy. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażona na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust.1 Prawa zamówień publicznych. 4. Zmiana niniejszej Umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 05/10/2016, godzina: 9:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski;Dokumenty złożone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: I
Nazwa: CZĘŚĆ I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup z dostawą sprzętu komputerowego (Komputer przenośny, Monitor, Stacja dokująca dedykowana do komputera przenośnego, ) wraz urządzeniami peryferyjnymi (Mysz do komputera) i oprogramowaniem
Szczegółowe informacje przedstawione są w Załączniku nr 2 do SIWZ. Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, bez wad i uszkodzeń. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania równoważnego przedmiotu zamówienia: w każdym miejscu SIWZ, w którym użyto znaku towarowego, nazwy lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych.
Przedmiot zamówienia obejmuje także:
- Dostarczenie (transport, wniesienie i rozładowanie) na własny koszt do siedziby Nadleśnictwa Bystrzyca Kłodzka- Zamawiającego, sprzętu wraz z oprogramowaniem zgodnie z zamówieniem jakościowym i ilościowym.
- Zainstalowania oprogramowania.
- Uruchomienia sprzętu, jego przetestowania i odpowiedniej konfiguracji.
- Zapewnienia obsługi serwisowej urządzenia w okresie jego gwarancji. Firma serwisująca musi posiadać autoryzację producenta komputera i urządzeń będących przedmiotem zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6, 30231300-0,
30124000-4,
51610000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
76830.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60.00 |
Termin realizacji | 30.00 |
Termin płatności | 10.00 |
Część nr: II
Nazwa: CZĘŚĆ II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup z dostawą urządzeń peryferyjnych do komputerów (kserokopiarka kolorowa; urządzenia wielofunkcyjne)
Szczegółowe informacje przedstawione są w Załączniku nr 3A i 3B do SIWZ. Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, bez wad i uszkodzeń. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania równoważnego przedmiotu zamówienia: w każdym miejscu SIWZ, w którym użyto znaku towarowego, nazwy lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych.
Przedmiot zamówienia obejmuje także:
- Dostarczenie (transport, wniesienie i rozładowanie) na własny koszt do siedziby Nadleśnictwa Bystrzyca Kłodzka- Zamawiającego, sprzętu wraz z oprogramowaniem zgodnie z zamówieniem jakościowym i ilościowym.
- Zainstalowania oprogramowania.
- Uruchomienia sprzętu, jego przetestowania i odpowiedniej konfiguracji.
- Zapewnienia obsługi serwisowej urządzenia w okresie jego gwarancji. Firma serwisująca musi posiadać autoryzację producenta komputera i urządzeń będących przedmiotem zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32420000-3, 51610000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
32360.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60.00 |
Termin realizacji | 30.00 |
Termin płatności | 10.00 |
Część nr: III
Nazwa: CZĘŚĆ III
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup z dostawą urządzenia peryferyjnego do komputera (Tablica interaktywna i projektor z dodatkowym wyposażeniem)
Szczegółowe informacje przedstawione są w Załączniku nr 4A do SIWZ. Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, bez wad i uszkodzeń. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania równoważnego przedmiotu zamówienia: w każdym miejscu SIWZ, w którym użyto znaku towarowego, nazwy lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych.
Przedmiot zamówienia obejmuje także:
- Dostarczenie (transport, wniesienie i rozładowanie) na własny koszt do siedziby Nadleśnictwa Bystrzyca Kłodzka- Zamawiającego, sprzętu wraz z oprogramowaniem zgodnie z zamówieniem jakościowym i ilościowym.
- Zainstalowania oprogramowania.
- Uruchomienia sprzętu, jego przetestowania i odpowiedniej konfiguracji.
- Zapewnienia obsługi serwisowej urządzenia w okresie jego gwarancji. Firma serwisująca musi posiadać autoryzację producenta komputera i urządzeń będących przedmiotem zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32420000-3, 51610000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
8170.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60.00 |
Termin realizacji | 30.00 |
Termin płatności | 10.00 |
Część nr: IV
Nazwa: CZĘŚĆ IV
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup z dostawą dysku do serwera
Szczegółowe informacje przedstawione są w Załączniku nr 4B do SIWZ. Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, bez wad i uszkodzeń. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania równoważnego przedmiotu zamówienia: w każdym miejscu SIWZ, w którym użyto znaku towarowego, nazwy lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych.
Przedmiot zamówienia obejmuje także:
- Dostarczenie (transport, wniesienie i rozładowanie) na własny koszt do siedziby Nadleśnictwa Bystrzyca Kłodzka- Zamawiającego, sprzętu wraz z oprogramowaniem zgodnie z zamówieniem jakościowym i ilościowym.
- Zapewnienia obsługi serwisowej urządzenia w okresie jego gwarancji. Firma serwisująca musi posiadać autoryzację producenta komputera i urządzeń będących przedmiotem zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48823000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
1500.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60.00 |
Termin realizacji | 30.00 |
Termin płatności | 10.00 |
INNE PRZETARGI Z BYSTRZYCY KŁODZKIEJ
- Stabilizacja w miejscu budowy drogi leśnej w leśnictwie Niedźwiedź, droga p.poż. nr 45 o długości ok. 961 m
- ZP/DAGZ/01/2024
- Miejska Trasa Spacerowa: budowa wyodrębnionego odcinka traktu spacerowego (etap Va) oraz przebudowa oświetlenia fortyfikacji obronnych przy ul. Międzyleśnej w Bystrzycy Kłodzkiej.
- Zakup i dostawa tuszy i tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych na lata 2024-2025
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, biurowego, RTV i AGD na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego do Centralnego Przystanku Historia w budynku Central Point przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie
- Dostawa sprzętu komputerowego, w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-054/2024
- Dostawa komputerów przenośnych typu notebook
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.