eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu medycznego do oceny istotności zwężeń tętnic wieńcowych wraz z dzierżawą aparatów w podziale na dwa zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-19

Warszawa: Dostawa sprzętu medycznego do oceny istotności zwężeń tętnic wieńcowych wraz z dzierżawą aparatów w podziale na dwa zadania
Numer ogłoszenia: 312728 - 2015; data zamieszczenia: 19.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie , ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4735145, faks 022 6131992.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego do oceny istotności zwężeń tętnic wieńcowych wraz z dzierżawą aparatów w podziale na dwa zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu medycznego do oceny istotności zwężeń tętnic wieńcowych oraz dzierżawa aparatów dla potrzeb Samodzielnej Pracowni Angiografii i Hemodynamiki Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: Zadanie 1 Pozycja 1 - Prowadniki do pomiaru cząstkowej rezerwy przepływu (FFR) oraz wieńcowej rezerwy przepływu (CFR) Długość prowadnika - 175 cm, Powłoka z PTFE na części sztywnej, Powłoka hydrofilna na części elastycznej - na odcinku 31 cm, Końcówka dystalna, platynowa dobrze widoczna w obrazie RTG, z możliwością manualnego kształtowania - o długości 3 cm, Hydrofobowa końcówka proksymalna (3 styki) wstępnie osadzona na konektorze do aparatu, Prowadnik pomiarowy zbudowany na bazie prowadnika angioplastycznego odpowiadającemu typowi Ballance Middle Weight (BMW), Możliwość demontażu i zastosowania prowadnika pomiarowego jako prowadnika angioplastycznego 0,014, Możliwość jednoczesnej oceny cząstkowej rezerwy przepływu (FFR), a także wieńcowej rezerwy przepływu (CFR) oraz indeksu oporu mikrokrążenia wieńcowego (IMR) za pomocą jednego prowadnika. Wyznaczenie CFR oraz IMR metodą termodylucji i wewnątrznaczyniowy pomiar temperatury. Pozycja 2 - Dzierżawa aparatury do pomiaru cząstkowej rezerwy przepływu (FFR) oraz wieńcowej rezerwy przepływu (CFR). Aparat z oprogramowaniem umożliwiającym wyznaczanie zarówno wartości FFR, jak i CFR oraz IMR, Możliwość montażu aparatu bezpośrednio do stołu angiografu lub montażu na dowolnym statywie jezdnym, Pomiar i wyświetlanie na ekranie urządzenia: - przebiegów krzywych ciśnienia chwilowego i średniego z cewnika prowadzącego (proksymalnego) i z prowadnika pomiarowego (dystalnego), - sygnał ciśnienia proksymalnego uzyskiwany bezpośrednio z przetwornika ciśnienia systemu monitorującego, - wartości FFR, CFR oraz IMR, Rejestracja w cyfrowej pamięci aparatu przebiegów, sygnałów oraz wyników pomiarów dla minimum 45 badań (do 10 minut każde) z możliwością korekty automatycznie wyznaczonego parametru FFR, Kompatybilność z różnymi systemami monitorowania poprzez dobór dedykowanych kabli połączeniowych, Dołączone oprogramowanie do analizy badań off-line do zainstalowania na dowolnym komputerze w pracowni hemodynamiki. Zadanie 2 Pozycja 1 - Prowadniki do oceny istotności zwężeń tętnic wieńcowych. Prowadniki wewnątrzwieńcowe do oceny istotności zwężeń tętnic wieńcowych za pomocą pomiaru cząstkowej rezerwy przepływu wieńcowego (FFR) - Długość prowadnika 185 cm, średnica 0,014 (0,36 mm), - Końcówka dystalna o kształcie J lub prostym, - Giętka dystalna część prowadnika o długości 30 cm z pokryciem hydrofilnym, końcowe 3 cm dobrze widoczne w obrazie RTG. Opcja dostarczenia prowadników do jednoczesnego pomiaru FFR oraz pomiaru parametrów przepływu wieńcowego metodą Dopplerowską, Cewniki wewnątrzwieńcowe do wykonywania ultrasonografii wewnątrznaczyniowej (IVUS) - Kompatybilność z prowadnikami 0,014, - Kompatybilność z cewnikami prowadzącymi 6F, - System uzyskiwania obrazu IVUS za pomocą sondy elektronicznej (solid state) lub mechanicznej - w zależności od zastosowanego cewnika IVUS. Pozycja 2 - Dzierżawa aparatu współpracującego z cewnikami do FFR oraz IVUS, Mobilny aparat wyposażony w monitor do prezentacji wyników pomiaru FFR lub obrazu IVUS, Kompatybilność aparatu zarówno z prowadnikami do FFR, jak i cewnikami do IVUS, Zainstalowane oprogramowanie do analizy pomiarów cząstkowej rezerwy przepływu (FFR) oraz ultrasonografii wewnątrznaczyniowej (IVUS) wraz z możliwością oszacowania histologicznych komponentów blaszki miażdżycowej, Możliwość zainstalowania oprogramowania do określania czynnościowej istotności zwężenia w tętnicy wieńcowej w warunkach przepływu spoczynkowego, bez konieczności farmakologicznego wywoływania hiperemii. Asortyment oraz ilości wymaganego przedmiotu zamówienia zostały wykazane na Formularzach cenowych stanowiących załączniki do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest na czas trwania umowy - 12 miesięcy - wydzierżawić Zamawiającemu nowy aparat o parametrach nie gorszych niż szczegółowo wykazane w pkt 2 - przedmiot zamówienia - niniejszej specyfikacji. 4. Wyłoniony w trakcie postępowania Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia nowego aparatu i zainstalowania go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na swój koszt w terminie 14 dni od zawarcia umowy. 5. Wyłoniony w trakcie postępowania Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z instalacją nowego aparatu. 6. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnych napraw oraz konserwacji wydzierżawionego nowego aparatu zgodnie z zaleceniami producenta oraz utrzymaniu go w ciągłej sprawności. 7. Naprawa aparatu nie może być dłuższa niż 3 dni robocze. W przypadku przedłużającej się naprawy wynikającej nie z winy Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest wstawić sprawny aparat zastępczy na czas trwania naprawy dzierżawionego aparatu. 8. Oferta może dotyczyć wszystkich lub wybranych zadań. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych zadań. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 10. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywy powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 11. Oferowany w prowadzonym postępowaniu asortyment (wymieniony na Formularzach Cenowych) musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, spełniać parametry opisane w poszczególnych zadaniach i pozycjach oraz musi spełniać warunki dopuszczenia do obrotu w placówkach służby zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 12. Nie spełnienie któregokolwiek z parametrów daje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty. 13. Realizacja zamówienia następować będzie przez okres 12 miesięcy, począwszy od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą wyłonionym w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 14. Oferty będą oceniane na podstawie kryteriów opisanych w rozdziale XVI niniejszej SIWZ. 15. Oferowany termin płatności od dnia złożenia faktury Zamawiającemu nie może być krótszy niż 60 dni. 16. Podwykonawstwo: a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. b) Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. c) Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 17. Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1, 33.11.17.20-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże minimum 2 główne dostawy odpowiadające wielkością oraz wartością przedstawionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia. Za odpowiednią wartość Zamawiający uzna: Zadanie 1 - nie mniej niż 90 000,00 zł brutto Zadanie 2 - nie mniej niż 238 000,00 zł brutto Dostawy należy przedstawić dla każdego zadania osobno. Jeśli Wykonawca przystępuje do więcej niż jednego zadania możliwe jest przedstawienie dostaw łącznie dla oferowanych Zadań, pod warunkiem, że dostawy zostały zrealizowane zgodnie z przedmiotem zamówienia oraz łączna wartość tych dostaw odpowiada łącznej wartości dla oferowanych Zadań. Spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający będzie oceniał: - minimum 2 główne dostawy odpowiadające wielkością i wartością przedstawionego przez Zamawiającego w danych zadaniach przedmiotu zamówienia - spełnia, - mniej niż 2 główne dostawy odpowiadające wielkością i wartością przedstawionego przez Zamawiającego w danych zadaniach przedmiotu zamówienia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Dowodami są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub; b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody budzą wątpliwości zamawiającego lub, gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy lub usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionymi załącznikami - Formularze Cenowe. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Jakość - 30

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach: 2.1 Zmiana stron umowy. 2.2 Zmiana nazw i adresów stron umowy. 2.3 Zmiana banków lub numerów kont bankowych stron. 2.4 Zmiana cen spowodowana zmianą stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian (obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów o zmianie stawki podatku VAT). 2.5 Zamiana oferowanego sprzętu medycznego na sprzęt medyczny o właściwościach nie gorszych niż oferowany w przypadku wycofania go z rynku oraz wstrzymania produkcji (w cenie nie wyższej niż oferowany). 2.6 Zamiana oferowanego sprzętu medycznego na sprzęt medyczny o właściwościach nie gorszych niż oferowany w przypadku braku aktualnego dopuszczenia do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 2.7 Dopuszcza się przedłużenie umowy w przypadku niewykorzystania środków finansowych określonych w umowie(zmiana terminu obowiązywania umowy). 2.8 Dopuszcza się zmianę cen jednostkowych na niższe niż oferowane w ofercie. 2.9 Zamawiający zastrzega sobie możliwość, a Wykonawca wyraża zgodę na zmianę ilości poszczególnego sprzętu medycznego, określonego w Załącznikach nr ... do umowy w zależności od swoich potrzeb, przy zachowaniu cen jednostkowych oraz ceny wskazanej w § 2 ust. 1. Zmiany w tym zakresie nie stanowią zmiany warunków umowy i nie wymagają firmy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mssw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie, ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa - DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2015 godzina 11:00, miejsce: KANCELARIA Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie, ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje asortymentowe wykazane w Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1, 33.11.17.20-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje asortymentowe wykazane w Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1, 33.11.17.20-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.