Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2015-03-05
Gorzów Wielkopolski: Remont pomieszczeń Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej oraz Oddziału Chirurgii Ortopedycznej i Urazów Narządu Ruchu w celu dostosowania Oddziałów do aktualnie obowiązujących wymagań
Numer ogłoszenia: 31267 - 2015; data zamieszczenia: 05.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z o.o. , ul. Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 7331222, 7331173, faks 95 7331222, 7331173.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej oraz Oddziału Chirurgii Ortopedycznej i Urazów Narządu Ruchu w celu dostosowania Oddziałów do aktualnie obowiązujących wymagań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczeń Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej oraz Oddziału Chirurgii Ortopedycznej i Urazów Narządu Ruchu w celu dostosowania Oddziałów do aktualnie obowiązujących wymagań. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 części tj.: Pakiet 1 - /Prace remontowe/ Pakiet 2 - /Stolarka drzwiowa/ Pakiet 3 - /Gazy medyczne/ 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje /Odpowiednio do danego Pakietu/: Pakiet 1: 1) Wykonanie prac budowlanych: a) częściowe wyburzenie ścian działowych - murowanych wynikające ze zmiany funkcji pomieszczeń, b) wyburzenie i poszerzenie części otworów drzwiowych, c) wykonanie nowych ścianek działowych wg Projektu Wykonawczego, d) skucie istniejących okładzin ściennych z płytek ceramicznych i oblicowanie ścian nowymi płytkami, e) wykonanie zamurowań oraz ich otynkowanie, f) demontaż istniejących sufitów podwieszonych, ścianek aluminiowych i drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami, g) osadzenie nowych ościeżnic drzwiowych z pomalowaniem, h) wykonanie gładzi gipsowych w remontowanych pomieszczeniach, i) dwukrotne pomalowanie ścian i sufitów pomieszczeń farbami emulsyjnymi i lateksowymi z atestami wg. Specyfikacji, j) wykonanie sufitów podwieszonych wg Projektu Wykonawczego, k) zerwanie okładzin podłogowych, wyrównanie podłoża i wykonanie nowych posadzek wg Projektu Wykonawczego, l) wykonanie konstrukcji wsporczej pod centralę wentylacji mechanicznej, m) wykucie i osadzenie kratek wentylacji grawitacyjnej. 2) Wykonanie instalacji elektrycznej: a) niskoprądowej: 1/ okablowanie strukturalne, 2/ systemu przyzywowego (przywoławczego), 3/ instalacja zasilania i sterowania klap p.poż. na kanałach wentylacyjnych, 4/ instalacja monitoringu sali pooperacyjnej, b) silnoprądowej 1/ montaż urządzeń w istniejącej rozdzielnicy głównej i montaż tablicy głównej UPS, TGUPS, UPS-sa, montaż tablic, rozdzielnic, 2/ instalacja elektryczna oświetlenia, 3/ instalacja siły, 4/ montaż wewnętrznych linii zasilających rozdzielnice i tablice elektryczne, c)wykonanie instalacjii uziemiającej i połączeń wyrównawczych, 3) Wykonanie klimatyzacji i wentylacji zgodnie z załączonym schematem Projektu Wykonawczego. Pakiet 2: Montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, aluminiowej i stolarki przeciwpożarowej. Pakiet 3: Wykonanie nowych instalacji gazów medycznych z wykorzystaniem istniejących pionów gazów medycznych w zakresie instalacji tlenu, próżni i sprężonego powietrza. 4. Szczegółowy zakres robót, sposób realizacji oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia określają: a. Projekty wykonawcze; b. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; c. opis przedmiotu zamówienia; d. przedmiary robót; e. harmonogram przebudowy pomieszczeń; f. rysunki graficzne - 3 szt. 5. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie się wyjaśniające i uzupełniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejasności Wykonawca nie będzie mógł ograniczyć zakresu swojego zobowiązania ani zakresu należytej staranności. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją, o której mowa w pkt. 4, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami oraz polskimi normami lub aprobatami technicznymi, o ile nie ustalono Polskiej Normy. 7. Dotyczy Pakietu 3 - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z Dyrektywą 93/42/EWG oraz przepisami krajowymi (Ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych Dz. U. z 2010 nr 107 poz. 679). Instalacja jako wyrób medyczny zostanie oznakowana przez Wykonawcę obowiązkowym znakiem CE. 8. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane - min. 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót (okres gwarancji jako kryterium oceny ofert, z zastrzeżeniem, że 36 miesięcy - 1 pkt powyżej 36 mcy - 1 pkt za każde następne 6 m-cy, z tym, że za 60 miesięcy i więcej dodatkowo 4 pkt ). 9. Z uwagi na wykonywanie robót w czynnych obiektach Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i p.poz. oraz do wykonywania prac w sposób powodujący jak najmniejsze niedogodności dla użytkowników znajdujących się w budynku.. 10. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o niegorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzenia. 11. Zamawiający przedmiot niniejszego zamówienia - robotę budowlaną opisał za pomocą dokumentacji projektowej. Przedmiar robót jest opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu i specyfikacji technicznych i to nie on determinuje zakres prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę roboty budowlanej i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego przedmiarowi robót należy przypisać charakter dokumentu pomocniczego. 12. W przypadku gdy dla poszczególnych Pakietów zostaną wyłonieni różni Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do bezwzględnej i ścisłej współpracy z pozostałymi Wykonawcami, natomiast koordynatorem wszystkich prac będzie Zamawiający. Uwaga. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał oględzin miejsc objętych robotami (wizji lokalnej). Kontakt z Panem Grzegorzem Burdzińskim tel. 95/7331154.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających których mowa w art.67 ust 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907, 984 i 1047) w dalszej części zwanej ustawą stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.41.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.13.00-1, 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-6, 45.26.20.00-1, 45.26.23.10-7, 45.33.12.00-8, 45.33.12.10-1, 45.33.12.11-8, 45.33.12.20-4, 45.33.12.30-7, 45.32.30.00-7, 45.32.20.00-3, 45.31.00.00-3, 45.26.23.11-4, 45.31.11.00-1, 45.26.25.00-6, 45.31.12.00-2, 45.32.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Pakiet 1: Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu prac ogólnobudowlanych, w tym jedna przeprowadzona na czynnym obiekcie w trakcie eksploatacji, o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 złotych brutto każda, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna warunek ogólny za spełniony na podstawie złożonego wykazu robót oraz dołączonych dowodów - wzór stanowi dodatek do SIWZ. Pakiet 2: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek ogólny za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - wzór stanowi dodatek do SIWZ. Pakiet 3: Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadającym swoim zakresem przedmiotowi zamówienia, przeprowadzone na czynnym obiekcie w trakcie eksploatacji, o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 złotych brutto każda, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna warunek ogólny za spełniony na podstawie złożonego wykazu robót oraz dołączonych dowodów - wzór stanowi dodatek do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Pakiet 1 - Zamawiający wyznacza szczegółowe warunki w tym zakresie tj. Wykonawca wykazać musi, że dysponuje: a) co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej, c) co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, d) co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,lub inne uprawnienia umożliwiające wykonanie tych samych czynności, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 roku, poz. 1409 z późniejszymi zmianami). Zamawiający warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór stanowi dodatek do SIWZ oraz oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wzór stanowi dodatek do SIWZ. Pakiet 2 - Zamawiający wyznacza szczegółowe warunki w tym zakresie tj. Wykonawca wykazać musi, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wzór stanowi dodatek do SIWZ. Pakiet 3 - Zamawiający wyznacza szczegółowe warunki w tym zakresie tj. Wykonawca wykazać musi, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wzór stanowi dodatek do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne i opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę min.: Pakiet 1: 1.000.000,00 PLN. Pakiet 2: 200.000,00 PLN. Pakiet 3: 300.000,00 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Pakiet 1: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu prac ogólnobudowlanych, w tym jedna przeprowadzona na czynnym obiekcie w trakcie eksploatacji, o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 złotych brutto każda, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Pakiet 2: nie dotyczy Pakiet 3: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadającym swoim zakresem przedmiotowi zamówienia, przeprowadzone na czynnym obiekcie w trakcie eksploatacji, o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 złotych brutto każda, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1/ Prawidłowo wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną formularz ofertowy; 2/ Prawidłowo wypełnioną i podpisaną przez osobę upoważnioną Tabelę elementów ceny ryczałtowej; 3/Jeżeli ofertę podpisuje osoba niefigurująca w dokumencie rejestrowym, do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty lub kopię potwierdzoną notarialnie /za zgodność z oryginałem/ (pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie); 4/ Oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie przystępujących do postępowania podpisane przez wszystkich Wykonawców. Oświadczenie musi zawierać następujące informacje: a/ nazwy i adresy Wykonawców, którzy wspólnie przystępują do postępowania przetargowego, b/ wyznaczenie Lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia wraz z nazwą zadania - tytułem postępowania. Osoba upoważniona przez Lidera do reprezentowania w postępowaniu musi posiadać stosowne upoważnienie; 5/ Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - okres gwarancji - 3
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w stosunku do treści oferty. 2. Warunki zmiany: 1) istotne błędy pisarskie w treści umowy (np. w opisie przedmiotu umowy, w wysokości wynagrodzenia kwotowo lub słownie), 2) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości podatku od towarów i usług; 3) zmiany ostatecznego terminu realizacji przedmiotu umowy lub rezygnacji z realizacji zadania w przypadku braku środków na realizację zadania lub wystąpienie innych nie przewidzianych przyczyn. 4) zmiana sposobu/zasad dokonywania rozliczeń i płatności, 5) zmiana terminu realizacji na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego w przypadkach: a. wystąpienia prac dodatkowych, b. gdy ze względów organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego nie było możliwości przystąpienia do wykonania lub kontynuowania zamówienia w terminie przewidzianym przez Zamawiającego, c. gdy ze względu na warunki atmosferyczne nie jest możliwe prowadzenie robót w terminie przewidzianym przez Zamawiającego. Zmiana wymaga akceptacji obu Stron. 6) Zmiana w zakresie udziału podwykonawcy w realizacji zamówienia na pisemny wniosek Wykonawcy 7) Zmiana podwykonawcy lub zakresu realizowania przez niego robót na pisemny wniosek Wykonawcy. 3. Wszelkie uzupełnienia i zmiany w treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez Strony pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 4 . 4. Strony niezwłocznie pisemnie informują o zmianach danych ujawnionych w rejestrze przedsiębiorców Zamawiającego lub Wykonawcy oraz o innych niż wymienione w ust. 2 pkt 1 błędach pisarskich.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wlkp. Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wlkp. SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Prace remontowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie pakietu 1 występują prace: 1) Wykonanie prac budowlanych: a) częściowe wyburzenie ścian działowych - murowanych wynikające ze zmiany funkcji pomieszczeń, b) wyburzenie i poszerzenie części otworów drzwiowych, c) wykonanie nowych ścianek działowych wg Projektu Wykonawczego, d) skucie istniejących okładzin ściennych z płytek ceramicznych i oblicowanie ścian nowymi płytkami, e) wykonanie zamurowań oraz ich otynkowanie, f) demontaż istniejących sufitów podwieszonych, ścianek aluminiowych i drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami, g) osadzenie nowych ościeżnic drzwiowych z pomalowaniem, h) wykonanie gładzi gipsowych w remontowanych pomieszczeniach, i) dwukrotne pomalowanie ścian i sufitów pomieszczeń farbami emulsyjnymi i lateksowymi z atestami wg. Specyfikacji, j) wykonanie sufitów podwieszonych wg Projektu Wykonawczego, k) zerwanie okładzin podłogowych, wyrównanie podłoża i wykonanie nowych posadzek wg Projektu Wykonawczego, l) wykonanie konstrukcji wsporczej pod centralę wentylacji mechanicznej, m) wykucie i osadzenie kratek wentylacji grawitacyjnej. 2) Wykonanie instalacji elektrycznej: a) niskoprądowej: 1/ okablowanie strukturalne, 2/ systemu przyzywowego (przywoławczego), 3/ instalacja zasilania i sterowania klap p.poż. na kanałach wentylacyjnych, 4/ instalacja monitoringu sali pooperacyjnej, b) silnoprądowej 1/ montaż urządzeń w istniejącej rozdzielnicy głównej i montaż tablicy głównej UPS, TGUPS, UPS-sa, montaż tablic, rozdzielnic, 2/ instalacja elektryczna oświetlenia, 3/ instalacja siły, 4/ montaż wewnętrznych linii zasilających rozdzielnice i tablice elektryczne, c)wykonanie instalacjii uziemiającej i połączeń wyrównawczych, 3) Wykonanie klimatyzacji i wentylacji zgodnie z załączonym schematem Projektu Wykonawczego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.23.11-4, 45.26.25.00-6, 45.32.00.00-6, 45.32.00.00-6, 45.42.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.26.23.21-7, 45.26.23.50-9, 45.43.11.00-8, 45.21.14.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Okres gwarancji - 3
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - /Stolarka drzwiowa/.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, aluminiowej i stolarki przeciwpożarowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.32.40.00-4, 45.43.10.00-7, 45.40.00.00-1, 45.44.21.00-8, 45.42.11.46-9, 45.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Okres gwarancji - 3
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - /Gazy medyczne/.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nowych instalacji gazów medycznych z wykorzystaniem istniejących pionów gazów medycznych w zakresie instalacji tlenu, próżni i sprężonego powietrza..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.30.00-0, 45.33.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.21.51.40-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Okres gwarancji - 3
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Przedmiotem zamówienia jest realizacja w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego: "Przebudowa wraz z rozbudową drogi powiatowej nr 1365F na odcinku Czechów - Santok"
- Dzierżawa aparatów USG
- Przedmiotem zamówienia jest realizacja w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1392F na odcinku Lubno - Stanowice.
- Realizacja wyroków eksmisyjnych bez przyznanego prawa do najmu socjalnego
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu na potrzeby Zakładu Mikrobiologii
- Nadzór Inwestorski: Przebudowa ul. Spichrzowej - II etap.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przebudowy ulic w Gminie Otwock zgodnych z załączonymi wykazami do postępowania przetargowego w ramach zadania budżetowego "Poprawa bezpieczeństwa i warunków komunikacyjnych w Mieście (...)"
- Remont w internacie garnizonowym z pracami towarzyszącymi Braniewo ul. Grota Roweckiego 14-16
- Remont sieci wodociągowej pomiędzy ujęciem wody W2 w Kacicach i W3 w Miłocicach w gminie Słomniki
- Remont sieci wodociągowej pomiędzy ujęciem wody W2 w Kacicach i W3 w Miłocicach w gminie Słomniki
- Renowacja dachu i elewacji budynku Domu oświatowego w miejscowości Jedlicze-Męcinka
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.