eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatury diagnostycznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-09-23

Ogłoszenie nr 312667 - 2016 z dnia 2016-09-23 r.

Bochnia: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatury diagnostycznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej, krajowy numer identyfikacyjny 90434900000, ul. ul. Krakowska  31, 32700   Bochnia, woj. małopolskie, państwo , tel. 14 6153201, 6153233, 50979196, e-mail mdaniec@szpital-bochnia.pl, faks 146 153 202.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital-bochnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.szpital-bochnia.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie
www.szpital-bochnia.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Zgodnie z zapisem w SIWZ
Adres:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Krakowskiej 31, w Bochni - pok. 3 Dziennik podawczy, Pawilon A


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatury diagnostycznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Numer referencyjny: DZ-271-1-36/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Przedmiotem Zamówienia jest: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatury diagnostycznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (część II) Przedmiot Zamówienia został podzielony na następujące pakiety: Pakiet nr 1 - Odczynniki do analizatora do moczy wraz z dzierżawą analizatora Pakiet nr 2 - Odczynniki do oznaczenia parametrów krytycznych wraz z dzierżawą analizatora Pakiet nr 3 - Odczynniki do analizatora parametrów krytycznych ABL 835-FLEX Pakiet nr 4 - Szczepy wzorcowe z kolekcji amerykańskiej ATCC Pakiet nr 5 - Test do oznaczania wyłącznie lekowrażliwosci dla grzybów Pakiet nr 6 - Podłoża gotowe do badań epidemiologicznych kału na Salmonella, Sigella Pakiet nr 7 - Surowice i lateksy do badań kału na obecność Salmonella, Shigella Pakiet nr 8 - Testy

II.5) Główny kod CPV: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne
Dodatkowe kody CPV:33124100-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 12


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.3.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.3.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.3.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.4.1) Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp, tj.: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; III.4.2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie Zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. III.4.3) W przypadku braku złożenia samodzielnie przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z pkt III.4.2) niniejszej SIWZ, Zamawiający wezwie Wykonawcę w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp do uzupełnienia oświadczenia, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin na dokonanie tej czynności. III.4.4) Dokumenty podmiotów zagranicznych 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt III.4.1) składa odpowiednio dla: a) pkt 1 - dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: ? nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty w/w powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.4) ppkt 1) niniejszej SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis odnośnie terminów wystawienia oświadczenia stosuje się odpowiednio. 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.1) Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie, w związku z powyższym przed udzieleniem Zamówienia, nie wezwie Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.6.1) Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp, tj.: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty, które tego wymagają, spełniają wymagania przewidziane w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 nr 107 poz. 679) oraz w aktach wykonawczych do niej, a także w obowiązujących przepisach Unii Europejskiej o dopuszczeniu wyrobów medycznych do obrotu i stosowania na terenie Polski (wzór stanowi załącznik nr 5A), w przypadku zaoferowania produktów, które nie podlegają w/w przepisom, oświadczenie Wykonawcy, że posiada inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania na terenie Polski wraz z wykazem tych produktów(wzór stanowi załącznik nr 5B). 2) Dla pakietu nr 1 i 2 - Karta katalogowa lub folder w j. polskim - ze zdjęciem/rysunkiem lub inne dokumenty w języku polskim potwierdzające oferowane parametry techniczno - funkcjonalne zawierające dane określone w wymaganiach dla aparatury diagnostycznej, potwierdzone za zgodność pozwalająca Zamawiającemu na stwierdzenie spełniania wymaganych parametrów (dopuszcza się wersję elektroniczną) - każda strona musi zostać opisana którego pakietu i pozycji dotyczy. 3) Dla pakietu nr 1, 2, 3 - Ulotki informacyjne w języku polskim zawierające szczegółowe informacje dotyczące oferowanych odczynników potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry (dopuszcza się wersję elektroniczną) - każda strona musi zostać opisana którego pakietu i pozycji dotyczy 4) Dla pakietu nr 4 - Przykładowy certyfikat kontroli jakości z dokumentacją pochodzenia szczepu. Zamawiający oceniać będzie potwierdzenie spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę dokument, o którym mowa w punkcie III.6) Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej "spełnia/nie spełnia"

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

III.7.1) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. III.7.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena100


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają zmiany w umowie w następującym zakresie: a. nazwy produktu przy zachowaniu jego istotnych parametrów, b. sposobu konfekcjonowania, c. numeru katalogowego poszczególnych Towarów d. dostarczania innego produktu, przy zachowaniu jego istotnych parametrów, w przypadku ograniczenia dostępności produktu objętego umową, w szczególności zakończenia produkcji oferowanego produktu, wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu, zakazu używania danego produktu wydanego przez właściwy organ. e. zmiany terminu realizacji w przypadku nie zrealizowania wartości umowy na poziomie min. 60% w terminie jej obowiązywania, przewiduje się możliwość jej przedłużenia o czas niezbędny do zrealizowania ww. wartości. Przedłużenie terminu obowiązywania umowy może nastąpić na wniosek każdej ze stron. W przypadku braku zgody jednej ze stron na przedłużenie obowiązywania umowy, Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia Zamówienia. 3. Wykonawca powinien wykazać okoliczności, o których mowa w ust. 2 . 4. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 2 pkt d, w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje, w terminie do 5 dni od powzięcia informacji o okolicznościach tam wskazanych, produkt równoważny na zasadach wynikających z ust. 7, z zachowaniem formy pisemnej lub mailowej pod rygorem nieważności. 5. W przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, strony dopuszczają zmianę ceny za zbiorcze opakowanie Towarów objętych umową z zachowaniem jednak zasady proporcjonalności w stosunku do ceny jednostkowej poszczególnych Towarów objętej umową 6. Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych netto określonych w ofercie przetargowej przez okres trwania umowy, przy czym w czasie trwania umowy ceny brutto ulegają zmianie w przypadku wzrostu/spadku stawki podatku VAT. W przypadku urzędowej zmiany stawki VAT, uwzględnienie nowej stawki nastąpi automatycznie w dacie określonej przez właściwe przepisy prawa, bez konieczności zawierania odrębnego aneksu. 7. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może zaoferować odpowiednik, po cenie nie wyższej niż cena produktu objętego umową. 8. Zamawiający każdorazowo dopuszcza zaoferowanie cen niższych niż określonych w niniejszej umowie. Wystawienie faktury z ceną niższą niż wymieniona w załączniku nr 1 do niniejszej umowy jest równoznaczne z zaoferowaniem przez Wykonawcę niższej ceny. 9. Zaistnienie okoliczności wymienionych w ust 7-8 nie wymaga sporządzenia aneksu. 10. W przypadku zmiany bądź rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie Zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 04/10/2016, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Pakiet nr 1 - Odczynniki do analizatora do moczy wraz z dzierżawą analizatora

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Opis przedmiotu zamówienia Szacunkowa ilość oznaczeń 1. 2. 3. 1. Testy paskowe do moczu, 10 parametrowe 19 200
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0, 33124100-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Pakiet nr 2 - Odczynniki do oznaczenia parametrów krytycznych wraz z dzierżawą analizatora

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. 2. 3. Lp. Opis przedmiotu zamówienia Szacunkowa ilość oznaczeń 1. "Roztwory do analizatora równowagi kwasowo zasadowej Zakres badań: pH, pCO2, pO2, Hb, SO2,Hct," 2000 2. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0, 33124100-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Pakiet nr 3 - Odczynniki do analizatora parametrów krytycznych ABL 835-FLEX

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Opis przedmiotu zamówienia Szacunkowa ilość oznaczeń 1. "Roztwory do analizatora równowagi kwasowo zasadowej Zakres badań: pH, pCO2, pO2, Hb, SO2, SO2Hb, metHb, COHb, Cl, mleczany, Na, K" 6800 2. 3. Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m. Ilość 1. Materiały kontrolne w czterech zakresach (AUTOCHECK )zakres acidosis (level 1) op. 3 2. Materiały kontrolne w czterech zakresach (AUTOCHECK ) zakres normal (level 2) op. 4 3. Materiały kontrolne w czterech zakresach (AUTOCHECK) zakres alkalosis (level 3) op. 3 4. Materiały kontrolne w czterech zakresach (AUTOCHECK ) zakres duża patologia (level 4) op. 1 5. Materiały eksploatacyjne (membrany do elektrody ) membrana do elektrody referencyjnej. Zestaw 4 sztuki. op. 1 6. Materiały eksploatacyjne (membrany do elektrody ):membrana do elektrody pO2. Zestaw 4 sztuki. op. 1 7. Materiały eksploatacyjne (membrany do elektrody ): membrana do elektrody pCO2. Zestaw 4 sztuki. op. 1 8. Materiały eksploatacyjne (membrany do elektrody ): membrana do elektrody chlorkowej . Zestaw 4 sztuki. op. 1 9. Materiały eksploatacyjne (membrany do elektrody ): membrana do elektrody mleczanowej. Zestaw 4 sztuki. op. 1 10. Materiały eksploatacyjne (membrany do elektrody ): membrana do elektrody potasowej. Zestaw 4 sztuki. op. 1 11. Materiały eksploatacyjne (membrany do elektrody ): membrana do elektrody wapniowej . Zestaw 4 sztuki. op. 1 12. Materiały eksploatacyjne (membrany do elektrody): membrana do elektrody sodowej. Zestaw 4 sztuki. op. 1 13. Gaz kalibracyjny nr 1 szt. 3 14. Gaz kalibracyjny nr 2 szt. 3 15. Kalibrator 1 200ml szt. 6 16. Kalibrator 2 200ml szt. 4 17. Płyn do kalibracji hemoglobiny (op.- 4 apm) op. 1 18. wyłapywacze skrzepów 250 szt op. op. 12
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Pakiet nr 4 - Szczepy wzorcowe z kolekcji amerykańskiej ATCC

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m. Ilość 1. 2. 3. 4. 1. Escherichia coli ATCC 35218 szt. 1 2. Klebsiella pneumoniae CRE NTCT 13438 szt. 1 3. Klebsiella pneumoniae ATCC 700603 szt. 1 4. Salmonella Enteritidis ATCC 13076 szt. 1 5. Shigella sonnei ATCC 25931 szt. 1
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: Pakiet nr 5 - Test do oznaczania wyłącznie lekowrażliwosci dla grzybów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m. Ilość 1. 2. 3. 4. 1. Test do oznaczania wyłącznie lekowrażliwosci dla grzybów metoda manualną musi zawierać zestaw Następujących antybiotyków p/ grzybiczych : 5 Fluorocytozyna, Amfoteryczna B, Mikonazol, ketokonazol, Itrakonazol, Flukonazol.(każdy w dwóch stężeniach) Test musi zawierać kontrolę pozytywną i negatywną oraz zestaw dodatkowych odczynników potrzebnych do wykonania testu. Każde opakowanie powinno zawierać nie więcej jak 10 testów. TEST 40 2. Test do oznaczania wyłącznie lekowrażliwosci dla grzybów metoda manualną musi zawierać zestaw Następujących antybiotyków p/ grzybiczych : Flukonazol, Amfoterycyna B, Posakonazol, Worikonazol, Anidulafungina, Mikafungina,Kaspofungina ( każdy w czterech stężeniach)Test musi zawierać kontrolę pozytywną oraz pozostałe odczynniki potrzebne do wykonania testu. TEST 20
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: Pakiet nr 6 - Podłoża gotowe do badań epidemiologicznych kału na Salmonella, Sigella

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m. Ilość 1. 2. 3. 4. 1. Woda peptonowa z tryptofanem 3 ml szt. 100 2. Agar Falkowa z lizyną dodatni 3ml szt. 100 3. Agar Falkolwa z lizyna kontrolny 3 ml szt. 100 4. Agar półpłynny PP 3 ml szt. 100 5. Podłoze z laktozą pod parafiną 3 ml szt. 100 6. Agar Kligler skosy szt. 173 7. Bismuth Sulphite Agar Wilson Blair (podłoze sypkie) op. 500 g op. 1 8. Odczynnik Kovaca do wykrywania indolu 100 ml op. 2 9. Mocznik wg. Christensena szt. 100
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7    Nazwa: Pakiet nr 7 - Surowice i lateksy do badań kału na obecność Salmonella, Shigella

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Opis przedmiotu zamówienia J.m. Ilość 1. 2. 3. 4. 1. lateks Salmonella, odczynnik wieloważny B-E i G 8 ml szt. 11 2. lateks Salmonella, odczynnik jednoważny B 8 ml szt. 1 3. lateks Salmonella, odczynnik jednoważny C1 8 ml szt. 1 4. lateks Salmonella, odczynnik jednoważny C 2 8 ml szt. 2 5. lateks Salmonella, odczynnik jednoważny D 8 ml szt. 2 6. lateks Salmonella, odczynnik jednoważny E 8 ml szt. 2 7. lateks Salmonella, odczynnik jednoważny G 8 ml szt. 1 8. lateks Salmonella, antygen kontrolny 4 ml szt. 1 9. lateks Salmonella, lateks kontrolny 8 ml szt. 1 10. lateks Shigella, odczynnik diagnostyczny Sh szt. 4 11. lateks Shigella, lateks kontrolny ShLk szt. 3 12. lateks Shigella, antygen kontrolny ShAn szt. 1 13. Surowica Salmonella dla antygenu Hf do aglutynacji szkiełkowej 5 ml szt. 1 14. Surowica Shigella flexneri 5 ml szt. 2 15. Surowica Shigella sonnei I i II faza 5ml szt. 2 16. Surowica Salmonella dla antygenu Vi do aglutynacji szkiełkowej 5 ml szt. 2 17. Surowica Salmonella dla antygenu rzęskowego Hfg do aglutynacji szkiełkowej 5 ml szt. 1 18. Surowica Salmonella dla antygenu rzęskowego Hs do aglutynacji szkiełkowej 5 ml szt. 2 19. Surowica Salmonella dla antygenu somatycznego O 46 do aglutynacji szkiełkowej 5 ml szt. 2 20. Surowica Salmonella dla antygenu somatycznego O9 szt. 2 21. Surowica Hq dla antygenu do aglutynacji szkiełkowej 5 ml szt. 2 22. Surowica Hgm dla antygenu do aglutynacji szkiełkowej 5 ml szt. 3 23. Surowica Salmonella dla antygenu Hm do aglutynacji szkiełkowej 5 ml szt. 2 24. Surowica CO dla antygenu CO do aglutynacji szkiełkowej 5 ml szt. 3 25. Surowica DO dla antygenu DO do aglutynacji szkiełkowej 5 ml szt. 2 26. Surowica EO dla antygenu EO do aglutynacji szkiełkowej 5 ml szt. 2 27. Surowica BO dla antygenu BO do aglutynacji szkiełkowej 5 ml szt. 3 28. Surowica Salmonella AO dla antygenu AO do aglutynacji szkiełkowej 5 ml szt. 2 29 Surowica HM dla antygenu HM do aglutynacji szkiełkowej 5 ml szt. 2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8    Nazwa: Pakiet nr 8 - Testy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Opis przedmiotu zamówienia Szacunkowa ilość oznaczeń 1. 2. 3. 1. RPR do oznaczania OWA wraz z kontrolą 1 900 2. HCG - test ciążowy - kaseta (czułość 10 n/ml) wraz z kontrolą 560 3. Test do wykrywania krwi w kale (bez diety) kaseta (czułość 10 ng/ml) wraz z kontrolą 260 4. Test imunnochromatograficzny do wykrywania antygenu Helicobacter pylori w kale wraz z kontrolą (w przypadku osbnej wyceny kontoli należy rozbudować tabelkę o dodatkową pozycję) 40 5. ASO - latex z kontrolą 420 6. Panel narkotyków w moczu - 10 parametrowy - test immunospecyficzny do oznaczania narkotyków w moczu (COC/BAR/MET/BZD/OPI/MTD/THC/PCP/AMP/TCA/MDMA/OXY) 30 7. LATEX R z kontrolą 360
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.