eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec › Wykonane usługi w zakresie przeprowadzenia 3 szkoleń dla 35 osób bezrobotnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-23

Ogłoszenie nr 312659 - 2016 z dnia 2016-09-23 r.

Wągrowiec: Wykonane usługi w zakresie przeprowadzenia 3 szkoleń dla 35 osób bezrobotnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój Oś priorytetowa I Osoby młode na rynku pracy, Dziaanie 1.1 Wsparce osób młdych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddziałanie 1.1.1 Wsparcie udzielone z Europejskego Funduszu Społecznego. Tytuł projektu: Aktywizacja osb młodych pozostających bez pracy w powiecie wągrowieckim (II)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 332284-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, krajowy numer identyfikacyjny 57086723000000, ul. ul. Kolejowa  22, 62100   Wągrowiec, państwo , woj. wielkopolskie, tel. 0-67 26-21-081, faks 0-67 26-21-081, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.pupwagowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonane usługi w zakresie przeprowadzenia 3 szkoleń dla 35 osób bezrobotnych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego 3 szkoleń, dla 35 osób bezrobotnych. Kierunki szkoleń: Szwaczka - 150 godzin zegarowych dla 10 osób - w tym 130 godzin zegarowych zajęć praktycznych musi być zrealizowane na terenie zakładu pracy szwalniczego (szycie ciężkie) lub tapicerskiego. W całkowitej liczbie godzin szkolenia należy ująć liczbę godzin egzaminu wewnętrznego. Wymagana tematyka szkolenia: część teoretyczna (20 godz.): - przepisy BHP i ppoż. - omówienie organizacji i wyposażenia stanowiska pracy (maszyny szwalnicze: cieniowarka do skóry, prasowalnica do podklejania usztywnienia formatki, maszyna do obszywania overlock, maszyna do zamarszczania, maszyna do zszywania formatek-stebnówka) - omówienie materiałów do produkcji (skóra, materiały skóropodobne, tkaniny meblowe, ovata, nici, materiały drobne: zamki, wodziki, piki, taśmy do zamarszczania, fibertex, guma techniczna, pręty) - omówienie rodzajów szwów i oznaczeń w planach szycia (rodzaje szwów i długości ściegów, oznaczenia na planach szycia) część praktyczna (130 godz.): - obsługa maszyny (uruchamianie maszyny, wymiana igły, wymiana szpulki, zakładanie nici na maszynę, omówienia znaczenia przycisków na pasku sterującym) - rozkrój (rozkrój skóry, rozkrój materiałów skóropodobnych oraz tkanin meblowych, rozkrój ovaty, rozkrój fibertex-u) - szycie wstępne (cieniowanie skóry, usztywnianie formatek klejonką, zszywanie formatek skóry lub materiałów skóropodobnych z ovatą, wszywanie zamków, prętów, tektury, marszczenie formatek, szycie kieszonek) - szycie montażowe (zszywanie elementów, uszycie: poduszki, materaca, zagłówków, siedziska fotela, oparcia fotela, sofy siedziskowej) - szycie ozdobne Podstawowy zakres przedmiotowy szkolenia powinien być opracowany na bazie standardów kwalifikacji i szkoleń Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl Kasjer fakturzysta z obsługą komputera oraz kas fiskalnych - 100 godzin zegarowych w grupie 15 osób. W całkowitej liczbie godzin szkolenia należy ująć liczbę godzin egzaminu wewnętrznego. Wymagana tematyka szkolenia: - obsługa komputerowego programu do fakturowania, min. 20 godzin zegarowych - obsługa komputera (MS Office - WORD, Excel, PowerPoint) min. 45 godzin zegarowych - teoretyczna i praktyczna obsługa kasy fiskalnej, min. 15 godzin zegarowych - przepisy bhp i przeciwpożarowe na stanowisku - obsługa czytników kart - profesjonalna obsługa klienta - przepisy dotyczące reklamacji i gwarancji towarowych Podstawowy zakres przedmiotowy szkolenia powinien być opracowany na bazie standardów kwalifikacji i szkoleń Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl Kurs obsługi programów: MS Word, MS Excel, Symfonia, Płatnik - 100 godzin zegarowych, w grupie 10 osób. Kurs na poziomie średniozaawansowanym. W całkowitej liczbie godzin szkolenia należy ująć liczbę godzin egzaminu wewnętrznego. Wymagana tematyka szkolenia: MS WORD - 15 godzin: interfejs programu Word, wprowadzanie tekstu, symboli, znaków specjalnych, wyszukiwanie i zamiana tekstu, wstawianie i praca z grafiką, tabele i listy, formatowanie tekstu, style w dokumencie, modyfikacja układu dokumentu oraz ustawień strony, wpisywanie równań matematycznych, korespondencja seryjna, drukowanie i jego opcje, szablony dokumentów MS EXCEL - 30 godzin: funkcje, funkcje matematyczne i statystyczne, funkcje logiczne, funkcje daty i czasu, funkcje tekstowe, sortowanie i filtrowanie danych, tworzenie i modyfikacja wykresów, prezentacja danych, zagnieżdżanie funkcji, zarządzanie danymi SYMFONIA - 34 godzin: - omówienie podstawowych funkcji programu, wprowadzenie danych firmy, modyfikacja parametrów programu przed rozpoczęciem pracy, omówienie i dostosowanie planu kont, omówienie i sprecyzowanie sprawozdań finansowych (bilans i rachunek zysków i strat), omówienie kartotek pomocniczych programu (kartoteki kontrahentów, rachunków bankowych, urzędów, pracowników), definiowanie rejestrów VAT, wprowadzanie i zatwierdzanie bilansu otwarcia, - wprowadzanie i wystawianie dokumentów zakupowych i sprzedażowych, kalkulacja cen w programie, wprowadzanie towarów, zamówienia-kontrakty, inwentaryzacja, raportowanie w programie, archiwizacja danych PŁATNIK - 20 godzin: obsługa i parametry programu, zgłoszenia, korekty, zmiany, wyrejestrowania osób ubezpieczonych, tworzenie dokumentów rozliczeniowych, typy raportów rozliczeniowych i zasady wypełniania, rozliczenia chorobowo-zasiłkowe, korekty, szczególne przypadki korekt dokumentacji rozliczeniowej: przekroczenia ZUS, korekty błędów lat ubiegłych, współpraca działu kadrowo-płacowego z Płatnikiem: wymiana i kontrola danych, przekazywanie dokumentów Płatnika do ZUS

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 80530000-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Kasjer fakturzysta z obsługą komputera oraz kas fiskalnych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/09/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT4875
Walutazłoty


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Neo Consulting &Investment Sp.z o. o.,  ,  ul. Porzeczkowa 47,  61-306,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4875
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4875Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8505
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.