eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Dostawa mieszanki bazaltowej do utwardzania poboczy w ramach utrzymania dróg wojewódzkich na terenieZadanie nr 1 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-12

Zielona Góra: Dostawa mieszanki bazaltowej do utwardzania poboczy w ramach utrzymania dróg wojewódzkich na terenie: Zadanie nr 1 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie
Numer ogłoszenia: 31250 - 2016; data zamieszczenia: 12.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze , Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3280300, faks 068 3280332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mieszanki bazaltowej do utwardzania poboczy w ramach utrzymania dróg wojewódzkich na terenie: Zadanie nr 1 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: ZADANIE NR 1: I.ZAKRES DOSTAWY: Zakres dostawy: - mieszanka bazaltowa o frakcji 0-31,5 mm - mieszanka drobnogranulowana o frakcji 0-4 mm II.SPOSÓB DOSTAWY 1)Dostawy będą odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy, należy uwzględnić sukcesywny rozładunek materiału partiami na pobocze w ciągu dogi wojewódzkiej w kilometrażu zgodnym z załącznikiem i wymaganiami kierowników Obwodów Drogowych. 2)Koszty związane z transportem materiału na miejsca wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego ponosi Wykonawca. 3)Dostawy od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do 14:30. 4)Dostawy wyłącznie samochodami samowyładowczymi z przechylną do tyłu i na bok skrzynią ładunkową o ładowności maksymalnej 28 ton. 5)W koszcie dostawy należy uwzględnić czas sukcesywnego rozładunku materiału na uszkodzone pobocze (uzupełnienie zaniżonych poboczy tzw. latówki), który nie będzie dłuższy niż 5h na jedną dostawę. 6)Odbiór poszczególnych partii materiału na podstawie: - dokumentu przewozowego określającego ilość przewiezionego materiału (np. dokument WZ) - deklaracji zgodności na konkretne partie materiału. 7)W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca, zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt o odpowiedniej jakości w terminie określonym przez Zamawiającego od dnia otrzymania reklamacji. III. MIEJSCE DOSTAWY: 1)Dostawa będzie realizowana na drogi wojewódzkie na obszarze działalności RDW Zielona Góra tj. powiat świebodziński, krośnieński i zielonogórski. Dostawy objęte zamówieniem będą realizowane sukcesywnie w trakcie obowiązywania umowy, zależnie od bieżących potrzeb Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku .Czas realizacji dostaw (wg oferty) .. dni roboczych od chwili przyjęcia zlecenia przy użyciu faksu, telefonicznego, poczty elektronicznej. Zlecenie, o którym mowa, będzie podstawą do realizacji dostaw, będzie zawierać: zakres dostaw, ich lokalizację oraz termin wykonania. ZADANIE NR 2: I. ZAKRES DOSTAWY: -mieszanka bazaltowa o frakcji 0-31,5 mm w ilości 3 000 Mg. II. SPOSÓB DOSTAWY 1)Dostawa realizowana będzie: w obecności pracownika Obwodu Drogowego, o terminie dostawy należy każdorazowo powiadomić Zamawiającego. samochodami samowyładowczymi (z możliwością wyładunku bocznego lub tylnego) o ładowności w przedziale 25-28 Mg. III. MIEJSCE DOSTAWY: OD Kożuchów ul. Szprotawska 30 (tel/fax 68 355 26 14 ) - 1000 Mg OD Lubsko ul. Kolejowa 44 (tel/fax 68 372 02 63 ) - 1300 Mg OD Żagań ul. Lotników Alianckich 27b (tel/fax 68 459 30 05) - 200 Mg OD Sława ul. Kolonii (tel/fax 68 356 63 43) - 500 Mg Dostawy objęte zamówieniem będą realizowane sukcesywnie w trakcie obowiązywania umowy, zależnie od bieżących potrzeb Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 -15.00 - czas realizacji dostaw .. dni roboczych (zgodnie z ofertą Wykonawcy) od chwili przyjęcia zlecenia przy użyciu faksu lub poczty elektronicznej. Zlecenie, o którym mowa wyżej, będzie podstawą do realizacji dostaw i będzie zawierać: zakres dostaw (maksymalna ilość dostawy w ciągu jednego dnia będzie wynosić 100 Mg), ich lokalizację oraz termin wykonania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.23.30-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie nr 1:1.900,00 zł ( słownie: jeden tysiąc dziewięćset 00/100 zł), Zadanie nr 2: 3.600,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset 00/100 zł) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: GETIN NOBLE BANK S.A O/ZIELONA GÓRA nr 38 1560 0013 2263 6869 1000 0011. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, za termin wniesienia wadium, przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w innej postaci niż pieniądz, oryginał dokumentu złożyć w pokoju nr 5 lub przesłać z ofertą w oddzielnej kopercie, a do oferty załączyć kserokopię dokumentu. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116, poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. nr 96, poz. 620).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, główne dostawy* w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; *) przez główne dostawy zamawiający rozumie jedną dostawę mieszanki bazaltowej o wartości nie mniejszej niż: ZADANIE nr 1: 48.000,00 zł brutto ZADANIE nr 2: 91.000,00 zł brutto Nie dopuszcza się sumowania dostaw w celu uzyskania wymaganej min. wartości brutto zł. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek musi być spełniony przynajmniej przez jeden podmiot. W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, wystarczającym będzie wykazanie spełniania warunku określonego dla zadania o najwyższej wartości spośród zadań, na które wykonawca składa ofertę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • przedłożą opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż: ZADANIE nr 1: 48.000,00 zł ZADANIE nr 2: 91.000,00 zł wraz z załączeniem kopii dowodu opłaty polisy, względnie poszczególnych rat. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek może być spełniony łącznie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedstawienia: a) w przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - dokumentów, o których mowa w pkt. 6A ppkt 2 SIWZ, b) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji tego podmiotu na podstawie dokumentu rejestrowego lub pełnomocnictwa złożonych wraz ze zobowiązaniem). Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: - jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, - jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do formularza oferty. 2. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów: a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy (zał. nr 1a), b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (z zastrzeżeniem pkt. 6.4. i 6.6. SIWZ). 3.Formularz oferty (Rozdział II); Wypełnić druk Formularz oferty. Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego;4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy (zał. nr 1)- ORYGINAŁ DOKUMENTU; 5. Wypełniony formularz cenowy (Rozdział IV); Wypełnić kosztorys ofertowy / formularz cenowy. Kosztorys ofertowy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Sporządzenie kosztorysu w innej formie spowoduje odrzucenie oferty. 6. Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w innej postaci niż pieniądz, oryginał dokumentu złożyć w pokoju nr 5 lub przesłać z ofertą w oddzielnej kopercie, a do oferty załączyć kserokopię dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - czas realizacji dostawy od chwili przyjęcia zlecenia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zadanie nr 1: Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji: a) wystąpienia wydarzeń lub okoliczności uniemożliwiających dostarczenia materiału bądź w znaczny sposób je spowalniający tj.: niesprzyjające warunki atmosferyczne (długotrwałe opady deszczu, śnieg, mróz, porywiste wiatry), klęski żywiołowe (powódź, huragan, trzęsienie ziemi), niepokoje lub strajk spowodowany przez osoby inne niż personel Wykonawcy; 2) Zmiany osobowe polegające na zmianie osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, 3) Pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) urzędowa zmiana obowiązującej stawki VAT; c) zmiana regulacji prawnych obowiązujących po dniu zawarcia umowy, d) zmiany teleadresowe Stron umowy określonych w umowie. Zadanie nr 2: Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej w następujących przypadkach: 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji: a) wystąpienia wydarzeń lub okoliczności uniemożliwiających wykonanie dostaw bądź w znaczny sposób je spowalniający tj.: niesprzyjające warunki atmosferyczne (długotrwałe opady deszczu, śnieg, mróz, porywiste wiatry), klęski żywiołowe (powódź, huragan, trzęsienie ziemi), niepokoje lub strajk spowodowany przez osoby inne niż personel Wykonawcy; 2) Zmiany osobowe polegające na zmianie osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, 3) Pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) urzędowa zmiana obowiązującej stawki VAT; c) zmiana regulacji prawnych obowiązujących po dniu zawarcia umowy; d) zmiany teleadresowe Stron umowy określonych w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw.zgora.pl (bezpłatnie)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich, al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, (odpłatnie)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2016 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 32, pokój nr 5..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2016 r (dla obu zadań).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I.ZAKRES DOSTAWY: Zakres dostawy: - mieszanka bazaltowa o frakcji 0-31,5 mm - mieszanka drobnogranulowana o frakcji 0-4 mm II.SPOSÓB DOSTAWY 1)Dostawy będą odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy, należy uwzględnić sukcesywny rozładunek materiału partiami na pobocze w ciągu dogi wojewódzkiej w kilometrażu zgodnym z załącznikiem i wymaganiami kierowników Obwodów Drogowych. 2)Koszty związane z transportem materiału na miejsca wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego ponosi Wykonawca. 3)Dostawy od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do 14:30. 4)Dostawy wyłącznie samochodami samowyładowczymi z przechylną do tyłu i na bok skrzynią ładunkową o ładowności maksymalnej 28 ton. 5)W koszcie dostawy należy uwzględnić czas sukcesywnego rozładunku materiału na uszkodzone pobocze (uzupełnienie zaniżonych poboczy tzw. latówki), który nie będzie dłuższy niż 5h na jedną dostawę. 6)Odbiór poszczególnych partii materiału na podstawie: - dokumentu przewozowego określającego ilość przewiezionego materiału (np. dokument WZ) - deklaracji zgodności na konkretne partie materiału. 7)W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca, zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt o odpowiedniej jakości w terminie określonym przez Zamawiającego od dnia otrzymania reklamacji. III. MIEJSCE DOSTAWY: 1)Dostawa będzie realizowana na drogi wojewódzkie na obszarze działalności RDW Zielona Góra tj. powiat świebodziński, krośnieński i zielonogórski. Dostawy objęte zamówieniem będą realizowane sukcesywnie w trakcie obowiązywania umowy, zależnie od bieżących potrzeb Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku .Czas realizacji dostaw (wg oferty) ..dni roboczych od chwili przyjęcia zlecenia przy użyciu faksu, telefonicznego, poczty elektronicznej. Zlecenie, o którym mowa, będzie podstawą do realizacji dostaw, będzie zawierać: zakres dostaw, ich lokalizację oraz termin wykonania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.23.30-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas realizacji dostawy od chwili przyjęcia zlecenia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. ZAKRES DOSTAWY: - mieszanka bazaltowa o frakcji 0-31,5 mm w ilości 3 000 Mg. II. SPOSÓB DOSTAWY 1)Dostawa realizowana będzie: w obecności pracownika Obwodu Drogowego, o terminie dostawy należy każdorazowo powiadomić Zamawiającego. samochodami samowyładowczymi (z możliwością wyładunku bocznego lub tylnego) o ładowności w przedziale 25-28 Mg. III. MIEJSCE DOSTAWY: OD Kożuchów ul. Szprotawska 30 (tel/fax 68 355 26 14 ) - 1000 Mg OD Lubsko ul. Kolejowa 44 (tel/fax 68 372 02 63 ) - 1300 Mg OD Żagań ul. Lotników Alianckich 27b (tel/fax 68 459 30 05) - 200 Mg OD Sława ul. Kolonii (tel/fax 68 356 63 43) - 500 Mg Dostawy objęte zamówieniem będą realizowane sukcesywnie w trakcie obowiązywania umowy, zależnie od bieżących potrzeb Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 -15.00 - czas realizacji dostaw .. dni roboczych (zgodnie z ofertą Wykonawcy) od chwili przyjęcia zlecenia przy użyciu faksu lub poczty elektronicznej. Zlecenie, o którym mowa wyżej, będzie podstawą do realizacji dostaw i będzie zawierać: zakres dostaw (maksymalna ilość dostawy w ciągu jednego dnia będzie wynosić 100 Mg), ich lokalizację oraz termin wykonania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.23.30-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas realizacji dostawy od chwili przyjęcia zlecenia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.