eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Ropczyce w okresie od 02.01.2016 r. do 31.12.2016 r. gdzie zastosowano podział na zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-19

Ropczyce: Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Ropczyce w okresie od 02.01.2016 r. do 31.12.2016 r. gdzie zastosowano podział na zadania
Numer ogłoszenia: 312282 - 2015; data zamieszczenia: 19.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce , ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, faks (017) 2210555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropczyce.eu
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Ropczyce w okresie od 02.01.2016 r. do 31.12.2016 r. gdzie zastosowano podział na zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych dla dzieci zamieszkałych na terenie Gminy Ropczyce na trasie z domu do szkoły i z powrotem, w dniu nauki szkolnej w okresie od 02.01.2016 r. do 31.12.2016 r. zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46 poz. 432, z poźn. zm.) na następujących zadaniach - trasach: Zadanie nr 1 Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Małej. Obejmuje dowóz ok. 64 dzieci na I i II zmianę z przysiółków: Kamieniec, Kociomyśl, Pietrówka, Dział, Mała - Glinik, Łysa Góra (ok. 16,5 km długość jednego kursu) na zajęcia lekcyjne do budynku szkoły i odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć lekcyjnych. Zadanie nr 2 Dowóz uczniów do Zespołu Szkół nr 4 w Ropczycach. Obejmuje dowóz ok. 18 dzieci z miejscowości Borki Chechelskie (ok. 21 km długość jednego kursu) na zajęcia lekcyjne do budynku szkoły i odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć lekcyjnych. Zadanie nr 3 Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Niedźwiadzie Dolnej. Obejmuje dowóz ok. 5 dzieci z miejscowości Łączki Kucharskie przysiółków: Mostki i Bokocie oraz Broniszów (ok. 10 km długość jednego kursu) na zajęcia lekcyjne do budynku szkoły i odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć lekcyjnych. 2. Wykonawca będzie świadczył usługę w okresie od dnia 02.01.2016 r do 31.12.2016 roku w każdy dzień nauki szkolnej. Przewidywana ilość dni nauki szkolnej na dzień zawarcia umowy wynosi 180 dni. Usługa nie będzie realizowana w okresie wakacji, ferii zimowych, dni świątecznych a także w inne dni w których szkoła jest nieczynna. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy, harmonogramem ustalonym z dyrektorem odpowiedniego Zespołu Szkół. Zamawiający zastrzega możliwość wystąpienia odstępstw od zakładanego w dniu zawarcia umowy harmonogramu przewozów, z uwagi na konieczność jego dostosowania do zmian planów lekcji, ilości dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, wystąpienia przypadków odpracowywania dni wolnych itp. O planowanych zmianach Zamawiający poinformuje Wykonawcę z trzydniowym wyprzedzeniem. 3. Podane ilości uczniów, jak również miejsca przystanków (zabierania uczniów) na poszczególnych trasach są liczbami aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym. Zamawiający zastrzega sobie zatem możliwość zmiany liczby uczniów i miejsc przystanków w trakcie trwania umowy, z zastrzeżeniem, że cena usługi pozostaje bez zmian przez cały okres trwania umowy. 4. Przewozy muszą być dokonywane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w ustawie Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób, oraz muszą być przystosowane do przewozu dzieci i uczniów na terytorium RP i spełniać wszystkie wymogi bezpieczeństwa. Kierujący pojazdami winni posiadać wymagane uprawnienia konieczne do realizacji zamówienia, tj. ważne prawo jazdy, ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby świadczenia tych usług. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia i utrzymywania przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy, umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej OC posiadacza pojazdów mechanicznych i ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków dla środków transportu, którymi będzie wykonywał usługę. 5. W przypadku awarii pojazdu w trakcie realizacji usługi, Wykonawca ma obowiązek zapewnić podstawienie pojazdu zastępczego w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych danego kursu i nie powodować nadmiernego zwiększenia liczby przewożonych dzieci ponad limit miejsc siedzących. W okresie zimowym wymaga się by pojazdy były bezwzględnie wyposażone w ogrzewanie wewnętrzne dla pasażerów. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu i w drodze powrotnej. Każde dziecko oraz opiekun musi mieć zapewnione miejsce siedzące. W uzgodnieniu z dyrektorem odpowiedniego Zespołu Szkół Wykonawca zapewni bezpłatny przejazd wyznaczonym opiekunom na danej trasie. Liczba pojazdów (miejsc siedzących w pojeździe) powinna być dostosowana do liczby dzieci określonych w ust. 1, w razie potrzeby Wykonawca musi uruchomić dodatkowe kursy w celu zapewnienia uczniom bezpiecznych i higienicznych warunków opieki podczas przewozu. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. Faktury za wykonane usługi wystawiane będą przez Wykonawcę danego zadania na odpowiedni Zespół Szkół. 9. Wykonawca zobowiązany jest wypełniać warunki dotyczące bezpieczeństwa transportu w oparciu o: 1) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 945 z późn. zm.). 2) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.), w szczególności art. 66 w kwestii warunków technicznych pojazdu.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.11.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie koncesji, zezwolenia lub licencji albo inny dokument uprawniający do wykonywania przewozu osób.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 2 rozdziału XII SIWZ. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy PZP, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dołączenia przez Wykonawcę do oferty dokumentów dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 11.Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin płatności faktury - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie polegające na zmianie ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, wówczas cena ulegnie zmianie w ten sposób, że do ceny netto zostanie doliczony podatek VAT w wysokości wynikającej z przepisów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ropczycach, ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce, pok. nr 210, tel. (17) 2220276, 275, w godzinach od 09:00 do 14:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Ropczycach, ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce, pok. nr 208 (Sekretariat, IIp.).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Małej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Małej. Obejmuje dowóz ok. 64 dzieci na I i II zmianę z przysiółków: Kamieniec, Kociomyśl, Pietrówka, Dział, Mała - Glinik, Łysa Góra (ok. 16,5 km długość jednego kursu) na zajęcia lekcyjne do budynku szkoły i odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć lekcyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatności faktury - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz uczniów do Zespołu Szkół nr 4 w Ropczycach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Dowóz uczniów do Zespołu Szkół nr 4 w Ropczycach. Obejmuje dowóz ok. 18 dzieci z miejscowości Borki Chechelskie (ok. 21 km długość jednego kursu) na zajęcia lekcyjne do budynku szkoły i odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć lekcyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatności faktury - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Niedźwiadzie Dolnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Niedźwiadzie Dolnej. Obejmuje dowóz ok. 5 dzieci z miejscowości Łączki Kucharskie przysiółków: Mostki i Bokocie oraz Broniszów (ok. 10 km długość jednego kursu) na zajęcia lekcyjne do budynku szkoły i odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć lekcyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatności faktury - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.