eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Przygotowanie oraz przeprowadzenie eventów w ramach kampanii promującej Dni Otwarte Funduszy Europejskich z podziałem na części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-25

Toruń: Przygotowanie oraz przeprowadzenie eventów w ramach kampanii promującej Dni Otwarte Funduszy Europejskich z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 31205 - 2016; data zamieszczenia: 25.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego , Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 62 18 281, faks 56 62 18 455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umwkp.rbip.mojregion.info/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie oraz przeprowadzenie eventów w ramach kampanii promującej Dni Otwarte Funduszy Europejskich z podziałem na części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) Pakiet A (część I): Przygotowanie oraz przeprowadzenie eventów w ramach kampanii promującej Dni Otwarte Funduszy Europejskich w Brodnicy, Lipnie i Nakle nad Notecią z możliwością wykorzystania prawa opcji dotyczącym przygotowania oraz przeprowadzenia eventu w ramach kampanii promującej Dni Otwarte Funduszy Europejskich w Tucholi. 2) Pakiet B (część II): Przygotowanie oraz przeprowadzenie eventu w ramach kampanii promującej Dni Otwarte Funduszy Europejskich w Toruniu.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uznaje za wystarczające złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1A do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia: a) w zakresie Pakietu A: wykonali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy usługi o wartości co najmniej 100.000,00 zł każda, o podobnym charakterze, tj. obejmujące zorganizowanie eventu/imprezy plenerowej, w której uczestniczyło co najmniej 300 osób (w każdej usłudze) wraz z potwierdzeniem że usługi te zostały wykonane należycie, b) w zakresie Pakietu B: wykonali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi o wartości co najmniej 80.000,00 zł każda, o podobnym charakterze, tj. obejmujące zorganizowanie eventu/imprezy plenerowej, w której uczestniczyło co najmniej 300 osób (w każdej usłudze) wraz z potwierdzeniem że usługi te zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uznaje za wystarczające złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1A do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) w zakresie Pakietu A: - konferansjerem/moderatorem posiadającym co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia eventu/imprezy plenerowej, - 2 instruktorami fitness posiadającymi co najmniej roczne doświadczenie w zakresie prowadzenia pokazów/zajęć fitness, - 7 pracownikami ochrony legitymującymi się ważną licencją pracownika ochrony fizycznej, - 2 ratownikami medycznymi posiadającymi co najmniej roczne doświadczenie w zakresie ratownictwa medycznego, - 2 osobami do obsługi balonu (obsługa naziemna oraz pilot balonu posiadający wymaganą prawem licencję do wykonywania lotów balonem na uwięzi). b) w zakresie Pakietu B: - konferansjerem/moderatorem posiadającym co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia eventu/imprezy plenerowej, - 4 pracownikami ochrony legitymującymi się ważną licencją pracownika ochrony fizycznej, - 1 ratownikiem medycznym posiadającym co najmniej roczne doświadczenie w zakresie ratownictwa medycznego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uznaje za wystarczające złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1A do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty Wykonawca dołącza: 1) Wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający cenę ofertową oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa, 2) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego treść zawarto w załączniku nr 1C do SIWZ, 3) W zakresie Pakietu A: a) Propozycję jednej lub więcej lokalizacji na przeprowadzenie imprezy w każdym z miast, z krótkim jej opisem. (Załącznik nr 3A Punkt I Podstawowe informacje na temat eventów). b) Opis działań mających na celu zaangażowanie mediów ze wskazaniem konkretnych mediów. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca na potrzeby eventów nawiąże współpracę z mediami regionalnymi/lokalnymi, która zaowocuje ciekawą formą podsumowania/relacji z eventów. (Załącznik nr 3A Punkt II pkt 3 Wykonawca będzie zobowiązany w zakresie promocji eventów do:). c) Szczegółowy opis propozycji co najmniej 20 różnych doświadczeń (powinny mieć spektakularny charakter), przy czym co najmniej 10 doświadczeń będzie możliwych do wykonania samodzielnie przez uczestników. Do opisu dołączy zdjęcia zaproponowanych doświadczeń z podaniem materiałów, które zostaną wykorzystane do ich przeprowadzenia oraz sposobu i form interakcji z uczestnikami. (Załącznik nr 3A Punkt II pkt 4 (namiot średni) Wykonawca będzie zobowiązany w zakresie części edukacyjno-informacyjno-rozrywkowej oraz części pokaz kina plenerowego do:). d) Opis 1 propozycji konkursu przybliżającego tematykę Unii Europejskiej, który zostanie przeprowadzony podczas eventu. (Załącznik nr 3A Punkt II Strefa gier i zabaw pkt 4 Wykonawca będzie zobowiązany w zakresie części edukacyjno-informacyjno-rozrywkowej oraz części pokaz kina plenerowego do:). e) Propozycje wraz z opisem co najmniej trzech sposobów wyłonienia najbardziej aktywnych uczestników eventów, spośród których Zamawiający wybierze jeden. (Załącznik nr 3A Punkt II Strefa gier i zabaw pkt 5 Wykonawca będzie zobowiązany w zakresie części edukacyjno-informacyjno-rozrywkowej oraz części pokaz kina plenerowego do:). f) Propozycje nagród dla najbardziej aktywnych uczestników eventów, którzy z powodu złych warunków atmosferycznych nie będę mogli odbyć lotu balonem (o wartości minimalnej 200 złotych brutto oraz maksymalnej 300 złotych brutto). Ww. propozycja będzie zawierała zdjęcia bądź wizualizacje z parametrami technicznymi nagród. (Załącznik nr 3A Punkt II Strefa gier i zabaw pkt 6 Wykonawca będzie zobowiązany w zakresie części edukacyjno-informacyjno-rozrywkowej oraz części pokaz kina plenerowego do:). g) Opis specjalnej/spektakularnej atrakcji/aktywności, będącej punktem kulminacyjnym całego eventu, angażującej w jednym czasie co najmniej 30 uczestników eventu, mającej efekt końcowy możliwy do uwiecznienia w formie zdjęcia lub filmu, który Zamawiający będzie wykorzystywał w celach promocyjnych. (Załącznik nr 3A Punkt II Strefa gier i zabaw pkt 7 Wykonawca będzie zobowiązany w zakresie części edukacyjno-informacyjno-rozrywkowej oraz części pokaz kina plenerowego do:). 4) Koncepcja eventu w Toruniu (Pakiet B), w której uwzględnione zostanie kino plenerowe i strefa chillout, szczegółowy opis koncepcji zawarty jest w załączniku nr 3B do Siwz, 5) W sytuacji gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (wzór zobowiązania określa załącznik nr 7 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający wymaga zawarcia umowy zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 4A (Pakiet A) oraz załącznik 4B (Pakiet B) do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, która dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest wówczas obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 2) odnośnie do zmian osobowych - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg Zamawiającego; 3) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty takich jak, w szczególności: a) zmiana przepisów prawa mająca wpływ na zakres lub sposób realizacji przedmiotu zamówienia, b) wystąpienie siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotu zamówienia, działanie siły wyższej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki, z wyjątkiem strajku u Wykonawcy, działania wojenne. c) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z przerw w realizacji przedmiotu zamówienia, powstałych z przyczyn wyłącznie zależnych od Zamawiającego. W przypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy, w oparciu o ww. okoliczności. d) przedłużającej się niezależnej od Wykonawcy procedury udzielenia niniejszego zamówienia np. w związku z ewentualnym odwołaniem; e) opóźnień związanych z wewnętrznym obiegiem dokumentów u Zamawiającego, niezależnych od Wykonawcy. Powyższe zmiany uzależnione są od uzyskania zgody na zmianę terminów wyrażonej przez Ministerstwo Rozwoju. 4) Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia brutto, jeśli wynikać to będzie ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. W wypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT, wynagrodzenie Wykonawcy netto (tj. bez podatku VAT) jest niezmienne. 5) Inne zmiany w zakresie przewidzianym we wzorze umowy. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 4. Fakt zaistnienia takich okoliczności podlegać będzie każdorazowo ocenie Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umwkp.rbip.mojregion.info/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń Pok. 237 Wydział Zamówień Publicznych i Partnerstwa Publiczno-Prawnego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń Pok. 237 Wydział Zamówień Publicznych i Partnerstwa Publiczno-Prawnego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zawarcia umowy ramowej. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji opisanej w Siwz..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie oraz przeprowadzenie eventów w ramach kampanii promującej Dni Otwarte Funduszy Europejskich w Brodnicy, Lipnie i Nakle nad Notecią z możliwością wykorzystania prawa opcji dotyczącym przygotowania oraz przeprowadzenia eventu w ramach kampanii promującej Dni Otwarte Funduszy Europejskich w Tucholi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Atrakcje eventowe - 30
    • 3. Zaangażowanie mediów - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie oraz przeprowadzenie eventu w ramach kampanii promującej Dni Otwarte Funduszy Europejskich w Toruniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Koncepcja - 60

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.